Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Ha ha, je maakt altijd wel wat van je trainingsverslagen :D #sweatyfitgirl

:eyebrow: houdt het spannend toch!

:D jij hebt er in ieder geval nog een legday uitgegooid. Ik had gisteren ook mijn benen op het programma staan, maar ik kon het echt niet aan en heb gewisseld.

Als je kunt wisselen is dat ook prima toch! Ik ben gewoon compleet gestoord.. :emo:

Hebben jullie niet zo’n halfrond houten plankje in de gym, geen idee hoe het heet en volgens mij is het eigenlijk voor de buik bedoeld, werkt prima om te hiptrusten. Je ziet er top uit! Veel plezier bij awakenings.

Nee, volgens mij niet :roflol: Maar ik vind het helemaal prima zo hoor, kan mij echt weinig schelen dat mensen het vervelend vinden dat ik de benchpress daarvoor gebruik. Ik doe namelijk nooit benchpresses, dus ik hou 'm daarmee ook nooit bezet. We hebben er 3, dus dan wachten ze maar of vragen ze maar of ze met iemand anders mee mogen doen.

Als ze aardig zijn mogen ze ook best tussen mijn setjes door benchpressen, ik gebruik toch altijd andere barbell en plates en heb dus alleen het uiteinde van het bankje nodig :D

ik had ook mn legtreen eruit geperst (mobiliteit) ...wel langer rust genomen...je moet ook meer drinken en dat kost ook tijd haha ..ook wat extra Kcal want je body (energylevel) maakt overuren

nice pic! je kan nog lachu! :)

Jaa, ik drink gerust 2 liter water weg tijdens zo'n training :D

Je kunt ook een gewoon bankje in de decline stand zetten, dan hip thrust je dus met je schouders tegen het korte eind. Werkt heel goed.

Hmmm, lijkt me een gedoetje.. volgens mij is er in mijn gym maar één decline bankje.. en daarnaast heb ik geen problemen met het feit dat ik het benchpressbankje "moet" gebruiken.. de mensen die dat vervelend vinden zoeken maar lekker zelf een andere manier voor hun train :P

19 van de 20 matrixbankjes kunnen niet decline alleen incline :emo:

ze zoeken het maar lekker uit.. ik doe het lekker op de benchpress..

Hipthrusten in de benchpress is het nieuwe curlen in het squatrack :cheer:

Laatst bewerkt:
Ik doelde er ook niet op dat het vervelend kan zijn voor benchers, lekker belangrijk haha. Meer op dat je vertelde dat je wat kleiner bent, dan is dat ding fijn.

Alles voor de booty gains. f**k die guido's die alleen maar borst en armen doen. Misschien dat je ze dan gelijk even dwingt om hun bambipootjes te trainen :roflol:
win-win!:grinny:

• #2.045
Het is gelukt mensen! Ik ben aangekleed :cheer:

Fijne dag allemaal!

EAB69F81-D4B2-4FEE-A922-144FE8E84F36.jpeg

Wow, heel mooi en supersexy! Maar goed dat Punjab groter is dan 99,9% van de mannelijke bezoekers van awakenings.

Smokin' hot :)
Dat ritsje..... Ik wed dat heel veel mensen denken: wat zou er gebeuren als .... :D

mannen anticiperen

Super hot!

:roflol: Zie dit nu pas :p

Is allemaal goedgekomen, geen spontaan gesprongen rits, wel veel bekijks :titty::flexbiceps:

Was een mooie dag, een voor in de boeken :heart:

Wij vroegen ons al af; wie was dat en hoe weet hij dat ik Punjab ben :roflol:

Hadden idd al de hoop dat diegene nog wel even wat zou laten horen hier :D

Leuk je even vluchtig te hebben gezien kerel :cool:

Wij vroegen ons al af; wie was dat en hoe weet hij dat ik Punjab ben :roflol:

Hadden idd al de hoop dat diegene nog wel even wat zou laten horen hier :D

Leuk je even vluchtig te hebben gezien kerel :cool:

Ja Sorry allebei, maar ik ging al lekker en dan die zon er bij. Pffff

Halfuurtje later bedacht ik me opeens dat het nogal een vaag actie was, aangezien jullie mij nooit gezien hebben.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #2.060
Wel flink smeren meis!! Dressed to kill :heart:

Gedaan hoor :D Thanks :D

Wow, heel mooi en supersexy! Maar goed dat Punjab groter is dan 99,9% van de mannelijke bezoekers van awakenings.

Thanks babe! Mannen stappen tegenwoordig inderdaad niet meer op mij af als ze zien dat ik met Pun ben :roflol: Daar waar ik op festivals nog wel werd aangesproken toen we net samen waren en Pun +- 10kg lichter was met een hoger vetpercentage, is dat tegenwoordig niet echt meer aan de orde :roflol:

De temperatuur zal nog meer stijgen als jij daar rondloopt! Smokin' hot @HillR :heart:

Awww, wat lief :D

Smokin' hot :)
Dat ritsje..... Ik wed dat heel veel mensen denken: wat zou er gebeuren als .... :D

:roflol:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar zelf ook over heb nagedacht, maar waarschijnlijk op een andere manier dan de mensen die jij bedoelt :roflol;

Het is gelukkig niet gebeurd..

:haha:

Veters matchen mooi met je topje :)

Vet he! Ik zag de kleur van het topje en dacht ooooooooooooo, daar kunnen deze schoenen bij :D

Je hebt wel gifjes wat er gebeurt.

Edit schiet het in dr rug :p.

Mijn rug kan best wat hebben.. :eyebrow:

:roflol: Zie dit nu pas :p

Is allemaal goedgekomen, geen spontaan gesprongen rits, wel veel bekijks :titty::flexbiceps:

Was een mooie dag, een voor in de boeken :heart:

:heart: was genieten hè lieffie :kiss:

Jou en @HillR nog even vluchtig een hand gegeven maar had het alleen te warm om nog te zeggen wie wat hoe

Ja Sorry allebei, maar ik ging al lekker en dan die zon er bij. Pffff

Halfuurtje later bedacht ik me opeens dat het nogal een vaag actie was, aangezien jullie mij nooit gezien hebben.

Ahhhhhhhhhhhhhh, was jij dat! :hahaha:

Ik was ook al aardig van de kaart en ik begreep er helemaal niets van... :roflol: Wij al allerlei leden bespreken wie het had kunnen zijn, maar we kwamen er niet uit :roflol:

Leuk je even de hand geschud te hebben :grinny:

UPDATE

Awakenings was Amazing! Ik keek erg op tegen de hitte, maar het is mij echt 100% meegevallen! In de tenten was het wel warm en was je binnen no time helemaal bezweet, maar als je dan weer buiten kwam dan was de temperatuur echt heel erg aangenaam :heart: De sfeer was geweldig, de muziek was super.. kortom geslaagd!

Ook echt heel veel complimentjes gekregen op mijn fysiek.. dat is me nog nooit overkomen. Moet ook wel eerlijk zeggen dat dit het allereerste festival (uberhaupt moment in mijn leven :emo:) is geweest waarin ik tevreden was met mijzelf en niet onzeker was over hoe ik er uit zag... Jaja, hier worden niet alleen fysieke stappen gemaakt, ook mentale :roflol:

Zaterdag zo'n 25.000 stappen gemaakt volgens de teller en ik was lekker droog zondag. Dat heb ik zondag en maandag gelijk verpest met:

katjesdrop
haribosnoep +- 300gr
1 pint magnum cookies witte chocola
eindeloze broodjes met kaas
patat shoarma
malibu
zoete witte wijn
paprika chips
kitkat chunky wit (anderhalf)
milka chocola (halve reep)
pizza

Ik geloof dat dat "alles" was... :eyes:

Nu weer lekker op dieet :emo: Braaf terug naar mijn 1200kcal voeding en de hele week op de fiets naar het werk.. Dat zal dan een dagelijkse verbranding zijn van 500kcal. Waarschijnlijk geen trainingen deze week, tenzij de baas zegt van wel :D

Dus zal weinig te melden hebben hier.. :wave: Fijne dag allemaal :kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven