- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die incline valt me een beetje tegen, jij moet toch meer kunnen daar. Maar die mill press is erg bruut! Hoop daar binnenkort dezelfde gewichten te verplaatsen.
Ook hier gaat het steeds goed verder! Wat zijn Haney shrugs?
ik vroeger wel eens benchpresses gedaan die niet zo diep gingen , bij die 1e drie reps van 5 * 90 ging dus diep , ik hou dan net voor de borst op en dan duw ik terug
dus vandaar uit bekenen , maak ik dus progressie , niet zozeer in gewicht maar meer in de beweging
W3/T3/fb/mrt/75 min - maat
achteraf is me opgevallen dat ik alleen een w-up setje gedaan heb bij de incline benchpress
Incline benchpress
25 * bb - langzame reps
15 * 30 - snelle reps
werksets 5 * 5
5 * 50
5 * 60
5 * 70
5 * 72.5
5 * 75 - lichte spot - volgens mij een pr
mill press
5 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 60
5 * 60 - laatste rep moeizaam
Pendlay row
5 * 60
5 * 75
5 * 85
5 * 90
5 * 95
wide gripp pull downs - handpalmen naar elkaar toe
5 * 80
5 * 85
5 * 90
5 * 95
5 * 90
Seated overhead db triceps extenions
8 * 32
8 * 36
8 * 36
Standing db curls
8 * 18
8 * 19
8 * 20
hehe - eindelijk weekend - neem nu twee dagen rust![]()

pr yep yep yep - wel twee zware spots op bij de laatste twee reps
pr yep yep yep - laatste rep was loeizwaar en ook niet echt meer mooi , maar toch
Zeer sterke squat vind ik en ook de andere oefeningen gaan gestaag omhoog. Goed bezig Grote!
Goede en zware training maat; gefeliciteerd nog met de 1-2.![]()

hee bedankt Freak , waar zijn de jou nou weer gebleven![]()
Als ik bepaalde oefeningen eruit laat, zal het snel weer in orde komen.
Het was gelukkig alleen de onderkant van de wervel.![]()
Ik heb nu wel tijd om te trainen, maar ik heb mijn onderrug verdoet tijdens het werk. Ik denk dat ik een scheve ruggenwervel heb.
oke dan take care
dat is klote freak , weet je dat zeker van die ruggewervel , zo niet effe een foto laten nemen

ik was een beetje moe zegt die en dan toch nog zo'n training neerzetten, goed bezige grote jongen