XXL Nutrition

Grosje werkt cutten als je 54 bent

Fijn dat het goed ging met trainen.
Reactie is altijd afwachten.
Hier was het boven verwachting goed... niet echt extra pijn... maar heb ook niet meer gedaan als geslapen en gezeten en 20 min strand wandelen einde van de dag was al teveel... Maar een daggie rustig aan doen daarna zat er toch wel in.
Om eerlijk te zijn.. meer "zeer"omdat ik moet stoppen nu. :( Maar dat trekt al bij. want ik weet dat het voor het beste is.

als ik de meds op tijd neem gaat het redelijk. rond 14:00 is het wel een beetje over en is het echt doorzwoegen tot ik 16:00 naar huis ga.. maar het lukt nog. :)

• Topic Starter Topic Starter
goede spierpijn in de rugregio denk vooral de facepulls te voelen
geen pijn in schouder en biceps dus net genoeg gedaan zonder te forceren

net even een stukje hardgelopen met mijn dochter, pfff slechte conditie zeg
Dat kan beter.
eten klaar gemaakt voor de komende 2 dagen, was gisteren vergeten was ketchup over de kip/rijst te gooien, wat een drge hap is het dan zeg.
Vanavond verder een potje voetbal kijken :)

ketchup....gruwel: de amerikanen die naast ons wonen denken serieus dat dat suikerwerkje door kan gaan voor groente :D

vaker trainen met je dochter dan ;)

enne lekker met de biofreeze in de weer tegen de spierpijn

ketchup....gruwel: de amerikanen die naast ons wonen denken serieus dat dat suikerwerkje door kan gaan voor groente :D

vaker trainen met je dochter dan ;)

enne lekker met de biofreeze in de weer tegen de spierpijn

nee joh Ketjap (ik schreef het verkeerd)
conimex_ketjap_manis.jpg

ja conditie is slecht en ik heb zelfs nog iets last van zaterdag van de beentjes

Hebben we toch die beentjes goed te pakken gehad he! ;)
Conditie kan je opbouwen. Komt zeker goed jou kennende! :)

Tja dat lopen dat doe ik voor haar, ze wil graag een betere conditie maar wil niet alleen lopen.
Zelf ben ik niet zo loper, vroeger wel maar nu wil ik niet te snel gewicht verliezen

Nou ik heb geen echt honger gevoel dus het gaat allemaal vrij makkelijk
Had alleen graag normaal kunnen trainen dan had ik het leuker gevonden.
Ik weet nu in ieder geval dat ik vrij snel iets kan afvallen en dat ik ook mijn vetpercentage kan laten zaken. Gaat mij misschien wel iets te snel.. Een pond per week ongeveer alleen lijkt het net of je niet je vet ziet wegsmelten maar je spieren.

Vandaag de brief van het ziekenhuis ontvangen, 25 maart 11.00 uur mag ik weer op consult komen en dan hoop ik snel te kunnen regelen dat ze die barbotage gaan doen

Spannend Grosje.

Beetje van alles gedaan waar ik zin in had en waar ik de biceps en voorkop schouder niet te zwaar mee belast
Dus beentjes gedaan Triceps en een beetje (achterkant en zijkant)schouder incl rotator cuff oefeningen

hacksquat 4 sets 12 reps diep 30kg
legg press 12x95 12x105 12x115 12x125
legg extention 12x54 10x61 8x68 8x75
liggende legg curl 4x10 x 45kg

schoulder barbell press 4x10x20kg
schoulder press machine 4x12 10kg aan plates (niet veel maar ik wil alleen de beweging goed doen, voel dat mijn rechterschouder niet stabiel is )

side cable raises 4x12x 2.5kg wederom niet veel maar voor het gevoel
facepull 2x12x15 2x12x17.5

triceps cable puse down 12x17.5 12x21 12x21 12x24
triceps cable rope push down 4x12x15

rotator cuff oefeningen

ging lekker, gewichten zijn niet te hoog maar ik merk dat mijn schouders niet veel meer aan kunnen en dat de uitvoering dan erg slecht is.
Dus ik ga voor safe en probeer vooral de achterkant aan te pakken

Laatst bewerkt:
Mooie training. En goed dat je naar je lichaam luistert. Is heel belangrijk!

Eerst cutten en mijn schouder fixen dan ga ik weer bouwen en meer eten
Tuurlijk weet ik dat spieren voeding nodig hebben maar ik moet nu even minder cal eten
Moet gaan verzinnen wat ik morgen moet doen borst biceps en dan heel licht of cardio

Het ging er om dat als je gaat hardlopen met je dochter je meer verbrandt dan je zou willen. Het mooie daarvan is dat je in dit geval meer eiwitten kan eten om je spieren van bouwstoffen te voorzien zonder dat dit ten koste gaat van de cut.

Eerst cutten en mijn schouder fixen dan ga ik weer bouwen en meer eten
Tuurlijk weet ik dat spieren voeding nodig hebben maar ik moet nu even minder cal eten
Moet gaan verzinnen wat ik morgen moet doen borst biceps en dan heel licht of cardio
Komt me bekend voor. Ik moet nu ook wat minder en anders gaan eten nu ik niet meer sport.
En voor morgen. Misschien gewoon lekker wachten tot morgen en dan beslissen waar je zin in hebt?

ps.. je had gelijk. De whey straciatella is lekker. Alleen de buikpijn erna niet zo. (lactose he. )
Hadden ze die maar in isolaat.

Laatst bewerkt:
Het ging er om dat als je gaat hardlopen met je dochter je meer verbrandt dan je zou willen. Het mooie daarvan is dat je in dit geval meer eiwitten kan eten om je spieren van bouwstoffen te voorzien zonder dat dit ten koste gaat van de cut.

Oke ja daar heb je gelijk in, zo had ik het nog niet bekeken:p

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Komt me bekend voor. Ik moet nu ook wat minder en anders gaan eten nu ik niet meer sport.
En voor morgen. Misschien gewoon lekker wachten tot morgen en dan beslissen waar je zin in hebt?

ps.. je had gelijk. De whey straciatella is lekker. Alleen de buikpijn erna niet zo. (lactose he. )
Hadden ze die maar in isolaat.
Vanochtend woog ik koud uit bed 72.2 kg
Wil ook niet te licht worden dus ik ga nu weer twijfelen doorgaan of misschien nu een soort van zig zag methode gaan volgen. Dus aantal dagen cutten en dan in het weekend op onderhoud of iets meer en veel koolhydraten eten.

Trainen ging wel weer aardig vanochtend, heb gedaan waar ik zin in had en waarvan ik dacht dat ik het aan kon

In het squatrek
Rug
Deadlift 12x60 3x10x80
Bent over barbell row 4x12x60kg
SLDL. 4x12x60
Low row machine 4x12x30kg p/kant

Borst
Incline barbell bench 4x12x40kg
Incline dumbbell press 4x12x14kg

Schouder
Zittend Schoulder dumbbell press 4x12x12kg
Side cable raises 4x12x5kg
Rotator cuff oefeningen verschillende

Biceps hammer curl 4x12x8 kg ( nee niet zwaar maar wil niet weer ontsteking opwekken )
Biceps machine curl 4x15x28 kg

Buik incline legg raises 4x12
Crunches op swiss ball 4x20

Nu afwachten wat de schouder en traps er van vinden :)

aan de ene kant handig dat het afvallen zo rap gaat....maar ik snap de twijfels dan ook gelijk.
Ik zou in ieder geval het tekort iets verkleinen.

Hoop dat je schouder en traps je je training in dank afnemen.
Klinkt verder wel lekker die train.

Nou dan ook maar een foto van de buik zodat jullie kunnen zien dat ik niet uit mijn pijnlijke nek klets:D

Weet niet waar het door komt maar hij staat hier in eens op zijn kop???

image.jpg

dus zo komt marina aan haar nekhernia? :D

jaja, de abs komen door!!

Gaat goed hier zie ik! Lekker bezig hoor;)

Terug
Naar boven