Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
fyi redelijk effectieve en goedkope manier van permanent ontharen

Ik word er vooral boos om, Sommige doen er echt absoluut niets aan. Tijdje geleden een deelnemer die als hij in het ziekenhuis lag flink afviel maar eenmaal thuis gewoon even in korte tijd weer 30 kilo aankwam. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR!? Na een keer of drie dit scenario achter elkaar was het over en uit en hield zijn hart ermee op.
De natuur selecteert nog wel, maar het kost de samenleving wel een hoop geld :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Die witte of die zwarte, in elk geval 1 die goed strak zit :heart: Je kunt evt een topje meenemen voor eroverheen. En iedereen heeft weleens een nipple gezien, dus zou daar sowieso niet echt mee zitten.

:heart: Exciting, ik weet nog niet welk topje het wordt... twijfel hard tussen de rode en de paarse die ik gisteren gekocht heb... Materiaal van die paarse is wel megasweaty...

Ik deel mijn nipples liever niet met anderen xD

Haha, seriously. Dit is een vraag die ik in mijn dagelijkse leven heel veel stel. :D Gaat overigens niet alleen over nip slips in mijn geval, maar over andere random zaken die ik niet geregeld krijg.

Ik heb een cycling short gekocht net op Zalando. Hopelijk net op tijd :D. Iedereen zal wel weer gaan zitten haten, maar ik vind die trend wel leuk!

ECHT HE!!! Ik dacht dat ik de enige was! Hoe doen die mensen al die random dingen... Zijn wij dan zo onwetend?

:D

Ik zag gisteren toevallig weer eens een aflevering van "my 600 pound life" voorbij komen. Dat zijn pas plattekontgenetics. Die hadden de billen nog boven de heupen zitten... :eek::eek!::eyes:

:roflol:

Ik kan daar écht niet naar kijken.
Voel me steeds misselijk worden en krijg er een enorm onaangenaam gevoel bij.

Brrrr... echt he

Ik word er vooral boos om, Sommige doen er echt absoluut niets aan. Tijdje geleden een deelnemer die als hij in het ziekenhuis lag flink afviel maar eenmaal thuis gewoon even in korte tijd weer 30 kilo aankwam. HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR!? Na een keer of drie dit scenario achter elkaar was het over en uit en hield zijn hart ermee op.

Je snapt het niet hè... die zijn echt verslaafd denk ik?

Je tepel afplakken. Is het toch opgelost

Is een optie, maar met dit weer denk ik dat tepelplakkers niet blijven zitten...

Topless komt weer terug hoor ik. :p

Gaat een beetje ver op een festival, toch?

no man, door het zweten druipen plakkers ook gelijk van het lichaam af. been there done that :emo:

:roflol: haha, kan ik die in ieder geval afstrepen :P thanks :kiss:

:D Azzyy, je kent me wel een beetje. Ik ga vanavond weer fietsen en zou er graag zo gesoigneerd met een petje bij fietsen. Misschien toch maar eens een exemplaar aanschaffen.

@HillR kun je niet met van die fancy tepelkwastjes werken? Dan hebben de mensen daar nog wat te zien, mocht je een nip slippen. :p

:roflol: hahahahha

Ik ga dit overwegen :eyebrow:

Je hebt ook speciale tepel pleisters voor het hardlopen. Wellicht blijven die beter plakken?

Goeie tip, maar pfff, moet er niet aan denken om aan het eind van de dag met mijn wasted hoofd die dingen er weer af te moeten pulken... BRRR. Is ook niet heel sexy voor pun :roflol:

duct tape ? ligt nu bij de action voor 2,5 euro de rol . minder sterk zou ik in jou geval niet doen .grapje tuurlijk

in dit log hoef je niet te zeggen dat het een grapje is hoor.. we understand humor.

Dat is nou ookw eer niet de bedoeling he..

Nee, maar als je het eraf wilt halen, trek je gelijk je hele tiet mee. :eyes:

Weet je wat die dingen gekost hebben :haar:

:angstig::angstig::angstig:

Dit mss ja. Zijn eigenlijk pleisters om te voorkomen dat de tepel gaat schuren tegen je shirt tijdens het hardlopen (f*cking pijnlijk). Dus mss kunnen dergelijke pleisters ook wel dienst doen als anti nipple slip. Tenzij pleisters doorzichtig zijn.

:thumbs:

Je hebt die tepels toch pas nodig als je kinderen neemt. Dus herstel tijd zat

Geen kind die aan mijn tiet komt hoor

fyi redelijk effectieve en goedkope manier van permanent ontharen

:roflol: Ik hoef daar niet te ontharen......

waarom zou je je met normale mensen willen vergelijken? :dunno:

Nou voor dat soort dingen zijn normale mensen wel super handig...

De natuur selecteert nog wel, maar het kost de samenleving wel een hoop geld :(

pff echt he...

Dan doe je 1 topje aan, neem je een Bikini die goed zit mee en ook het andere topje gewoon mee, omkleden kan altijd :heart: Het hoeft niet perse 1 outfit te zijn met die warmte :kiss:

Je hebt het er maar moeilijk mee....veel denkwerk, als dit en als dat...:roflol:..is dat vrouwen eigen? Ik denk het wel..en toch wordt het vast een leuke dag :)

Laatst bewerkt:
Ik vind dat echt een mega afknapper van die kwastjes.. ze is toch geen kerstboom :roflol:

tenor.gif

• #2.031
Dan doe je 1 topje aan, neem je een Bikini die goed zit mee en ook het andere topje gewoon mee, omkleden kan altijd :heart: Het hoeft niet perse 1 outfit te zijn met die warmte :kiss:

:heart: dat is ook waar.. we gaan het zien.. ik vind het al heel wat dat ik het broekje al had uitgekozen :D

Je hebt het er maar moeilijk mee....veel denkwerk, als dit en als dat...:roflol:..is dat vrouwen eigen? Ik denk het wel..en toch wordt het vast een leuke dag :)

Dit is HillR eigen.. Ik vroeg vorige week al aan Pun wat ik aan zou moeten doen met Awakenings...

Zou voor een strak zittend bikini topje gaan met een croptop eroverheen :)

:eyebrow: goede keuze.. maar ik heb 20 bikini's.. dus zo snel ben ik er dan ook nog niet weer uit.. daarnaast ook veel te veel croptops :roflol:

en uiteindelijk vind ik geen één dan leuk genoeg... mega kansloos :roflol:

Als het eenmaal zo ver is ben ik er vaak wel snel uit, hoop ik. Ik zou eens wat minder onzeker moeten zijn over mijn fysiek, dan had ik ook niet zoveel moeite met het uitzoeken van een leuke partyoutfit. Maarja, is makkelijker gezegd dan gedaan. Is toch altijd een gevoel / stemmetje wat in je achterhoofd zit. :eyes:

Denk dat het een gorrillawear sporttas vol wordt met outfits :D

Dat is echt gestoord hahaha.

vergeet de tepelkwastjes niet hè. Lijkt me heel feestelijk zo. :D

:eyebrow::eyebrow::eyebrow:

Ik vind dat echt een mega afknapper van die kwastjes.. ze is toch geen kerstboom :roflol:

tenor.gif

Don't worry schatje :heart: ik zal mijn tepels niet beplakken met vanalles..

Gelukkig :engel:

Maar volgens mij heb je wel veel meer bikini's dan 20 hoor :roflol:

• #2.034
Gelukkig :engel:

Maar volgens mij heb je wel veel meer bikini's dan 20 hoor :roflol:

Hihi :$ zou het? Ik ben wel toe aan een paar nieuwe eigenlijk.......... :eyebrow:

:clap:

TRAINING WOENSDAG

Ben ik de enige die het zo zwaar heeft in de hitte? Komt misschien ook door het eindeloze cutten, maar sjongejonge zeg. Dan denk je dat iedereen wel lekker op terras gaat zitten, kom je om 17.30u in de gym, BOMVOL! Ik wilde benen trainen.. ALLES bezet ook echt, kansloze gemotiveerde mensen :barf:

Gewacht tot één van de benches vrij was :eyebrow: Want daar doe ik super graag mijn hipthrusts. Ik heb maar kleine korte pootjes en daardoor zijn de "gewone" bankjes te hoog waardoor ik scheef zit als ik ze daar op doe. Tot haat van alle mensen die willen benchen en mij dan vragen "Kun je je hipthrusts niet ergens anders doen?" How bout NO :flipoff:

RDL
1x12x40, beetje opwarmen terwijl ik wacht op de bench

Hipthrusts
1x12x40
1x8x60
1x8x70
3x8x80

Legextensions
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Bah, veel te warm, zat aan het bankje geplakt en dat deed zeer bij de beweging, dus dikke doei :P

Sideraises SS Goblet squat
1x8x7 / 1x8x20
1x8x8 / 1x8x20
1x8x9 / 1x8x20

Gewoon omdat het kan toch :emo:

Bench stepups ss Goodmornings + 10kg
3x10 / 3x10

Beetje licht gewicht, maar alle bbs waren bezet... :grumble: alleen 10kg dus nog over

Walking lunges SS Cable crunches
3x10x20kg / 3x10x ??

Moest echt mijn best doen om niet dood te gaan / over te geven :roflol:
Als ik het zo neertyp vind ik het best een pussytrain, weinig gedaan en niet zo zwaar... :eyes: Nouja, blaim the heat dan maar toch?

Nog een foto van mn schoudervein met dood hoofd, lekker shiny van lungezweet..

3680B755-AC16-4E68-ACF4-A27C04531B14.jpeg

Rest van de week rust van de gym. Vandaag fietsen naar werk dus cardio :cheer:

Nu aftellen richting awakenings.

Laatst bewerkt:
Ha ha, je maakt altijd wel wat van je trainingsverslagen :D #sweatyfitgirl

:D jij hebt er in ieder geval nog een legday uitgegooid. Ik had gisteren ook mijn benen op het programma staan, maar ik kon het echt niet aan en heb gewisseld.

Hebben jullie niet zo’n halfrond houten plankje in de gym, geen idee hoe het heet en volgens mij is het eigenlijk voor de buik bedoeld, werkt prima om te hiptrusten. Je ziet er top uit! Veel plezier bij awakenings.

ik had ook mn legtreen eruit geperst (mobiliteit) ...wel langer rust genomen...je moet ook meer drinken en dat kost ook tijd haha ..ook wat extra Kcal want je body (energylevel) maakt overuren

nice pic! je kan nog lachu! :)

Je kunt ook een gewoon bankje in de decline stand zetten, dan hip thrust je dus met je schouders tegen het korte eind. Werkt heel goed.

19 van de 20 matrixbankjes kunnen niet decline alleen incline :emo:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven