- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Ha ha, je maakt altijd wel wat van je trainingsverslagen#sweatyfitgirl
houdt het spannend toch!jij hebt er in ieder geval nog een legday uitgegooid. Ik had gisteren ook mijn benen op het programma staan, maar ik kon het echt niet aan en heb gewisseld.
Als je kunt wisselen is dat ook prima toch! Ik ben gewoon compleet gestoord..

Hebben jullie niet zo’n halfrond houten plankje in de gym, geen idee hoe het heet en volgens mij is het eigenlijk voor de buik bedoeld, werkt prima om te hiptrusten. Je ziet er top uit! Veel plezier bij awakenings.
Nee, volgens mij niet
Maar ik vind het helemaal prima zo hoor, kan mij echt weinig schelen dat mensen het vervelend vinden dat ik de benchpress daarvoor gebruik. Ik doe namelijk nooit benchpresses, dus ik hou 'm daarmee ook nooit bezet. We hebben er 3, dus dan wachten ze maar of vragen ze maar of ze met iemand anders mee mogen doen.Als ze aardig zijn mogen ze ook best tussen mijn setjes door benchpressen, ik gebruik toch altijd andere barbell en plates en heb dus alleen het uiteinde van het bankje nodig

ik had ook mn legtreen eruit geperst (mobiliteit) ...wel langer rust genomen...je moet ook meer drinken en dat kost ook tijd haha ..ook wat extra Kcal want je body (energylevel) maakt overuren
nice pic! je kan nog lachu!![]()
Jaa, ik drink gerust 2 liter water weg tijdens zo'n training

Je kunt ook een gewoon bankje in de decline stand zetten, dan hip thrust je dus met je schouders tegen het korte eind. Werkt heel goed.
Hmmm, lijkt me een gedoetje.. volgens mij is er in mijn gym maar één decline bankje.. en daarnaast heb ik geen problemen met het feit dat ik het benchpressbankje "moet" gebruiken.. de mensen die dat vervelend vinden zoeken maar lekker zelf een andere manier voor hun train

19 van de 20 matrixbankjes kunnen niet decline alleen incline![]()
ze zoeken het maar lekker uit.. ik doe het lekker op de benchpress..
Hipthrusten in de benchpress is het nieuwe curlen in het squatrack

Laatst bewerkt:

.

Fijne dag allemaal