ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeg maar nee dan krijg je er?
Ik vind rug niet zo leuk meer de laatste tijd. Ik weet niet waarom. Ik denk omdat deze training het meeste energie en kracht vergt..
iets met liever lui dan moe?
Te lui om de schijven van pun er af te halen.. I CAN DO THIS. Nope, you can't 
Vandaar wat extra cardio, wil namelijk ondanks 3 etentjes deze week
wel onder onderhoud blijven.. Ik wil namelijk nog wat vet kwijt raken... of in ieder geval voorkomen dat ik dikker word.. 

Ik denk omdat deze training het meeste energie en kracht vergt..iets met liever lui dan moe?

De avond voordat je rug gaat trainen de volgende dag moet je gewoon goed eten meis..das echt alles..het verzadigd je systeem en geeft je energie..en nee daar wordt je niet dik van (maaginhoud) van 1 maaltijd (cheaten) wordt je echt niet dik..weet-je-wel-toch? doe het nou maar, don't worry be happy
p.s nice avatar

Wat dacht je nou? .....1x0x130Te lui om de schijven van pun er af te halen.. I CAN DO THIS. Nope, you can't
![]()
Wees voorbereid op een shitload zout en vocht morgen

Het voelt namelijk allemaal nu de vakantie voorbij is alsof ik niet echt meer een doel heb

Vanavond uit eten met een oudcollega bij de griekVandaar wat extra cardio, wil namelijk ondanks 3 etentjes deze week
wel onder onderhoud blijven.. Ik wil namelijk nog wat vet kwijt raken... of in ieder geval voorkomen dat ik dikker word..
Het voelt namelijk allemaal nu de vakantie voorbij is alsof ik niet echt meer een doel heb. Na de vakantie was het in shape blijven voor awakenings, maarja, dat is nu ook voorbij.
Je shape behouden is ook een beetje een stom "doel" want je werkt niet echt ergens naar toe..
Struggles struggles struggles...![]()

Ga je binnenkort niet naar een ander festival die je een beetje als extra motivatie kan gebruiken?