MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Ok das beter dan ...ik kreeg de indruk dat je altijd zo worstelt met je cravings....en ook nooit tevreden bent met waar je nu staat, omdat je de lat zo hoog legt..
Iedereen is enthousiast over je shape hier...het was maar een advies en geen opmerking...als jij maar lekker in je velletje zit en ...zet je doelstelling en maak een plan wat ook haalbaar is, ...en vooral veel lol er in hebben maar dat doe je al :D

Ja... ik denk dat mijn schrijfwijze iets negatief overkomt.. In de meeste gevallen bedoel ik het niet zo negatief en meer sarcastisch.

Ik ben dit jaar eigenlijk voor het eerst best zeker van mijzelf en tevreden met wat ik heb bereikt.. Ik probeer me ook steeds minder druk te maken om wat anderen vinden. Ik heb mijn portie commentaar dit jaar, vanuit mijn omgeving, wel weer gehad en kan daar steeds beter mee omgaan.

Neemt niet weg dat ik graag noggg minder vet zou willen hebben :roflol: en ook 5000kcal per dag zou willen eten... maarja he.. keuzes :P

Dit is wel een vrouwendingetje denk. Zo ging mijn vrouw alle trouwfoto's door..de selectie maken werd wel een stuk makkelijker voor mij daarna:roflol:

Uiteraard moet ze ze wel iets aanspannen, maar dat is volgens mij zowat haar tweede natuur geworden:scratch::dunno:

Haha ja... alles moet wel precies goed zijn.. je wilt niet super goed qua fysiek en houding op de foto staan en vervolgens een rotkop trekken ofzo.. :P of je haar in een stomme scheiding ipv hoe het normaal zit.. xD

Geweldig fysiek!!!! Mag ik vragen wat je startpunt was?

links was in een vorig leven :eyebrow: 9 jaar en 2 jaar terug denk ik (uit mijn hoofd)

Dit was 16 weken terug.. denk dat ik toen al even bezig was met deze cut, maar ik maak nooit foto's als begin :roflol: want die deel ik niet graag, dan ben ik "niet goed genoeg"

Tja, wat iedereen nu ook zegt..... het komt toch niet aan he? :D

Tsjaaaaaaaaaaaa........................

Zelfs die foto's zijn fantastisch @HillR , dat is geen vet maar gewoon je huid die zich wat samentrekt (zoals hierboven al gezegd) ;)
Maar ik snap het wel, want ik heb hetzelfde "probleem". Hoeveel anderen ook zeggen dat je er goed uitziet enzoverder, in je eigen hoofd is dat gewoon niét zo (met hier en daar eens een uitzondering).
Zolang het geen ongezonde obsessie wordt (als in stoppen met eten ofzo) en je niet doodongelukkig bent is het best ok, toch? :)

Vrouwen die zichzelf als perfect zien zijn meestal toch alleen maar narcistische bitches :roflol:

Thanks Bubs! Ik had eigenlijk gehoopt geen overtollig vel te hebben en dat ooit kwijt te kunnen spelen..

Ik ben niet ontevreden over mezelf en ben best tevreden met wat ik zie in de spiegel (als ik precies zo sta enzo :P hahaha, nee grapje) en ik weet dat ik er niet slecht bij sta, mag ook wel voor al het werk wat ik er in steek natuurlijk, en ik doe dit nu ook al heel wat jaartjes, dus je mag wel eens op zo'n punt belanden.. Toch zie je bij jezelf altijd de verbeterpunten... en ik wil me ook niet profileren alsof ik geweldig ben en super hot.. laten we niet overdrijven :roflol:

Zoals je zegt, mensen die zichzelf helemaal perfect vinden zijn narcistische bitches :D Als er iets is wat ik niet ben is het narcistisch, als ik zo vrij mag zijn dat zelf te bepalen :D

Voor mij zou het hooguit mentaal een ongezonde obsessie zijn, als ik de cut in ga dan raak ik altijd wel in een bepaalde vibe waarbij het mentaal misschien niet altijd even goed voor mij is, maar ik zal het nooit dusdanig het leven laten beheersen dat mijn gezondheid in het geding raakt.. Al hoewel, dinsdag bestond mijn voeding uit schepsnoep en magnum (en ter compensatie als avondeten kipfilet met roerbakgroente :roflol: ) weet niet in hoeverre dat mijn gezondheid aantast hahaha.

Nou - je kunt heel goed gelukkig/ blij/tevreden met je lijf zijn inclusief imperfecties! Ik ben verre van perfect, en heb veel meer vet dan jullie maar ben denk ik (op basis van wat ik hier lees) stukken tevredener, :)

‘niet dood ongelukkig’ zijn kan toch niet het uitgangspunt zijn? Dan leggen we de lat wel heel laag.

Ik denk dat het in onze sport ijdele hoop is om ooit 100% tevreden te zijn.. Er zijn altijd verbeterpunten. Is het niet een betere verhouding tussen je hamstrings en glutes, of je quads in vergelijking met je taille... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

We worden tegenwoordig ook overspoeld met perfectie op instagram en andere social media (advertenties). Dat geeft ook een vertekend beeld.. zeker voor mensen die veel met fysiek / uiterlijk bezig zijn.

Ik ben al 13 jaar met deze sport bezig en ben eigenlijk pas sinds vorig jaar een beetje tevreden en sinds dit jaar redelijk tevreden tot zelfs tevreden. Dit ook in het daglicht bezien van twee hernia's en twee operaties, vind ik ook dat ik dat nu eindelijk mag met mijn huidige fysiek. Compleet onzin natuurlijk, omdat je behoort tot een kleine selectie op deze planeet met een dergelijk fysiek. Desalniettemin denk ik wel dat de tevredenheid meer terecht is en meer voldoening geeft vanwege de effort die erin zit. Maar aan de andere kant; het geluk is met de domme en op sommige vlakken kun je misschien beter dom blijven :emo:

Je staat er nu ook wel op je allerbest bij, zo goed heb je er nog niet eerder bijgestaan drool::heart: ik ben trots op je :kiss:

je karakter...doorzettingsvermogen en inzet siert je....dan is succes ook een welkome beloning...niks voor niks ....alles heeft een prijs

Precies dit!

Ik kan weinig toevoegen aan wat er hierboven al is neergepend. Enkel dan dat ik me volledig aansluit bij de consensus. Net zoals @HillR , leggen we de lat hoog voor onszelf. We willen allemaal graag steeds beter doen. Nadeel daarvan is dat we hierdoor nooit helemaal tevreden zijn met onszelf en vooral focussen op al onze (kleine) imperfecties. Het grote voordeel is dan weer dat we hierdoor telkens toch wat progressie maken en telkens een tikkeltje boven onszelf uitstijgen. Ieder van ons probeert zo de beste versie van zichzelf te worden. Mooi toch! :o

Mooie woorden lien! Zo is het maar net!

Awww stahp it uu :heart:

Die foto is cool he! Heel veel foto's gemaakt in de gym, maar er zijn maar weinig die goed zijn, sluitertijd moest echt mega lang zijn omdat het enorm donker was in dat hol. Ennnnnnnnnn ik kan niet stil staan... :eyes:

Jullie zijn gestoord hoor, mijn vetpercentage ligt hoger dan dat van jullie :roflol:

Jaa die foto vind ik echt tof!
Ga m'n vriend ook even porren om van de zomer in Budepest een paar vette foto's te maken, nu ik dit gezien heb :p

Denk dat het in jouw geval eerder vel is en je vetpercentage wel echt lager ligt dan die van mij, obv de lichaamsdelen die ik kan zien.
En heb je natuurlijk irl gezien, daar vind ik hetzelfde voor gelden!

• #1.984
Jaa die foto vind ik echt tof!
Ga m'n vriend ook even porren om van de zomer in Budepest een paar vette foto's te maken, nu ik dit gezien heb :p

Denk dat het in jouw geval eerder vel is en je vetpercentage wel echt lager ligt dan die van mij, obv de lichaamsdelen die ik kan zien.
En heb je natuurlijk irl gezien, daar vind ik hetzelfde voor gelden!

Goed idee! Is echt altijd leuk om weer terug te zien die foto's! Ennnn, je rug zie je nooit.. dus super handig dat iemand een foto maakt :eyebrow:

Mmm, misschien is dat wel zo.. hoop het toch niet, dan kan ik het er tenminste nog afcutten :roflol:

Mag ik nog even: LIEVE HELP WAT EEN KAPOTMOOIE VAKANTIEFOTO'S HILL:bow2:

Wat lief, dankjewel! :cheer:

TRAINING
Misschien moet ik maar weer eens wat gaan loggen ipv alleen maar beetje te ouwehoeren hier he...

ZATERDAG

Bulgarian splitsquat

1x10x20
1x8x30
3x8x40

Wilde beginnen met legpress, die was helaas bezet.

Frontsquat
2x10x25
2x8x32

RDL
1x8x40
1x8x50
1x6x60 kutgrip
2x6x60

Glute pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x59
1x8x64

Walking lunges
2x8x20
1x10x20 (moest opeens van Pun meer stappen maken.. :eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:)

ZONDAG
30 minuten wandelen op nuchtere maag met Jackson :heart:

Plateloaded pulldown
1x8x40
1x8x60
1x8x80
1x8x100 (over uitvoering valt te twisten, maar denk dat dat eerder komt omdat m'n grip mij altijd in de steek laat)

Seated row
1x8x18
1x8x25
2x8x32

Sideraises
1x8x5
1x8x8
1x8x9
1x8x10

DB Chestpress
wordt echt hoog tijd dat ik die neglected spieren eens een beetje bijwerk
3x8x6

Military press
3x8x20

DB Curl
2x8x10
1x6x10

Frontraises
3x8x15

Rope pushdown SS Facepulls
3x8x18 / 3x8x32

Crosstrainer
20 minuten niveau 11 á 186 kcal ofzo.

Vanavond alleen cardio in de gym, want ik heb bizarre spierpijn van mijn legtrain van zaterdag :roflol: Morgen dan weer benen, donderdag upperbody.. en zaterdag stappen maken op awakenings :cheer:

Voeding deze week lekker "laag" rond de 1200 kcal. Probeer dagelijks cardio te doen.. wil natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk eruit zien op Awakenings :D

Doe je die bulgarian split squats met een barbell of met losse 20kg dumbbells? Sterk hoor! :D

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.991
Tenslotte komen we hier voor de trainingen :)

Zou dat van die splitsquat kunnen zijn, die dee je pittig zwaar zeg :haar:

Ohhhhhh, kom jij daar voor! :P

Ik vind het vaak niet zo heel leuk om het te loggen, want er zit nooit zo heel veel verschil in mijn trainingen qua gewicht e.d. Ik vind het eigenlijk vooral leuk om mijn cutprogressie te loggen, is vaak de enige zichtbare progressie die ik kan laten zien hahaha

Ik ben er bang voor inderdaad.. beetje overdreven ook. Helemaal niet bij nagedacht dat je dat met 1 been doet :roflol: Ik vond het ZO kansloos dat ik daar altijd zoveel moeite mee heb en het zo zwaar vind.. legpressen doe ik met 240kg, en hier heb ik al moeite met 30 kilo, wat is dat voor onzin. Dus vandaar dat ik dit keer dacht ik ga helemaal kapot (ook omdat ik niet kon legpressen). En dan nog vond ik 40kg knap waardeloos.. maargoed :P

Doe je die bulgarian split squats met een barbell of met losse 20kg dumbbells? Sterk hoor! :D

Doe ze in de smithmachine en dan met zo'n bankje achter me met daar m'n bokkepootje op, doe ze ook wel eens voor de afwisseling met db's, maar dan max 12-14kg, meer kunnen mijn handjes niet houden.. iig niet zo lang qua grip..

Eigenlijk is het 110kg, maar @HillR telt de armen van het apparaat niet mee :flexing: wat ik gek vind, want een BB tel je ook mee :rolleyes:

Ik tel de armen ook niet mee van die apparaten, maar je hebt gelijk.

Is die van Matrix toch?

Yes klopt is Matrix. Die van Techno Gym is net iets zwaarder qua uitvoering maar daar tikt ze ook gewoon de 90kg aan :cool: Kleine sterke rauwdouwer!

Komt omdat het er niet op staat.. als er geen gewicht op staat is er geen gewicht :roflol: in mijn leven dan.. :P

Het staat er gewoon op hoor :D

Ik zie sommige insta dames split squatten met een losse barbell in hun nek. Serious respect voor hun coördinatie en evenwicht. Ik zou echt binnen no time met die barbell naar een kant fl*kkeren, denk ik. :roflol:

• #1.995

Oh... kan ik vanaf mijn hoogte waarschijnlijk niet zien :emo:

:D

Ik zie sommige insta dames split squatten met een losse barbell in hun nek. Serious respect voor hun coördinatie en evenwicht. Ik zou echt binnen no time met die barbell naar een kant fl*kkeren, denk ik. :roflol:

Ja wtf! Ik vind het echt een baggeroefening. Ik haat het, maar het schijnt een goeie bootybuilder te zijn, en laat ik daar nou net een gebrek aan hebben.. dus dan moet het maar. Het agat me wel steeds beter af.. Op vakantie dus met DB's gedaan omdat er geen smith was, nou.. je spreekt echt al je kleine hoerepeesjesenspiertjes aan die normaliter NOOIT wat doen.. Dus die versie is waarschijnlijk beter.. :roflol: maar ik ga me zelf niet nog meer martelen hoor.. vind het al heel wat dat ik deze regelmatig doe..

Is het zelfde met de one legged deadlift.. Hoe doen mensen die zo netjes? Ik ga half wiebelend van links naar rechts en een beetje naar voren voordat ik gauw m'n been weer neer moet zetten om niet om te vallen :roflol:

Oh... kan ik vanaf mijn hoogte waarschijnlijk niet zien :emo:

:D

Ja wtf! Ik vind het echt een baggeroefening. Ik haat het, maar het schijnt een goeie bootybuilder te zijn, en laat ik daar nou net een gebrek aan hebben.. dus dan moet het maar. Het agat me wel steeds beter af.. Op vakantie dus met DB's gedaan omdat er geen smith was, nou.. je spreekt echt al je kleine hoerepeesjesenspiertjes aan die normaliter NOOIT wat doen.. Dus die versie is waarschijnlijk beter.. :roflol: maar ik ga me zelf niet nog meer martelen hoor.. vind het al heel wat dat ik deze regelmatig doe..

Is het zelfde met de one legged deadlift.. Hoe doen mensen die zo netjes? Ik ga half wiebelend van links naar rechts en een beetje naar voren voordat ik gauw m'n been weer neer moet zetten om niet om te vallen :roflol:
Uhu, Hill komt booty te kort.

Said no one ever.

Aan one legged deadlifts begin ik niet eens. Dat is echt het recept voor een gebroken neus. :clown:

En voor de gezelligheid natuurlijk :D
Ik ben er bang voor inderdaad.. beetje overdreven ook. Helemaal niet bij nagedacht dat je dat met 1 been doet :roflol: Ik vond het ZO kansloos dat ik daar altijd zoveel moeite mee heb en het zo zwaar vind..
Ja, je hele lichaam + die barbell (minus een klein beetje van je voet op het bankje) komen op 1 been, en dan is er nog het evenwichtsdingetje ....
:yes: that happens :o

• #1.998
Uhu, Hill komt booty te kort.

Said no one ever.

Aan one legged deadlifts begin ik niet eens. Dat is echt het recept voor een gebroken neus. :clown:

:haha:

Is serieus wel één van mijn slechtste spiergroepen. Ik wijt het aan mijn familie, moeder, oma, overgrootoma, altijd overgewicht gehad, nooit gewerkt en altijd heel veel gezeten.. zo hebben zij plattekontgenetics in onze familie geïntroduceerd :roflol:

Moet wel zeggen dat sinds ik zwaar hipthrust het wel echt vooruit gaat.. mega blij mee.

En voor de gezelligheid natuurlijk :D

Ja, je hele lichaam + die barbell (minus een klein beetje van je voet op het bankje) komen op 1 been, en dan is er nog het evenwichtsdingetje ....

:yes: that happens :o

Gelukkig maar :D

TRAINING MAANDAG
Haha, is toch geen training te noemen... wat een hitte mensen... :eyes:

CARDIO
30 minuten crosstrainer, niveau 11, +/-350 kcal verbrand

DINSDAG
20 minuten wandelen op nuchtere maag.. :roflol: ik kon echt niet langer.. ik vind het veel te warm pfff.

En dit was vanochtend.. not bad hoe ik het een beetje bij kan houden.. lekker onrealistisch, maar ik hoop dat ik er voor zaterdag nog iets beter bij kan staan, want het wordt tyfuswarm, dus wil zo weinig mogelijk kleren aan.. :eyebrow: maar dat kan alleen als ik er een beetje fatsoenlijk bijsta.. :eyes:

Is serieus wel één van mijn slechtste spiergroepen. Ik wijt het aan mijn familie, moeder, oma, overgrootoma, altijd overgewicht gehad, nooit gewerkt en altijd heel veel gezeten.. zo hebben zij plattekontgenetics in onze familie geïntroduceerd :roflol:
Veeg me op:roflol:

En dit was vanochtend.. not bad hoe ik het een beetje bij kan houden.. lekker onrealistisch, maar ik hoop dat ik er voor zaterdag nog iets beter bij kan staan, want het wordt tyfuswarm, dus wil zo weinig mogelijk kleren aan.. :eyebrow: maar dat kan alleen als ik er een beetje fatsoenlijk bijsta.. :eyes:
Shape is nice!! Hou je netjes zo:bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven