AndroidHealthClinic

Heb ik een beetje aanleg?

Ok , je mag natuurlijk denken wat je wil. Neem dit topic eens door http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/armen-blijven-achter-op-rest-142466/ en dan vooral de posts van 3XL.

Jep, hij zegt toch dat het van de pose afhangt? En de discussie bestaat er niet voor niets ;) Maar ik denk (na wat meer lezen ook) dat het idd rond de 50/50 zal liggen.

Maar ik denk dat het hier wat te serieus wordt, dat kan natuurlijk niet.
Succes met verder spammen (J/k ;))

Jep, hij zegt toch dat het van de pose afhangt? En de discussie bestaat er niet voor niets ;) Maar ik denk (na wat meer lezen ook) dat het idd rond de 50/50 zal liggen.

Maar ik denk dat het hier wat te serieus wordt, dat kan natuurlijk niet.
Succes met verder spammen (J/k ;))

Ja , hij zegt dat het door de pose groter kan lijken. Maar dat betekent nog niet dat ie groter is.

Internet is serious business!

• Like
Waarderingen: Obeb
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik heb even je foto's bekeken, damn jij hebt echt hondsbrutaal veel aanleg.

20ixair.jpg

Wat een sexy boy he die Siemerd.

Komt SIEMERD met zn FUUUUUUUU

dikke FUUUUUUUUUU back at ya met die foto hierboven

Waarom maak je je foto zwart/wit

wat heeft mijn mooie boxer met superdude te maken?
totaal niks.. ik sta niet als een superdude me abs te trainen, en me biceps.
ik ben serieus bezig nu.. heb een goed trainingsschema voedingsschema en doe me best... en zeker niet voor de ladies..

dus over het algemeen nee.. ben geen superdude, sterker nog.. heb een hekel aan ze.

Misschien moet je es op het grote superdude topic 2009 rondneuzen om een idee van superdudes te krijgen (of gewoon in de spiegel kijken natuurlijk;))
Gast ik zie je hier wel es in winschoten met je mooie oorbelletjes en opgestoken haartjes en dan nog beweren dat je er geen bent? Ik erger me juist aan gastjes als jij die er zo uitzien. Eigenlijk behoeven de foto's geen verdere uitleg maar goed.:sd:

Edit: hier de link voor je;) http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-superdudes-2009-topic-195842/

Laatst bewerkt:
SIEMERD is :sd:

ik ben geen superdude, ik let gewoon om me uiterlijk net als iedereen.
maar ok, iedereen ze mening.. slaap ik niet minder om.
on-topic weer.

Kijk hem z'n ass proberen te saven hahaha

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

oja bijna vergeten::sd:

Mega superdude! :D

ja precies.. ik ben superdude :D

Terug
Naar boven