- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
wat wil de gij nou jonghu, dikke!. brabants lullen @HillR
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was er dus laatst ingetrap tijdens een niet zo helder moment. De innerlijke suikerjunk had me povertuigd dat het een goede deal was..Tref ik het even
Ik doe nooit mee aan die acties, want je bent dan altijd duurder uit, week later is die deo weer 1+1 gratis...
Die bekers zijn ook zo super misleidend. Je denkt dan dat je die vol kunt pleuren tot het randje.. THAT IS NOT TRUE. Moet je in the end ook nog bijbetalen voor je snoep.. wat je in eerste instantie niet zou halen, maar omdat je het gratis krijgt toch maar doet...![]()

en vertellen ze vervolgens niet dat je er nog extra voor moet betalen.
Nou! ik had dus hetzelfde. Dacht; nog even scoopie erbij! Zelf gewogen op strak 500gr. Kom ik bij de kassa, wegen ze m daar op 520 gram!! Moest ik nog bijbetalen ook. Pfff...Ik was er dus laatst ingetrap tijdens een niet zo helder moment. De innerlijke suikerjunk had me povertuigd dat het een goede deal was..
Verder is dat laatste ook zo waar hè! Denk je..ik pleur die pot helemaal vol en top ehm af met van die kleine jelly beans of pico balla..gaan ze dat hoerending wegenen vertellen ze vervolgens niet dat je er nog extra voor moet betalen.
Maar goed eindstand ben je inderdaad veeeeeel goedkoper uit tijdens 1+1 acties en dan zelf wat snoepjes scheppen.![]()
Heb je de vierdaagse gelopen Bertje?Klinkt goed, das een goeie tip ook eens naar kijken.Ik heb wel eens Bamboo-sokken gehad, perfect voor mensen die snel zweetvoeten krijgen. Katoenen sportkleding is net zo waardeloos, ik heb veel van dat 'dry fit' spul vanuit m'n hardloopperiode, want bij 30 km rennen met 30 graden schuurt anders ook alles kapot. Ik smeer nu trouwens Nivea op mijn bovenbenen nu deze eindelijk een klein beetje groeien, das ook wel prettig.
Bij het lopen van de Nijmeegse Vierdaagse smeerden wel allemaal (militair detachement) vaseline op ons achterste.
4 Dagen lopen in uniform met bepakking met warm weer is ook niet echt ideaal.
In ieder geval veel plezier en gelukkig iets het iets koeler morgen, relatief gezien dan, 30 graden is nog steeds erg warm.![]()

van rugzak lopen in een vochtig klimaat, kan lelijk gaan schuren in de bilnaad![]()

Is alweer 10 jaar geleden, heb 'm 2x gelopen.Heb je de vierdaagse gelopen Bertje?
Dat laatste herken ik wel van rugzak lopen in een vochtig klimaat, kan lelijk gaan schuren in de bilnaad![]()

Ik was er dus laatst ingetrap tijdens een niet zo helder moment. De innerlijke suikerjunk had me povertuigd dat het een goede deal was..
Verder is dat laatste ook zo waar hè! Denk je..ik pleur die pot helemaal vol en top ehm af met van die kleine jelly beans of pico balla..gaan ze dat hoerending wegenen vertellen ze vervolgens niet dat je er nog extra voor moet betalen.
Maar goed eindstand ben je inderdaad veeeeeel goedkoper uit tijdens 1+1 acties en dan zelf wat snoepjes scheppen.![]()
Je trapt er maar 1 x in.. hahaha. 
Nou! ik had dus hetzelfde. Dacht; nog even scoopie erbij! Zelf gewogen op strak 500gr. Kom ik bij de kassa, wegen ze m daar op 520 gram!! Moest ik nog bijbetalen ook. Pfff...
join the club babe!

Echt ontzettend genoten, sfeer was echt supergoed. 

Je trapt er maar 1 x in.. hahaha.
Wel slim gedaan, want wij zullen heus niet de enige zijn en zo verdienen ze dus extra aan alle carbverslaafde mensen
join the club babe!
Netjes! De 50km?
Ik wil 'm ook best een keertje meelopen, maar dan zonder rugzak en alles
Ik heb me nog nooit beledigd gevoeld door een compliment! Dank HB!
TRAINING VRIJDAG
Vrijdag toch maar even naar de gym geweest
Even snelle upperbody gedaan, beetje schouders gepompt, rug en armen in een kwartiertje.. daarna nog 37 minuten cardio gedaan op de crosstrainer. Wat een hel in die hitte, maar ik hield zo ontzettend veel vocht vast, dus ik dacht dat is vast een goed idee, en it was, want was daarna aardig wat vocht kwijt.
Zaterdag heerlijke dansjes gedaan bij Onder de Radar, supervette locatie en f**k wat stond de muziek hard..Echt ontzettend genoten, sfeer was echt supergoed.
Ennn, voordeel van zo'n feestje is natuurlijk dat je de volgende dag alllll je vocht kwijt bent
Grappig trouwens wel dat ik echt door superveel vrouwen werd aangesproken op mijn fysiek met complimentjes e.d. Normaliter krijg ik vooral gore blikken te verduren en wordt er veel onderling gesmoest en gewezen.. dat was dit keer eigenlijk helemaal niet zo. Was ook een kleinschaliger feest, dus dan hebben de mensen je al een keer gezien, dus als ze je dan nog eens tegen het lijf lopen is het minder interessant en is de behoefte minder om de ander weer aan te stoten denk ik..
Dag lief dagboek![]()

Festival cardio blijft nog gewoon de beste cardio he! nog meer feestjes op de planning deze zomer?
Helemaal met zulk mooi weer
en ik ben al zo'n zielepietje met dat soort dingen.. tenzij er nog een super mooi feestje voorbij komt, maar in september en oktober staan er ook nog twee indoorfeestjes gepland, so much frying 
jallloezie beste @HillR , wij waren laatst met het gezin op het strand van katwijk en wij vingen op dat er achter ons werd gezegd : zij zit meer als eens aan middelen van haar man
Ik vind het altijd jammer en zie het nut er niet zo van in.
Echt heHelemaal met zulk mooi weer
Rotterdam Rave outdoor op 17/8 en dan is het denk ik weer even voorbij. Aan het begin van het festivalseizoen gaat het herstel wel okay, maar naarmate er meer volgen wordt het steeds zwaarderen ik ben al zo'n zielepietje met dat soort dingen.. tenzij er nog een super mooi feestje voorbij komt, maar in september en oktober staan er ook nog twee indoorfeestjes gepland, so much frying
![]()
( niet het geval ) .

jallloezie beste @HillR , wij waren laatst met het gezin op het strand van katwijk en wij vingen op dat er achter ons werd gezegd : zij zit meer als eens aan middelen van haar man( niet het geval ) .
Vaak zijn het miss piggy's met hun dikke vriendinnen die menen te moeten oordelen , al met al was het een cellulitis festijn achter ons en hebben we het maar genegeerd![]()
Tegenwoordig kan ik er wel beter mee omgaan en lach ik gewoon naar die mensen of staar terug. Mega awkward voor ze als ze zien dat ik in de gaten heb dat ze het over mij hebben
dat vind ik dan wel weer leuk om te doen. 
Het groene monster inderdaad... gewoon negeren die handel!

Ligt dan ook echt aan de sfeer en het publiek van het feestje, of mensen gaan smoezen of je een compliment durven te geven
Je fysiek is echt top! Knap dat je dit kan onderhouden, juist met die dagen om een festival heen zou ik dat behoorlijk lastig vinden
Edit: welke feestjes gaan jullie? Neem aan ook eentje met ade?

Dus niet echt veel kcals binnen gekregen. Daartegenover gisteren 3 witte broodjes met kaas en kipfilet op, eiwitreep en 'savonds patat shoarma

Met een superdikke line up is dat het wel waard
maar dit keer niet...
dus toen ik eenmaal aankwam op mijn werk voelde ik mij wel iets vrolijker dan toen ik vanochtend opstond.Ellende. Sterkte vandaag!!suicide TUESDAY
In de hoop dat ik me wat beter zou gaan voelen vanochtend 55min gewandeld op nuchtere maag. Nope, didn't work. Maar het zonnetje scheen en het is lekker weer en ik had skyradio lovesongs opstaandus toen ik eenmaal aankwam op mijn werk voelde ik mij wel iets vrolijker dan toen ik vanochtend opstond.