MuscleMeat

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
TRAINING DONDERDAG

Smaakje weer lekker te pakken dus richting de gym voor upperbody. Ik doe liever 2x lowerbody en 1x upperbody, maar dat kwam deze week dus niet zo uit.

Pullups
1x5
1x4 + 1 negative
1x3 + 2 negative

Facepulls
1x8x23
1x8x28
1x8x32
1x8x39

Bent over row
3x8x25

Standing cable lat pushdown
4x8x18

Cable crunches SS Cable side raise
4x12x32 / 4x8x4,5

DB Chestpresses incline SS seated DB shoulderpresses
1x12x5 / 1x8x7
1x8x7 / 1x8x7

Dode schouders en mijn chest vind deze oefening niet zo leuk, dus dat was dat.

DB Curls ss Bench dips
3x8x7 / 1x6

Schouders zeuren bij benchdips, dus dan maar niet.

CARDIO
15 min crosstrainer niveau 12

Wilde eigenlijk nog triceps doen, maar de baas was al bijna klaar met zijn training en ik wilde nog cardio doen.. :gek: wth is wrong with me.. :twitch:

Vanochtend 30 min gewandeld op nuchtere maag. Verder vandaag lekker vrij (alleen straks nog halfuurtje wandelen ivm boodschappen rondje, maar aangezien mijn hoofd dan niet op standje cardio staat telt dat niet vind ik :nut: )

Fijn weekend alvast allemaal! :cheer:

 
GOODMORNING FOLKS!

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad? Mijn weekend was lekker chill. Vrijdag lekker uit eten met mijn liefste :heart: Wijntje, malibutje.. was elke dag maar zo :D

Zaterdag netflixdagje + 2700kcal drool::eatmeat:Bizar hoe snel dat dan gaat want ik heb niet eens asociaal veel bij elkaar gevreten, al zeg ik het zelf:

3 witte boterhammen + boter + hagelslag
2 witte boterhammen met kaas (tosti)
1 krentenbol
+-7 ovenhapjes met saus
4/5e pizza
50 gr paprikachips

Best wel lullig dat "zo weinig" al zoveel kcal is :roflol:

Daarom gisteren dan weer een wat mindere dag (voor een zondag :coffee:)

Beetje protein milkshake met banaan wat Pun voor mij had gemaakt
1 boterham met 2 eieren
6 rijstwafels (smaak tomaat)
bloemkool, krielaardappeltjes en 200gr tartaar voor avondeten.

In totaal 1300 kcal.

TRAINING ZONDAG
Laat die overtollige kcal maar naar de booty gaan:

RDL
4x10x40

Plateloaded legpress
1x10x160
1x8x200
1x8x240
1x8x280
1x8x300 vpr

Diepte bij laatste setje laatste reps was misschien niet helemaal hoe het zou moeten, maar dat komt vanzelf.

Bulgarian split squat (los)
2x8x25
2x8x30

Glute pullthrough
1x10x41
1x10x45
1x8x52
1x8x59

Walking lunges + 30kg
3x10

2 stapjes meer dan de vorige keer, speciaal voor DBB omdat jullie het sterke lunges noemden, that shit is motivating :eyebrow:

Cable crunches
1x12x32
2x12x36

Hyper extensions
1x10
2x10x10

Wilde eigenlijk nog cardio doen om nog wat kcal te verbranden vanwege voeding zaterdag, maar ik was op. Later op de dag nog een uurtje gewandeld met de baas, toch nog weer 250 kcal verbrand ong.

MAANDAG:

CARDIO op nuchtere maag

45 min wandelen

Vanavond upperbody train met cardio. :wave::wave::wave:
 
Walking lunges + 30kg
3x10

2 stapjes meer dan de vorige keer, speciaal voor DBB omdat jullie het sterke lunges noemden
:bow: :thumbs:
Wilde eigenlijk nog cardio doen om nog wat kcal te verbranden vanwege voeding zaterdag, maar ik was op. Later op de dag nog een uurtje gewandeld met de baas, toch nog weer 250 kcal verbrand ong.
Alle beetjes helpen :)
 
Training ziet er intensief uit hoor. Volgens mij al voldoende cardio-waardig!
 
Stevige legpress! En glute pullthroughs! En walking lunges! En... Nouja, volledige training eigenlijk :eek:
Met pizza zit je al snel boven de 1000kcal denk ik? Ah, zo af en toe moet het kunnen. Zeker in het weekend.
Ik genoot ook enorm van de mijne gisteren :eating: !
 
:eek: whooh wat een training! Verklaard wel je massa! Ben jaloers :cool:
 
:bow: :thumbs:

Alle beetjes helpen :)

:D

Zeker waar, ben tegenwoordig ook wel erg gemotiveerd om mijn vetpercentage niet op te laten lopen en vind het dan geen probleem om wat extra wandelingetjes te maken ter compensatie. Daar waar ik "vroegah" (lol 4 maanden geleden :P ) liever lui dan moe was vindt daar een beetje een shift plaats!

Training ziet er intensief uit hoor. Volgens mij al voldoende cardio-waardig!

Thanks! Moet toegeven dat ik na zo'n training ook echt wel kapot ben. Toen ik thuiskwam vond ik mezelf een pussy dat ik cardio geskipped heb en heb ik uit frustratie de hele badkamer van top tot teen schoongemaakt :roflol:

Lekkere legtraining

Was het zeker! Loop nog als een pinguin..

giphy.gif


Stevige legpress! En glute pullthroughs! En walking lunges! En... Nouja, volledige training eigenlijk :eek:
Met pizza zit je al snel boven de 1000kcal denk ik? Ah, zo af en toe moet het kunnen. Zeker in het weekend.
Ik genoot ook enorm van de mijne gisteren :eating: !

Thanks babe! Met pizza gaat het inderdaad snel, maar heb me ingehouden, ik kon best nog wel 1 of 2 slices op, maar heb ik maar niet gedaan :roflol:
Vooral het tracken weerhoudt mij momenteel van het alles opvreten wat er binnen hand bereik is. Als ik het niet track doe ik in mijn hoofd net alsof het niet gebeurd is en vind ik dat ik nog wel wat kan eten :piggy:

8x300 kg leg press :eek:
Ik doe het je niet na...

Hoog tijd dat je wat beter je best gaat doen dan :windup:

:eek: whooh wat een training! Verklaard wel je massa! Ben jaloers :cool:

Ik vind benen ook echt wel heel leuk om te trainen, zou het liefst al mijn trainingen benen doen tegenwoordig, maar dat is helaas geen goed idee haha.

UPDATE
Gisterenmiddag nog halfuurtje gewandeld in de lunchpauze.

Training geskipped. Mijn upperbody zit niet lekker. Er zit ergens een spierknoop in mijn bovenrug / achterkant schouder die mij al tiiiiiiiiijden hoofdpijn bezorgd. Super vervelend :grumble: Ook mijn pols is overbelast, waardoor alles gewoon kut voelt.

Ben bang dat de Bulgarian hipthrusts (los) en walking lunges de oorzaak hier van zijn. De barbell press ik boven mijn hoofd en leg ik dan op mijn rug, voelt niet altijd heel prettig aan mijn pols. Die 30kg op mijn rug te drukken veroorzaakt denk ik die vervelende knoop door de pressure ofzo. :eyes: Althans, dat is mijn gedachte, want anders zou ik het niet weten, het is namelijk niet zo dat ik veel upperbody train en het daardoor overbelast is ofzo.

Anyways, vanavond waarschijnlijk wel naar de gym, maar dan doe ik cardio. Hopelijk donderdag dan een lichte fullbody, want zaterdag mogen we weer lekker techno'n op Rotterdam Rave :shake:

Vanochtend nog wel weer halfuurtje gewandeld op nuchtere maag. Kom ik langs een winkelpand waar de deur is opengebroken/ glas volledig ingegooid.. :haar: leek nog niemand van op de hoogte te zijn, dus politie gebeld. Die zouden wel een kijkje nemen. Na een half uur was er nog niemand, dus maar terug naar werk vertrokken. Mobiele nummer van de website maar gebeld en ingesproken, heeft ook nog niet weer de moeite genomen om terug te bellen :roflol: :eyes: Maar daardoor wel een kwartier korter gewandeld dan normaal. Kutmensen mijn gains en vetloss op te fucken :grumble:


:hello::hello:
 
:D

Zeker waar, ben tegenwoordig ook wel erg gemotiveerd om mijn vetpercentage niet op te laten lopen en vind het dan geen probleem om wat extra wandelingetjes te maken ter compensatie. Daar waar ik "vroegah" (lol 4 maanden geleden :P ) liever lui dan moe was vindt daar een beetje een shift plaats!



Thanks! Moet toegeven dat ik na zo'n training ook echt wel kapot ben. Toen ik thuiskwam vond ik mezelf een pussy dat ik cardio geskipped heb en heb ik uit frustratie de hele badkamer van top tot teen schoongemaakt :roflol:



Was het zeker! Loop nog als een pinguin..

Bekijk bijlage 463280



Thanks babe! Met pizza gaat het inderdaad snel, maar heb me ingehouden, ik kon best nog wel 1 of 2 slices op, maar heb ik maar niet gedaan :roflol:
Vooral het tracken weerhoudt mij momenteel van het alles opvreten wat er binnen hand bereik is. Als ik het niet track doe ik in mijn hoofd net alsof het niet gebeurd is en vind ik dat ik nog wel wat kan eten :piggy:



Hoog tijd dat je wat beter je best gaat doen dan :windup:



Ik vind benen ook echt wel heel leuk om te trainen, zou het liefst al mijn trainingen benen doen tegenwoordig, maar dat is helaas geen goed idee haha.

UPDATE
Gisterenmiddag nog halfuurtje gewandeld in de lunchpauze.

Training geskipped. Mijn upperbody zit niet lekker. Er zit ergens een spierknoop in mijn bovenrug / achterkant schouder die mij al tiiiiiiiiijden hoofdpijn bezorgd. Super vervelend :grumble: Ook mijn pols is overbelast, waardoor alles gewoon kut voelt.

Ben bang dat de Bulgarian hipthrusts (los) en walking lunges de oorzaak hier van zijn. De barbell press ik boven mijn hoofd en leg ik dan op mijn rug, voelt niet altijd heel prettig aan mijn pols. Die 30kg op mijn rug te drukken veroorzaakt denk ik die vervelende knoop door de pressure ofzo. :eyes: Althans, dat is mijn gedachte, want anders zou ik het niet weten, het is namelijk niet zo dat ik veel upperbody train en het daardoor overbelast is ofzo.

Anyways, vanavond waarschijnlijk wel naar de gym, maar dan doe ik cardio. Hopelijk donderdag dan een lichte fullbody, want zaterdag mogen we weer lekker techno'n op Rotterdam Rave :shake:

Vanochtend nog wel weer halfuurtje gewandeld op nuchtere maag. Kom ik langs een winkelpand waar de deur is opengebroken/ glas volledig ingegooid.. :haar: leek nog niemand van op de hoogte te zijn, dus politie gebeld. Die zouden wel een kijkje nemen. Na een half uur was er nog niemand, dus maar terug naar werk vertrokken. Mobiele nummer van de website maar gebeld en ingesproken, heeft ook nog niet weer de moeite genomen om terug te bellen :roflol: :eyes: Maar daardoor wel een kwartier korter gewandeld dan normaal. Kutmensen mijn gains en vetloss op te fucken :grumble:


:hello::hello:

Ah balen! Extra rustdag en een goeie massage geen optie? ;)
Even een beetje lief zijn voor jezelf doet soms wonderen.
 
Ah balen! Extra rustdag en een goeie massage geen optie? ;)
Even een beetje lief zijn voor jezelf doet soms wonderen.

Extra rustdag geen optie :o ik train maar 3x per week, dus heb er al 4 :roflol:

Pun :heart: heeft het gisteren al even gemasseerd dat was echt wel erg fijn!

Ze heeft fysio in haar pakket zitten en ik heb een fysio die gewoon masseert op verzoek... Maar mevrouw vind het teveel gedoe :dunno:

I knoooooooooooooooooooo

giphy.gif


Het is ook altijd zo'n gedoe!! Wanneer zou ik er naar toe moeten gaan? Mijn eerstvolgende vrije dag is pas de 28e, tegen die tijd is het vast wel over.. Plus dat ze dan eerst een intake willen, en dan wordt je pas een week later ofzo behandeld :rolleyes: Such gedoetjes!!!!
 
Thanks babe! Met pizza gaat het inderdaad snel, maar heb me ingehouden, ik kon best nog wel 1 of 2 slices op, maar heb ik maar niet gedaan :roflol:
Vooral het tracken weerhoudt mij momenteel van het alles opvreten wat er binnen hand bereik is. Als ik het niet track doe ik in mijn hoofd net alsof het niet gebeurd is en vind ik dat ik nog wel wat kan eten :piggy:

UPDATE
Gisterenmiddag nog halfuurtje gewandeld in de lunchpauze.

Training geskipped. Mijn upperbody zit niet lekker. Er zit ergens een spierknoop in mijn bovenrug / achterkant schouder die mij al tiiiiiiiiijden hoofdpijn bezorgd. Super vervelend :grumble: Ook mijn pols is overbelast, waardoor alles gewoon kut voelt.

Ben bang dat de Bulgarian hipthrusts (los) en walking lunges de oorzaak hier van zijn. De barbell press ik boven mijn hoofd en leg ik dan op mijn rug, voelt niet altijd heel prettig aan mijn pols. Die 30kg op mijn rug te drukken veroorzaakt denk ik die vervelende knoop door de pressure ofzo. :eyes: Althans, dat is mijn gedachte, want anders zou ik het niet weten, het is namelijk niet zo dat ik veel upperbody train en het daardoor overbelast is ofzo.

Anyways, vanavond waarschijnlijk wel naar de gym, maar dan doe ik cardio. Hopelijk donderdag dan een lichte fullbody, want zaterdag mogen we weer lekker techno'n op Rotterdam Rave :shake:

Vanochtend nog wel weer halfuurtje gewandeld op nuchtere maag. Kom ik langs een winkelpand waar de deur is opengebroken/ glas volledig ingegooid.. :haar: leek nog niemand van op de hoogte te zijn, dus politie gebeld. Die zouden wel een kijkje nemen. Na een half uur was er nog niemand, dus maar terug naar werk vertrokken. Mobiele nummer van de website maar gebeld en ingesproken, heeft ook nog niet weer de moeite genomen om terug te bellen :roflol: :eyes: Maar daardoor wel een kwartier korter gewandeld dan normaal. Kutmensen mijn gains en vetloss op te fucken :grumble:


:hello::hello:

Tracken helpt hier ook, ik zou deze week "op verstand" eten en nog niet weer tracken, maar ben gisteren dan toch een half uurtje vroeger op te staan om alles in MFP te registreren...
Al is het dan alleen de drie werkdagen deze week, ik weet dan tenminste dat die al goed zitten :)
Het lang weekend dan even te tijd nemen om alles te plannen en al in te geven voor de eerste volle werkweek :barf:

Wat naar van je rug/schouder.
Hopelijk brengen de extra rustdagen snel beterschap en kun je er voor UB ook weer vol tegenaan.
Die ziet er natuurlijk al super uit, dus eens een training of twee overslaan zal geen kwaad kunnen ;)!

Tja, politie. Nergens de snelste hoor...
Met mijn ongeval in februari stonden we een uur te wachten voor ze verschenen :eyes:
 
Extra rustdag geen optie :o ik train maar 3x per week, dus heb er al 4 :roflol:

Pun :heart: heeft het gisteren al even gemasseerd dat was echt wel erg fijn!



I knoooooooooooooooooooo

Bekijk bijlage 463281

Het is ook altijd zo'n gedoe!! Wanneer zou ik er naar toe moeten gaan? Mijn eerstvolgende vrije dag is pas de 28e, tegen die tijd is het vast wel over.. Plus dat ze dan eerst een intake willen, en dan wordt je pas een week later ofzo behandeld :rolleyes: Such gedoetjes!!!!

Wat een onzin :grumble:

Openingstijden Kliniek
Maandag, dinsdag en
donderdag 08:00 – 17:30
Woensdag 08:00 – 20:00
Vrijdag 08:00 – 16:00

Dat betekent dat je bijna elke dag zou kunnen gaan :dunno: In elk geval op een niet sportdag en op woensdag kun je tot 20u :rolleyes:

Maar als jij liever niet gaat dan moeten we het schrappen uit je zorgverzekeringspakket...

tenor.gif
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven