De avond voordat je rug gaat trainen de volgende dag moet je gewoon goed eten meis..das echt alles..het verzadigd je systeem en geeft je energie..en nee daar wordt je niet dik van (maaginhoud) van 1 maaltijd (cheaten) wordt je echt niet dik..weet-je-wel-toch? doe het nou maar, don't worry be happy
p.s nice avatar
Ja.. eigenlijk moet je altijd "goed" eten de dag voor een training, maar we kunnen niet altijd allemaal maar teveel eten, dan worden we vanzelf weer dik.
Natuurlijk wordt je van 1 maaltijd cheaten niet dik. Maar er is toch niets mis met het tracken van je voeding en het compenseren van de teveel aan kcals? Ik eet vanavond gewoon lekker bij de Griek, maar realiseer mij wel dat ik daar voor vandaag een overschot mee creeer van ongeveer 1000 kcal. Daar is niets mis mee, maar dat doet wel een aantal dagen aan cutten teniet. Zonde toch
Ze eet uitstekend
@Bosco55555
Ze klaagt gewoon graag
Das om aandacht vragen
Aandachtshoererij is het Bosco! Ik zou me moeten schamen!
In de hoop dat Mr Punjab zwicht .. maar N O P E
Hehe.. echt he...
Maar ik hou de wereld van je
Wat dacht je nou? .....
Wees voorbereid op een shitload zout en vocht morgen
Je kunt jezelf beter een beetje overschatten dan nooit eens iets proberen toch

Was vast een grappig gezicht. Ik hing aan die armen van het apparaat, maar er kwam geen cm beweging in.
Ja...

dat zout zal morgen wel een dingetje zijn. Gelukkig morgen beentrain dus vrijdag ben ik dat extra vocht wel weer kwijt hoop ik!
If not for yourself, for Pun!
Roep ik thuis ook altijd
Dat is altijd wel een extra stok achter de deur.. Ik weet heus dat hij ook nog stapelgek op mij is wanneer ik weer een beetje dikker ben, net zoals dat ik hem ook nog okay vindt als zijn abs tijdens het bulken weer wat verdwijnen (hahaha grapje, ook dan ben ik helemaal gek van hem, niet "just okay"

). Hij ziet me nog liever op een wat lager vetpercentage.. wel goede motivatie
Geniet van het etentje! Grieks is awesome, hebben wij helaas niet in de buurt

Gewicht behouden vind ik eigenlijk ook best een doel, of toch in mijn geval aangezien ik (nog steed) geen idee heb wat mijn onderhoud is.
Ga je binnenkort niet naar een ander festival die je een beetje als extra motivatie kan gebruiken?
Thanks babe! Gaat zeker lukken
Ik heb ook geen flauw idee wat mijn onderhoud is hoor.. nog nooit geweten tbh... heb ook nog nooit op onderhoud gegeten denk ik... altijd beetje ohjee ik heb teveel gegeten tegenover weer een paar weken cutten
Maar vind je het ook een uitdaging? Ik vind het een uitdaging om te cutten, steeds weer wat meer lijnen te zien, beter fysiek te zien. Bulken is ook een uitdaging, omdat je dan meer mag eten

en spiermassa aanzet.. maar op gewicht blijven? Je ziet geen veranderingen.. er gebeurt niets... boringggggggggg.
Heerlijk hoe jullie elkaar versterken. Ik denk dat "buitenstaanders" het als raar zien dat jij pun in de pas houd en andersom maar het is echt tof.
Haha ja.. er zijn maar weinig mensen die ons begrijpen.. en uiteindelijk gaat het er gelukkig om dat wij elkaar goed begrijpen en het goed met elkaar kunnen vinden en op één lijn zitten.. en dat rocken we toch al een paar jaartjes
Tuurlijk wel
Idd vaak scheve gezichten, ik ben de tiran des huizes van wie
@HillR niets mag en zij is de Kenau van de eeuw
#wedon'tcare
Bohhhhh, kenau is wel overdreven hoor