XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

• Topic Starter Topic Starter
Foto van de meeting

image.jpg

Bijlage werkt niet...

Nu wel denk ik

Er zijn meer fototjes gemaakt die komen vast later

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Pfffffff ontvang ik net de rekening voor de onderzoeken aan mijn schouder in 2013
Meer dan 500 euro pvd... Dure schouder dus
En ik moet straks weer naar die dokter voor dat geld verwacht ik nog wel meer dan alleen wat fototjes en een prikkie

Gisteren benen getraind bij de meeting bij sportschool For Fun van ifbb pro Mascha Tieken (was erg leuk)
Gewichten weet ik niet allemaal meer maar de beentjes voel ik goed dus het was genoeg :)

Lunges met dumbbells 4x12 per been
Hack squat 30 kg plate loaded 4x10 diep zakken
mascha tieken kwam me even zeggen dat ik het niet goed deed, ik moest atg pfff kwam bijna niet meer omhoog :)
Legg press 4x10 x50kg plate loaded
Liggende legg curl 4x10 gewicht?
Hamstring curl staand (ook voor de glutes) 4x10 x?
Legg extention 4x12 30/40/50kg
Smith squat 4x8x50 te zwaar na al die oefeningen

Buik crunch machine 4x20 reps
Crunches op swiss ball 4x25
Crunches voor schuine spieren 4x12per kant

Fotos van de meeting
http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/meeting-hillegom-ii-357901/index13.html

Laatst bewerkt:
Toch hebben we nog even lekker die beentjes wat kunnen doen he! :)
Vond het leuk zo samen. Dank je.

Ja we hebben best nog wel wat oefeningen gedaan
Laatste tijd deed ik korte trainingen met squat, legg extentio, legg curl en calves en thats it
Gisteren toch 7 of 8 oefeningen gedaan dus veel volume.
Vandaag 1.5 uur gewandeld en in de tuin gewerkt en nu voel ik ze wel hoor
Ook gisteren nog even een setje triceps en biceps gedaan, kan het niet laten he :)
Vond het leuk gisteren

Ik pakte op benen altijd 7 oefeningen. was mijn legday ... echt mijn favo. Dus vond het ook erg leuk gisteren dit zo samen te doen. maar die massage van ed kuiten bij die lying leg curl was echt niet aangenaam. Voelde hem nog vanmorgen :D
Na dat setje triceps was het bij mij gewoon op. :o dat is ook wel iets wat ik niet kan laten. het zijn net even 2 korte oefeningen en dan 3 setjes... echt zo van oh..die pak ik even mee. Dat deed ik de laatste 2 weken omdat ik bijna niets kon trainen. :)

Het weer was er ook voor om te wandelen en tuinieren. Helaas na 20 min strand was het hier al over...

Zet hem op deze week. En ook jij. pas op jezelf... luister naar je lichaam. Ik weet hoe moeilijk dat is. Maar wat niet kan kan even niet he! ;)

zow aardig wat oefeningen nog!

balen van die schouderrekening zeg.

Klote schouder en bovenrug hebben al veel centjes gekost
Zeker al 400 euro aan chiropractor daarna nekfotos gemaakt om nekhernia uit te sluiten ook iets van 300 euro nu 550 voor prikje en foto's en ik mag over 2 weken weer naar het zh voor het verzoek voor barbotage, ik verwacht dan ook een vette rekening als dat achter de rug is. Maar ja hoeveel is een pijnvrij sportleven waard?? 1000 euro 3000 euro??
Ik weet het niet maar zolang ik het kan betalen is het mij het wel waard. Nou ... Weer genoeg zielig gedaan en nu weer over sport praten :)

Ja was best nog een hoop oefeningen en reps bij elkaar... En benen is al niet mijn favoriet :)
Vond het wel jammer dat ik daardoor iets buiten de groep viel, normaal train ik lekker mee en klets je tussendoor wat bij maar dat was nu moeilijk.

Ben jij niet verzekerd dan?

Jawel maar ik had nooit iets en het eigen risico heb ik dan nog op maximaal staan en dan moet je in ieder geval 750 euro p/jaar zelf betalen

Jawel maar ik had nooit iets en het eigen risico heb ik dan nog op maximaal staan en dan moet je in ieder geval 750 euro p/jaar zelf betalen

Dan heb je de eerste 500 al gehad, dus kan je de rest van het jaar mooi herstellen voor 250,-! ;)

Da's dan weer jammer...

Vanavond eens kijken of ik een lichte highreps training voor bovenlichaam kan doen
Benen voel ik nog van Zaterdag dus dat is geen optie
Last in de voorkop van mijn rechter schouder is nog niet helemaal weg maar heb pas over 2 weken een afspraak in het ziekenhuis. Irritatie trekt ook een beetje naar mijn nekspier (Tja die loopt ook vanuit die richting)
Daarna moet nog de datum voor een eventuele Barbotage gepland worden en dan nog herstellen.
Dus als ik het niet te gek maak dan kan ik wat bloed door de spiertjes pompen, misschien ook beter voor het herstel.
Anders wordt het een beetje wandelen op een loopband

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Vergeet nog te melden dat ik afgelopend zaterdagochtend nog even gewogen heb
72,3 kg dus afkomend van ca75 kg is dat in 1 maand ca 2,5 kg er af
Vetpercentage is nu ook volgens de weegschaal ook gedaald, ik weet dat het niet helemaal klopt dus ik vermeld ook niet wat het was... Maar wel 1 procent naar beneden.
Nu even kijken hoe ver ik door ga.... In ieder geval deze week nog wel :)

Gaat de goede (strand) kant op Grosje.

Tja zeker, maar nog geen echt zwembroeken weer.... Het mist hier en het is fris, zeevlam noemen ze dat.

Gaat goed met gewicht en vet he! Netjes!

Hoop toch dat het trainen vanaaf even gelukt is en lekker was. :)

ha, hier gewoon weer >20 vandaag...
den haag is in de zomer altijd flink kouder dan de binnenlanden ;)

maar goede zaak dat het dieet zoden aan de zandduinen zet ;)

Rug triceps en rotator cuff getraind
Meer reps minder gewicht

High row machine 4x20 reps 50kg
Low row machine 4x15 reps 50 kg
Bor 4x12 40kg
Face pull 4x15x17.5 kg
Latt pull down 4x15 40 kg

Cable push down rope 4x15x17,5 kg

En ca 4 verschillende rotator cuff oefeningen

Was lekker om weer rug te trainen en zonder last in de biceps en schouder
Nu even afwachten of ik dat de komende dagen ook zeg

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

ha, hier gewoon weer >20 vandaag...
den haag is in de zomer altijd flink kouder dan de binnenlanden ;)

maar goede zaak dat het dieet zoden aan de zandduinen zet ;)

Was in ridderkerk waar ik werk ook goed weer maar aan de kust hing een dikke mist en dat maakte het koud
20 graden? Lekker zeg jij zit ook in het zonnige zuiden he?

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

Gaat goed met gewicht en vet he! Netjes!

Hoop toch dat het trainen vanaaf even gelukt is en lekker was. :)

Ja gaat best met het afvallen, abs komen er weer aan ;)
Trainen ging goed maar de reactie moet ik even afwachten
Hoe is het met jouw reactie op de training van zaterdag? Geen extra pijn?

Terug
Naar boven