Ha ha, je hebt helemaal gelijk hoor. Dit is joùw log en dus bepaal jij lekker zelf wat jij hier schrijven wil. Logischerwijze dus voornamelijk over de dingen die je bezighouden. En op die manier schrijf je meteen ook de frustratie van je af. Dat helpt jou alvast om dat een stukje te kanaliseren. En wij van onze kant proberen dan wat tegengas te bieden adhv goed bedoelde en opbeurende raad. Hetgeen ons dan weer een beetje blij maakt want we hebben het gevoel dat we op die manier toch een beetje "helpen". Win win situatie dus!
Ben ik alleen maar blij mee hoor
Niet jezelf kwalijk nemen en luisteren naar je lichaam. Ik heb ook een keer te ver gepushed en ging met de ambulance naar het ziekenhuis. Niets mietje, prima gedaan. Gewoon wat extra’s eten als je je echt niet goed voelt.
Pfoe, dat zal een eyeopener voor je geweest zijn zeg :O
Het gaat me over het algemeen ook goed af hoor
Gelukkig maar
TRAINING
Weekje rust gehad, dus was weer tijd voor een beentrain
Hipthrust
1x20xniks
1x1x65 kutbankje, gooi ik m'n fles water ook nog om, 1 liter water over de grond, dus eerst opruimen
Benchbankje gepakt
2x8x65
1x8x75
2x8x85
RDL
1x6x65
mehh, zwaar, geen zin, stomme grip ook.
Deadlift
1x5x65
4x5x75 (edit, was vergeten dat ik had verhoogd)
Lekker gedaan ipv rdl, omdat ik dan het gewicht na iedere rep lekker terug kon leggen
Military press (was superset met deadlift)
5x5x25
Goblet squat SS sideraises
4x10x20 / 4x8x8
Walking lunges + 25kg
4x10
Cable crunches (was superset met lunges)
1x10x32
1x8x36
1x16x41 (Dan hoefde ik niet nog een setje... xD)
1x8x41 (moest toch nog een setje van pun)
Krijg altijd veel motivatie om samen met pun te trainen (deden alleen cable crunches samen) dus overgehaald om ook nog even samen extra schouderoefening te doen.
Seated sideraises
1x6x7 veel te zwaar
1x8x5 veel te zwaar, laat maar zitten, vind het toch niet leuk
Bench stepups + 16KG
1x10
Nope,

ik was in mijn hoofd nog super gemotiveerd om vanalles te doen, maar na de walking lunges was ik al hartstikke dood, ik had echt geen energie om nog meer te doen.. ook al wilde ik graag. So we called it a day.
Vandaag weer op de fiets naar mijn werk, dus +- 60min cardio. Morgenavond rug