XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x90 BP: top. Deadlifts gaan ook prima.
En de Surinaamse vlag. Heeft die nog een bepaalde betekenis voor je???
Ben zelf 2x in Suriname geweest.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
misschien ben ik wel een echte surinamer , huidskleur is toch niet belangrijk he

ja ik maak progressie op mijn bench , misschien niet zo spectaculair , maar mijn reps zijn bijv dieper geworden en dat is mijn winst

ik pakte die 2 * 5 * 152.5 redelijk goed , het begin is effe zwaar , maar de reps gingen goed

misschien ben ik wel een echte surinamer , huidskleur is toch niet belangrijk he

ja ik maak progressie op mijn bench , misschien niet zo spectaculair , maar mijn reps zijn bijv dieper geworden en dat is mijn winst

ik pakte die 2 * 5 * 152.5 redelijk goed , het begin is effe zwaar , maar de reps gingen goed

Absoluut, grote progressie. Ze noemden mij daar bakra en boeroe; vooral die laatste term had ik in het begin moeite mee.
Ik ben zelf getrouwd geweest met een Surinaamse; ze groeide maar 10kg per jaar.:D
Huidskleur is idd onbelangrijk; keep up your big man workouts.
Mi ben takie beetje Sranang, alles is boeng. (zal wel niet meer goed zijn maar ach beetje fun;))

• #1.124
jaja de surinaamse dames houden van lekker eten jongen

Wat hanteer jij voor een korte tijd je schema's grote. Ik moet altijd even wennen aan een schema, dat probleem heb jij dus niet.

Dieper zakken bij de bench zeg je, hoe diep deed je dat vroeger en momenteel?

• #1.126
normaal trainde we altijd een maand kracht/massa/suppersetten

nu ik alleen nog maar kt doe , wissel ik dus per 4 weken - ik probeer mijn lichaam dus niet te laten wennen

ik vroeger wel eens benchpresses gedaan die niet zo diep gingen , bij die 1e drie reps van 5 * 90 ging dus diep , ik hou dan net voor de borst op en dan duw ik terug

dus vandaar uit bekenen , maak ik dus progressie , niet zozeer in gewicht maar meer in de beweging

normaal trainde we altijd een maand kracht/massa/suppersetten

nu ik alleen nog maar kt doe , wissel ik dus per 4 weken - ik probeer mijn lichaam dus niet te laten wennen

ik vroeger wel eens benchpresses gedaan die niet zo diep gingen , bij die 1e drie reps van 5 * 90 ging dus diep , ik hou dan net voor de borst op en dan duw ik terug

dus vandaar uit bekenen , maak ik dus progressie , niet zozeer in gewicht maar meer in de beweging
Dat is nog de belangrijkste progressie die je kunt boeken. Ik laat de bar altijd tot op mijn borst zakken, zo diep mogelijk.

En dat knalt maar door hier!!!

Even een 5 sterretje bijgegeven ter compensatie van die 3 sterren. Heb je 4 gemiddeld. ;)

Gaat goed hier GM, zeer de moeite.

Bp ken ik hetzelfde als jou. Wil ook meer op mijn beweging progressie maken dan in gewicht.

• #1.130
Dat is nog de belangrijkste progressie die je kunt boeken. Ik laat de bar altijd tot op mijn borst zakken, zo diep mogelijk.

dat is idd de winst

En dat knalt maar door hier!!!

we gaan gewoon door K

Even een 5 sterretje bijgegeven ter compensatie van die 3 sterren. Heb je 4 gemiddeld. ;)

Gaat goed hier GM, zeer de moeite.

Bp ken ik hetzelfde als jou. Wil ook meer op mijn beweging progressie maken dan in gewicht.

als ik straks een paar mooie diepe reps - 8 stuks liefst kan maken op de 90 , ben ik echt supertevreden

zo , ik ben snot-verkouden - ik ga maar eens effe wat cardio doen en een saunaatje pakken:D

• #1.131
vandaag had ik eigenlijk rust

maar ik ben goed verkouden , dus ik heb 30 minuten gecrossfietst + daarna 15 minuten in de sauna gezeten

ik hoop dat het een beetje los komt , want morgen weer effe bikkelen

Wat een sauna mannen zitten er hier, jullie weken bijna weg. :D

• #1.133
het is lekker mr c , hebben jullie dat dan niet ? ik vind het ideaal na een harde training

Dat wel, maar ben geen sauna man, lig liever met mijn ballen in het water. :D

• #1.135
zo.n bubbelbadje is ook wel lekker , hebben wij weer niet

Dat wel slaat op de vraag of wij die ook hebben in de gym, die sauna dan. Een bad heb ik thuis, hehehe.

Laatst bewerkt:
  • #1.139
vandaag - ik ben nog steeds snotverkouden , ik heb mijn training op 1 oef even aangepast - de t bar row vervang ik door de wide gripp pulldowns

ik voel de training van wo nog lichtelijk vandaar

vandaag 5 * 5
incline benchpress
mill press
pendlay rows
wide gripp pull downs
seated db extenions 3 * 8
db curls 3 * 8

sauna schijnt goed te zijn tegen een verkoudheid.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven