XXL Nutrition

Havermouttrutje Log

lekkere beentrain en sterke squat!

Goeie training hoor! Succes met je doelen. Kun je je voedingsschema eens posten?

• Topic Starter Topic Starter
lekkere beentrain en sterke squat!

Thanks!

Goeie training hoor! Succes met je doelen. Kun je je voedingsschema eens posten?

Bedankt! Ik doe momenteel IIFYM, dus heb geen vast voedingsschema. Houd nu 2400 kcal per dag aan (onderhoud ligt rond de 1950), waarvan 40% koolhydraten, 30% eiwitten en 30% vetten. Wat ik eet verschilt heel erg per dag. Komende week heb ik een meting en afhankelijk daarvan ga ik mijn kcal nog verder ophogen of blijft het hierop staan :)

Chestday:

Bench:
2x12x20
3x12x32.5

Incline Bench:
1x12x20
2x12x22.5

Crossovers:
2x12x stand 2
1x11x stand 3
1x12x stand 2

Incline DB Press:
1x12x10 (per hand)
3x12x8 (per hand)

Push ups tot failure:
16-15-12

Redelijke training, ben wel tevreden. Gigantische spierpijn van legday en cardio gisteren, dus blij dat ik veel kon liggen :D

Mooie training!
Hahaha.. day after legday! :D wacht maar tot morgen. Is het vaak nog erger. :p

Even ontleden hoor...

Havermouttrutje -> havermout & trutje

Havermout = oats
trutje = gewoon trutje

Ik ben Oatsy
Betekent dit nou dat je van me houd? :o

IG vol met eten. U must love food pics. Succes met je doel

Schouderdagje:

OHP:
1X12X20
3X12X21

Lateral Raises:
1x12x6
3x12x4

Dumbell Press:
2x12x8
1x11x8

Upright Row:
3x12x20

Front Raise:
1x12x6
2x11x6
1x12x4

Tot afgelopen weekend was ik aan het bulken (ongeveer een maandje), maar ik merkte dat ik me er echt slecht bij voelde. Werd er enorm onzeker van en voelde me constant dik. Dus ga nu even rond mijn onderhoud zitten om even tot rust te komen en daarna kijk ik wel weer verder. Heb nog genoeg tijd om te bouwen, en m'n gemoedsrust gaat even voor nu...

lekkere training.
Jammer dat je je niet goed voelt bij het bulken.
Maar als je nu gaat merken dat je kracht afneemt. Zou dat dan een motivatie zijn het weer op te pakken?

succes! en goede progressie gemaakt al

Blijf een gevoelig punt bij vrouwen, dat bulken.. Wederom zeer herkenbaar.
Wat mij helpt is om toch echt een max gewicht te kiezen ipv een datum. Dan weet ik zeker dat ik toch echt ga aankomen, en dat ik pas weer "mag" cutten wanneer ik dat heb bereikt. Ik weet niet wat exact je doel is? Als dat massa is.. Dan ontkom je niet aan bulken. Houd de focus op het doel, en bepaal dan wat je nodig hebt dat doel te bereiken.

Neem daar gewoon lekker de tijd voor. Niets mis met even op onderhoud zitten. Denk er over na en maak afspraken met jezelf. En dan sla je weer een nieuwe weg in :).

als ik op IG kijk valt het heel erg mee hoe dik je benk :cool:

heyyy nog een nieuw meidenlogje, leuk! I'm in

succes met je doelen.

Legday gehad, eigenlijk stond rug op het programma maar de lat pulldown is kapot waardoor ik 3 v/d 5 oefeningen zou missen en had geen zin om na te denken. Morgen dus rug trainen bij mijn andere sportschool :)

Strict pull-ups, unassisted (hier dacht ik nog dat ik rug ging doen...)
1x10
1x8
1x6

Squats
2x8x20 (ATG)
3x8x55

Deadlift
2x8x40
3x8x50

Hip thrust
3x10x40

Calf Raise