- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben serieus hoor!
Ik overweeg oprecht om een bikini(topje) te dragen met een hotpants ofzo.. ik zit hier op kantoor nu in 27 graden en ga bijna dood, laat staan wanneer ik op een feest moet dansen.. shapy weer on point. Gaat sowieso goedkomen zaterdag.
Ik ga ook nog maar snel een korte broek bestellen voor Defqon zaterdag. Anders ga ik sowieso helemaal kapot
je kan het hebben! (uwantisell.com heeft leuke highwaist modelletjes, zijn mijn favoriet
en verzend binnen een dag, en achteraf betalen
naomi10 voor 10%korting )Haha, seriously. Dit is een vraag die ik in mijn dagelijkse leven heel veel stel.Ik ben serieus hoor!
Maar zou niet weten welke ik dan aan zou moeten doen, waarbij ik kan bewegen zonder dat ik de helft van de tijd moet kijken of er niet sprake is van nippleslips enzo.. hoe doen normale mensen dat?
Thanks babe!
Zou ik zeker doen, lekker je booty showenje kan het hebben! (uwantisell.com heeft leuke highwaist modelletjes, zijn mijn favoriet
naomi10 voor 10%korting )
Gaat overigens niet alleen over nip slips in mijn geval, maar over andere random zaken die ik niet geregeld krijg.
. Iedereen zal wel weer gaan zitten haten, maar ik vind die trend wel leuk!

Ik zag gisteren toevallig weer eens een aflevering van "my 600 pound life" voorbij komen. Dat zijn pas plattekontgenetics. Die hadden de billen nog boven de heupen zitten...![]()
Ik word er vooral boos om, Sommige doen er echt absoluut niets aan. Tijdje geleden een deelnemer die als hij in het ziekenhuis lag flink afviel maar eenmaal thuis gewoon even in korte tijd weer 30 kilo aankwam. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR!? Na een keer of drie dit scenario achter elkaar was het over en uit en hield zijn hart ermee op.Ik kan daar écht niet naar kijken.
Voel me steeds misselijk worden en krijg er een enorm onaangenaam gevoel bij.
Ik ben serieus hoor!
Dankjewel!
Ik overweeg oprecht om een bikini(topje) te dragen met een hotpants ofzo.. ik zit hier op kantoor nu in 27 graden en ga bijna dood, laat staan wanneer ik op een feest moet dansen..
Maar zou niet weten welke ik dan aan zou moeten doen, waarbij ik kan bewegen zonder dat ik de helft van de tijd moet kijken of er niet sprake is van nippleslips enzo.. hoe doen normale mensen dat?
Thanks babe!
Zou ik zeker doen, lekker je booty showenje kan het hebben! (uwantisell.com heeft leuke highwaist modelletjes, zijn mijn favoriet
naomi10 voor 10%korting )
ik heb ergens nog een ouderwetse pdm wielerteam pet liggen met de klep omhoogHaha, seriously. Dit is een vraag die ik in mijn dagelijkse leven heel veel stel.Gaat overigens niet alleen over nip slips in mijn geval, maar over andere random zaken die ik niet geregeld krijg.
Ik heb een cycling short gekocht net op Zalando. Hopelijk net op tijd. Iedereen zal wel weer gaan zitten haten, maar ik vind die trend wel leuk!
wat voor jouTopless komt weer terug hoor ik.

no man, door het zweten druipen plakkers ook gelijk van het lichaam af. been there done that

ik heb ergens nog een ouderwetse pdm wielerteam pet liggen met de klep omhoogwat voor jou
Azzyy, je kent me wel een beetje. Ik ga vanavond weer fietsen en zou er graag zo gesoigneerd met een petje bij fietsen. Misschien toch maar eens een exemplaar aanschaffen.
Je hebt ook speciale tepel pleisters voor het hardlopen. Wellicht blijven die beter plakken?no man, door het zweten druipen plakkers ook gelijk van het lichaam af. been there done that![]()
no man, door het zweten druipen plakkers ook gelijk van het lichaam af. been there done that![]()
Nee, maar als je het eraf wilt halen, trek je gelijk je hele tiet mee.

Ouwch!Nee, maar als je het eraf wilt halen, trek je gelijk je hele tiet mee.![]()

Dit mss ja. Zijn eigenlijk pleisters om te voorkomen dat de tepel gaat schuren tegen je shirt tijdens het hardlopen (f*cking pijnlijk). Dus mss kunnen dergelijke pleisters ook wel dienst doen als anti nipple slip. Tenzij pleisters doorzichtig zijn.Je hebt ook speciale tepel pleisters voor het hardlopen. Wellicht blijven die beter plakken?
Nee, maar als je het eraf wilt halen, trek je gelijk je hele tiet mee.![]()