TRAINING DINSDAG
Pullups
1x5
Nope, ik ga geen upperbody trainen

Ik heb geprobeerd Pun over te halen om lekker de gym te skippen

maar die was natuurlijk wel weer dedicated

Dus dacht ik, dan doe ik cardio.. Maar halverwege de reis vond ik mezelf erg moe en om nou 45 minuten op een crosstrainer te staan

Dus ik dacht ik ga upperbody doen, lekker rustig aan, niet te zwaar, beetje praten met bekenden enz.
Toen deed ik pullups en toen dacht ik, wacht eens even luie trut dat je bent! We gaan niet een beetje lanterfanten omdat je weer eens geen zin hebt. Dus I dragged my ass to the crosstrainer
CARDIO
42 minuten, niveau
13, +- 600kcal verbrand
Met opzet een niveau hoger gedaan dan normaal, nog nooit op niveau 13 gedaan, maar dit was straf voor mijn luie gedachten..
Toen dacht ik, met zoveel kcal verbrand mag ik vanavond wel wat carbs bij het avondeten

Lekker aardappelkroketjes

Oventje aan, ik mocht van mezelf 4 aardappelkroketjes

(weet je dat die dingen 60kcal per stuk zijn?

) Pun mocht 12. Dus 4 aardappelkroketjes op de bakplaat voor mij, en aanvullen. Nog even tellen: yup, 12 aardappelkroketjes op de bakplaat.
Ondertussen de groente wokken en opeens een stemmetje in mijn hoofd "Yoo, stupid, Pun mag 12 aardappelkroketjes, jij mag er 4, hoeveel heb je een kwartier geleden in de oven gedaan?"
12

Pun was wel zo lief om nog ééntje aan mij af te staan

Hoewel ik er ook wel 4 van hem mocht heb ik de rest afgeslagen. Heb wat extra groente gegeten, moet je maar niet zo dom zijn.
CARDIO
30 minuten mountainbiken op nuchtere maag.
Toen zat ik in de trein en begon ik me toch wel een tikkeltje slechter te voelen.. ergens ook wel logisch als je weinig eet en zoveel kcal verbrand. Dus gauw mijn boterhammetjes naar binnen (2 boterhammen kipfilet, 2 boterhammen hagelslag

) Voel me nog niet helemaal alive and kicking, maar dat komt zo vast wel..
Vanmiddag nog weer eens 30 minuten fietsen. Voeding vandaag op 1500kcal ivm fietsen 250 kcal extra (2 boterhammen extra)