Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Doe je dan het gewicht rondom één enkel? Of om je middel? Zie het nog niet echt voor me :p

Hij wordt ook wel de duckwalk genoemd :eyebrow:

Overigens doen wij hem een stuk trager zodat coördinatie ook een stuk lastiger wordt.

Oja en met getuite lipjes :kiss:

:roflol:

You wish, dirty boy :$

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.427
:haha::haha::haha:

MAANDAG
Okay mensen, er is weer genoeg geluierd, gegeten en undedicated gedaan. Ik ben een grote vochtbal ennnn ik denk dat ik er stiekem ook wel een kilo vet aangevreten heb :emo:

Ochtendcardio op nuchtere maag
1x 20 minuten wandelen
1x 30 minuten wandelen

TRAINING (upperbody)

Plateloaded pulldown

1x15x50
1x8x80
1x8x90
1x8x100
1x6x100

Seated rows (1 volledige rep, halverwege terug en nog een rep)
1x8x25
1x8x32 (bohh too heavy)
2x8x25

aangezien de seated row bezet was maar ik mee mocht doen in superset met:

Cable Flyes SS Overhead cable curl
4x15x9 / 4x15x9

Lekker pompje in de biceps :fire:

Sideraises ss Rope pushdown
4x8x6 / 4x8x9

Standing lat pushdown
3x8x11

Military press SS Upright row
3x8x25 / 3x8x10

Goeie superset ook :fire::fire::fire::fire: dode schouders hierna

CARDIO
Crosstrainer 10 min, niveau 12

DINSDAG
Ochtendcardio op nuchtere maag

50 minuten wandelen

Vanavond lowerbody trainen

VOEDING
Gisteren 1000 kcal gegeten ter compensatie van het weekend :eyebrow: Vanaf nu elke dag op 1250-1300kcal en dat ziet er dan zo uit:

2 boterhammen met kipfilet
2x salade met tonijn en komkommer
1 eiwitreep
200gr aardbeien
4 plakjes kipfilet
600gr wokgroente + olie
200gr kipfilet of tartaar

:hello:

Succes babe, je kan het!

Footage gelekt van @HillR in incognito afgelopen weekend.

giphy (2).gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.431
Ach, arm kind...... maar veel succes hoor. Ik kan me maar eens in de paar jaar motiveren voor een cut. Hou daar gewoon niet zo van :o

Ging prima hoor, had zondag goed gegeten, dan heb ik de dag er na nooit zoveel trek :P Voor mij is het niet echt cutten meer nu, maar meer proberen in shape te blijven door door de week wat lager te zitten, zodat ik in het weekend ook eens wat kan eten / drinken.

Thanks!

Ik vind cutten stiekem wel leuk.. is het enige wat ik kan. Ik heb heel veel respect voor de dames die dedicated kunnen bulken en hun kracht keer op keer vergroten, neem @ProudPizza bijv. Ik ken niet veel mensen die zo bizar dedicated daarin zijn. Die gooit er af en toe nog een minicutje doorheen en gaat als een malle.

Het enige waar ik consistent in ben is mijn trainingen zelf, maar ik heb niet een uitgestippeld plan waarin ik staat hoeveel kg ik over x aantal tijd moet kunnen liften. Weet niet waarom ik daar geen plezier uit kan halen.

Ik vind het vooral leuk om steeds weer de fysieke verandering door te maken van weer iets droger staan.. :roflol:

Thanks meis! Jij ook!!!

Footage gelekt van @HillR in incognito afgelopen weekend.

giphy (2).gif

Haha

giphy.gif

giphy.gif

Weekend compensatie club checking in...

Sterke training hoor! mooie gewichten :thumb:

Ging prima hoor, had zondag goed gegeten, dan heb ik de dag er na nooit zoveel trek :P Voor mij is het niet echt cutten meer nu, maar meer proberen in shape te blijven door door de week wat lager te zitten, zodat ik in het weekend ook eens wat kan eten / drinken.

Thanks!

Ik vind cutten stiekem wel leuk.. is het enige wat ik kan. Ik heb heel veel respect voor de dames die dedicated kunnen bulken en hun kracht keer op keer vergroten, neem @ProudPizza bijv. Ik ken niet veel mensen die zo bizar dedicated daarin zijn. Die gooit er af en toe nog een minicutje doorheen en gaat als een malle.

Het enige waar ik consistent in ben is mijn trainingen zelf, maar ik heb niet een uitgestippeld plan waarin ik staat hoeveel kg ik over x aantal tijd moet kunnen liften. Weet niet waarom ik daar geen plezier uit kan halen.

Ik vind het vooral leuk om steeds weer de fysieke verandering door te maken van weer iets droger staan.. :roflol:

Thanks meis! Jij ook!!!

Haha

giphy.gif

giphy.gif

Als jij je in het weekend gewoon aan je schema houd hoef je ook niet te compenseren. :p

smart-thinking.jpg

Ach, arm kind...... maar veel succes hoor. Ik kan me maar eens in de paar jaar motiveren voor een cut. Hou daar gewoon niet zo van :o
Hoeft ook niet hoor Neet..je kan ook langzaam aan je porties verminderen of low carb...is-da-wa?
Voordeel is dat je het gehele jaar in shape BLIJFT

Wat lief van je! :heart:
Ik vind beide fases heel leuk omdat ik weet wat ze op kunnen leveren en waarvoor ik het doe.
Schema's (voeding en training) maak ik zelf zodat ik dr controle en kennis over heb. Dat is gelijk een stok achter de deur omdat je je tijdsinverstering niet weg wilt gooien.

Bulken hoeft ook maar slightly boven onderhoud te zijn 200-300 kcals. Ik zie mezelf amper vet worden daarbij.
Alleen mentaal kan ik me voorstellen dat je papperig voelt tgv grotere darminhoud, vocht, kleding dat anders zit en/of verkeerd spiegelbeeld.

Het is allemaal een proces :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven