Fitness Seller

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
No offence, maar als er iets van kritiek is op jou, spring je meteen in de verdediging. Zelfs als er een compliment wordt gegeven en jij het niet door hebt voel je je aangevallen. Dat was voor mij de reden om je log niet meer te volgen

Geef even een voorbeeld dan.

Welke spoiler?

Dan plaats ik voortaan inderdaad geen foto's meer. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom mensen zich met mijn progressie moeten bemoeien, als ik zelf tevreden ben.

Ik kan prima met kritiek omgaan, maar niet met mensen die denken dat alles op een bepaalde manier 'hoort'. Daar heb ik echt totaal geen boodschap aan.

Uhhh de spoiler die je openklapt om de tekst erin te lezen :o

Anyway, Foto's en trainingen plaatsen op een Forum ( http://www.woorden.org/woord/forum ).
Maar je vindt het raar als mensen zich bemoeien met je progressie en trainingen ???
Don't get me wrong, ik vind het leuk dat mensen loggen, en volg graag div logjes!
(Maar wat VinniVince zegt viel mij ook al eerder op! Ik post niet heel veel, maar moest hier toch even in mee gaan.)
Als je het voor niets en niemand anders buiten jezelf doet dan zou de reageer optie ook wel weg kunnen :o
Echter dan wordt het erg eenzijdig en gaat het natuurlijk lijken op "showen" (lees: indruk maken) wat je niet wilde.

Alle gekheid op een stokkie, neem de goede adviezen ter hande -en laat de in jouw ogen wellicht minder goede links liggen, maar vlieg er niet gelijk zo hard in- en knallen met die handel!!!
Want gezien jij erg straight forward bent mogen reageerders ook eerlijk zijn, toch?
Gezien je registratie datum (2010 wat 3-4 jaar training impliceerd) denk ik persoonlijk dat je er veel meer uit zou hebben kunnen halen.

Niet bang zijn voor hulp ;)
Succes :hedbang::thumbs:

• #1.163
Kan zo snel geen eerdere posts van je vinden in dit topic.

Zit er aan te denken t dan te sluiten. Blijkbaar geeft je trainingen posten mensen het recht zich met je te bemoeien. Dan bedoel ik niet met welke oefeningen, maar vooral met de prioriteiten in je leven en of je je terecht tevreden voelt. En daar heb ik weinig trek in.

Jammer, ben meestal nogal euforisch na t trainen en dan is t lekker ergens je ei kwijt te kunnen. :D Dat is niet om indruk te maken, wel om te delen.
En ik kreeg nog wel eens goed advies, als ik vragen had. Maar dat gebeurt toch al weinig meer.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Persoonlijk denk ik dat je aan die 4 jaar trainen niets doet, maar dat ik nu goed bezig ben. Dat is voor mij wat telt.
Niet de mening van mensen op internet ;)
Daarnaast probeer ik soms wat te posten over alle andere dingen die me dagelijks bezig houden. Daaruit zie je ook wel dat ik geen haast heb met t bereiken van dat perfecte lijf. So be it, mijn lichaam, mijn leven, mijn keuze.

Kan zo snel geen eerdere posts van je vinden in dit topic.

Zit er aan te denken t dan te sluiten. Blijkbaar geeft je trainingen posten mensen het recht zich met je te bemoeien. Dan bedoel ik niet met welke oefeningen, maar vooral met de prioriteiten in je leven en of je je terecht tevreden voelt. En daar heb ik weinig trek in.

Jammer, ben meestal nogal euforisch na t trainen en dan is t lekker ergens je ei kwijt te kunnen. :D Dat is niet om indruk te maken, wel om te delen.
En ik kreeg nog wel eens goed advies, als ik vragen had. Maar dat gebeurt toch al weinig meer.

Ow, nee hoor! Bedoelde dat ik weinig post in het algemeen.
Meer kijk en lees ;)

Persoonlijk denk ik dat je als je het lekker vindt om je ei van je af te schrijven je dat gewoon moet blijven doen, en niet moet stoppen!
Qua "het recht om mee te bemoeien". Tja, het is en blijft natuurlijk openbaar ;)

Maar bekijk die "bemoeiende posts" anders, neem aan dat in eerste instantie al die posts gewoon oprecht en eerlijk bedoeld zijn als hulp/tips/complimenten ;)
(Totdat je ze aanvalt :o :o)

Gewoon even de b*ch-mode alleen "in" de gym, en op het forum die comments zien als posi en hulp ;)

Geef even een voorbeeld dan.

Bijvoorbeeld een tijdje terug toen ik reageerde op je zwemmen. Ik volgde je log toen al een tijdje niet meer, maar dacht laat ik weer eens wat posten. Daarna ook meteen abo opgeheven aangezien je weer zo verdedigend reageerde.

Denk dat er genoeg te vinden is, maar misschien dat je zelf niet door hebt dat je posts negatief over komen op anderen

No offence, maar als er iets van kritiek is op jou, spring je meteen in de verdediging. Zelfs als er een compliment wordt gegeven en jij het niet door hebt voel je je aangevallen. Dat was voor mij de reden om je log niet meer te volgen

Die reacties van natty en mack zijn toch ook maar vreemd. Is ook niet dat daar niets aan vooraf is gegaan he. En tja, niet iedereen zit altijd maar te wachten op die blije of overdreven geïnteresseerde posts in zijn of haar log. Sommige lui blijven aanhouden, terwijl duidelijk is dat iemand er geen trek in heeft.

Die reacties van natty en mack zijn toch ook maar vreemd. Is ook niet dat daar niets aan vooraf is gegaan he. En tja, niet iedereen zit altijd maar te wachten op die blije of overdreven geïnteresseerde posts in zijn of haar log. Sommige lui blijven aanhouden, terwijl duidelijk is dat iemand er geen trek in heeft.

Doelde absoluut niet of abfab's reactie richting natty en mack. Doelde op wat ik hier zoal las toen ik nog dit log volgde. 2 keer dat ik dacht hier te volgen, maar vervolgens een snauw kreeg en toen maar weer ben weggegaan.

..

Laatst bewerkt:

Vreemd? Ben 9 vd 10 x netjes maar wordt vervolgens zoals meerdere ook afgekraakt. Terwijl het goede bedoeling is. Net als die foto's. Vraag je serieus krijg je weer een belachelijk antwoord. Mevrouw stuurt vriendelijke karma berichtjes etc .Hoezo dubbele persoonlijkheid. Damn. Maar goed misschien veel eerder met de bedoelingen moeten stoppen.

Vinnie en Bdu hebben gelijk. En dan wordt er ook nog afgevraagd waarom zo weinig reactie in log.

Ik ben er iig nu klaar mee. Geen zin om onterecht zo afgekraakt te worden.

• #1.170
Even teruggezocht Vinnie.

Dit was je compliment? En het raar vinden dat zwemmen me zoveel moeite kost?

Dat had ik inderdaad even anders geïnterpreteerd :D Heb je sindsdien ook niet echt gemist in mn log.

Opmerkingen van mack betreffen trouwens niet alleen mn log, ook in andere topics. En mensen naar me vragen die in dezelfde gym trainen, vind ik echt te ver gaan.
Daar gebruikt ie nu natty's account voor. Dan blok ik die toch gewoon. Geen zin om daar mn humeur door te laten verpesten.
Had niet verwacht dat dat zoveel zou losmaken ;)

---------- Toegevoegd om 07:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------

Kan me nog diverse irritante "bemoei" berichten van jouw hand herinneren in een log van een andere dame dus zelf ben je er ook niet helemaal vies van.

:roflol:
Nog steeds DwarvenWarrior aan t wightknighten? Wow...

Sneu dat je dat denkt na 1 berichtje tijd geleden.
Maak ervan wat je wilt maar laat me niet zwart maken Door jou hier. Al zeggen deze uitspraken van je meer over jou dan mij;)

• Like
Waarderingen: Vonk
Even teruggezocht Vinnie.

Dit was je compliment? En het raar vinden dat zwemmen me zoveel moeite kost?

Dat had ik inderdaad even anders geïnterpreteerd :D Heb je sindsdien ook niet echt gemist in mn log.

Nee dat was geen compliment, toen volgde ik namelijk al een tijd niet maar dacht laat ik even een kijkje in je log nemen.
Waar ik op doelde is een paar maanden terug, ik denk rond januari ofzo. Maar er is denk genoeg te vinden, er zijn namelijk genoeg mensen die het opvalt hoe je reageert.

Edit:

ff snel gezocht, kwam dit voorbeeld tegen

Lekker bezig weer Ab! Mooie training!

Heavy die pushdown. Ik doe hooguit 10 reps op 15kg.. :rolleyes:

Doe je m op tzelfde apparaat dan?

Ja, gewoon staand in cablestation toch? Mijn triceps begeven het al gauw, zitten zomaar vol, kan er dan niets meer mee. Respect!

In Rotterdam op de Straatweg, het eerste station en dan de linker kabel?
Nee he? ;) Dan zegt dat toch niets.

Oefeningen met losse gewichten kan je nog wel vergelijken, al weet je zelfs dan niet of de uitvoering hetzelfde is. Oefeningen met kabels verschillen al in gewicht bij de verschillende kabels op eenzelfde station, laat staan bij anders stations, en van andere merken.

Ik zet de gewichten er alleen bij voor mezelf, en om ongeveer te laten zien wat ik doe in de sportschool. Is niet ter vergelijking hoor.

Gaf gewoon een compliment hoor.. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Vet dit log door zitten spitten :roflol: 't zijn toch ook eigenlijk beetje gare reacties...

beetje reageren om maar te reageren, verder niets inhoudelijks

• #1.174
Dat is toch niet in de verdediging schieten? Geef alleen aan dat je t niet kunt vergelijken.

Dat had ik vast aardiger kunnen doen, maar geloof dat ik dat al tig keer geprobeerd heb :D

En ik vind t prima dat je niet meer in mn log reageert omdat je me niet aardig genoeg vindt. Je hoeft t ook niet verplicht te lezen he ;)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Vet spitten. Bedankt Sticky.
Waarschijnlijk de mensen met nuttig advies al weggejaagd met mn bitchieness...

Laatst bewerkt:
Vet dit log door zitten spitten :roflol: 't zijn toch ook eigenlijk beetje gare reacties...

beetje reageren om maar te reageren, verder niets inhoudelijks

8907295e3d7b17308d63ddaa073a784f.png

3c4d63c595cc1940b182e0ca15ed9aeb.png

dde431a35677b4310efbddc17d21be84.png

63b011c287a3d54f4de38657d5803f3a.png

dus nu log je niet meer?

Terug
Naar boven