MuscleMeat

Havermouttrutje Log

wel sterk die pull ups!

die deadlifts zijn dan relatief een stuk lager. Enig idee hoe dat komt?

• Topic Starter Topic Starter
heyyy nog een nieuw meidenlogje, leuk! I'm in succes met je doelen.
Leuk, dankjewel! Ga zo ook eens kijken bij de jouwe!
als ik op IG kijk valt het heel erg mee hoe dik je benk :cool:
Ik durf amper nog buikfoto's te posten haha. Nee just kidding, ik weet ook dat ik niet dik ben, maar ik kom wel aan en na een jaar keihard werken om af te vallen voelt dat toch niet chill...
Blijf een gevoelig punt bij vrouwen, dat bulken.. Wederom zeer herkenbaar. Wat mij helpt is om toch echt een max gewicht te kiezen ipv een datum. Dan weet ik zeker dat ik toch echt ga aankomen, en dat ik pas weer "mag" cutten wanneer ik dat heb bereikt. Ik weet niet wat exact je doel is? Als dat massa is.. Dan ontkom je niet aan bulken. Houd de focus op het doel, en bepaal dan wat je nodig hebt dat doel te bereiken. Neem daar gewoon lekker de tijd voor. Niets mis met even op onderhoud zitten. Denk er over na en maak afspraken met jezelf. En dan sla je weer een nieuwe weg in :).
Max gewicht is wel een goede. Mijn doel is inderdaad massa, als ik wedstrijden wil gaan doen heb ik dat sowieso nodig en ik vind het ook mooi, met name in mijn benen en schouders. Alleen die buik hè... Maar ik ga nu even op onderhoud zitten, morgen vetpercentage meten en in overleg met mijn trainer kijken wat ik ga doen. Moet er waarschijnlijk gewoon even overheen stappen...
succes! en goede progressie gemaakt al
Dankjewel!
lekkere training. Jammer dat je je niet goed voelt bij het bulken. Maar als je nu gaat merken dat je kracht afneemt. Zou dat dan een motivatie zijn het weer op te pakken?
Ja, dat is zeker een goede motivatie haha. Ik merkte wel dat ik met bulken meer kracht ontwikkelde, dus dat is een groot voordeel. Maar moet nog even bedenken of ik kracht of uiterlijk nu belangrijker vind haha. Zou graag zeggen dat kracht voorrang heeft, maar stiekem vind ik mijn figuur ook wel héél belangrijk.
IG vol met eten. U must love food pics. Succes met je doel
Thanks! En ja, eten is zo ongeveer het leukste wat ik doe op een dag, dus leg ik dat maar vast :D

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

wel sterk die pull ups! die deadlifts zijn dan relatief een stuk lager. Enig idee hoe dat komt?

Ik heb een gruwelijke hekel aan deadlifts, dus heb ze heel lang een beetje links laten liggen. Nu sinds vijf weken pas serieus ermee bezig en merk wel snel vooruitgang, dus ik verwacht dat het wel goedkomt. En ik moet een beetje oppassen met mijn knieën, vorig jaar heb ik een hardnekkige hardloopblessure gehad en op de een of andere manier gaat dat bij deadlifts snel fout. Rustig opbouwen dus :)

En pull-ups zijn een beetje m'n 'ding'. Is m'n favoriete oefening en ik pak er elke training wel een paar mee, waardoor ik ook snel vooruitga. Gebruik bij obstacle runs ook veel pull-up-achtige bewegingen, dus dat voelt voor mij ook natuurlijker dan bijvoorbeeld een deadlift.

Mooie training!
Doe je pull ups wijd? Sterk hoor!

Hoe kun je een hekel aan deadliften hebben!?

Flinke progressie voor een trutje !

Rugtraining (deze keer wel!) Gewichten kunnen iets afwijken, ik trainde een keertje bij m'n oude sportschool en lat pulldown voelde veel makkelijker dus komt niet helemaal overeen.

Non-assisted Strict Pull-ups (warming up)
5x5, variërend in wijdte

Lat Pulldown:
2x12x39
1x12x37

Close Grip Lat Pulldown:
2x12x37
1x12x34.5
1x8x34.5

Seated Row:
3x12x27

BOR:
1x8x30
2x12x35
1x12x37.5
1x10x37.5

DB Row
3x12x10

En als klap op de vuurpijl voor de lol gedeadlift met het opwarmgewicht van m'n trainingsbuddy. 70 kg, set van 5 ging prima. Dus ga m'n deadlift lekker ophogen =D

lekkere pull-ups!!
fijn dat je je DL weer kan ophogen

Hier nog iemand met een hekel aan DL. Wat bij mij vooral komt door de lift off die met mijn schouder/uitvallende arm vaak niet lukt. Maar gaat goed met die 70 kg! Nice!

Lekker getraind!

Goede rug training!

elk toestel is beetje anders, heb ik ook al ondervonden. :)

Chestday:
BP:
2x12x20
3x12x33.5

Incline BP:
1x12x20
3x12x22.5

Crossovers:
1x12x stand 3
3x12x stand 2

Incline Dumbell BP:
3x12x10 (per hand)

Push-ups:
18-16-13

En heel veel flexen voor een fotoshootje telt vast ook wel :D

ow wat leuk een shootje!
lekkere benches

Mooie chestday!!

Enne.. poseren is nog een training op zich hoor. :o Dus mag je echt wel meetellen. ;)

je traint bij sportja? Goede gym schijnt dat wel te zijn!

5x 70 DL? Nice :D

En nette bench :o

netjes :thumbs:

ow wat leuk een shootje! lekkere benches
Dankjewel!
Mooie chestday!! Enne.. poseren is nog een training op zich hoor. :o Dus mag je echt wel meetellen. ;)
Klopt, flexen is zwaarder dan het eruitziet :p
je traint bij sportja? Goede gym schijnt dat wel te zijn!
Jep! Train er nu iets meer dan een maand (overgestapt van een Universitair Sportcentrum) en ben heel tevreden. Genoeg ijzer om me te vermaken :)
5x 70 DL? Nice :D En nette bench :o
Thanks!
Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:29 ----------

Schouderdagje:

OHP:
1x8x20
1x12x21
2x11x21
1x10x21

Lat Raises:
1x12x6 per hand
3x12x4 per hand

Dumbell Press:
3x12x8 per hand

Upright Row:
3x12x20

Front Raises:
3x12x6 per hand

En nog wat armen halfslachtig meegepakt want ik heb een gala vanavond en wil ze showen:

Bicep Curl:
3x10x10 per hand

Chin-ups:
3x6

Tricep Pulldown
3x12x stand 5

Lekkere training!

Veel plezier op het gala vanavond! en show ze! :D

Vanavond helemaal "in het net" dus? ;). Veel plezier!

Terug
Naar boven