Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Geen fan van liq. chalk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb ik wel eens een paar keer geprobeerd maar vind ik niet echt iets, neen. Is in mijn geval ook overbodig omdat ik zowel in mijn homegym als op verplaatsing zoveel chalk mag gebruiken als ik wil![]()

Tja, die luxe hebben wij niet allemaal helaas.
De liquid chalk bevalt(beviel) mij in ieder geval heel erg goed!!![]()

Misschien heb ik wel iets te weinig geduld om te wachten tot die liquid chalk droog is = ubergladde handen![]()

Liquid? Vloeibare magnesium? Hoe de f werkt dat?
Gebruik het liefst zo weinig mogelijk straps/pads/sleeves, haha. Maar kan het altijd overwegen!
Ik zou wel oppassen met de mixed grip. Veel mensen hebben de neiging een beetje te draaien met hun heup (waaronder ik) en daardoor een onbalans te creëren die kan zorgen voor bijvoorbeeld een scheve(re) squat. Beste kun je alles overhand doen totdat het niet meer lukt en dan de hookgrip doen.
Haha dat zou wat zijnIk hoop dat je deadlifts bedoelt, ik zie niet voor me dat iemand mixed grip squats doet xD

Ik hoop dat je deadlifts bedoelt, ik zie niet voor me dat iemand mixed grip squats doet xD
Dat is idd wat ik bedoel, omdat je dan bijv, je linkerheup meer belast wordt die sterker. Wat zich tijdens een zware squatsessie kan laten zien, doordat je meer op die kant gaat leunen. Of nog erger je traps raken uit balans en daardoor gaat de stang tijdens het liften naar een kant leunen. Alan Thrall heeft er een mooi filmpje over.De onbalans die je creeert kan zich vertalen naar een scheve squat.
Toch? @EigenWereld
Pak em maandag ^^Ik neem de gekken mee, dat zie je wel zeker
En meer is altijd beter he, van 100 naar 110 is the way to go![]()