- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
dat gaan we allemaal....alleen ik hoop niet tegelijk

Een warme kruik op je mooie buik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat gaan we allemaal....alleen ik hoop niet tegelijk

Hill is zo sterk, ze neemt gewoon het hele cable station mee.Doe je dan het gewicht rondom één enkel? Of om je middel? Zie het nog niet echt voor me![]()
Doe je dan het gewicht rondom één enkel? Of om je middel? Zie het nog niet echt voor me![]()

dus ook van jouw pun

dode schouders hierna
Vanaf nu elke dag op 1250-1300kcal en dat ziet er dan zo uit:
Ach, arm kind...... maar veel succes hoor. Ik kan me maar eens in de paar jaar motiveren voor een cut. Hou daar gewoon niet zo vanGisteren 1000 kcal gegeten ter compensatie van het weekend

Ach, arm kind...... maar veel succes hoor. Ik kan me maar eens in de paar jaar motiveren voor een cut. Hou daar gewoon niet zo van![]()
Voor mij is het niet echt cutten meer nu, maar meer proberen in shape te blijven door door de week wat lager te zitten, zodat ik in het weekend ook eens wat kan eten / drinken.
Ging prima hoor, had zondag goed gegeten, dan heb ik de dag er na nooit zoveel trekVoor mij is het niet echt cutten meer nu, maar meer proberen in shape te blijven door door de week wat lager te zitten, zodat ik in het weekend ook eens wat kan eten / drinken.
Thanks!
Ik vind cutten stiekem wel leuk.. is het enige wat ik kan. Ik heb heel veel respect voor de dames die dedicated kunnen bulken en hun kracht keer op keer vergroten, neem @ProudPizza bijv. Ik ken niet veel mensen die zo bizar dedicated daarin zijn. Die gooit er af en toe nog een minicutje doorheen en gaat als een malle.
Het enige waar ik consistent in ben is mijn trainingen zelf, maar ik heb niet een uitgestippeld plan waarin ik staat hoeveel kg ik over x aantal tijd moet kunnen liften. Weet niet waarom ik daar geen plezier uit kan halen.
Ik vind het vooral leuk om steeds weer de fysieke verandering door te maken van weer iets droger staan..
Thanks meis! Jij ook!!!
Haha
![]()
![]()

Dan haal je toch het hele principe van weekend weg!Als jij je in het weekend gewoon aan je schema houd hoef je ook niet te compenseren.
![]()

Vries maar ijsblokjes in en zuig daar maar op.Dan haal je toch het hele principe van weekend weg!![]()
ik kan water invriezen, ijsblokjes invriezen is dubbelop.
Hoeft ook niet hoor Neet..je kan ook langzaam aan je porties verminderen of low carb...is-da-wa?Ach, arm kind...... maar veel succes hoor. Ik kan me maar eens in de paar jaar motiveren voor een cut. Hou daar gewoon niet zo van![]()
Het houdt niet op......niet vanzelf!!

Ik vind cutten stiekem wel leuk.. is het enige wat ik kan. Ik heb heel veel respect voor de dames die dedicated kunnen bulken en hun kracht keer op keer vergroten, neem @ProudPizza bijv. Ik ken niet veel mensen die zo bizar dedicated daarin zijn. Die gooit er af en toe nog een minicutje doorheen en gaat als een malle.