Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hillr wanner pun zegt vanavond ijsje

tenor (4).gif

:( ik mag niet zit al aan mijn macro's voor vandaag :treuren:

Een koek op je oog!

Koekkoek jonguh!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.149
TRAINING DINSDAG

We mochten rug trainen :cheer: Ik vind rug niet zo leuk meer de laatste tijd. Ik weet niet waarom. Ik denk omdat deze training het meeste energie en kracht vergt.. :rolleyes: iets met liever lui dan moe?

Pullups
1x5

jeuj

Plateloaded pulldown
1x12x50
1x10x90
1x0x130 :roflol: Te lui om de schijven van pun er af te halen.. I CAN DO THIS. Nope, you can't :roflol:
1x8x110
1x8x90

Seated rows
1x8x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39
2x8x25 (na rep halverwege terug en weer rep maken)

Standing lat pushdown SS facepulls
1x12x11 / 1x10x23
1x12x11 / 1x8x28
1x12x11 / 1x8x32
1x12x11 / 1x8x39

Cable pushdown tricep SS one armed cable curl
1x10x18 / 1x10x9
3x10x23 / 3x10x9

CARDIO
25 min crosstrainer, niveau 12, +- 325kcal verbrand

CARDIO VANDAAG
50 minuten wandelen op nuchtere maag +- 300kcal verbrand

Vanavond uit eten met een oudcollega bij de griek drool: Vandaar wat extra cardio, wil namelijk ondanks 3 etentjes deze week :no: wel onder onderhoud blijven.. Ik wil namelijk nog wat vet kwijt raken... of in ieder geval voorkomen dat ik dikker word.. :fluit:

Het voelt namelijk allemaal nu de vakantie voorbij is alsof ik niet echt meer een doel heb. Na de vakantie was het in shape blijven voor awakenings, maarja, dat is nu ook voorbij. :dunno:

Je shape behouden is ook een beetje een stom "doel" want je werkt niet echt ergens naar toe..

Struggles struggles struggles...:zzz:

Ik denk omdat deze training het meeste energie en kracht vergt.. :rolleyes: iets met liever lui dan moe?

De avond voordat je rug gaat trainen de volgende dag moet je gewoon goed eten meis..das echt alles..het verzadigd je systeem en geeft je energie..en nee daar wordt je niet dik van (maaginhoud) van 1 maaltijd (cheaten) wordt je echt niet dik..weet-je-wel-toch? doe het nou maar, don't worry be happy :)

p.s nice avatar

De avond voordat je rug gaat trainen de volgende dag moet je gewoon goed eten meis..das echt alles..het verzadigd je systeem en geeft je energie..en nee daar wordt je niet dik van (maaginhoud) van 1 maaltijd (cheaten) wordt je echt niet dik..weet-je-wel-toch? doe het nou maar, don't worry be happy :)

p.s nice avatar

Ze eet uitstekend @Bosco55555

Ze klaagt gewoon graag :dunno:

tenor.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.155
giphy.gif

Vanavond uit eten met een oudcollega bij de griek drool: Vandaar wat extra cardio, wil namelijk ondanks 3 etentjes deze week :no: wel onder onderhoud blijven.. Ik wil namelijk nog wat vet kwijt raken... of in ieder geval voorkomen dat ik dikker word.. :fluit:

Het voelt namelijk allemaal nu de vakantie voorbij is alsof ik niet echt meer een doel heb. Na de vakantie was het in shape blijven voor awakenings, maarja, dat is nu ook voorbij. :dunno:

Je shape behouden is ook een beetje een stom "doel" want je werkt niet echt ergens naar toe..

Struggles struggles struggles...:zzz:

Geniet van het etentje! Grieks is awesome, hebben wij helaas niet in de buurt :(
Gewicht behouden vind ik eigenlijk ook best een doel, of toch in mijn geval aangezien ik (nog steed) geen idee heb wat mijn onderhoud is.
Ga je binnenkort niet naar een ander festival die je een beetje als extra motivatie kan gebruiken?

Heerlijk hoe jullie elkaar versterken. Ik denk dat "buitenstaanders" het als raar zien dat jij pun in de pas houd en andersom maar het is echt tof.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven