XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heerlijk hoe jullie elkaar versterken. Ik denk dat "buitenstaanders" het als raar zien dat jij pun in de pas houd en andersom maar het is echt tof.

Idd vaak scheve gezichten, ik ben de tiran des huizes van wie @HillR niets mag en zij is de Kenau van de eeuw :roflol:

#wedon'tcare :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
De avond voordat je rug gaat trainen de volgende dag moet je gewoon goed eten meis..das echt alles..het verzadigd je systeem en geeft je energie..en nee daar wordt je niet dik van (maaginhoud) van 1 maaltijd (cheaten) wordt je echt niet dik..weet-je-wel-toch? doe het nou maar, don't worry be happy :)

p.s nice avatar

Ja.. eigenlijk moet je altijd "goed" eten de dag voor een training, maar we kunnen niet altijd allemaal maar teveel eten, dan worden we vanzelf weer dik.

Natuurlijk wordt je van 1 maaltijd cheaten niet dik. Maar er is toch niets mis met het tracken van je voeding en het compenseren van de teveel aan kcals? Ik eet vanavond gewoon lekker bij de Griek, maar realiseer mij wel dat ik daar voor vandaag een overschot mee creeer van ongeveer 1000 kcal. Daar is niets mis mee, maar dat doet wel een aantal dagen aan cutten teniet. Zonde toch ;)

Ze eet uitstekend @Bosco55555

Ze klaagt gewoon graag :dunno:

tenor.gif

giphy.gif

Aandachtshoererij is het Bosco! Ik zou me moeten schamen!

In de hoop dat Mr Punjab zwicht .. maar N O P E

Hehe.. echt he... :sad:

Maar ik hou de wereld van je :heart:

Wat dacht je nou? .....

Wees voorbereid op een shitload zout en vocht morgen :D

Je kunt jezelf beter een beetje overschatten dan nooit eens iets proberen toch :eyebrow: Was vast een grappig gezicht. Ik hing aan die armen van het apparaat, maar er kwam geen cm beweging in.

Ja... :roflol: dat zout zal morgen wel een dingetje zijn. Gelukkig morgen beentrain dus vrijdag ben ik dat extra vocht wel weer kwijt hoop ik!

If not for yourself, for Pun!

Roep ik thuis ook altijd :roflol:

:roflol:

Dat is altijd wel een extra stok achter de deur.. Ik weet heus dat hij ook nog stapelgek op mij is wanneer ik weer een beetje dikker ben, net zoals dat ik hem ook nog okay vindt als zijn abs tijdens het bulken weer wat verdwijnen (hahaha grapje, ook dan ben ik helemaal gek van hem, niet "just okay" :P). Hij ziet me nog liever op een wat lager vetpercentage.. wel goede motivatie :eyebrow:

Geniet van het etentje! Grieks is awesome, hebben wij helaas niet in de buurt :(
Gewicht behouden vind ik eigenlijk ook best een doel, of toch in mijn geval aangezien ik (nog steed) geen idee heb wat mijn onderhoud is.
Ga je binnenkort niet naar een ander festival die je een beetje als extra motivatie kan gebruiken?

Thanks babe! Gaat zeker lukken :D

Ik heb ook geen flauw idee wat mijn onderhoud is hoor.. nog nooit geweten tbh... heb ook nog nooit op onderhoud gegeten denk ik... altijd beetje ohjee ik heb teveel gegeten tegenover weer een paar weken cutten :roflol:

Maar vind je het ook een uitdaging? Ik vind het een uitdaging om te cutten, steeds weer wat meer lijnen te zien, beter fysiek te zien. Bulken is ook een uitdaging, omdat je dan meer mag eten :roflol: en spiermassa aanzet.. maar op gewicht blijven? Je ziet geen veranderingen.. er gebeurt niets... boringggggggggg.

Heerlijk hoe jullie elkaar versterken. Ik denk dat "buitenstaanders" het als raar zien dat jij pun in de pas houd en andersom maar het is echt tof.

Haha ja.. er zijn maar weinig mensen die ons begrijpen.. en uiteindelijk gaat het er gelukkig om dat wij elkaar goed begrijpen en het goed met elkaar kunnen vinden en op één lijn zitten.. en dat rocken we toch al een paar jaartjes :D

Idd vaak scheve gezichten, ik ben de tiran des huizes van wie @HillR niets mag en zij is de Kenau van de eeuw :roflol:

#wedon'tcare :D

Bohhhhh, kenau is wel overdreven hoor :thumbd: :emo:

Thanks babe! Gaat zeker lukken :D

Ik heb ook geen flauw idee wat mijn onderhoud is hoor.. nog nooit geweten tbh... heb ook nog nooit op onderhoud gegeten denk ik... altijd beetje ohjee ik heb teveel gegeten tegenover weer een paar weken cutten :roflol:

Maar vind je het ook een uitdaging? Ik vind het een uitdaging om te cutten, steeds weer wat meer lijnen te zien, beter fysiek te zien. Bulken is ook een uitdaging, omdat je dan meer mag eten :roflol: en spiermassa aanzet.. maar op gewicht blijven? Je ziet geen veranderingen.. er gebeurt niets... boringggggggggg.

Oh, blij dat ik niet de enige ben die op dat vlak in het duister tast :D
Ik vind het wel een uitdaging om niet bij te komen op dat moment, en om nu uit te zoeken wat mijn onderhoud is/zou kunnen zijn.
Jij bent natuurlijk al zo buff dat je geen verandering ziet :p
Ik hoop op groeipotentieel en mini-gains bij onderhoud.
Bulken schrikt me namelijk nog altijd af, hoewel ik het dit jaar écht wil proberen (denk ik).

Ohhh IN :D
/late to the party

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik denk wel dat het nut heeft om langzaam aan je kcal te verhogen (wel wat saai, maar op de lange termijn heeft dat veel voordelen!!). Dat moet je mij ook eind augustus even komen vertellen voordat ik iedere dag 5000 kcal ga lopen vreten:roflol:

• #2.172

:heart:

...je zal zien dat je morgen genoeg energie hebt voor je beentreen...weet-je-wel-toch? Lekker genieten vanaaf van je cheatmeal ..Enjoy!!

Ik ben benieuwd.. Vooralsnog voel ik me een slappe dodo. Slaap de laatste tijd niet al te best, dus structureel slaaptekort..

Af en toe wordt het woord positief gebruikt. In dit geval is een kenau een erg dappere en moedige vrouw die er alles voor over heeft om het recht te laten zegevieren. Helaas wordt de positieve vorm van een kenau niet vaak in de moderne taal gebruikt.

Bron
https://www.leerwiki.nl/cultuur/vol...onen/44311/waar-komt-het-woord-kenau-vandaan/

Awwwwwwwwwwwww :heart:

Nou he!! Kan @RaceRookie nog wat van leren :windup:

Oh, blij dat ik niet de enige ben die op dat vlak in het duister tast :D
Ik vind het wel een uitdaging om niet bij te komen op dat moment, en om nu uit te zoeken wat mijn onderhoud is/zou kunnen zijn.
Jij bent natuurlijk al zo buff dat je geen verandering ziet :p
Ik hoop op groeipotentieel en mini-gains bij onderhoud.
Bulken schrikt me namelijk nog altijd af, hoewel ik het dit jaar écht wil proberen (denk ik).

Hmmm.. ja. Ik snap wel dat je daar uitdaging in kunt zien. Ik zie helaas geen uitdaging in "hetzelfde blijven". Dit is toch een sport van fysieke progressie, voor mij in ieder geval.

Bulken hoeft niet heel eng te zijn, je hoeft natuurlijk niet zoals de mannen hier 500kcal boven onderhoud te zitten. Voor vrouwen is het sws toch al anders ook..

Welkom, wie ben jij en wat zijn je doelen?

Ik denk wel dat het nut heeft om langzaam aan je kcal te verhogen (wel wat saai, maar op de lange termijn heeft dat veel voordelen!!). Dat moet je mij ook eind augustus even komen vertellen voordat ik iedere dag 5000 kcal ga lopen vreten:roflol:

Ik wil best meer eten, maar niet langzaam kcal verhogen.. :haha: Ik wil dan opeens alles kunnen eten wat ik wil :roflol: En dat gaat m'n fysiek natuurlijk geen goed doen...:emo:

• #2.173
PLANNING VANAVOND (vooral even voor mezelf, anders word het niks als ik ad hoc moet bedenken wat te doen)

Legpress
RDL
Bulgarian split squats
Legextensions
Glute pullthrough
Walking lunges
Abs en hyper extensions

Succes vanavond!!

• #2.179
Vandaag dus ook damage-control, of is de schade meegevallen?

Ik heb me echt wel netjes gedragen vind ik zelf. :eyebrow:

Heb keftedes gehad als voorgerecht (3 kleine balletjes gehakt in tomatensaus ofzo)
En als hoofdgerecht een schotel met: bifteki (100gr ofzo denk ik) gyros (100gr) en kipfilet (150gr). Daarnaast zat er zo'n 50gr rijst en 50gr tzatziki bij die ik op heb gegeten. De frietjes heb ik laten liggen.

Hou vandaag wel extreem veel vocht vast :haar: m'n handen doen er zeer van :emo:

Ik heb me echt wel netjes gedragen vind ik zelf. :eyebrow:

Heb keftedes gehad als voorgerecht (3 kleine balletjes gehakt in tomatensaus ofzo)
En als hoofdgerecht een schotel met: bifteki (100gr ofzo denk ik) gyros (100gr) en kipfilet (150gr). Daarnaast zat er zo'n 50gr rijst en 50gr tzatziki bij die ik op heb gegeten. De frietjes heb ik laten liggen.

Hou vandaag wel extreem veel vocht vast :haar: m'n handen doen er zeer van :emo:
Wow, bizar van dat vocht vasthouden! Verklaart misschien ook wel de energieloosheid. Jullie eten normaal wat zoutlozer zeker? Anders kan ik me niet indenken waarom je na de Griek in een soort vochtbal veranderd..:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven