MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
TRAINING DINSDAG

Plateloaded legpress

1x20x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280
1x6x300 :fire::fire::fire: PR :grinny:

Hip Thrusts
1x10x40
1x8x60
1x8x80
2x8x90

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Goblet squat + 10kg
5x10

Moest wachten op de smith :eyes::eyes::eyes::eyes:

Bulgarian splitsquat
1x8x32,5
2x8x42,5

Walking lunges + 30 kg :janken:
3x8

Zware training, ook ernstig veel spierpijn.. :haar: Wel lekker voldaan na de tijd. Gisteren dagje vrij gehad en niets uitgevoerd.

Super slecht geslapen vannacht, laatste keer dat ik op de klok keek was half 3 :grumble:, de wekker ging om 4 uur.. :zzz: Dus ik voel me vandaag behoorlijk lui.

CARDIO
40 min wandelen op nuchtere maag.

Vanavond upperbody en wat cardio denk ik, als ik niet halverwege in slaap val :yawn:

• #2.442
Wat lief van je! :heart:
Ik vind beide fases heel leuk omdat ik weet wat ze op kunnen leveren en waarvoor ik het doe.
Schema's (voeding en training) maak ik zelf zodat ik dr controle en kennis over heb. Dat is gelijk een stok achter de deur omdat je je tijdsinverstering niet weg wilt gooien.

Bulken hoeft ook maar slightly boven onderhoud te zijn 200-300 kcals. Ik zie mezelf amper vet worden daarbij.
Alleen mentaal kan ik me voorstellen dat je papperig voelt tgv grotere darminhoud, vocht, kleding dat anders zit en/of verkeerd spiegelbeeld.

Het is allemaal een proces :D

Die motivatie van je.. :clap:

Ik ben te lui voor zoveel dedication.. :P Ik heb de kennis qua voeding en training wel, maar dat stukje controle wil ik niet.. daarvoor is mijn innerfatty te sterk :roflol:

Na de cut komt altijd de gedachte dat ik eens een tijdje op onderhoud moet eten (althans hetzelfde eten zodat ik mijn onderhoud eens uit kan vogelen), maar na de cut heb ik altijd zulk iets dat ik niet weeeeeeeer zo'n fase in wil gaan waarbij ik mij aan een schema moet houden, dus dan doe ik maar wat :fluit: Nu in ieder geval eerst maar even de zomer doorkomen op dit vetpercentage, dat zou ook al een overwinning op zich zijn :P

TRAINING DINSDAG

Plateloaded legpress

1x20x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280
1x6x300 :fire::fire::fire: PR :grinny:

Hip Thrusts
1x10x40
1x8x60
1x8x80
2x8x90

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Goblet squat + 10kg
5x10

Moest wachten op de smith :eyes::eyes::eyes::eyes:

Bulgarian splitsquat
1x8x32,5
2x8x42,5

Walking lunges + 30 kg :janken:
3x8

Zware training, ook ernstig veel spierpijn.. :haar: Wel lekker voldaan na de tijd. Gisteren dagje vrij gehad en niets uitgevoerd.

Super slecht geslapen vannacht, laatste keer dat ik op de klok keek was half 3 :grumble:, de wekker ging om 4 uur.. :zzz: Dus ik voel me vandaag behoorlijk lui.

CARDIO
40 min wandelen op nuchtere maag.

Vanavond upperbody en wat cardio denk ik, als ik niet halverwege in slaap val :yawn:
Congratz met de pr!
Die lunges zijn ook wel heel sterk!

• #2.444
Congratz met de pr!
Die lunges zijn ook wel heel sterk!

Thanks! :D

Die lunges waren niet uit vrije wil, ik was op zoek naar de 20kg bar, hoor ik achter mij, 10meter verderop iemand schreeuwen: "HILL!! HILLL!!!!! HILLLLLLLLLL!!!!!"

giphy.gif

"30 kilo!!!!"

Stond @Punjab :heart: daar mij vanalles op te dringen :treuren: Maarrrrrrrrrr, brave vriendin die ik ben, toch netjes geluisterd.

giphy.gif

Yeah but at first you was like

tenor.gif

So I was like 30KG!!!

tenor.gif

And then you wanted to play the card like

tenor.gif

But that didn't work either

tenor.gif

And then you were a nice complying little girl :heart:

tenor.gif

Geweldig jullie :heart::roflol:

Begrijp je nu een beetje hoe ik me voel? (mj niet klagen want ik ben thuis) :)

Al die gifjes, veeg me op:roflol:

Nu in ieder geval eerst maar even de zomer doorkomen op dit vetpercentage, dat zou ook al een overwinning op zich zijn :P
Wat zal jij blij zijn als het laatste festival voorbij is waarbij je in een kort topje moet :D

Die hele conversatie in mime gifs .... :roflol:

Djeeeez wat een training! kan me voorstellen dat je kapot bent hoor!
Goed geluisterd naar je mannetje ;-)

Is in dat geval IIFYM nietniets voor je? Wellicht alleen voor buiten het cutten.
Zodat je niet het gevoel hebt "weer aan een schema te moeten zitten" en gewoon een kcal-budget hebt waarop je je doelen van dat moment kan realiseren.

Flinke lunges btw :D

Is in dat geval IIFYM nietniets voor je? Wellicht alleen voor buiten het cutten.
Zodat je niet het gevoel hebt "weer aan een schema te moeten zitten" en gewoon een kcal-budget hebt waarop je je doelen van dat moment kan realiseren.

Dan eet ze alleen maar 400gr snoep per dag :roflol:

Nee true, het moet ook in de macro's passen natuurlijk :)

• #2.456
Yeah but at first you was like

tenor.gif

So I was like 30KG!!!

tenor.gif

And then you wanted to play the card like

tenor.gif

But that didn't work either

tenor.gif

And then you were a nice complying little girl :heart:

tenor.gif

:roflol:

En ik al die smoesjes maar bedenken :roflol: Maar ik heb het maar wel mooi even gedaan :D

:heart:

Begrijp je nu een beetje hoe ik me voel? (mj niet klagen want ik ben thuis) :)

Geen idee hoe jij je voelt :dunno:

:gek:

Wat zal jij blij zijn als het laatste festival voorbij is waarbij je in een kort topje moet :D

Die hele conversatie in mime gifs .... :roflol:

:dunno: Why?

Ik wil deze shape heel graag behouden, dat er festivals op de planning staan is alleen maar een mooie stok achter de deur. Het gaat er vooral om dat wanneer ik in de spiegel kijk ik tevreden ben met wat ik zie. Heb ook zat leuke "lange" topjes die ik naar een festival aan zou kunnen.. :D Dat ik nu ook korte topjes aan kan is een leuke bijkomstigheid.

Djeeeez wat een training! kan me voorstellen dat je kapot bent hoor!
Goed geluisterd naar je mannetje ;-)

Thanks babe! :D Het wordt nog wel eens wat... :fluit:

:grinny:

Op dit moment doe ik idd een beetje IIFYM, iig qua avondeten. IIFYM is voor mij best moeilijk, ik kan niet pas op de dag zelf bepalen wat ik eet, ik moet een beetje vastigheid hebben, want ik heb altijd trek ALTIJD en als ik dan nog moet gaan bedenken wat ik ga eten dan zijn de keuzes nooit geweldig :roflol:

Al moet ik wel zeggen dat ik tegenwoordig echt wel bewuster kies, als ik echt onstilbare trek heb neem ik een rijstwafel met kipfilet bijv. Dat zou voorheen koekjes ofzo zijn geweest :P

Dus er is progress!

Ik vul op het moment wel alles in wat ik eet. Heb een basis en daar mag dan best nog wel eens iets bij aan een ijsje ofzo, temeer ook omdat ik wat extra kcal probeer te sparen door middel van cardio, zodat ik in het weekend bijv. lekker uit eten kan met Pun en een wijntje kan drinken :cheer:

Dan eet ze alleen maar 400gr snoep per dag :roflol:

:roflol: zou inderdaad kunnen, komt dan uit op 1400kcal ongeveer :roflol:

Niet als je, net zoals ik, een e(k)v en vezeldoel stelt :p

:windup: Niet iedereen is zo dedicated he!

Vezeldoel heb ik nog nooit gesteld, maar aangezien ik bijna een kilo groente per dag eet zit dat wel goed denk ik. EKV doel heb ik wel, althans ik wil minsten 120gr eiwitten per dag eten en zo'n 50gr vet.. Vet is af en toe lastig, maar zit nooit onder de 45gr.

En met alle patat shoarma schotels van de afgelopen weken heb ik wel een kleine vetbuffer denk ik :haha:

• #2.458
chronisch slaap tekort snappie

Ah, dat wist ik niet. Dat is wel balen, ik kan echt niet zonder mijn slaap. Maar op een gegeven moment zal je er wel aan moeten wennen en je aanpassen denk ik. Gelukkig is het bij mij maar eens in de zoveel tijd. Zo'n bizarre nacht als deze met maar 1,5 uur slaap heb ik nog nooit eerder gehad though.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ah, dat wist ik niet. Dat is wel balen, ik kan echt niet zonder mijn slaap. Maar op een gegeven moment zal je er wel aan moeten wennen en je aanpassen denk ik. Gelukkig is het bij mij maar eens in de zoveel tijd. Zo'n bizarre nacht als deze met maar 1,5 uur slaap heb ik nog nooit eerder gehad though.
je hebt idd wel goede en slechte dgn...alleen jammer v h slechte herstel...ondanks dat lekker doorbuffelen..ik geniet, dat ik nog kan genieten :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven