MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

Zelfs als je maanden niet meeleest, verandert er niets aan DBB :D

Je hebt meer rugbulten gekregen zie ik, ga zo voort. Wel vind ik je deadlift een slappe hap, maar dat wist je al :eyebrow:
Hoe gaat het verder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Ja, gaat lekker! Cut verloopt voorspoedig.

DL mag best nog wat sterker, maar zit er zelf niet echt mee :D Ga me er dus niet specifiek op richten. Misschien in t najaar weer.
In verhouding tot mn belabberde squats is ie best netjes...

Ik ga inderdaad niet meer loggen. Besteed mn kostbare tijd liever aan mensen die me wel leuk vinden :p

• Like
Waarderingen: GPRO
Ohjoo

Ja, gaat lekker! Cut verloopt voorspoedig.

DL mag best nog wat sterker, maar zit er zelf niet echt mee :D Ga me er dus niet specifiek op richten. Misschien in t najaar weer.
In verhouding tot mn belabberde squats is ie best netjes...

Ik ga inderdaad niet meer loggen. Besteed mn kostbare tijd liever aan mensen die me wel leuk vinden :p

Officieel is dit ook geen logsectie, maar een dagboek en ik ken persoonlijk geen dagboeken waar je commentaar nodig hebt.

Je kunt dus gewoon van alles blijven neerplempen ^_^

*de nada*

mooie foto's hoor abfab - jammer dat je niet meer logt - ik poste wel niet veel maar ik vond het altijd wel leuk om je log om af en toe eens te bezoeken - take care girl

• #1.186
Ik gooi misschien nog wel s wat foto's neer of een andere update, maar trainen zonder loggen en alleen mn eigen kritiek, bevalt me prima ;)

Nu even geen foto's, ben op vakantie en alles aan t eten dat ik kan krijgen :heart:
Zondag weer terug en verder met carbcyclen zodat ik zowel kan trainen voor triathlon als nog wat vet kwijt kan raken.

goeie vakantie girl - enjoy

• #1.188
Thanks!

Langzaamaan steeds meer focus op duurtrainingen. Ga terug naar 2x pw krachttraining, full body dan.

Verder
2 × fietsen
2 × hardlopen
2 × zwemmen
Waarvan 1 koppeltraining.

Bevalt erg goed zo vaak sporten, maar carbcyclen is wel wat ingewikkeld. Elke dag hetzelfde eten is voorspelbaarder en makkelijker om strikt op dieet te blijven.

Zwemmen gaat steeds beter, maar moet vooral trainen op uithoudingsvermogen en zwemmen in open water. Ben steeds totaal gedesorienteerd joh, zonder lijnen en helder water :o
Leuke uitdaging wel! Kan t iedereen aanraden.

Kracht en massa komt in het najaar wel weer.

leuk weer een update te lezen.
klinkt lekker zo die triathlonvoorbereidingen.
Succes en vooral met dat ingewikkelde carbcyclen dan

Van powerbabe naar een dolfijntje - als het je maar bevalt en dat doet het

• #1.191
Nog steeds powerbabe hoor :D

Trainen gaat lekker, al heb ik wat weinig tijd.

Nog 3 weken voor mn eerste triathlon.

Gisteren 750m aan n stuk gezwommen en totaal zo'n 2 km. Gaat allemaal nog niet heel snel, maar uitlopen ga ik m.

Ondertussen twee keer pw fullbody en redelijk strikt dieet. Kracht behouden en ben weer wat strakker, 57 kg.
Helemaal beach ready voor de herfst dus ;)

Ga dan weer 3x pw trainen en wat minder fietsen en zwemmen. Na de winter een halve marathon en dan rustig doorbouwen naar een halve triathlon in de zomer. Leuke plannen!

• #1.192
Gaat hard opeens! Inmiddels 1200m gezwommen, en nog maar 56nogwat kg. Lichaam is niet heel droog, maar wel knetterhard.

Nu die blubbers onder mn billen nog, dus doe weer 1 keer per week HIIT zoals voorgeschreven door Stubborn Fat Protocol. Zie wel of dat het wat helpt. Gezien t weer hoef ik toch niet in bikini of hotpants rond te lopen :p

whoehoe de kmbarriere met zwemmen doorgeslagen. Netjes hoor.
en nice, zo'n knetterhard figuurtje.

Wow netjes zeg!!
Succes met zwemmen, ik doe het je niet na ;) ..

Heb je die pic nog van dat stubborn fat protocol? Ik vind hem zo gelijk niet meer :(

• #1.198
Zo, weekje rust gehad. Wel getraind, maar rustig aan en lekker gegeten. Vanaf volgende week weer aan de slag met kracht trainen. Bill Star 5x5 aangepast, beviel me vorig jaar erg goed. Heb mijn schema even bijgevoegd.
In rood m'n huidige 5RM, in groen wat het moet worden. Per week 5 kg op squat erbij dus, merk vanzelf als dat te ambitieus is icm hardlopen, dan pas ik 'm aan naar 2.5 en doe ik er gewoon wat langer over.

Andere doelen zijn de Zevenheuvelenloop (15 km) in November en Egmond halve marathon in januari. Verder vooral fijne toertochten rijden en m'n zwemconditie behouden.

5x5.png

• #1.199
Clean&press is trouwens meer hang clean + press, maar vooruit.

Doe 'm al tijden zo ipv OHP, omdat ik vind dat je niets boven je hoofd moet tillen dat je niet kunt cleanen. En krijg er flinke schouders (ook rear delts) van, dus dat is mooi meegenomen.

• #1.200
Babyweights om mee te beginnen, maar toch flinke spierpijn deze week. Vooral pull-ups zijn killing voor traps.

Trainschema weer omgegooid, het is te vroeg donker om door de week nog lekker te hardlopen of fietsen.
En heb nu opeens vrije avonden, luxe! :dance:

ma KT1
di
wo KT2
do zwemmen (ochtend)
vr KT3
za hardlopen
zo fietsen

En interval hardlopen wanneer ik daar zin in heb. Ff rustig aan!

Terug
Naar boven