Fitness Seller

Hartslag 100+ in rust

Bezoekers in dit topic

Als je hart een slag extra maakt (ectopische activiteit ofwel premature complexen) genoemd kan dat geen kwaad, dat doet mijn hart ook en dat van iedereen in dit topic ook. Dat je huisarts je daarvoor naar een cardioloog wil sturen is bijzonder, want die kan daar ook niks mee. Weet je zeker dat er verder niets op te zien is? Huisartsen staan er wel om bekend vaker dat soort gekke dingen te doen tho, en staan al helemaal niet bekend om hun ECG kennis, durf wel te zeggen dat die bij een gemiddelde intensive care verpleegkundige beter is.

Stoppen of niet is een vraag die alleen jij kan beantwoorden, het is maar net hoeveel risico jij wil nemen. De kans dat er daadwerkelijk iets aan de hand is, wat jou een groot risico op problemen geeft bij je kuur, is nihil. Maar niet nul. En dan heb ik niet eens een ECG gezien, en ik heb niet de medische verantwoordelijkheid over jou. Denk zelf goed na en weeg je opties af.
 
Als je hart een slag extra maakt (ectopische activiteit ofwel premature complexen) genoemd kan dat geen kwaad, dat doet mijn hart ook en dat van iedereen in dit topic ook. Dat je huisarts je daarvoor naar een cardioloog wil sturen is bijzonder, want die kan daar ook niks mee. Weet je zeker dat er verder niets op te zien is? Huisartsen staan er wel om bekend vaker dat soort gekke dingen te doen tho, en staan al helemaal niet bekend om hun ECG kennis, durf wel te zeggen dat die bij een gemiddelde intensive care verpleegkundige beter is.

Stoppen of niet is een vraag die alleen jij kan beantwoorden, het is maar net hoeveel risico jij wil nemen. De kans dat er daadwerkelijk iets aan de hand is, wat jou een groot risico op problemen geeft bij je kuur, is nihil. Maar niet nul. En dan heb ik niet eens een ECG gezien, en ik heb niet de medische verantwoordelijkheid over jou. Denk zelf goed na en weeg je opties af.

Een huisarts moet gewoon een ECG kunnen lezen. Sowieso is een een ECG een momentopname, en nou niet meteen een onderzoek waarmee je alle hartziekten uitsluit. Daar zijn veel betere onderzoeken voor.

Ik zeg stoppen omdat onze topicstarter gewoon niet geschikt is voor kuren.
 
Een huisarts moet gewoon een ECG kunnen lezen.

Moeten, zeker. Kunnen, nope.

Sowieso is een een ECG een momentopname, en nou niet meteen een onderzoek waarmee je alle hartziekten uitsluit. Daar zijn veel betere onderzoeken voor.

Klopt helemaal. Bepaalde strukturele afwijkingen zijn altijd wel zichtbaar op een ECG, maar er zijn inderdaad betere onderzoeken.
Gezien de klacht was een ECG nu wel het aangewezen eerste onderzoek.

Of het niet sowieso slim is om voor het kuren een gedegen hartonderzoek te laten door het liefste een trans-thoracale of (nog beter) trans-oesophageale echo, dat is ook voer voor een leuke discussie.
 
Als je hart een slag extra maakt (ectopische activiteit ofwel premature complexen) genoemd kan dat geen kwaad, dat doet mijn hart ook en dat van iedereen in dit topic ook. Dat je huisarts je daarvoor naar een cardioloog wil sturen is bijzonder, want die kan daar ook niks mee. Weet je zeker dat er verder niets op te zien is? Huisartsen staan er wel om bekend vaker dat soort gekke dingen te doen tho, en staan al helemaal niet bekend om hun ECG kennis, durf wel te zeggen dat die bij een gemiddelde intensive care verpleegkundige beter is.

Stoppen of niet is een vraag die alleen jij kan beantwoorden, het is maar net hoeveel risico jij wil nemen. De kans dat er daadwerkelijk iets aan de hand is, wat jou een groot risico op problemen geeft bij je kuur, is nihil. Maar niet nul. En dan heb ik niet eens een ECG gezien, en ik heb niet de medische verantwoordelijkheid over jou. Denk zelf goed na en weeg je opties af.


Ik ga morgen de ECG ophalen, dan zou je er even naar kunnen kijken. Mocht er nou echt iets als een hartritmestoornis naar voren komen vind ik het risico sowieso te groot risico om door te kuren. Mocht dit niet het geval zijn maak ik deze kuur af en laat het daarna voor wat het is.
 
Hmm hartslag is aan de hoge kant idd.

Maar wat ik niet duidelijk kan lezen is, wat is je angst (druk maken) van een schaal 1 op 10?

Wel wazig ik zou zoiezo stoppen en alles laten checken voordat ik verder zou gaan!
 
Hmm hartslag is aan de hoge kant idd.

Maar wat ik niet duidelijk kan lezen is, wat is je angst (druk maken) van een schaal 1 op 10?

Wel wazig ik zou zoiezo stoppen en alles laten checken voordat ik verder zou gaan!


Met name de eerste week van de kuur begon ik me er wel druk om te maken, sommige momenten rond de 8/9 en dacht zelf dat het kwam door het stoppen met blowen in combinatie met de test. Nu ben ik afgelopen maandag teruggekomen voor een nieuwe ECG en bleek het minder schokkend te zijn. Nu had ik in plaats van tussen elke slag een rare slag maar 1 rare slag op de hele scan. Wel was m'n hartslag nog 95 wat vrij hoog is. Ik voelde me de dagen voor het tweede doktersbezoek overigens wel een stuk rustiger, misschien omdat ik het blowen weer opgepakt heb ook. Alleen is hier weer iets anders uit voort gekomen waardoor ik voor nu ook stop met kuren tot ik alles even op n rijtje heb. Ik stond onder de douche en dacht ineens wat zijn m'n tepels puffy en gevoelig, na nader onderzoek bleek er ook een schijfje achter te zitten. Ook dit wijt ik aan het blowen en de hcg toe.. blowen -> prolactine, oestrogeen, estradiol. Ben nu gestart met 10mg nolva Ed tot het over is. Wel ben ik nu hiermee begonnen 7 dagen na m'n 2e en ook laatste injectie test.


In het vervolg, ga ik het nog een kans geven. Eerst nu stoppen met blowen en m'n lichaam wat rust geven en over zon 4 weken een bloedtest doen om te kijken hoe m'n waardes zijn. Ik ben van plan om dan of 250/250 mast/test te zetten of 500 test icm een al.
 
Nu had ik in plaats van tussen elke slag een rare slag maar 1 rare slag op de hele scan.

Zoiets eerst? Of heb je het niet gezien.

31%2529%2BVENTRICULAR%2BBIGEMINY.jpg
 
Mijn huisarts dacht dat het aan een verstoorde schildklier werking lag maar wist zelf eigenlijk ook niet of test op de schildklier werkt. Hij wilt m'n bloed gaan prikken om te kijken of het allemaal hersteld is de waardes en zo niet, daar iets aan doen. Vraag me achteraf alleen af hoe hij dat in gedachte had..
 
Nee, ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar ik vind deze nog redelijk regelmatig eruit zien. Bij mij zag je een hele afwijkende slag erin. Een soort van extra slag.

Dit zijn ook extra slagen en niet regelmatig, vallen alleen om de slag zoals jij omschrijft. Eentje kan ook natuurlijk, zoiets;

72-0.png
 
Dit zijn ook extra slagen en niet regelmatig, vallen alleen om de slag zoals jij omschrijft. Eentje kan ook natuurlijk, zoiets;

Bekijk bijlage 452930

Hij raakt al helemaal in paniek van 500 mg testosteron elke week, laat staan dat hij fatsoenlijk een ECG kan lezen. Hij moet gewoon lekker stoppen met kuren en er nooit meer aankomen.
 
Hij raakt al helemaal in paniek van 500 mg testosteron elke week, laat staan dat hij fatsoenlijk een ECG kan lezen. Hij moet gewoon lekker stoppen met kuren en er nooit meer aankomen.

Wat een figuur ben jij joh, als je geen toevoegingen hebt aan m'n topic kan je ook gewoon door scrollen. Al de 2e keer dat je zo'n kut opmerking maakt. Toen jij op een fiets stapte voor de eerste keer kon je toch ook niet gelijk fietsen?
 
Wat een figuur ben jij joh, als je geen toevoegingen hebt aan m'n topic kan je ook gewoon door scrollen. Al de 2e keer dat je zo'n kut opmerking maakt. Toen jij op een fiets stapte voor de eerste keer kon je toch ook niet gelijk fietsen?

Kuren is gewoon niet voor iedereen weggelegd.
 
Wat een figuur ben jij joh, als je geen toevoegingen hebt aan m'n topic kan je ook gewoon door scrollen. Al de 2e keer dat je zo'n kut opmerking maakt. Toen jij op een fiets stapte voor de eerste keer kon je toch ook niet gelijk fietsen?

Maak je niet zo druk jongen, denk aan je hartslag...
 
probeer gewoon eens zoutloos te eten en koffie, energie dranken, bepaalde vetten en meer van dat soort dingen uit je voeding te halen.
Ook omega's slikken ed. 100% dat het igg iets helpt.

Mensen geven naar mijn mening te snel de schuld aan juice.
Ik bedoel het heeft zeker invloed, maar je kan je leven aanpassen aan de juice;)
 
Als ik op mijn werk mijn pols meet heb ik soms ook een vlugge hartslag ( 80-90) maar dat is bij drukke stressvolle perioden. Thuis op de bank soms een hartslag van 48, ik heb wel al jaren last van extrasystolen. Ik denk in jouw geval dat de kuur niet de oorzaak is maar samenloop van omstandigheden. Kan gaan van vermoeidheid, voeding zoals koffie of je te veel te focussen op je hart, een onderzoek ecg of echo kan mss geen kwaad al is het maar voor je gemoedsrust. Succes
 
probeer gewoon eens zoutloos te eten en koffie, energie dranken, bepaalde vetten en meer van dat soort dingen uit je voeding te halen.
Ook omega's slikken ed. 100% dat het igg iets helpt.

Mensen geven naar mijn mening te snel de schuld aan juice.
Ik bedoel het heeft zeker invloed, maar je kan je leven aanpassen aan de juice;)
Zoutloos eten?:o
 
Back
Naar boven