XXL Nutrition

Gym Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Er zijn zat goeie gyms man!

En Splash is inderdaad de homo gym van Amsterdam. Was dat je niet verteld ofzo? :D

Die naam alleen al :p dbb meet daar ?
Ultimate fitness is achteruit gegaan na de dood Ed van Amsterdam
 
Vondelgym? Zie die voorbij komen bij onder andere @fannetiek op insta. Ziet er uit als een serieuze, grote gym.
 
Er zijn zat goeie gyms man!

En Splash is inderdaad de homo gym van Amsterdam. Was dat je niet verteld ofzo? :D

Noem er dan een paar Rikkie!
 
Vondelgym? Zie die voorbij komen bij onder andere @fannetiek op insta. Ziet er uit als een serieuze, grote gym.

€ 60,- / maand, vind ik wel prijzig.

Tis wel 2.2 km dus dat is wel prima.

Edit: dat is die gym van Arie Boomsma.
 
Laatst bewerkt:
€ 60,- / maand, vind ik wel prijzig.

Tis wel 2.2 km dus dat is wel prima.

Edit: dat is die gym van Arie Boomsma.
En 1 van de weinige keuze's nog toch? Aangezien je er aardig wat geprobeerd hebt.
 
Komt een nieuwe basic fit 1,7 km bij mij vandaan.

Ladies only.

Fucking moslims...
 
En 1 van de weinige keuze's nog toch? Aangezien je er aardig wat geprobeerd hebt.

Neh ga voor basic fit AJ Ernststraat 1. Is 2,4 km bij me vandaan en heeft voldoende voor mij om na 8 maanden niet trainen mijn smerig lichaam beetje terug in vorm te krijgen.

Scheelt 40e/maand. Vind dat toch wel een significant bedrag.
 
Komt een nieuwe basic fit 1,7 km bij mij vandaan.

Ladies only.

Fucking moslims...

Hehe ja zo zijn er een paar terwijl de gewone basic fits meer dating centra zijn dan een gym :p zeker voor jongere
 
Neh ga voor basic fit AJ Ernststraat 1. Is 2,4 km bij me vandaan en heeft voldoende voor mij om na 8 maanden niet trainen mijn smerig lichaam beetje terug in vorm te krijgen.

Scheelt 40e/maand. Vind dat toch wel een significant bedrag.
Dat is inderdaad een aardig verschil! Succes met je doelen daar.
 
Hehe ja zo zijn er een paar terwijl de gewone basic fits meer dating centra zijn dan een gym :p zeker voor jongere

Ja dat is wel een nadeel, ik zal al lekkere chicks in yoga pants eyeballen. Dit wordt afzien.

Achja was gratis sporten deze maand en 50% korting op inschrijven deze maand (20e ipv 40e). Maandelijks opzegbaar voor 22e. Toegang tot kleine 150 basic fits in NL. Zit er ook 1 om de hoek bij mijn werk in Alphen.

We zullen zien.
 
Ja dat is wel een nadeel, ik zal al lekkere chicks in yoga pants eyeballen. Dit wordt afzien.

Achja was gratis sporten deze maand en 50% korting op inschrijven deze maand (20e ipv 40e). Maandelijks opzegbaar voor 22e. Toegang tot kleine 150 basic fits in NL. Zit er ook 1 om de hoek bij mijn werk in Alphen.

We zullen zien.


Vind er niets aan meeste zijn sletten en tijdens het trainen zeker geen interesse in
 
Nee ik ben ook nogal op mezelf tijdens het trainen. Maar begin nu aan mijn squat en naast me begint een meisje in yoga pants lunges te doen.

Laat ik zo zeggen dat de sfeer en het uitzicht hier beter is dan in splash.
 
USC is zeer prima. 2 losse squatracks, 1 squatrack met vangers, 1 eleiko wedstrijdrack. 3/4 plaatsen waar je flat kunt benchen, 1 incline bench, 1 decline bench. Gewichthefhok met bumperplates en 7-8 barbells. Dumbells tot 40 helaas, maar wel een set die je kunt verstellen (tot 70+). Verder gewoon bijna alle standaard machines. Nadeel: kan vrij druk zijn aan het begin vd avond.

Is dat het sportcentrum van de VU of van de UVA? En welke locatie is dat?
 
UvA, Science Park
 
Ik ben toch naar de vondelgym gegaan. Basicfit was niet te doen qua drukte. Wachten. Rond 19:30 werd het er zo druk dat werkelijk alles bezet was.

Vondelgym is wel 60e /maand, maar het is 5 minuten fietsen bij me vandaan:

2 powercages
2 squatracks met vangers
Dumbbells t/m 60 kg

Dat is ook alles. Geen bankdrukbankjes, wel stuk of 6 losse bankjes die je voor de powercages kan gebruiken. Je kan er dippen en er is een cable station met ook row.

In principe is er precies alles wat je nodig hebt. Er is wel een leg raise en curl en press, dat zijn de enige machines. Concept is wel goed. Verder boxring en veel boxzakken, crossfitgedeelte.

Het is een beetje een hipster bedoeling gericht op de mensen van 25-35 jaar oud die 60e per maand willen betalen. Niemand is afgetrained, iedereen is fit. Lekkere wijven dat wel.

90% komt voor de groepslessen dus qua krachttraining denk ik niet dat ik ooit echt hoef te wachten, dat is wel ideaal.

Voor mij iig het beste. Kan er wel rackpulls etc gaan doen, dingen die ik bij basicfit niet zou kunnen. Per maand opzegbaar. Ga het even afkijken.
 
Vondelgym kom ik soms ook wel eens. Is wel leuk om trainen
 
Vondelgym kom ik soms ook wel eens. Is wel leuk om trainen

Volgens mij ben ik de enige die daar alleen komt voor BB en niet voor crossfit / groepstrainingen.

Je ziet veel gasten squatten, deadliften, etc, maar niemand heeft spieren. Heel veel jongens met 'functionele kracht'. Wel veel lekkere wijven. Vind het wel prima, maar heb er pas 2 trainingen op zitten.
 
Back
Naar boven