AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Hahaha soms moet je echt even tijd maken voor een goeie fysio.
Meteen door vanuit het werk is geen optie? Of een half uurtje later beginnen?

Vonk heb je iig goed opgevoed :cool:

En idd wat Bubs ook zegt, die extra rustdagen kun je wel hebben hoor. ;)
 
Hahaha soms moet je echt even tijd maken voor een goeie fysio.
Meteen door vanuit het werk is geen optie? Of een half uurtje later beginnen?

Vonk heb je iig goed opgevoed :cool:

En idd wat Bubs ook zegt, die extra rustdagen kun je wel hebben hoor. ;)

Mwoahhh ik denk dat de verhouding Hill:Pun is massages ongeveer 1000:1 is, yep sounds about right :$

Dus die fysio KAN ZE GOED GEBRUIKEN hoor

tenor.gif
 
Ze heeft fysio in haar pakket zitten en ik heb een fysio die gewoon masseert op verzoek... Maar mevrouw vind het teveel gedoe :dunno:
Zijn alle vrouwen zo:roflol: De mijne weigert ook te gaan..

Mocht je fysio behandelingen maar delen, dan ging ik zelf 2 keer zoveel.

HillR krijg je geen verlof voor fysio bezoek van werk? Wel klote weer zeg..zit je net in een lekkere flow krijg je weer al die zeik pijntjes!:sad:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mogen die gewichten bij lunges ook aan een EZ-bar van de baas? Ik vind dat je die altijd wat prettiger om je nek kan vouwen :cool:
Of is er misschien een SSB?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mogen die gewichten bij lunges ook aan een EZ-bar van de baas? Ik vind dat je die altijd wat prettiger om je nek kan vouwen :cool:
Of is er misschien een SSB?

SSB is er niet, maar een EZ bar kan ze best eens proberen idd. Goeie tip :thumbs:
 
Tracken helpt hier ook, ik zou deze week "op verstand" eten en nog niet weer tracken, maar ben gisteren dan toch een half uurtje vroeger op te staan om alles in MFP te registreren...
Al is het dan alleen de drie werkdagen deze week, ik weet dan tenminste dat die al goed zitten :)
Het lang weekend dan even te tijd nemen om alles te plannen en al in te geven voor de eerste volle werkweek :barf:

Wat naar van je rug/schouder.
Hopelijk brengen de extra rustdagen snel beterschap en kun je er voor UB ook weer vol tegenaan.
Die ziet er natuurlijk al super uit, dus eens een training of twee overslaan zal geen kwaad kunnen ;)!

Tja, politie. Nergens de snelste hoor...
Met mijn ongeval in februari stonden we een uur te wachten voor ze verschenen :eyes:

Gelukkig kost het mij niet zoveel tijd :haar: Eerder uit bed gaan om mijn MFP te updaten moet ik niet aan denken hahah. Ik eet vrijwel elke dag ook hetzelfde dus dat scheelt al een hoop.

Het gaat vanzelf wel weer over (of ik ga toch naar de fysio), maar ik ben geen voorstander van anderen aan mijn lijf tbh :roflol: Pijn moet echt wel heel erg zijn wil ik die stap zetten. Vaak hebben ze ook niet 1 2 3 ruimte, waardoor je een week moet wachten en over een week vind ik het wel weer prima en cancel ik de afspraak weer :roflol: Been there, done that.

Wat een onzin :grumble:

Openingstijden Kliniek
Maandag, dinsdag en
donderdag 08:00 – 17:30
Woensdag 08:00 – 20:00
Vrijdag 08:00 – 16:00

Dat betekent dat je bijna elke dag zou kunnen gaan :dunno: In elk geval op een niet sportdag en op woensdag kun je tot 20u :rolleyes:

Maar als jij liever niet gaat dan moeten we het schrappen uit je zorgverzekeringspakket...

Bekijk bijlage 463282

:heart: Ik hou van je!

Die behandelingen zitten in het pakket vanwege mijn aanvullende verzekering :heart: dan moet die hele aanvullende verzekering der af en dan loop ik weer allerlei andere dingen mis......... :bang:

Hahaha soms moet je echt even tijd maken voor een goeie fysio.
Meteen door vanuit het werk is geen optie? Of een half uurtje later beginnen?

Vonk heb je iig goed opgevoed :cool:

En idd wat Bubs ook zegt, die extra rustdagen kun je wel hebben hoor. ;)

True, thanks voor het meedenken ;) Ik begin in de ochtend om 6.15 uur en ben dan om 16.00u klaar. Als het verkeer meezit (doet het nooit) ben ik rond 17.00u thuis, dus dat red je dan op alle dagen niet. De woensdagavond is wel een optie, die dag ben ik echter pas rond 18.00u thuis, dan nog eten, haasten, en nog meer smoesjes :D

Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @ opvoeding..................... :roflol:

Het voelt juist alsof ik de laatste tijd al zoveel heb overgeslagen, en massa blijft niet door niets te doen.. helaas :sad:

Mwoahhh ik denk dat de verhouding Hill:Pun is massages ongeveer 1000:1 is, yep sounds about right :$

Dus die fysio KAN ZE GOED GEBRUIKEN hoor

Bekijk bijlage 463283

:heart: jij hebt ook wel geluk he :grinny:

Hahaha opvoeding moet dus nog andersom gebeuren op dat vlak :roflol:
Ach ja vrouwen zijn nou eenmaal eigenwijs.

:haha:

Zijn alle vrouwen zo:roflol: De mijne weigert ook te gaan..

Mocht je fysio behandelingen maar delen, dan ging ik zelf 2 keer zoveel.

HillR krijg je geen verlof voor fysio bezoek van werk? Wel klote weer zeg..zit je net in een lekkere flow krijg je weer al die zeik pijntjes!:sad:

:roflol:

Ik zou ze graag aan Pun geven, die is krakkemikkiger dan mij. Ik zeur alleen gewoon meer en sneller..

Super irritant idd @ pijntjes, maar dat is ons leven een beetje geloof ik :haha: Ik doe en wil altijd teveel, loop weer tegen blessures aan, neem weer wat meer rust en lets start over againnnnnnn.. :eyes:

Mogen die gewichten bij lunges ook aan een EZ-bar van de baas? Ik vind dat je die altijd wat prettiger om je nek kan vouwen :cool:
Of is er misschien een SSB?

EZ's hebben we idd ook, ik weet niet waarom ik die zo tegen vind staan :roflol: heb er zelf ook wel eens aangedacht, maar vind dat zulke rare dingen :roflol:

Ga het eens proberen, thanks Neet!! :thumbs:

SSB is er niet, maar een EZ bar kan ze best eens proberen idd. Goeie tip :thumbs:

En, ik heb zelfs akkoord van de baas neet61 :P
 
TRAINING DINSDAG

Pullups

1x5

Nope, ik ga geen upperbody trainen :roflol: Ik heb geprobeerd Pun over te halen om lekker de gym te skippen :roflol: maar die was natuurlijk wel weer dedicated :barf: Dus dacht ik, dan doe ik cardio.. Maar halverwege de reis vond ik mezelf erg moe en om nou 45 minuten op een crosstrainer te staan :scratch: Dus ik dacht ik ga upperbody doen, lekker rustig aan, niet te zwaar, beetje praten met bekenden enz. :fluit:

Toen deed ik pullups en toen dacht ik, wacht eens even luie trut dat je bent! We gaan niet een beetje lanterfanten omdat je weer eens geen zin hebt. Dus I dragged my ass to the crosstrainer

CARDIO
42 minuten, niveau 13, +- 600kcal verbrand :nut:

Met opzet een niveau hoger gedaan dan normaal, nog nooit op niveau 13 gedaan, maar dit was straf voor mijn luie gedachten.. :finger:

Toen dacht ik, met zoveel kcal verbrand mag ik vanavond wel wat carbs bij het avondeten :rocknana: Lekker aardappelkroketjes :lick: Oventje aan, ik mocht van mezelf 4 aardappelkroketjes :heart: (weet je dat die dingen 60kcal per stuk zijn? :haar:) Pun mocht 12. Dus 4 aardappelkroketjes op de bakplaat voor mij, en aanvullen. Nog even tellen: yup, 12 aardappelkroketjes op de bakplaat. :fuckyeah:

Ondertussen de groente wokken en opeens een stemmetje in mijn hoofd "Yoo, stupid, Pun mag 12 aardappelkroketjes, jij mag er 4, hoeveel heb je een kwartier geleden in de oven gedaan?"

12 :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Pun was wel zo lief om nog ééntje aan mij af te staan :heart: Hoewel ik er ook wel 4 van hem mocht heb ik de rest afgeslagen. Heb wat extra groente gegeten, moet je maar niet zo dom zijn.

CARDIO
30 minuten mountainbiken op nuchtere maag.

Toen zat ik in de trein en begon ik me toch wel een tikkeltje slechter te voelen.. ergens ook wel logisch als je weinig eet en zoveel kcal verbrand. Dus gauw mijn boterhammetjes naar binnen (2 boterhammen kipfilet, 2 boterhammen hagelslag :eyebrow: ) Voel me nog niet helemaal alive and kicking, maar dat komt zo vast wel..

Vanmiddag nog weer eens 30 minuten fietsen. Voeding vandaag op 1500kcal ivm fietsen 250 kcal extra (2 boterhammen extra)
 
smorgens snel alles aanvullen, dus snelle suikers, uit fruit als je dat lekker vind, eiwitjes en vetten, dan voel je je kiplekker, kippetje haha :p
 
Vriendin, het is echt heel belangrijk dat je niet meer verkeerd telt als het aankomt op food. Dat moet toch wel je eerste prioriteit zijn. :lol: Ik voel je leed gewoon tot hier in Zuid-Limburg. :treuren:

Pluspunten voor de lange cardiosessie. :loopband::loopband:
 
smorgens snel alles aanvullen, dus snelle suikers, uit fruit als je dat lekker vind, eiwitjes en vetten, dan voel je je kiplekker, kippetje haha :p

Boterhammen heb ik liever dan fruit :D

Vriendin, het is echt heel belangrijk dat je niet meer verkeerd telt als het aankomt op food. Dat moet toch wel je eerste prioriteit zijn. :lol: Ik voel je leed gewoon tot hier in Zuid-Limburg. :treuren:

Pluspunten voor de lange cardiosessie. :loopband::loopband:

ECHT HE :sad: wat de fuck mankeert mij :gek: Ik was echt half depressief when it hit me.

Die cardiosessie is jouw schuld tbh :roflol: Jij doet het meerdere keren per week, NA JE TRAINING, zelfs. Ik doe het één keer en de volgende dag zit ik alweer bibberend in de trein met het gevoel alsof ik dood ga omdat ik wat meer cardio doe :roflol:
 
TRAINING DINSDAG
Toen dacht ik, met zoveel kcal verbrand mag ik vanavond wel wat carbs bij het avondeten :rocknana: Lekker aardappelkroketjes :lick: Oventje aan, ik mocht van mezelf 4 aardappelkroketjes :heart: (weet je dat die dingen 60kcal per stuk zijn? :haar:) Pun mocht 12. Dus 4 aardappelkroketjes op de bakplaat voor mij, en aanvullen. Nog even tellen: yup, 12 aardappelkroketjes op de bakplaat. :fuckyeah:

Ondertussen de groente wokken en opeens een stemmetje in mijn hoofd "Yoo, stupid, Pun mag 12 aardappelkroketjes, jij mag er 4, hoeveel heb je een kwartier geleden in de oven gedaan?"

12 :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Pun was wel zo lief om nog ééntje aan mij af te staan :heart: Hoewel ik er ook wel 4 van hem mocht heb ik de rest afgeslagen. Heb wat extra groente gegeten, moet je maar niet zo dom zijn.

Ik heb altijd het probleem dat ik er 4 mag en er uiteindelijk 40 eet.
#foreverfatty
 
Ik heb altijd het probleem dat ik er 4 mag en er uiteindelijk 40 eet.
#foreverfatty

Zou ik ook hebben, als ik niet zo'n geweldige vriend in huis had die stiekem om het hoekje kijkt als ik in mijn eentje in de keuken ben :roflol:

Ben me al zo vaak rot geschrokken als ik stiekem, tijdens de cut, in de keuken rondscharrel en iets in mijn mond stop wat niet in mijn schema staat. Super zachtjes, om dan opeens: "WAT DOE JIJ!?!?!?!?!" te horen

giphy.gif


Tegenwoordig durf ik het niet eens meer, he is fucking everywhere.

Of als hij niet al zijn eten heeft opgekregen en ik het naar de keuken breng om het "weg te gooien" en hij dan halverwege achter me aankomt: "ECHT weggooien he!! Niet stiekem opeten!!!" om vervolgens mee te kijken hoe ik het echt weggooi.

he knows me so well :sad: Sindsdien heb ik wel een lager vetpercentage tho... :haha:

Gelukkig doet hij dat alleen als ik hem vraag om hulp en tijdens de afgesproken cuts. We zijn nu weer in de tijd van het jaar dat ik zonder problemen kastjes en laadjes open kan trekken zonder dat hij er wat van zegt :piggy:
 
Ben me al zo vaak rot geschrokken als ik stiekem, tijdens de cut, in de keuken rondscharrel en iets in mijn mond stop wat niet in mijn schema staat.
Ah, nu wordt me duidelijk waarom jij zogenaamd zo'n belachelijk laag onderhoud hebt.
Je stopt onbewust van alles in je mond zonder dat je er erg in hebt! :eek:;)
Vonk: misschien eens wat verborgen camera's ophangen?:D
 
Ondertussen de groente wokken en opeens een stemmetje in mijn hoofd "Yoo, stupid, Pun mag 12 aardappelkroketjes, jij mag er 4, hoeveel heb je een kwartier geleden in de oven gedaan?"

12 :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Pun was wel zo lief om nog ééntje aan mij af te staan :heart: Hoewel ik er ook wel 4 van hem mocht heb ik de rest afgeslagen. Heb wat extra groente gegeten, moet je maar niet zo dom zijn.

:haha: Ik kom nog amper bij!
Sterk hoor die 42 minuten cardio. 600kcal extra verbranden is niet niks :thumb: !
Je abs zullen je vast wel dankbaar zijn dat je niet goed hebt geteld :p.

Brood is :heart:!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zou ik ook hebben, als ik niet zo'n geweldige vriend in huis had die stiekem om het hoekje kijkt als ik in mijn eentje in de keuken ben :roflol:

Ben me al zo vaak rot geschrokken als ik stiekem, tijdens de cut, in de keuken rondscharrel en iets in mijn mond stop wat niet in mijn schema staat. Super zachtjes, om dan opeens: "WAT DOE JIJ!?!?!?!?!" te horen

Bekijk bijlage 463394

Tegenwoordig durf ik het niet eens meer, he is fucking everywhere.

Of als hij niet al zijn eten heeft opgekregen en ik het naar de keuken breng om het "weg te gooien" en hij dan halverwege achter me aankomt: "ECHT weggooien he!! Niet stiekem opeten!!!" om vervolgens mee te kijken hoe ik het echt weggooi.

he knows me so well :sad: Sindsdien heb ik wel een lager vetpercentage tho... :haha:

Gelukkig doet hij dat alleen als ik hem vraag om hulp en tijdens de afgesproken cuts. We zijn nu weer in de tijd van het jaar dat ik zonder problemen kastjes en laadjes open kan trekken zonder dat hij er wat van zegt :piggy:

:roflol: :roflol::roflol::roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun mocht 12. Dus 4 aardappelkroketjes op de bakplaat voor mij, en aanvullen. Nog even tellen: yup, 12 aardappelkroketjes op de bakplaat. :fuckyeah:

Ondertussen de groente wokken en opeens een stemmetje in mijn hoofd "Yoo, stupid, Pun mag 12 aardappelkroketjes, jij mag er 4, hoeveel heb je een kwartier geleden in de oven gedaan?"

12 :treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:
Ik zou je heel graag een beetje willen troosten.... maar dit was echt wel een beetje dom :roflol:
Maar eerlijk is eerlijk: vandaag hoef je dan iets minder cardio te doen :P
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven