MuscleMeat

Havermouttrutje Log

Bezoekers in dit topic

Vandaag een beetje aangeklooid in de gym, het was te druk om goed te trainen en ik ben mijn nieuwe schema in elkaar aan het zetten dus wilde wat dingen uittesten. Totaal geen structuur vandaag dus (poging-tot-rugdag), maar wel lekker bezig geweest.

Non-assisted strict pull-ups (warming-up):
8-8-6

Deadlift:
1x80 (PR!)
2x1x90 (nog groter PR!)

BOR:
4x12x35

Reverse Fly's:
3x10x8 (per hand)

Nieuwe oefening die ik de 'Rainbow' noem (met elastiek over een optrekstang en dan armen gestrekt zijwaarts naar beneden trekken):
3x8

Weighted Strict Pull-ups (eerste keer dat ik er gewicht bij pakte):
2x5 met 5 kg
1x5 met 10 kg
1x3 met 15 kg

Rare training dus, maar het ging lekker en dikke PR op m'n deadlift en pull-ups. Dus ik ben tevreden :D
 
Nette dl.

Je user name is helemaal geweldig :D

Zo raar is deze rug traijing niet.

Zie dl, bor, pull ups (onder andere)

Zijn de basis oef voor huge back.
 
Legday:

Squat:
2x8x20
2x8x40
4x8x55

Deadlift:
2x8x40
3x8x50 (dikke spierpijn van gisteren dus nog even laag gehouden...)

Calf Raise:
3x12x8

Hip Thrust:
3x10x40

Walking Lunges:
6x 25 meter met 8 kg per hand

En om het af te leren:
Weighted Strict Pull-ups:
3x5x10

Filmpje staat op Instagram, helaas wel van de laatste set dus het gaat niet meer zo soepel :')
 
flinke pull-ups! :thumb:
 
Nette dl. Je user name is helemaal geweldig :D Zo raar is deze rug traijing niet. Zie dl, bor, pull ups (onder andere) Zijn de basis oef voor huge back.

Thanks :D En het is inderdaad een redelijke training, maar ik had veel te veel rust tussendoor (vanwege drukte en nadenkwerk rondom schema). En ik pak mijn deadlift liever mee met mijn benendag, dit was puur voor de lol omdat ik 100 kg zag liggen en het op wilde tillen - ging nog niet. Helaas.
 
right in the feels :roflol: je bent gewoon sterker op pull ups dan ik
 
Er worden goede schoten afgevuurd hier.

Goeie naam heb je Havermouttrutje haha,
Nice DL, die 100 komt wel.
 
Mooie trainingen en sterk hoor!
 
gezellie hier :)
 
Goede progressie pics in je beginpost! Trainingen ook prima en , keep it up.

Havermout... (L)
 
Als ik het goed heb onthouden heb ik al aantal keren lunges voorbij zien komen in je logje..
Heb ik nu kennisgemaakt met een mede lunge-liefhebber? ;)
 
flinke pull-ups! :thumb:
Dankjewel!
right in the feels :roflol: je bent gewoon sterker op pull ups dan ik
Ghehe ohyeah, egoboost hier :D
Er worden goede schoten afgevuurd hier. Goeie naam heb je Havermouttrutje haha, Nice DL, die 100 komt wel.
Thanks! Ik ga over een maandje nog een poging doen...
Mooie trainingen en sterk hoor!
Dankjewel!
Goede progressie pics in je beginpost! Trainingen ook prima en , keep it up. Havermout... (L)
Dankjewel! Hopelijk kan ik binnenkort weer wat pics toevoegen :)
Als ik het goed heb onthouden heb ik al aantal keren lunges voorbij zien komen in je logje.. Heb ik nu kennisgemaakt met een mede lunge-liefhebber? ;)
Liefhebber is een groot woord haha. Als ik klaar ben vind ik ze leuk want dat voel ik dat ze werken. Maar als ik bezig ben... Die oefening heeft er al regelmatig voor gezorgd dat ik een emmer in mijn buurt moest houden :p
 
Liefhebber is een groot woord haha. Als ik klaar ben vind ik ze leuk want dat voel ik dat ze werken. Maar als ik bezig ben... Die oefening heeft er al regelmatig voor gezorgd dat ik een emmer in mijn buurt moest houden :p
Haha, herkenbaar! Ik haat ze intens als ik ze aan het doen ben, maar als het erop zit.. Blijf het één van de beste beenoefeningen vinden!
 
Chestday:

BP:
2x15x20
3x12x33.5

Incline BP
4x22.5

Crossover:
1x12x stand 3
3x12x stand 2

Incline DB Bench:
3x12x10 per hand

Push-ups:
15-13-8

Chestsplit begint te komen :D
 
Lekkere training! Sterke BP ook!
Nice die chest split! :D
 
Schouders:

OHP:
4x12x20

Lateral Raises:
1x12x6 per hand
3x12x4 per hand

Dumbell Press:
4x12x8 per hand

Upright Row:
3x12x20

Front Raise:
1x12x6 per hand
3x12x4 per hand

Stervensdruk, was in een andere gym wegens studiedrukte en een lekke band (deze zit om de hoek, mijn eigen gym is zo'n 20 minuten fietsen). Hoop 'stoere' jongens die me in de weg liepen of tegen me aan begonnen te kletsen, dus niet echt lekker getraind. Ook begonnen de schijven bij 2.5 kg, wat voor m'n OHP nog echt te hoog gegrepen is. Dus dan maar lager gewicht en wat meer setjes/minder rust erin. Morgen weer lekker naar m'n eigen gym...
 
Hoop 'stoere' jongens die me in de weg liepen of tegen me aan begonnen te kletsen, dus niet echt lekker getraind

Hier het bewijs: Lieve jongens zijn helemaal in tegenwoordig :o
 
Back
Naar boven