MuscleMeat

Gym Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Lekkere wijven mag jij toch niks meer mee doen ouwe? :p
 
Het oog wilt ook wat ;)
 
Zoek ik ook in amsterdam noord! Had the crunch gezien en sport natural iemand ervaring mee?
 
Er komt een nieuwe vestiging van de vondelgym, maar is meer in oost volgens mij.

Ben nog steeds wel tevreden over de vondel. Veel hipsters maar kan er wel lekker raggen, en de chickies zijn erg goed. Ze hebben ledenstop en wachtrij van ca. 300 man atm.

Zit nu ook een basicfit op 500m van me vandaan. Maar wat een drukte is dat. Is me ook een bepaalde slag volk waar je niet altijd op zit te wachten.
 
Er komt een nieuwe vestiging van de vondelgym, maar is meer in oost volgens mij.

Ben nog steeds wel tevreden over de vondel. Veel hipsters maar kan er wel lekker raggen, en de chickies zijn erg goed. Ze hebben ledenstop en wachtrij van ca. 300 man atm.

Zit nu ook een basicfit op 500m van me vandaan. Maar wat een drukte is dat. Is me ook een bepaalde slag volk waar je niet altijd op zit te wachten.
Eens voor wat betreft het laatste.
Hopelijk rolt hij het ook verder over Nederland uit; er is een gebrek aan goede sportscholen met normale mensen: je hebt eigenlijk alleen maar budget sportscholen met veel "bepaald slag volk" en dure sportscholen waar niet serieus getraind kan/mag worden.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Weet iemand een goede gym in de buurt van amsterdam zuid-oost?
 
Back
Naar boven