MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Weet niet of t daar door komt hoor. Nu 4 weken, schepje v 3 gram per dag.

Benchpress
1 × 8 × 30
1 × 5 × 40
1 × 5 × 45
1 × 3 × 47.5
1 × 8 × 40
:cheer:
Opeens

Shoulder press
1 × 10 × 15
1 × 08 × 20
3 × 05 × 25

Dips
1 × 5 normaal
1 × 5 positief
1 × 5 negatief

Inclined DB press
3 × 10 × 14

Side raises
1 × 10 × 5
1 × 06 × 6 :(
1 × 10 × 5
1 × 08 × 5
op :)

Cable pushdown
1 × 12 × 20 touwtje
1 × 10 × 25 " "
1 × 10 × 15 lang touw
1 × 08 × 20 " "

Wilde eigenlijk nog een stukje gaan hardlopen, maar had mn laptop bij me :banghead:
Zaterdag na t fietsen s proberen!

Woehoe, nice benchpress!

• #1.143
Dankje!

Net weer uurtje gezwommen. Geworstel. Ging nog iemand mee bemoeien ook, dus was ik eerst wat geërgerd over. Maar hij had uiteindelijk wel heel goed opgelet en had zinnig commentaar.
Maandag s oefenen met andere hoofdpositie en dus ligging.

En niet zo hard mn best doen hehe. Nu al de tweede die t zegt, dus zal wel een kern van waarheid inzitten.

---------- Toegevoegd 25 April 2014 om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 April 2014 om 20:21 ----------

59.9 kg, na een lower carb day (want geen KT), WTF...

:banghead:

Weegschaal weggooien lijkt me de snelste oplossing.

Nice die bench ab! Sterk!

Dankje!

Net weer uurtje gezwommen. Geworstel. Ging nog iemand mee bemoeien ook, dus was ik eerst wat geërgerd over. Maar hij had uiteindelijk wel heel goed opgelet en had zinnig commentaar.
Maandag s oefenen met andere hoofdpositie en dus ligging.

En niet zo hard mn best doen hehe. Nu al de tweede die t zegt, dus zal wel een kern van waarheid inzitten.

---------- Toegevoegd 25 April 2014 om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 April 2014 om 20:21 ----------

59.9 kg, na een lower carb day (want geen KT), WTF...

:banghead:

Weegschaal weggooien lijkt me de snelste oplossing.

Haha :roflol: Fokking weegschalen ook :roflol:

• #1.146
Haat liefde verhouding ;)

Deadlift
1 × 8 × 50
1 × 5 × 70
2 × 2 × 80
1 × f × 80 + 5 × 70
Best goed voor een vrijdag
Op naar de 3×3×80 :cool:

Hyperextensions
1 × 15 × bw
2 × 10 × 10

BOR
1 × 10 × 20
2 × 08 × 30
Mwah. Lang niet gedaan!

Straight arm pulldown
1 × 10 × 15
2 × 08 × 20
Hnnnggg

Declined BP
1 × 15 × 15
3 × 12 × 25
Lekker zeg. Maar wel gevaarlijk.

BB curl
1 × 10 × 15
2 × 08 × 20

Facepulls
1 × 10 × 15
2 × 08 × 20
Dropset 20-5

Cable curl, touwtje
1 × 12 × 15
2 × 10 × 20

Weeeeeekend! :woot:

• #1.147
Beetje foto's aan t maken om progressie bij te houden. Buik krijg ik r alleen niet goed op, die houd ik voor mezelf.

Zag t gisteren niet meer zo zitten, maar lijk toch wel beetje vooruitgang te zien.

Nu maar lekker fietsen in t zonnetje voordat ik me ga volgieten ;)

uploadfromtaptalk1398497624247.jpg

uploadfromtaptalk1398497634498.jpg

• #1.148
33 km gefietst en paar km hardgelopen

Best te doen, al voelt het heel raar aan, alsof je elk moment door je bovenbenen zakt.

Waar ergens had je before pics staan?

• #1.150
Nergens. Maar vind t ook niet zo interessant wat jij en mack van mn progressie vinden. :bye:

Mis alleen de dikke strepen in je schouders:trollface:

beetje jammer. Beetje feedback of kritiek kun je al niet handelen. Hoe moet je in godsnaam zo progressie kunnen zien?

Laatst bewerkt:
  • #1.152
Welke feedback? Dat je vindt dat het niet kan op mijn manier. Heb ik wat aan :D

Veel plezier met jullie leven, maar bij mij ga je op negeer. Je hoeft ook niet via andere mensen met mij te bemoeien. Ik train gewoon voor mn lol, niet om op iemand op internet indruk te maken.

Dag!

Wut, wat is er hier gebeurd?

• #1.154
Don't know, don't care ; )

Ik snap überhaupt niet waarom Mack op ander man zijn account mensen loopt te bashen.

Geen benen op de foto?

Good work ,keep it up!

• #1.156
Oh, benen zal ik binnenkort ook weer s maken. Is lastig zonder spiegel tot de grond, misschien ff bij de zonnestudio :o

Net weer lekker gezwommen. Vanalles geprobeerd in t ondiepe bad gebaseerd op de tips die ik gekregen had.
-Meer schuin vooruit kijken
-Later overnemen qua armslag
-Betere kick qua beenslag

Erg veel tegelijk, maar t lijkt wel te werken. Donderdagmiddag weer oefenen in mn gewoonlijke zwembad.

Morgen legday! :w00t:

Ik wil ook speciaal voor het poseren een lange spiegel kopen :D Ik krijg mn benen er ook niet goed op.

Welke feedback? Dat je vindt dat het niet kan op mijn manier. Heb ik wat aan :D

Veel plezier met jullie leven, maar bij mij ga je op negeer. Je hoeft ook niet via andere mensen met mij te bemoeien. Ik train gewoon voor mn lol, niet om op iemand op internet indruk te maken.

Dag!

Ik heb volgens mij wel eens foto's van je gezien eerder, maar weer aan het trainen geslagen ? of heb je wel al die tijd doorgetraind? (gezien de tijd tussen je foto's)

No harm meant, maar:
Ik train gewoon voor mn lol, niet om op iemand op internet indruk te maken

- gymbunny on a mission. Missie om lol te maken ?
- Foto's plaatsen. Kom, iedereen wilt als ie blij is met het behaalde resultaat dat toch laten zien? of plaats je ze puur voor jezelf om progressie bij te houden ? In dat geval werken mapjes op je PC ook erg goed, en krijg je geen nega comments. ;)

Verder (naast die spoiler) gewoon lekker je eigen ding doen, maar vanwaar die haat naar (al dan niet opbouwende) kritiek ?

• #1.159
Welke spoiler?

Dan plaats ik voortaan inderdaad geen foto's meer. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom mensen zich met mijn progressie moeten bemoeien, als ik zelf tevreden ben.

Ik kan prima met kritiek omgaan, maar niet met mensen die denken dat alles op een bepaalde manier 'hoort'. Daar heb ik echt totaal geen boodschap aan.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Anyway, na een slopende dag op werk, lekker even alles van me af getraind.
Dinsdagsdipjes en belangrijke voorbereidingen zijn een slechte combi...

Front squat
1 × 8 × 20
1 × 5 × 30
3 × 5 × 40

Rack pulls
1 × 10 × 60
1 × 08 × 80
1 × 0f × 90
2 × 06 × 80
Straps werkten niet helemaal zoals ik hoopte. Veel energie mee verspild.

Reversed lunges
4 × 10 × 20
Vorige week zo'n giga spierpijn van gehad in mn hams, echt bijzonder.

GHR
3 × 10 × bw
Nice

Smith calf raises
1 × 20 × 30
3 × 15 × 60

GHR Russian Twists
4 × 16
:cool:
Fijne oefening

Vertical knee raises
2 × 12

Hanging knee raises
2 × 6

Morgen weer op mn werk knallen en dan lekker hoofd leeg maken tijdens t hardlopen. Nu al zin in!

Welke spoiler?

Dan plaats ik voortaan inderdaad geen foto's meer. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom mensen zich met mijn progressie moeten bemoeien, als ik zelf tevreden ben.

Ik kan prima met kritiek omgaan, maar niet met mensen die denken dat alles op een bepaalde manier 'hoort'. Daar heb ik echt totaal geen boodschap aan.

No offence, maar als er iets van kritiek is op jou, spring je meteen in de verdediging. Zelfs als er een compliment wordt gegeven en jij het niet door hebt voel je je aangevallen. Dat was voor mij de reden om je log niet meer te volgen

Terug
Naar boven