MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:sukkeltje:

Megapomp coming in vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Wow, bizar van dat vocht vasthouden! Verklaart misschien ook wel de energieloosheid. Jullie eten normaal wat zoutlozer zeker? Anders kan ik me niet indenken waarom je na de Griek in een soort vochtbal veranderd..:o

Ik doe inderdaad nooit ergens zout op. En verder eet ik natuurlijk heel steady.. Elke dag:

1 eiwitreep
1 blikje tonijn + sla + hele komkommer
6 plakjes kipfilet
(soms 2 boterhammen met kipfilet extra)
200gr kipfilet (of rund) + 600gr wokgroente + kruiden.

Ik doe nooit ergens extra zout op idd..

Gyros van bij de Griek :heart:

Ik heb me echt wel netjes gedragen vind ik zelf. :eyebrow:

Heb keftedes gehad als voorgerecht (3 kleine balletjes gehakt in tomatensaus ofzo)
En als hoofdgerecht een schotel met: bifteki (100gr ofzo denk ik) gyros (100gr) en kipfilet (150gr). Daarnaast zat er zo'n 50gr rijst en 50gr tzatziki bij die ik op heb gegeten. De frietjes heb ik laten liggen.

Hou vandaag wel extreem veel vocht vast :haar: m'n handen doen er zeer van :emo:
bekend verhaal. ik heb dat ook! kan zomaar 1,5 kg schelen per dag. soms ligt het ook aan het weer, hoeveel ik gedronken heb, hormoonbalans, of andere vrouwen dingen.

Zoutloos/arm is een optie natuurlijk, maar daardoor ben je wel wat gevoeliger voor schommelen in vocht.
Zelf sinds een tijdje weer iets meer zout in gaan nemen en merk dat ik wat meer steady ben dan toen ik zoutarm leefde.
Daarnaast voel ik me nu overall ook wel iets beter, wat denk ik toch te maken heeft met de hoeveelheid kalium die ik nu binnen krijg.

Avondeten zit bij @HillR altijd wel een gram of 2 zout in, dus zoutarm eet ze zeker niet. Maar bij de gemiddelde authentieke Griekse keuken kun je er toch wel van op aan dat je zo'n 4-8gr zout binnenkrijgt met een voorgerecht + een mixed grill schotel.

Overigens gaat het bij vrouwen sowieso een stuk harder, ook met kleinere schommelingen.

• #2.188

CK7iQn2WEAAw1cR.jpg

:heart: echt he!

bekend verhaal. ik heb dat ook! kan zomaar 1,5 kg schelen per dag. soms ligt het ook aan het weer, hoeveel ik gedronken heb, hormoonbalans, of andere vrouwen dingen.

Ja.. het is altijd weer een verrassing :roflol:

Zoutloos/arm is een optie natuurlijk, maar daardoor ben je wel wat gevoeliger voor schommelen in vocht.
Zelf sinds een tijdje weer iets meer zout in gaan nemen en merk dat ik wat meer steady ben dan toen ik zoutarm leefde.
Daarnaast voel ik me nu overall ook wel iets beter, wat denk ik toch te maken heeft met de hoeveelheid kalium die ik nu binnen krijg.

Ik leef niet bewust zoutloos / zoutarm, hou mij daar eigenlijk helemaal niet mee bezig. Maar daarnaast zou ik ook niet weten waar ik extra zout op moet doen :roflol:

• #2.191
TRAINING DONDERDAG

Pff, wat een waardeloze dag gisteren. Ondanks 290234023780 koffie, anderhalf blik monster was ik om 16.00 uur nog niet wakker.. Had ook echt geen zin om te trainen.. Slappe vochtige vaatdoek was ik. Maarrr, daar was @MI666 met zijn altijd vrolijke humeur in de gym complimentjes aan het strooien. Dus schouders eronder en gaan!

Deadlift
1x15x20
1x10x60
1x8x70
3x6x80

Ik mag niet klagen over de grip, want had geen straps mee, want was niet van plan te deadliften, maar toch HAAAATTTT AAN GRIP!

Bulgarian splitsquat
1x10x22
1x8x32
2x8x42 :fire::fire::fire:

Wilde het bij 1 setje houden, maar ik had inmiddels motivatie en energie gevonden.. :cheer:

Plateloaded legpress
1x10x160
1x10x200
1x10x240 -> dropset -> 12x160 -> 10x120 -> 12x80 :barf::barf::barf::barf::barf:

Niet fijn om nog te legpressen na deadlifts, dan voel je toch wel heel goed hoeveel druk er op je onderrug komt bij een legpress.

Glute pullthrough
1x10x41
1x8x47
1x8x52
1x8x59
1x8x64

En toen was de tijd op. Daarom deadlift ik niet zo vaak, kost zoveel meer tijd dan alle andere oefeningen.. vind het wel oprecht heel erg leuk om te doen, maar skip 'm dus vaak ivm tijdsefficiëntie. Ergens wel weer benieuwd wat ik kan liften, dus misschien dat ik 'm er in houd...

Achteraf bekeken maar weinig oefeningen.. :sad: Maar we moesten op tijd thuis zijn voor eten bij de buren.. je gelooft het niet, vaak maken ze fancy kip met rijst en broccoli gerechten omdat dat staat voor bodybuildingvoer :roflol: maar dit keer hadden ze besloten om, jawel :roflol: zelfgemaakte Griekse Kofte voor te schotelen :roflol:

Oh well, houdt mijn zout nu in balans toch? :emo: Was wel erg lekker!

Ennnnnnnn, vandaag weer uit eten :cheer: Want @Punjab :heart: en ik zijn alweer 5 jaar samen... :heart: Eerst nog even een dagje werken... :eyes:

:wave::wave::wave::wave:

Hnnnngggggggggg!!! :heart:

Hebben wij dan het eerste DBB Couple Lustrum te pakken eigenlijk? :eyebrow:

Nette training! Ik doe nu ook minder oefeningen in mijn LB dagen door meer focus op squat en DL.
In het begin is dat raar, want ik had gevoel niets te doen :p Tot je de volgende dag uit bed kruipt en amper de trap af kan, dan weet je wel dat die oefeningen efficiënt genoeg zijn en er geen miljoen miljard andere bij moeten.

Feli met jullie houten jubileum! :cheer:

Houten ook echt :roflol:

Reden voor een mooi 1e tegeltje in het toilet :D
Proficiat en ....uhm...vooral doorgaan ja!??

daar kun je zeker mee doorgaan....ga ze maar alvast inlopen :)

heb je al schoenen voor het volgende festival? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven