AndroidHealthClinic

Heb ik een beetje aanleg?

• Topic Starter Topic Starter
Kijk us hoelang dat geleden is.
Ik kan die titel niet meerveranderen?
Ik kan dit topic niet sluiten?
Zorg dat het forum dan oke is, mijn reacties waren meer als een soort update, dus wtf? :D
Sluit dit topic maar, hier heb ik geen zin meer in.
Heb geen zin om dom te discussiëren met 'beestjes'..

gewoon veel patat eten dan kom je wel aan!

pff mensen schijnen gewoon niet te begrijpen dat die bullshit opmerkingen niet helpen.. ze denken grappig of iets in die trand te zijn, maar beseffen niet dat ze hiermee alleen grote blijking geven van hun eigen stupiditeit..

heb zo ff dit topic doorgelezen en wil je veel succes wensen voor de toekomst, als je besluit later weer te gaan trainen weet je wel wat je zo ongeveer te doen staat.

Whoo nog dunner en je kan medische hulp zoeken! netjes man:P

Komop kerel, eten!

een six pack en grotere biceps? ten eerste.. je tricep is de grotere spier, ten tweede.. :sd:

Superdude? volgens mij ben jij dat zelf ook kerel;)
http://siemhielkema.hyves.nl/album/21897679/Iedereen/BL_2XtK7/fotos/665789871/0/EGit/

homo.jpg

Laatst bewerkt:
ja of niet, woon in het zelfde stadje als die jongen, zo lopen ze er allemaal bij hiero. En ook nog een ander superdude noemen:D

freet als een zwijn eerst, train dan :p

veel eten;)
heb ik ook gedaan was ook echt dun eerst nu nog niet de breedste maar ga wel de goede kant op;)

wat heeft mijn mooie boxer met superdude te maken?
totaal niks.. ik sta niet als een superdude me abs te trainen, en me biceps.
ik ben serieus bezig nu.. heb een goed trainingsschema voedingsschema en doe me best... en zeker niet voor de ladies..

dus over het algemeen nee.. ben geen superdude, sterker nog.. heb een hekel aan ze.

wat heeft mijn mooie boxer met superdude te maken?
totaal niks.. ik sta niet als een superdude me abs te trainen, en me biceps.
ik ben serieus bezig nu.. heb een goed trainingsschema voedingsschema en doe me best... en zeker niet voor de ladies..

dus over het algemeen nee.. ben geen superdude, sterker nog.. heb een hekel aan ze.

Jezus super superetc..........:roflol:

Sinds wanneer is tricep groter dan bicep?

Heb je al wat progress geboekt sinds juni?

Terug
Naar boven