+1 @HillR : looking gooood!Damn, je hebt echt 0,0 reden om ontevreden te zijn! Je shape is fantastisch, je abs zijn supergoed zichtbaar en je rug is wauw
Ik voel me miss piggy als ik jou foto's hier zie![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 @HillR : looking gooood!Damn, je hebt echt 0,0 reden om ontevreden te zijn! Je shape is fantastisch, je abs zijn supergoed zichtbaar en je rug is wauw
Ik voel me miss piggy als ik jou foto's hier zie![]()

die absik doe geen croptops meer aan op feestjes als jij ook komt hoor
![]()
die absik doe geen croptops meer aan op feestjes als jij ook komt hoor
![]()
gekkie, jij bent altijd super hot in croptops! 
Ik weet nog waar je vandaan komt, echt waanzinnig zie je eruit!
....een beetje de teugels laten vieren....voel je je wel niet zo gestressed....niks mis met +/- 3-4kg met Winter en Summershape daar ga je ook zeker progressie mee maken....met je summerdieet bouw je niks (massa mee) op.....weetjewel hé?
nog 2 mndn en summer is over...je hebt lang genoeg gecut
Man man man, wat een fysiek. Niet normaal hey!
En glad you're back!

Welkom terug. En prachtige shape hoor, je mag echt niet klagen, heb je niet een beetje lean-o-rexia?![]()
Die shape
Zo leuk die foto's ook. Vind die trap flex voor de spiegel misschien nog wel het gaafste!
Ik trek vanaf nu ook m'n joggingpak aan als @HillR weer aanwezig is
Of ik moet decent gaan cutten (maar pizza is life)

. Zoals ik in mijn eerdere post al aangaf, heb ik de mooiste foto's gekozen. Deze foto's zijn er echter ook. Blijkt maar hoe een vertekend beeld je kunt hebben afgaande op foto's. Instagram staat bijvoorbeeld vol (ik doe er zelf ook gretig aan mee hoor) met de perfecte foto's. Super unfair tbh. Ik heb jaren gedacht dat chicks op instagram altijd met een platte buik lopen, altijd zichtbare abs hebben enz. Ik geloof het niet meer, want hoe hard ik ook mijn best doe, ik heb dat niet? Ja, ik heb zichtbare abs als ik ze aanspan en mijn buik een beetje in trek. Verder heb ik ook gewoon een bollig pensje als ik dat niet doe en is er niets te zien van mijn "strakke abs" als ik ontspan. Het kan wel..mits je genetisch geluk hebt en geen natuurlijke (vr)eetlust hebt. Mijn vrouw bijvoorbeeld..zelfs nu ze voor haar doen wat 'dikker' is, heeft ze nog steeds abs.Ik heb jaren gedacht dat chicks op instagram altijd met een platte buik lopen, altijd zichtbare abs hebben enz. Ik geloof het niet meer, want hoe hard ik ook mijn best doe, ik heb dat niet?
Ik vind het prachtige foto's! Met name die eerste is qua setting en gehele foto echt supernice!
Zie het als wat schade uit het verleden!
Echter herken ik het ook wel hoor..ik ben ook super selectief wanneer het om vakantie foto's gaat
Het kan wel..mits je genetisch geluk hebt en geen natuurlijke (vr)eetlust hebt. Mijn vrouw bijvoorbeeld..zelfs nu ze voor haar doen wat 'dikker' is, heeft ze nog steeds abs.
Maar de gemiddelde mens heeft dat natuurlijk niet.
Daarnaast ben ik sowieso wel van het analyseren van iedere foto.. Tot frustratie van pun
hahah. Mijn haar zit stom, ik heb een scheve muil, ik kijk scheel, mini onderkin, flubbertje bij m'n oksel, vetrolletje hier, dikke poot.
HEUS WEL TOCH!!?!! TOCH?!?!
Ik was net over mijn instagramcomplex heen...Ik ben niet gestressed hoor, maar we zitten hier toch allemaal om ons fysiek te verbeteren? Ik voel me echt niet beter door de teugels te laten vieren of + 3 / 4 kg.. Ik kan me voorstellen dat jij vindt dat dat okay is, maar als ik mij daar nu eens niet goed bij voel?
Ik ben overigens ook best wel blij met mijn massa, hoef niet perse meer massa.. wil wel meer toned en minder fat..
Iedereen zijn doel toch![]()

Dit is wel een vrouwendingetje denk. Zo ging mijn vrouw alle trouwfoto's door..de selectie maken werd wel een stuk makkelijker voor mij daarnaJaa.. het zijn ook leuke foto's, maar waar de buitenstaander als eerste naar het gehele plaatje kijkt, wordt mijn oog gelijk naar de verfrommelde midsectie getrokkenDaarnaast ben ik sowieso wel van het analyseren van iedere foto.. Tot frustratie van pun
hahah. Mijn haar zit stom, ik heb een scheve muil, ik kijk scheel, mini onderkin, flubbertje bij m'n oksel, vetrolletje hier, dikke poot.

Uiteraard moet ze ze wel iets aanspannen, maar dat is volgens mij zowat haar tweede natuur gewordenMaar heeft je vriendin ook gewoon zichtbare blokken, wanneer ze gewoon staat? gewoon ontspannen? is ze dan helemaal strak, geen ietsiepietsiebolling enzo?HEUS WEL TOCH!!?!! TOCH?!?!

Tja, wat iedereen nu ook zegt..... het komt toch niet aan he?Jaa.. het zijn ook leuke foto's, maar waar de buitenstaander als eerste naar het gehele plaatje kijkt, wordt mijn oog gelijk naar de verfrommelde midsectie getrokken![]()

Ik ben al 13 jaar met deze sport bezig en ben eigenlijk pas sinds vorig jaar een beetje tevreden en sinds dit jaar redelijk tevreden tot zelfs tevreden. Dit ook in het daglicht bezien van twee hernia's en twee operaties, vind ik ook dat ik dat nu eindelijk mag met mijn huidige fysiek. Compleet onzin natuurlijk, omdat je behoort tot een kleine selectie op deze planeet met een dergelijk fysiek. Desalniettemin denk ik wel dat de tevredenheid meer terecht is en meer voldoening geeft vanwege de effort die erin zit. Maar aan de andere kant; het geluk is met de domme en op sommige vlakken kun je misschien beter dom blijven![]()