MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geen ADE voor ons, de line up was niet helemaal ons ding, en met hotel kost zo'n feestje ons richting de 400 euro :roflol: Met een superdikke line up is dat het wel waard :emo: maar dit keer niet...

Nee dafuq geen hard opening night.. Althans dit kun je niet hard opening noemen.. Ook veel vergane glorie te vinden in de line ups. Wat dat betreft doet Awake dat altijd wel weer jammerlijk met al die langlopende contracten met labels en artiesten. Zoveel vette namen die je tegenwoordig kunt boeken waarbij de area's altijd afgeladen zijn en iedereen staat te rammen. Maar die namen zie je altijd maar weinig op de indoor edities van Awake. Maar goed kan ook allemaal aan mij liggen hoor :p Ben allang blij dat Drumcode een keer overgeslagen wordt deze ADE bij Awake!

En ik heb bij deze besloten dat we in november naar Soenda gaan, hotel is al geboekt :heart: Zonder dat de line up bekend is, weet ik nu al dat het een knaleditie wordt :cool:

Oja en we besparen toch weer dik 200,00 door niet naar die t*fus stad te hoeven met hun achterlijke hotelprijzen :emo:

suicide TUESDAY
In de hoop dat ik me wat beter zou gaan voelen vanochtend 55min gewandeld op nuchtere maag. Nope, didn't work. Maar het zonnetje scheen en het is lekker weer en ik had skyradio lovesongs opstaan :emo: dus toen ik eenmaal aankwam op mijn werk voelde ik mij wel iets vrolijker dan toen ik vanochtend opstond.

tenor.gif

You & me friday:

tenor.gif
tenor.gif

tenor.gif

Ja euhhhh waar was jij bij Onder de Radar dan? Zorg jij nou maar dat je gewoon naar Soenda komt, is toch thuisfissa voor jou? :dunno:

Ja euhhhh waar was jij bij Onder de Radar dan? Zorg jij nou maar dat je gewoon naar Soenda komt, is toch thuisfissa voor jou? :dunno:
ik ben op verkansieee. en troe, ben ook wel geïnteresseerd in soenda, maar week erop resonate en rebekah allnighter in basis dus is nog even kijken wat het gaat worden :o

ik ben op verkansieee. en troe, ben ook wel geïnteresseerd in soenda, maar week erop resonate en rebekah allnighter in basis dus is nog even kijken wat het gaat worden :o

Een allnighter van Rebekah lijkt me ook wel wat :emo:

Was ik nog maar 18 :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.389
Sterkte vandaag. Hoop dat je niet in het zwarte gat wordt getrokken en je hele motivatie naar de %#%^ gaat.
Ik gebruik sinds een tijdje dit na festivals: https://www.ah.nl/producten/product...cT6npwIKvEsTadwPOS2RflFVvgR1as1IaAhwjEALw_wcB
Het werkt voor mij wel. Slaap beter en heb echt minder dip de dagen erna.

Thanks, komt ook wel weer goed.. Ik moet altijd zien te overleven tot woensdag en dan leef ik langzaam aan weer op :cheer:

Slapen e.d. is bij mij nooit echt een probleem, ik heb zaterdagnacht zelfs prima geslapen :roflol: Alleen een paar keer wakker omdat Pun dan maar weer uit bed ging omdat hij nog wakker was.

Ik let wel goed op mijn viezemientjes. Heb jij van die ltrypto / 5htp geen bizarre dromen? Ik word daar echt gestoord van, heb dan echt levensechte bizarre enge nachtmerries :roflol:

Verjaardag van mn meissie, ze wordt dan al 27 die schat :heart:

Awww, alvast gefeliciteerd! Tegen die tijd ben ik dat wel weer vergeten :P

:sad:

Hier nog één, alleen vier ik het nooit. :P

Ook al vast van harte gefeliciteerd! Nu Pat er is moet je het wel vieren.. verjaardagen vieren is super leuk!!! :cheer: (je eigen en die van je partner dan)

Nee dafuq geen hard opening night.. Althans dit kun je niet hard opening noemen.. Ook veel vergane glorie te vinden in de line ups. Wat dat betreft doet Awake dat altijd wel weer jammerlijk met al die langlopende contracten met labels en artiesten. Zoveel vette namen die je tegenwoordig kunt boeken waarbij de area's altijd afgeladen zijn en iedereen staat te rammen. Maar die namen zie je altijd maar weinig op de indoor edities van Awake. Maar goed kan ook allemaal aan mij liggen hoor :p Ben allang blij dat Drumcode een keer overgeslagen wordt deze ADE bij Awake!

En ik heb bij deze besloten dat we in november naar Soenda gaan, hotel is al geboekt :heart: Zonder dat de line up bekend is, weet ik nu al dat het een knaleditie wordt :cool:

Ik zag het al op FB.. dat soort dingen doe je altijd op mijn dipdagen he :roflol: en ik heb zulk iets van NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

giphy.gif

Oja en we besparen toch weer dik 200,00 door niet naar die t*fus stad te hoeven met hun achterlijke hotelprijzen :emo:

Dat is wel weer fijn, maar als je al dat geld nu alweer gaat op zitten maken aan andere festivals..........:scratch:

tenor.gif

You & me friday:

tenor.gif
tenor.gif

tenor.gif

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ECHT? Waar? :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Dit is dan wel weer een goed idee! :cheer:

reactie in quote :heart:

t*ring wat overpriced voor wat 5-htp en melatonnie :roflol:

:haha:

Ze hebben regelmatig 1+1 gratis bij kruivat of AH. Scheelt weer!

Dat scheelt idd!

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Ze verkopen overigens online producten als 'after-E' e.d. Misschien het overwegen waard eens te proberen..

ik impliceer hier niet mee dat jullie op festivals rare dingen doen

Trouwens 27 september staat Rebekah ook een allnighter te beuken in de Maassilo.. Dus je moet inderdaad je priorities straightenenenenn @Zeenius

• #2.392
Ze verkopen overigens online producten als 'after-E' e.d. Misschien het overwegen waard eens te proberen..

ik impliceer hier niet mee dat jullie op festivals rare dingen doen

:haha:

Ik heb daar laatst iets over gehoord op de radio, ergens wel benieuwd, maar ik denk dat het gewoon een mix is van de viezeminen die we anders ook gewoon nemen.

Ik voel me verder best goed hoor, het is vooral dat ik moe ben en mijn happiness -237810210 is. Maar met een paar keer vroeg op bed en extra veel liefde van Pun sla ik mij daar altijd wel door heen.​

Ik let wel goed op mijn viezemientjes. Heb jij van die ltrypto / 5htp geen bizarre dromen? Ik word daar echt gestoord van, heb dan echt levensechte bizarre enge nachtmerries :roflol:
ik heb ook wel een n kuurtje L-Trypto gedaan (opbouwend) ..slapen doe je zeker maar die enge achtervolgingen :eek: :D

• #2.395
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven