AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo kansloos, jongeren op een elektrische fiets. 26 km/u is wel echt hard. :eek: Fiets je op een wielrenfiets of mountainbike? Met mijn stadsfiets haal ik dat niet zomaar.
Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar hier fietsen veel kinderen naar school toe. En als jij dagelijks 30km of zelfs 40km moet fietsen is het wel chill als je een elektrische fiets hebt. Ze zouden ook met de bus kunnen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.131
Zeker moet dat kunnen is ok hoor :)
Helemaal mee eens hoor meis...die jonge gasten kunnen geen maat houden, das echt onverantwoordelijk
ik zelf rijd in de beb. kom 15km/u en pas me aan...buiten de beb. kom gaatie op full speed haha, blij-dat-ik-rij
Er zijn E-bikes die opgevoerd zijn idd

Ik zie inderdaad steeds meer van die zwarte mountainbikefietsen, en die lui gaan hard.. :haar:

Ha ha, ik begin mijn dag met een glimlach door deze log :)
Je bent ook wel een competitief klein krengetje he, dat je dat niet kan hebben? Laat lekker gaan, gewoon met jezelf bezig zijn :aai:

Haha, mooizo! :D

Ja.. ik ben helaas vrij competitief ingesteld.. maar dat houd me bezig toch :D

Haha, ik kan dat ook echt niet hebben :p
Paar weken geleden ongeveer hetzelfde voorgehad, wel kunnen inhalen maar toen ging het bergop...
Dus ik vertraagde en die :scold:op zijn e-bike haalde me weer in.
Was ook wel even pissed off :o

Maar... wel leuk dat je dan wat extra kon/mocht eten! Dan was het uiteindelijk niet voor niets :D

:roflol: Ik had laatst immers zo'n akkefietje met zo'n snorfietspauper. En dan moest ik weer wachten voor het stoplicht en dan haalde die f**got mij gauw weer in... :barf:

Stom is dat he... ik wil het liefst dan naar ze schreeuwen: JAAA BEN JE TROTS OP JE ZELF?!!?!? DAT JE SNELLER BENT!!! MET JE NEPFIETS!!!!

:roflol:

Nee, is allemaal gekheid, ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar het is wel leuk om wat te doen te hebben als ik op de fiets zit. Ik maak er altijd een wedstrijdje van, want saai zonder doel fietsen vind ik niet zo leuk :P

Dames, van een e-bike kan je het toch nooit winnen haha. Iets met naturel en epo. En anders heb je toch zo’n apparaatje waar elektrische dingen mee uitvallen, of was dat iets uit een film?

:roflol: Zou wel grappig zijn, al die fietsen uit laten vallen...

Maar... Je kunt het wel proberen!! :p

:P precies!

Je bedoelt een EMP.. Die kun je inderdaad zelf ook wel maken, maar denk dat @HillR dan nog maar 0,5km per uur kan fietsen als ze die mee moet sleuren :roflol:

Liever niet dan...

Met zo'n 'oude lijken E-bike' ben je er zo toch?:trollface:

Haha ok, dan mist het zijn doel een beetje.

:P

Je bent welkom hoor!

te kleine actieradius..maar je kunt halverwege opladen met een kop koffie en een stuk appeltaart..:marvin:

Echt he.. ik heb me een portie trek vandaag:eating:

Je mag mijn "fiets" wel even lenen. Ben je er zo.

Fiets met hulpmotor voor de oudere medemensen zoals jij en ik @Bosco55555. :D

:haha::haha::haha:

Ik weet niet hoe dat bij jullie is maar hier fietsen veel kinderen naar school toe. En als jij dagelijks 30km of zelfs 40km moet fietsen is het wel chill als je een elektrische fiets hebt. Ze zouden ook met de bus kunnen gaan.

Vieze luie kinderen zijn het!!! Vroeger moesten ze soms wel 40km lopen om op school te komen, of ook fietsen. Toen hadden ze niet eens OV e.d.

Laat ze liever met het OV gaan ipv mij in de weg te fietsen! :scold: (maar dan aub wel alleen het eerste stuk, want vanaf Nijmegen moet ik met de trein, en ik haat het als het druk is in de trein :emo: )

Ik wou een degelijke fiets kopen...en heb me over laten halen om een E-bike te kopen anders was het een andere/normale fiets geworden haha...true story :D
Achteraf toch geen spijt van :D

Ik denk dat zo'n ebike echt heel veel voordelen heeft. Ik zou het zelf zonde van het geld vinden, maar kan heel goed begrijpen dat mensen er één aanschaffen.

sowieso

Ik zie inderdaad steeds meer van die zwarte mountainbikefietsen, en die lui gaan hard.. :haar:

Haha, mooizo! :D

Ja.. ik ben helaas vrij competitief ingesteld.. maar dat houd me bezig toch :D

:roflol: Ik had laatst immers zo'n akkefietje met zo'n snorfietspauper. En dan moest ik weer wachten voor het stoplicht en dan haalde die f**got mij gauw weer in... :barf:

Stom is dat he... ik wil het liefst dan naar ze schreeuwen: JAAA BEN JE TROTS OP JE ZELF?!!?!? DAT JE SNELLER BENT!!! MET JE NEPFIETS!!!!

Nee, is allemaal gekheid, ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar het is wel leuk om wat te doen te hebben als ik op de fiets zit. Ik maak er altijd een wedstrijdje van, want saai zonder doel fietsen vind ik niet zo leuk :P

:roflol: Zou wel grappig zijn, al die fietsen uit laten vallen...

:P precies!

Liever niet dan...

:P

Je bent welkom hoor!

Echt he.. ik heb me een portie trek vandaag:eating:

:haha::haha::haha:

Vieze luie kinderen zijn het!!! Vroeger moesten ze soms wel 40km lopen om op school te komen, of ook fietsen. Toen hadden ze niet eens OV e.d.

Laat ze liever met het OV gaan ipv mij in de weg te fietsen! :scold: (maar dan aub wel alleen het eerste stuk, want vanaf Nijmegen moet ik met de trein, en ik haat het als het druk is in de trein :emo: )

Ik denk dat zo'n ebike echt heel veel voordelen heeft. Ik zou het zelf zonde van het geld vinden, maar kan heel goed begrijpen dat mensen er één aanschaffen.

sowieso

Ja tijden veranderen he.
Imb4 Hillie koopt een opgevoerde e-bike :p

IMG_0216.JPG :cool::D

Gisteren natuurlijk gefietst. Word ik halverwege ingehaald door één of ander jong wijf van begin 20 op een elektrische fiets.

Ik fietste al gemiddeld 26km per uur, dus ik kon mij dit niet laten gebeuren. Vieze luie mensen op hun elektrische fiets. Die dingen zijn gemaakt voor oude lijken, zodat die ook nog naar buiten kunnen op hun oude dag. Niet voor luie krengen!

Weet je wat nog erger is? Op je scootertje met 35 - 40 km/u al toerend ingehaald worden door zo'n geval met een 60-plusser. :thumbd:
Het is dat ik hem niet meer kon inhalen, anders had ik hem effe de greppel in gereden, de dwaas! :punch:

Weet je wat nog erger is? Op je scootertje met 35 - 40 km/u al toerend ingehaald worden door zo'n geval met een 60-plusser. :thumbd:
Het is dat ik hem niet meer kon inhalen, anders had ik hem effe de greppel in gereden, de dwaas! :punch:
oww was jij dat?...die slak op de weg? Tja ik had honger

@Skatermarvin volgende keer maar pauzeren met een bakkie en een stuk appeltaart

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven