AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die incline valt me een beetje tegen, jij moet toch meer kunnen daar. Maar die mill press is erg bruut! Hoop daar binnenkort dezelfde gewichten te verplaatsen.

Ook hier gaat het steeds goed verder! Wat zijn Haney shrugs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163

thanks brother

Die incline valt me een beetje tegen, jij moet toch meer kunnen daar. Maar die mill press is erg bruut! Hoop daar binnenkort dezelfde gewichten te verplaatsen.

Nou MC , ik was juist heel blij man met deze prestatie , gewicht is misschien niet spectaculair , maar het zijn allemaal mooie stricte reps - kijk 80 gaat eraankomen dat weer wel

mil press - toch ook weer 2 * 5 * 60 , dus ook niet gek , dit was zwaarder dan de incline naar mijn idee

Ook hier gaat het steeds goed verder! Wat zijn Haney shrugs?

in plaats de je de stang voor je hebt , heb je hem nu achter je met een vrij brede gripp - traps + lats pak je hier mee

Geloof ik zeker dat die mill press zwaarder was dan de incline. Maar volgens mij ben je bij de incline goed op de uitvoering aan het focussen als ik het goed begrijp, en dat is belangrijker dan het gewicht dan. Maar ik wil binnenkort wel die 80kg zien! :D

• #1.165
ik heb techniek en uitvoering altijd belangrijk gevonden , maar benen/rug gaat me makkelijker af dan de bench , alleen de laatste tijd maak ik naar mijn idee goeie progressie in de beweging dan , vlak en schuin

schuin wil idd vast in de 80 komen dit jaar en vlak vast in de 90 , en dan goeie stricte reps

• #1.166
vandaag
squats par
benchpress
pendlay rows
narrow gripp benchpress
ez bb curls

ik vroeger wel eens benchpresses gedaan die niet zo diep gingen , bij die 1e drie reps van 5 * 90 ging dus diep , ik hou dan net voor de borst op en dan duw ik terug

dus vandaar uit bekenen , maak ik dus progressie , niet zozeer in gewicht maar meer in de beweging

altijd volledig zakken G.M, juist met het onderste gedeelte van de beweging spreek je je borst aan, met het bovenste gedeelte betrek je veel triceps en zelfs schouders.

W3/T3/fb/mrt/75 min - maat

achteraf is me opgevallen dat ik alleen een w-up setje gedaan heb bij de incline benchpress

Incline benchpress
25 * bb - langzame reps
15 * 30 - snelle reps
werksets 5 * 5
5 * 50
5 * 60
5 * 70
5 * 72.5
5 * 75 - lichte spot - volgens mij een pr:D

mill press
5 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 60
5 * 60 - laatste rep moeizaam

Pendlay row
5 * 60
5 * 75
5 * 85
5 * 90
5 * 95

wide gripp pull downs - handpalmen naar elkaar toe
5 * 80
5 * 85
5 * 90
5 * 95
5 * 90

Seated overhead db triceps extenions
8 * 32
8 * 36
8 * 36

Standing db curls
8 * 18
8 * 19
8 * 20

hehe - eindelijk weekend - neem nu twee dagen rust:D

krachtige training!

Hoe'st met de verkoudheid? ****ed up trainen is dat altijd...

• #1.168
ik zak idd dieper , zwaarder maar bevalt een stuk , mijn verkoudheid heeft maar een dag of drie geduurd - dus ik ben gewoon door gegaan

• #1.169
vandaag was ik een beetje moe , ik heb dus behoorlijk wat rust genomen tussen de oef

W4/T1/fb/mrt/100 min - maat

ik log alleen de werksets

De training

Squats par

5 * 90
5 * 100
5 * 110
5 * 125
5 * 135:D

Benchpress
5 * 62.5
5 * 72.5
5 * 82.5
5 * 87.5
5 * 92.5:D pr yep yep yep - wel twee zware spots op bij de laatste twee reps

Pendlay Rows
5 * 65
5 * 75
5 * 85
5 * 90
5 * 97.5:D pr yep yep yep - laatste rep was loeizwaar en ook niet echt meer mooi , maar toch

Narrow gripp benchpress
8 * 50
8 * 60
7 * 62.5 - 1 fail:o

ez bb curls
8 * 25
8 * 35
8 * 40

Zeer sterke squat vind ik en ook de andere oefeningen gaan gestaag omhoog. Goed bezig Grote!

Goede en zware training maat; gefeliciteerd nog met de 1-2.;)

mooie training weer.

• #1.173
Zeer sterke squat vind ik en ook de andere oefeningen gaan gestaag omhoog. Goed bezig Grote!

gestaag is idd het goeie woord - deze manier van 5 * 5 training vind ik fijner dan de 5 * 5 met telkens 1 gewicht

Goede en zware training maat; gefeliciteerd nog met de 1-2.;)

thanks D - gaat wel lekker brother - en idd mijn weekend kon niet meer kapot
alles oke met je rug?

hee bedankt Freak , waar zijn de jou nou weer gebleven???

Als ik bepaalde oefeningen eruit laat, zal het snel weer in orde komen.
Het was gelukkig alleen de onderkant van de wervel.;):D

• #1.176
Lekkere zware squat:D

ik was een beetje moe zegt die en dan toch nog zo'n training neerzetten, goed bezige grote jongen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven