Daar doe ik 1 jaar over haha
Mooie herrinnering meis schrijf die maar in de boeken

Ik maar 48 uur.. maarja, daar stond natuurlijk wel een dag tegenover waarin ik slechts 500kcal heb gegeten en ongeveer 2 á 3000 kcal heb verbrand..
Wacht wat? 1200kcal voeding en nog eens 500kcal verbranding?!
Short girl problems
All that food

Als je er op het moment zelf maar van genoten hebt
Niet zo abnormaal toch?
Ik heb half juni op 1200kcal geleefd en gewoon doorgetraind, 30-40min cardio gedaan en looptrainingen blijven doen...
Met onze grootte overleef je dat wel hoor
Sowieso van genoten.. na een festival heb ik dat altijd ook wel even nodig.. althans, dat is een vreemde kronkel in mijn hoofd.. op dat moment kan het, vanwege het deficit wat ik heb gecreëerd en omdat ik op alle andere momenten altijd dat soort schranspartijen mijzelf ontzeg.
Ik heb liever dat ik op zulke dagen alllllllles mag en kan eten wat ik wil, dan dat ik eens per week een afgewogen aantal snoepjes of 1 ijsje mag. f**k dat, daar wordt toch niemand gelukkig van.
Wat fijn dat je ook een mentale veranderingen hebt doorgemaakt, het is toch heerlijk om niet onzeker rond te lopen.
Nou hè... ik ben blij dat ik eindelijk wat meer tevreden kan zijn met mijzelf. Dat is echt een first.. Normaliter zou ik nooit met een compleet blote buik naar een festival gaan, daar schaamde ik mij altijd veel te veel voor. Ik heb me deze dag helemaal niet geschaamd.. Dat doet echt wel wat met je...
Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.. maargoed

waar feestjes wel niet goed voor zijn. ik zie een reden om nóg vaker te gaan
Hihi echt he! Al denk ik eerder dat ik het eindeloze cutten en het eindelijk op een acceptabel vetpercentage staan de reden is voor het verdwijnen van mijn onzekerheid
Eerstvolgende festival is onder de radar, daarna Rotterdam rave.. kom je ook, kom je ook, kom je ooookkk?!
Dit is dus Marvinnen 2.0 hè
@Skatermarvin
Dikke prima toch, respect voor dat je de dag erna de knop omzet en gewoon weer verder gaat!
Ja, vergeleken bij mij is marvin maar een beginner hoor

Ik master dat marvinnen.. Al moet ik nu wel weer normaal doen, want ik heb cravings, en tegelijkertijd voel ik mij een plofkip.. Ook een beetje hoofdpijn vandaag door de carbschommelingen. Maar even een dag of 2 doorzetten dan is het vocht er weer af, de buikvulling weer weg en kunnen we weer net doen alsof er niets gebeurd is.
Ja misschien moet ik het even niet vergelijken met mezelf

Maar echt top fysiek! Lucky pun haha
Thanks
Zo zie ik het graag inderdaad! Flinke 'preventieve 'strafcardio' gevolgd door een flinke foodfrenzy
Festivalstappen is de enige preventieve cardio die ik er voor over heb

Nu nog maar wat extra strafcardio, want ik zal over 2 dagen een goeie 5000kcal hebben gegeten.. Al zijn er geen momenten geweest dat ik mezelf overvol heb gegeten..

Had gerust nog meer kunnen eten, maar dan schaam ik me altijd een beetje tegenover Pun

Die eet op dagen na een festival niet zoveel.. en ik eet dan gerust het dubbele van wat hij binnenkrijgt.. en dan voel ik me zo'n kleine bootwerker..

walgelijk!