- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Ok das beter dan ...ik kreeg de indruk dat je altijd zo worstelt met je cravings....en ook nooit tevreden bent met waar je nu staat, omdat je de lat zo hoog legt..
Iedereen is enthousiast over je shape hier...het was maar een advies en geen opmerking...als jij maar lekker in je velletje zit en ...zet je doelstelling en maak een plan wat ook haalbaar is, ...en vooral veel lol er in hebben maar dat doe je al![]()
Ja... ik denk dat mijn schrijfwijze iets negatief overkomt.. In de meeste gevallen bedoel ik het niet zo negatief en meer sarcastisch.
Ik ben dit jaar eigenlijk voor het eerst best zeker van mijzelf en tevreden met wat ik heb bereikt.. Ik probeer me ook steeds minder druk te maken om wat anderen vinden. Ik heb mijn portie commentaar dit jaar, vanuit mijn omgeving, wel weer gehad en kan daar steeds beter mee omgaan.
Neemt niet weg dat ik graag noggg minder vet zou willen hebben
en ook 5000kcal per dag zou willen eten... maarja he.. keuzes 
Dit is wel een vrouwendingetje denk. Zo ging mijn vrouw alle trouwfoto's door..de selectie maken werd wel een stuk makkelijker voor mij daarna
Uiteraard moet ze ze wel iets aanspannen, maar dat is volgens mij zowat haar tweede natuur geworden![]()
Haha ja... alles moet wel precies goed zijn.. je wilt niet super goed qua fysiek en houding op de foto staan en vervolgens een rotkop trekken ofzo..
of je haar in een stomme scheiding ipv hoe het normaal zit.. xDGeweldig fysiek!!!! Mag ik vragen wat je startpunt was?
links was in een vorig leven
9 jaar en 2 jaar terug denk ik (uit mijn hoofd)Dit was 16 weken terug.. denk dat ik toen al even bezig was met deze cut, maar ik maak nooit foto's als begin
want die deel ik niet graag, dan ben ik "niet goed genoeg"Tja, wat iedereen nu ook zegt..... het komt toch niet aan he?![]()
Tsjaaaaaaaaaaaa........................
Zelfs die foto's zijn fantastisch @HillR , dat is geen vet maar gewoon je huid die zich wat samentrekt (zoals hierboven al gezegd)
Maar ik snap het wel, want ik heb hetzelfde "probleem". Hoeveel anderen ook zeggen dat je er goed uitziet enzoverder, in je eigen hoofd is dat gewoon niét zo (met hier en daar eens een uitzondering).
Zolang het geen ongezonde obsessie wordt (als in stoppen met eten ofzo) en je niet doodongelukkig bent is het best ok, toch?
Vrouwen die zichzelf als perfect zien zijn meestal toch alleen maar narcistische bitches![]()
Thanks Bubs! Ik had eigenlijk gehoopt geen overtollig vel te hebben en dat ooit kwijt te kunnen spelen..
Ik ben niet ontevreden over mezelf en ben best tevreden met wat ik zie in de spiegel (als ik precies zo sta enzo
hahaha, nee grapje) en ik weet dat ik er niet slecht bij sta, mag ook wel voor al het werk wat ik er in steek natuurlijk, en ik doe dit nu ook al heel wat jaartjes, dus je mag wel eens op zo'n punt belanden.. Toch zie je bij jezelf altijd de verbeterpunten... en ik wil me ook niet profileren alsof ik geweldig ben en super hot.. laten we niet overdrijven
Zoals je zegt, mensen die zichzelf helemaal perfect vinden zijn narcistische bitches
Als er iets is wat ik niet ben is het narcistisch, als ik zo vrij mag zijn dat zelf te bepalen
Voor mij zou het hooguit mentaal een ongezonde obsessie zijn, als ik de cut in ga dan raak ik altijd wel in een bepaalde vibe waarbij het mentaal misschien niet altijd even goed voor mij is, maar ik zal het nooit dusdanig het leven laten beheersen dat mijn gezondheid in het geding raakt.. Al hoewel, dinsdag bestond mijn voeding uit schepsnoep en magnum (en ter compensatie als avondeten kipfilet met roerbakgroente
) weet niet in hoeverre dat mijn gezondheid aantast hahaha. Nou - je kunt heel goed gelukkig/ blij/tevreden met je lijf zijn inclusief imperfecties! Ik ben verre van perfect, en heb veel meer vet dan jullie maar ben denk ik (op basis van wat ik hier lees) stukken tevredener,
‘niet dood ongelukkig’ zijn kan toch niet het uitgangspunt zijn? Dan leggen we de lat wel heel laag.
Ik denk dat het in onze sport ijdele hoop is om ooit 100% tevreden te zijn.. Er zijn altijd verbeterpunten. Is het niet een betere verhouding tussen je hamstrings en glutes, of je quads in vergelijking met je taille... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
We worden tegenwoordig ook overspoeld met perfectie op instagram en andere social media (advertenties). Dat geeft ook een vertekend beeld.. zeker voor mensen die veel met fysiek / uiterlijk bezig zijn.
Ik ben al 13 jaar met deze sport bezig en ben eigenlijk pas sinds vorig jaar een beetje tevreden en sinds dit jaar redelijk tevreden tot zelfs tevreden. Dit ook in het daglicht bezien van twee hernia's en twee operaties, vind ik ook dat ik dat nu eindelijk mag met mijn huidige fysiek. Compleet onzin natuurlijk, omdat je behoort tot een kleine selectie op deze planeet met een dergelijk fysiek. Desalniettemin denk ik wel dat de tevredenheid meer terecht is en meer voldoening geeft vanwege de effort die erin zit. Maar aan de andere kant; het geluk is met de domme en op sommige vlakken kun je misschien beter dom blijven![]()
Je staat er nu ook wel op je allerbest bij, zo goed heb je er nog niet eerder bijgestaan

ik ben trots op je
je karakter...doorzettingsvermogen en inzet siert je....dan is succes ook een welkome beloning...niks voor niks ....alles heeft een prijs
Precies dit!
Ik kan weinig toevoegen aan wat er hierboven al is neergepend. Enkel dan dat ik me volledig aansluit bij de consensus. Net zoals @HillR , leggen we de lat hoog voor onszelf. We willen allemaal graag steeds beter doen. Nadeel daarvan is dat we hierdoor nooit helemaal tevreden zijn met onszelf en vooral focussen op al onze (kleine) imperfecties. Het grote voordeel is dan weer dat we hierdoor telkens toch wat progressie maken en telkens een tikkeltje boven onszelf uitstijgen. Ieder van ons probeert zo de beste versie van zichzelf te worden. Mooi toch!
Mooie woorden lien! Zo is het maar net!

wat ik gek vind, want een BB tel je ook mee 
Kleine sterke rauwdouwer!
that happens