- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch weer netjes je training afgewerkt @HillR .
Zeker na een weekje rust, kunnen die beentjes wel eens even gaan "zeuren". Petje af dus!![]()
Zeker een mooie training!
Grappig hoe tegenovergesteld onze mannen zijn.
Jij mag geen extra stuk van Pun, die van mij vraagt telkens of ik een stukje van dit of dat wil![]()

Trap af nog meer?Nu op het werk regelmatig de trap op is ook een uitdaging haha!
daar heb je een punt

Alsof ze me liep te zieken "can't touch this". tudududu.
Hetgeen mij een aardappelkroketje bij het avondeten heeft opgeleverd
oh, en twee hapjes runderriblap 
Ik mag altijd wel extra eten, maar dan wel goede dingen.. geen ijs..
En dat zijn natuurlijk geen interessante dingen om hier te delen 

(Does lief)..mijn e bike is echt een verrijking in mn leven geworden
mijn mobiliteit heeft een grotere actieradius en fietsen is nog altijd minder belastend dan lopen
om die reden gebruik ik ook alleen de crosstrainer voor de cardio
Ik begrijp wat je bedoelt...hier ook die jonge gasten die full speed door de beb. kom jagen
kom de bocht uit gevlogen en veroorzaken bijna een ongeval

tis dat je zo ver weg woont anders kwam ik je opzoekenJa.. maar jij valt inmiddels onder de categorie oude lijken he, dus jij mag het![]()
(Does lief)..mijn e bike is echt een verrijking in mn leven geworden
mijn mobiliteit heeft een grotere actieradius en fietsen is nog altijd minder belastend dan lopen
om die reden gebruik ik ook alleen de crosstrainer voor de cardio
Ik begrijp wat je bedoelt...hier ook die jonge gasten die full speed door de beb. kom jagen
komen de bocht uit gevlogen en veroorzaken bijna een ongeval
grapje moet kunnen toch 
Zo kansloos, jongeren op een elektrische fiets. 26 km/u is wel echt hard.Fiets je op een wielrenfiets of mountainbike? Met mijn stadsfiets haal ik dat niet zomaar.
Zeker moet dat kunnen is ok hoorZonder gekheid natuurlijkgrapje moet kunnen toch
Ik snap dat voor sommige mensen het echt een aanvulling kan zijn. Zeker als je lichamelijk niet meer in staat bent om zelf echt te fietsen zonder ondersteuning. Daarvoor zijn die fietsen toch ook gemaakt?
Ik fiets op mijn mountainbike zonder ondersteuning echt best wel snel en daar moet ik echt heel veel moeite voor doen. Ik schrik me soms kapot als ik dan opeens wordt ingehaald door iemand die 30/40km per uur rijdt, sommige wel 50km per uur op van die mountainbikes met ondersteuning, die gaan echt met een rotgang.
Dat vind ik gewoon echt belachelijk. Ik snap het hoor, het zal goedkoper zijn dan een auto, en je bent sneller van punt 1 naar punt 2. Maar ik haat ze een beetje.. Can't help myself..

op zijn e-bike haalde me weer in.

Dames, van een e-bike kan je het toch nooit winnen haha. Iets met naturel en epo. En anders heb je toch zo’n apparaatje waar elektrische dingen mee uitvallen, of was dat iets uit een film?

Dames, van een e-bike kan je het toch nooit winnen haha. Iets met naturel en epo. En anders heb je toch zo’n apparaatje waar elektrische dingen mee uitvallen, of was dat iets uit een film?

Met zo'n 'oude lijken E-bike' ben je er zo toch?tis dat je zo ver weg woont anders kwam ik je opzoeken

Je bedoelt een EMP.. Die kun je inderdaad zelf ook wel maken, maar denk dat @HillR dan nog maar 0,5km per uur kan fietsen als ze die mee moet sleuren![]()
jazeker!!!