- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is meer een combi van:
Deadlift,
Bent over row,
Hang clean,
Push press.
Wel een goede oefening natuurlijk éh.
Echt een "Crossfit" oefening.
Ik vind hem daarentegen een beetje "awkward"...
Ik zie dan meer in de combi:
Stiff legged deadlift,
Hang clean,
Push press.
Dat gaat iets vloeiender vind ik.
Dit is wel het soort dingen dat ik liever doe dan van die zaaaaaie cardio op een fiets en een crosstrainer enzo...
High intensity baby!
Succes er mee éh!![]()
Het is meer een combi van:
Deadlift,
Bent over row,
Hang clean,
Push press.
Wel een goede oefening natuurlijk éh.
Echt een "Crossfit" oefening.
Ik vind hem daarentegen een beetje "awkward"...
Ik zie dan meer in de combi:
Stiff legged deadlift,
Hang clean,
Push press.
Dat gaat iets vloeiender vind ik.
Dit is wel het soort dingen dat ik liever doe dan van die zaaaaaie cardio op een fiets en een crosstrainer enzo...
High intensity baby!
Succes er mee éh!![]()
Pff, cardio met dit weer, dan ben je net een openstaande kraan. Ik zweet me nu al kapot met dit weer tijdens krachttraining.

ik ben ook vroeg gegaan vanmorgen 9.45 al - morgen word het erger want dan ga ik om 12.00 uur en ook nog eens benen/rug - alleen het idee al![]()

Zie dat je de perfecte invulling hebt gevonden voor deze oefening, als cardio. Zo kun je met lichte gewichten toch deze oefening goed doen.3 sets techniektraining ( bb row/frontsquats/push press
15 * stang ( 10 kg )
5 * 20
5 * 30
zie hieronder
http://www.youtube.com/watch?v=L5xmgetDoZw
Lekkere training; Ik zag al dumba-curls, dumba-style
en dumba kickbacks
elders. Dit lijkt wel een dumba-training.
Goede combi's gezocht ook. Je geeft me wel zin om dit ook te gaan doen. Pom-pom-pom-pom.1,2,3,4,5....nog niet
Zie dat je de perfecte invulling hebt gevonden voor deze oefening, als cardio. Zo kun je met lichte gewichten toch deze oefening goed doen.
light weights sjakie - ik laatme niet tegenhouding door een weersverandering - dit is het programma - dit blijft het
omdat ik eigenlijk te lui ben om het erna te doen - kwestie van mentality - ik heb al zo vaak geprobeerd maar het lukt me gewoon niet om na kt nog eens cardio te doen - dus dan maar ervoor waardoor ik waarschijnlijk iets inlever ( dat moet dan maar )

idd doodzondeJa, je energie voor je kt
Als je cardio voor je vetverbranding doet, is het best zonde om het voor je kt te doen.
Er wordt zelfs beweerd dat je 10 min. langer cardio zou moeten doen om hetzelfde te verbranden, wanneer je je cardio voor je kt doet ipv erna.
Zonde toch?![]()