Fitness Seller

Hartslag 100+ in rust

Bezoekers in dit topic

Je hebt niet gemeten voor je kuur? Dan is het nieteens zeker dat dat de oorzaak is.
 
Stel ik zou me veel te druk maken, zou t schade kunnen toebrengen aan m'n hart als ik 10 weken lang zon hoge hartslag zou hebben? Vind het zelf niet bepaald storend ofso maar begon me er wel zorgen over te maken.

Hoe weet jij of het na 10 weken afgelopen is met die hoge hartslag? Misschien blijft het wel zo?
 
Maak je niet teveel druk jongen. Mijn hartslag is ook regelmatig veel te hoog, in rust.
 
Dat is een beetje hetzelfde argument als "... ja dat doe ik altijd zo..." (meest stompzinnige opmerking ever) wat totaal niks zegt over of iets goed is maar meer iets over de lucky factor welke iemand heeft gehad al die tijd.
 
:roflol: Goed topic weer :thumbs:
 
Zit nog steeds tussen 90-110 maar ben niet naar de dokter geweest, heb er niet bepaald last van en zal heus niet doodgaan.
 
verstandig joh, wat kan jou het schelen...
 
Zit nog steeds tussen 90-110 maar ben niet naar de dokter geweest, heb er niet bepaald last van en zal heus niet doodgaan.

89aR.gif
 
Neveralonewithtrenbolone
Ga serieus toch maar even langs de huisarts. Bepaald duur is het niet en kwaad zal het zowiezo nooit kunnen. Het gaat uiteindelijk wel over je gezondheid.
De kans is klein dat het effectief iets erg is, Maar daar kan een arts beter over oordelen.
 
Zonet bij de huisarts geweest, bloeddruk was in orde.
Helaas was er op de ECG wel wat aan te merken.
Mijn hart maakt een extra slag volgens de huisarts..
Moet volgende week maandag weer langskomen voor nog een hartfilmpje. En mocht het dan nog niet in orde zijn word ik doorverwezen naar een cardioloog.

Ben zwaar in overweging te stoppen met de kuur.
Wat is jullie advies??
En mocht ik stoppen zou ik hierbij dan moeten nakuren?
 
Weet je huisarts van je gebruik?
Wees daar dan open over en bespreek het. Dat is toch het verstandigste imo.
 
Weet je huisarts van je gebruik?
Wees daar dan open over en bespreek het. Dat is toch het verstandigste imo.

Heb t bij t gesprek vanmorgen niet gezegd maar toen ze net belde met de uitslag heb ik het verteld. Zij raad me aan te stoppen met gebruik, logisch uiteraard vanuit haar functie. Ik zou het aan de ene kant heel erg zonde vinden om door 2 injects m'n hele huishouding in de war te schoppen en dan te stoppen maar aan de andere kant weet ik ook niet wat de gevolgen kunnen zijn als ik door ga..
 
Je geeft zelf aan dat je hartslag voor je kuur wel goed was... Dus mogelijk weet je de oorzaak al.

Dus ik zou zeggen stop (wat er met nakuur moet gebeuren etc. zou ik niet weten maar daar weten meer mensen op het forum wel wat over)

Je geeft aan dat je het zonde vind dat je je hormonen in de war schopt met die 2 injects. Maar als je dan vervolgens hartproblemen krijgt.
Dan lijkt me stoppen met een verstoorde hormoonhuishouding minder erg dan mogelijk dat er iets met je hart niet goed gaat....
Als er echt wat mis is met je hart wat heb je dan liever? van verstoorde hormonen ga je niet dood....klinkt cru misschien en misschien wat overdreven. Maar op hartklachten zit je ook niet te wachten. Dus beter het zekere voor het onzekere lijkt me.
 
Ik zou geen pct doen na 2 injects tbh
 
Back
Naar boven