- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, bizar van dat vocht vasthouden! Verklaart misschien ook wel de energieloosheid. Jullie eten normaal wat zoutlozer zeker? Anders kan ik me niet indenken waarom je na de Griek in een soort vochtbal veranderd..![]()
NEE!

bekend verhaal. ik heb dat ook! kan zomaar 1,5 kg schelen per dag. soms ligt het ook aan het weer, hoeveel ik gedronken heb, hormoonbalans, of andere vrouwen dingen.Ik heb me echt wel netjes gedragen vind ik zelf.
Heb keftedes gehad als voorgerecht (3 kleine balletjes gehakt in tomatensaus ofzo)
En als hoofdgerecht een schotel met: bifteki (100gr ofzo denk ik) gyros (100gr) en kipfilet (150gr). Daarnaast zat er zo'n 50gr rijst en 50gr tzatziki bij die ik op heb gegeten. De frietjes heb ik laten liggen.
Hou vandaag wel extreem veel vocht vastm'n handen doen er zeer van
![]()
echt he!bekend verhaal. ik heb dat ook! kan zomaar 1,5 kg schelen per dag. soms ligt het ook aan het weer, hoeveel ik gedronken heb, hormoonbalans, of andere vrouwen dingen.

Zoutloos/arm is een optie natuurlijk, maar daardoor ben je wel wat gevoeliger voor schommelen in vocht.
Zelf sinds een tijdje weer iets meer zout in gaan nemen en merk dat ik wat meer steady ben dan toen ik zoutarm leefde.
Daarnaast voel ik me nu overall ook wel iets beter, wat denk ik toch te maken heeft met de hoeveelheid kalium die ik nu binnen krijg.

Moet je eerst wat harder fietsen om me in te halen. m.a.w. It's not going to happen...

told you soHou vandaag wel extreem veel vocht vastm'n handen doen er zeer van
![]()

de 'hollandse' griek is wel extreem zout hoor, over het algemeen.Anders kan ik me niet indenken waarom je na de Griek in een soort vochtbal veranderd..![]()

Maar we moesten op tijd thuis zijn voor eten bij de buren.. je gelooft het niet, vaak maken ze fancy kip met rijst en broccoli gerechten omdat dat staat voor bodybuildingvoer
maar dit keer hadden ze besloten om, jawel
zelfgemaakte Griekse Kofte voor te schotelen
Was wel erg lekker!
Want @Punjab
en ik zijn alweer 5 jaar samen...
Eerst nog even een dagje werken...

Tot je de volgende dag uit bed kruipt en amper de trap af kan, dan weet je wel dat die oefeningen efficiënt genoeg zijn en er geen miljoen miljard andere bij moeten.