dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien ben ik wel een echte surinamer , huidskleur is toch niet belangrijk he
ja ik maak progressie op mijn bench , misschien niet zo spectaculair , maar mijn reps zijn bijv dieper geworden en dat is mijn winst
ik pakte die 2 * 5 * 152.5 redelijk goed , het begin is effe zwaar , maar de reps gingen goed

)Dat is nog de belangrijkste progressie die je kunt boeken. Ik laat de bar altijd tot op mijn borst zakken, zo diep mogelijk.normaal trainde we altijd een maand kracht/massa/suppersetten
nu ik alleen nog maar kt doe , wissel ik dus per 4 weken - ik probeer mijn lichaam dus niet te laten wennen
ik vroeger wel eens benchpresses gedaan die niet zo diep gingen , bij die 1e drie reps van 5 * 90 ging dus diep , ik hou dan net voor de borst op en dan duw ik terug
dus vandaar uit bekenen , maak ik dus progressie , niet zozeer in gewicht maar meer in de beweging
Dat is nog de belangrijkste progressie die je kunt boeken. Ik laat de bar altijd tot op mijn borst zakken, zo diep mogelijk.
Even een 5 sterretje bijgegeven ter compensatie van die 3 sterren. Heb je 4 gemiddeld.
Gaat goed hier GM, zeer de moeite.
Bp ken ik hetzelfde als jou. Wil ook meer op mijn beweging progressie maken dan in gewicht.

rare zin, maar ik ben het me je eensDat wel, maar ben geen sauna man, lig liever met mijn ballen in het water.![]()

Dat wel slaat op de vraag of wij die niet hebben in de gym.