geertdv
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 236
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 18%
Nee dat bedoel ik niet, normaal bij SL had je gewoon 3 compounds. Gisteren deed ik even FB met alle compounds haha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat bedoel ik niet, normaal bij SL had je gewoon 3 compounds. Gisteren deed ik even FB met alle compounds haha.
. Dat is wel ff doorbijten indd!Goddamnit. Onze gym was vandaag gesloten ivm verbouwing, krijg nu een melding dat ie morgen om 18:00 pas weer open gaat. FML

Ah basic is toch gewoon de voormalige Euroshopper? Dat vond ik ook troep, beter gewoon de normale magere kwark van Appie nemen.Man, man, man.... Heeft iemand de nieuwe magere kwark van AH basic gevreten? Dat spul is echt monsterlijk goor geworden zeg!
Zaanse Hoeve ofzo. Die is de helft goedkoper dan de normale van AH.Ah basic is toch gewoon de voormalige Euroshopper? Dat vond ik ook troep, beter gewoon de normale magere kwark van Appie nemen.

Iets te veel kcal for my liking.Yup, die ja! Ik heb nu campina magere vanillekwark, die is erg lekker.

Dat dacht ik zelf ook na de laatste set deadlifts haha. High reps op benen vind ik wel ossum trouwens!

Dat dacht ik zelf ook na de laatste set deadlifts haha. High reps op benen vind ik wel ossum trouwens!![]()
!!Wacht maar op m'n workout van morgenochtend. Je leest het goed ja OCHTEND. Please kill me xD1 oefening voor hams en 1 voor de quads high-rep en ik heb het gehad!!
Wacht maar op m'n workout van morgenochtend. Je leest het goed ja OCHTEND. Please kill me xD
Onze gym is in het weekend gesloten, behalve op zaterdagochtend. Goddamnit.
.