MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training GS, hierdoor krijg ik er weer zin in morgen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
borst/biceps las ik in je log

• #2.563
vandaag cardio 20 min
10 min fiets
10 min cross-trainer
onder armen wristl curls 3 * 15 * 40 + reverse curls 3 * 15 * 40 + wristl rollers 3 * op en af
buik
abroller crunch 2 sets
skippy crunch 2 sets

3 sets techniektraining ( bb row/frontsquats/push press
15 * stang ( 10 kg )
5 * 20
5 * 30

zie hieronder

http://www.youtube.com/watch?v=L5xmgetDoZw

Het is meer een combi van:
Deadlift,
Bent over row,
Hang clean,
Push press.

Wel een goede oefening natuurlijk éh.
Echt een "Crossfit" oefening.
Ik vind hem daarentegen een beetje "awkward"...
Ik zie dan meer in de combi:
Stiff legged deadlift,
Hang clean,
Push press.
Dat gaat iets vloeiender vind ik.
Dit is wel het soort dingen dat ik liever doe dan van die zaaaaaie cardio op een fiets en een crosstrainer enzo...
High intensity baby!
Succes er mee éh! :thumb:

• #2.565
Deadlift,
Bent over row,
Hang clean,
Push press.

Stiff legged deadlift,
Hang clean,
Push press.
Dit is wel het soort dingen dat ik liever doe dan van die zaaaaaie cardio op een fiets en een crosstrainer enzo...
High intensity baby!

ik vond het wel een stoer vrouwtje , en dit zijn oef die je nog wel redelijk onder de knie kunt krijgen , al moet ik wel zeggen , dat ik de bb bij de front-squat altijd anders heb beet gehad , dus dat is effe wennen - Veel gewicht is niet echt het doel - ik zie hier meer in reps en snelheid - het stukje hang-clean is ook lastigste - het is wel mooi om te oefenen vind ik

Pff, cardio met dit weer, dan ben je net een openstaande kraan. Ik zweet me nu al kapot met dit weer tijdens krachttraining.

• #2.567
Deadlift,
Bent over row,
Hang clean,
Push press.

Stiff legged deadlift,
Hang clean,
Push press.
High intensity baby!

Pff, cardio met dit weer, dan ben je net een openstaande kraan. Ik zweet me nu al kapot met dit weer tijdens krachttraining.

ik ben ook vroeg gegaan vanmorgen 9.45 al - morgen word het erger want dan ga ik om 12.00 uur en ook nog eens benen/rug - alleen het idee al;)

• #2.569
dat word veel drinken + smeren + vergeet geen cap op te doen

Hoi grote, waarom doe je cardio voor je kt?

• #2.571
omdat ik eigenlijk te lui ben om het erna te doen - kwestie van mentality - ik heb al zo vaak geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om na kt nog eens cardio te doen - dus dan maar ervoor waardoor ik waarschijnlijk iets inlever ( dat moet dan maar )

Lekkere training; Ik zag al dumba-curls:o, dumba-style;) en dumba kickbacks:) elders. Dit lijkt wel een dumba-training.:D
Goede combi's gezocht ook. Je geeft me wel zin om dit ook te gaan doen. Pom-pom-pom-pom.1,2,3,4,5....nog niet

• #2.574
Lekkere training; Ik zag al dumba-curls:o, dumba-style;) en dumba kickbacks:) elders. Dit lijkt wel een dumba-training.:D
Goede combi's gezocht ook. Je geeft me wel zin om dit ook te gaan doen. Pom-pom-pom-pom.1,2,3,4,5....nog niet

populair buiten je log is niet voor iedereen weggelegd ;)

Zie dat je de perfecte invulling hebt gevonden voor deze oefening, als cardio. Zo kun je met lichte gewichten toch deze oefening goed doen.

klopt - het zal ook bij licht blijven want het zijn toch specifieke oef - gewoon leuk om te doen - hangclean is lastig

• #2.575
vandaag benen/rug met helaas squatten en deadliften - life is shit

ff bijgelezen ;) ziet er apart uit die oefening, maar begrijp wel dat het goed is om te doen.

squats en deads vandaag...je bent gek man. kapot gaan. ik deed zondag squats en t lichtje ging ook bijna uit :P

succes

• #2.577
light weights sjakie - ik laatme niet tegenhouding door een weersverandering - dit is het programma - dit blijft het

omdat ik eigenlijk te lui ben om het erna te doen - kwestie van mentality - ik heb al zo vaak geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om na kt nog eens cardio te doen - dus dan maar ervoor waardoor ik waarschijnlijk iets inlever ( dat moet dan maar )

Ja, je energie voor je kt :p

Als je cardio voor je vetverbranding doet, is het best zonde om het voor je kt te doen.
Er wordt zelfs beweerd dat je 10 min. langer cardio zou moeten doen om hetzelfde te verbranden, wanneer je je cardio voor je kt doet ipv erna.
Zonde toch? :)

Ja, je energie voor je kt :p

Als je cardio voor je vetverbranding doet, is het best zonde om het voor je kt te doen.
Er wordt zelfs beweerd dat je 10 min. langer cardio zou moeten doen om hetzelfde te verbranden, wanneer je je cardio voor je kt doet ipv erna.
Zonde toch? :)
idd doodzonde

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven