MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zeker een mooie training!
Grappig hoe tegenovergesteld onze mannen zijn.
Jij mag geen extra stuk van Pun, die van mij vraagt telkens of ik een stukje van dit of dat wil :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Toch weer netjes je training afgewerkt @HillR .
Zeker na een weekje rust, kunnen die beentjes wel eens even gaan "zeuren". Petje af dus! :)

Dank!

Moet bekennen dat de spierpijn al behoorlijk aanwezig is. De eerste km's op de fiets vanochtend waren behoorlijk zwaar, mijn quads wilden niet echt meewerken. Nu op het werk regelmatig de trap op is ook een uitdaging haha!

Zeker een mooie training!
Grappig hoe tegenovergesteld onze mannen zijn.
Jij mag geen extra stuk van Pun, die van mij vraagt telkens of ik een stukje van dit of dat wil :roflol:

Thanks!

Pun gunt mij de extra stukjes gelukkig wel en dat weet ik, maar hij weet dat dat alleen maar een gelukkig effect geeft op het moment dat ik het in mijn mond heb, voor +- 5 seconden. Zeker zijn en gelukkig zijn met mijn fysiek geeft mij alltime happiness en hij ziet me liever de hele dag gelukkig om die reden dan die luttele seconden die het eten van ijs geeft.

Daarnaast, "mocht" ik zaterdagavond al ijs........... dus het is ook een beetje vragen om een Nee als je de volgende dag perse weer wilt. Het is niet zo dat ik dus nooit wat lekkers eet of dat Pun altijd maar zegt "dat kun je toch beter niet doen?"... Maar ik mag natuurlijk wel graag die momenten benadrukken :windup::emo:

Nu op het werk regelmatig de trap op is ook een uitdaging haha!
Trap af nog meer?

leg-day-meme.jpg

• #2.105
UPDATE

Gisteren natuurlijk gefietst. Word ik halverwege ingehaald door één of ander jong wijf van begin 20 op een elektrische fiets.

tenor.gif

Ik fietste al gemiddeld 26km per uur, dus ik kon mij dit niet laten gebeuren. Vieze luie mensen op hun elektrische fiets. Die dingen zijn gemaakt voor oude lijken, zodat die ook nog naar buiten kunnen op hun oude dag. Niet voor luie krengen!

Dus, ik heb de achtervolging ingezet! Zij al af en toe half achterom kijken en ook beter haar best doen! :yell:

Na 5km heb ik de achtervolging moeten staken. Het lukte mij niet om haar in te halen, er kwam steeds meer afstand tussen ons en mijn quads waren on fire. In my defense, ik had de dag ervoor natuurlijk zwaar benen getraind he!

Ze heeft de rest van de reis ongeveer 100meter voor mij gefietst :barf: Alsof ze me liep te zieken "can't touch this". tudududu.

Heeft wel geresulteerd in mijn snelste fietsreisje ooit :eyebrow: Hetgeen mij een aardappelkroketje bij het avondeten heeft opgeleverd :eyebrow: oh, en twee hapjes runderriblap drool:

Ik schilder pun altijd een beetje af alsof hij megastreng voor mij is en ik nooit iets mag. Maar dat is natuurlijk niet waar. :aai: Ik mag altijd wel extra eten, maar dan wel goede dingen.. geen ijs.. :bang: En dat zijn natuurlijk geen interessante dingen om hier te delen :roflol:

Vanochtend 20 minuten gewandeld op nuchtere maag

Vanavond rug/tri/bi.. Ik hoop het volgende te doen:

Pullups
Plateloaded pulldown
Seated Row
Facepulls
Cable pushdown
Cable curl

Waar mogelijk zo veel mogelijk supersetten, zodat er nog ruimte overblijft voor 20 minuten cardio.

:wave::wave:

(Does lief)..mijn e bike is echt een verrijking in mn leven geworden
mijn mobiliteit heeft een grotere actieradius en fietsen is nog altijd minder belastend dan lopen
om die reden gebruik ik ook alleen de crosstrainer voor de cardio :)

Ik begrijp wat je bedoelt...hier ook die jonge gasten die full speed door de beb. kom jagen
komen de bocht uit gevlogen en veroorzaken bijna een ongeval

• #2.107
mijn mobiliteit heeft een grotere actieradius en fietsen is nog altijd minder belastend dan lopen

Ik begrijp wat je bedoelt...hier ook die jonge gasten die full speed door de beb. kom jagen
kom de bocht uit gevlogen en veroorzaken bijna een ongeval

Ja.. maar jij valt inmiddels onder de categorie oude lijken he, dus jij mag het :heart:

Zo kansloos, jongeren op een elektrische fiets. 26 km/u is wel echt hard. :eek: Fiets je op een wielrenfiets of mountainbike? Met mijn stadsfiets haal ik dat niet zomaar.

• #2.110

komen de bocht uit gevlogen en veroorzaken bijna een ongeval

Zonder gekheid natuurlijk :P grapje moet kunnen toch :aai:

Ik snap dat voor sommige mensen het echt een aanvulling kan zijn. Zeker als je lichamelijk niet meer in staat bent om zelf echt te fietsen zonder ondersteuning. Daarvoor zijn die fietsen toch ook gemaakt?

Ik fiets op mijn mountainbike zonder ondersteuning echt best wel snel en daar moet ik echt heel veel moeite voor doen. Ik schrik me soms kapot als ik dan opeens wordt ingehaald door iemand die 30/40km per uur rijdt, sommige wel 50km per uur op van die mountainbikes met ondersteuning, die gaan echt met een rotgang.

Dat vind ik gewoon echt belachelijk. Ik snap het hoor, het zal goedkoper zijn dan een auto, en je bent sneller van punt 1 naar punt 2. Maar ik haat ze een beetje.. Can't help myself..

• #2.111
Zo kansloos, jongeren op een elektrische fiets. 26 km/u is wel echt hard. :eek: Fiets je op een wielrenfiets of mountainbike? Met mijn stadsfiets haal ik dat niet zomaar.

Op een mountainbike :D

Is inderdaad ook echt wel heel hard, zonder mezelf schouderklopjes te geven. Ik word nooit ingehaald door iemand, tenzij het dus mensen zijn op elektrische fietsen e.d. Al haal ik daar soms ook nog wel mensen van in... Het is voor mij ook een beetje een sport. Elke kilometer zegt mijn app hoe lang ik over deze km heb gedaan en hoe snel ik heb gefietst. Daar wordt je ook wel door gemotiveerd om dat proberen te verbeteren.. :roflol:

Zweet me na zo'n ritje ook echt wel kapot en ben ook wel buitenadem. Is toch ongeveer 25 minuten het maximale eruit halen.

Zonder gekheid natuurlijk :P grapje moet kunnen toch :aai:

Ik snap dat voor sommige mensen het echt een aanvulling kan zijn. Zeker als je lichamelijk niet meer in staat bent om zelf echt te fietsen zonder ondersteuning. Daarvoor zijn die fietsen toch ook gemaakt?

Ik fiets op mijn mountainbike zonder ondersteuning echt best wel snel en daar moet ik echt heel veel moeite voor doen. Ik schrik me soms kapot als ik dan opeens wordt ingehaald door iemand die 30/40km per uur rijdt, sommige wel 50km per uur op van die mountainbikes met ondersteuning, die gaan echt met een rotgang.

Dat vind ik gewoon echt belachelijk. Ik snap het hoor, het zal goedkoper zijn dan een auto, en je bent sneller van punt 1 naar punt 2. Maar ik haat ze een beetje.. Can't help myself..
Zeker moet dat kunnen is ok hoor :)
Helemaal mee eens hoor meis...die jonge gasten kunnen geen maat houden, das echt onverantwoordelijk
ik zelf rijd in de beb. kom 15km/u en pas me aan...buiten de beb. kom gaatie op full speed haha, blij-dat-ik-rij
Er zijn E-bikes die opgevoerd zijn idd

Ha ha, ik begin mijn dag met een glimlach door deze log :)
Je bent ook wel een competitief klein krengetje he, dat je dat niet kan hebben? Laat lekker gaan, gewoon met jezelf bezig zijn :aai:

Haha, ik kan dat ook echt niet hebben :p
Paar weken geleden ongeveer hetzelfde voorgehad, wel kunnen inhalen maar toen ging het bergop...
Dus ik vertraagde en die :scold:op zijn e-bike haalde me weer in.
Was ook wel even pissed off :o

Maar... wel leuk dat je dan wat extra kon/mocht eten! Dan was het uiteindelijk niet voor niets :D

Dames, van een e-bike kan je het toch nooit winnen haha. Iets met naturel en epo. En anders heb je toch zo’n apparaatje waar elektrische dingen mee uitvallen, of was dat iets uit een film?

• Like
Waarderingen: Bubs
Dames, van een e-bike kan je het toch nooit winnen haha. Iets met naturel en epo. En anders heb je toch zo’n apparaatje waar elektrische dingen mee uitvallen, of was dat iets uit een film?

Maar... Je kunt het wel proberen!! :p

Je bedoelt een EMP.. Die kun je inderdaad zelf ook wel maken, maar denk dat @HillR dan nog maar 0,5km per uur kan fietsen als ze die mee moet sleuren :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven