AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Ah, nu wordt me duidelijk waarom jij zogenaamd zo'n belachelijk laag onderhoud hebt.
Je stopt onbewust van alles in je mond zonder dat je er erg in hebt! :eek:;)
@Punjab: misschien eens wat verborgen camera's ophangen?:D

:haha:

Dit was de afgelopen jaren, inmiddels kan ik best goed op eigen benen staan tbh! En nog steeds een laag onderhoud :sad:

:haha: Ik kom nog amper bij!
Sterk hoor die 42 minuten cardio. 600kcal extra verbranden is niet niks :thumb: !
Je abs zullen je vast wel dankbaar zijn dat je niet goed hebt geteld :p.

Brood is :heart:!

:roflol: Ik vond het gisteren minder grappig :P Maar stond er vanochtend idd wel erg goed bij.. dat zal ik vandaag wel om zeep geholpen hebben met mijn boterhammen :P maar zoals je zegt.. brood is :heart:

hehe ik had er gewoon 4 geclaimd. carbs are life!

:roflol:

Pun moet er nog van groeien he.... :P

:P

:heart:

Ik zou je heel graag een beetje willen troosten.... maar dit was echt wel een beetje dom :roflol:
Maar eerlijk is eerlijk: vandaag hoef je dan iets minder cardio te doen :P

:roflol: echt he...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik na cardio sowieso echt een beetje onnozel ben. Alsof ik hersencellen verbrand en niet meer logisch kan nadenken. En ja, dat is alleen na cardio. Over het algemeen ben ik niet zo heel dom.. :windup:

drool: lang geleden dat ik deze nog gegeten heb, thanks voor de reminder ,deze staan deze week op het menu ,en het worden er iets meer dan 12 ,hihihihihi

Geen probleem! :roflol: Geniet er lekker van. Vergeet niet goed te tellen :treuren:

Dit was de afgelopen jaren, inmiddels kan ik best goed op eigen benen staan tbh! En nog steeds een laag onderhoud :sad:

:roflol: Ik vond het gisteren minder grappig :P Maar stond er vanochtend idd wel erg goed bij.. dat zal ik vandaag wel om zeep geholpen hebben met mijn boterhammen :P maar zoals je zegt.. brood is :heart:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik na cardio sowieso echt een beetje onnozel ben. Alsof ik hersencellen verbrand en niet meer logisch kan nadenken. En ja, dat is alleen na cardio. Over het algemeen ben ik niet zo heel dom.. :windup:

Geen probleem! :roflol: Geniet er lekker van. Vergeet niet goed te tellen :treuren:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

O jij bent het ik dacht dat jij @Bubs was

Zou ik ook hebben, als ik niet zo'n geweldige vriend in huis had die stiekem om het hoekje kijkt als ik in mijn eentje in de keuken ben :roflol:

Ben me al zo vaak rot geschrokken als ik stiekem, tijdens de cut, in de keuken rondscharrel en iets in mijn mond stop wat niet in mijn schema staat. Super zachtjes, om dan opeens: "WAT DOE JIJ!?!?!?!?!" te horen

giphy.gif

Tegenwoordig durf ik het niet eens meer, he is fucking everywhere.

Of als hij niet al zijn eten heeft opgekregen en ik het naar de keuken breng om het "weg te gooien" en hij dan halverwege achter me aankomt: "ECHT weggooien he!! Niet stiekem opeten!!!" om vervolgens mee te kijken hoe ik het echt weggooi.

he knows me so well :sad: Sindsdien heb ik wel een lager vetpercentage tho... :haha:

Gelukkig doet hij dat alleen als ik hem vraag om hulp en tijdens de afgesproken cuts. We zijn nu weer in de tijd van het jaar dat ik zonder problemen kastjes en laadjes open kan trekken zonder dat hij er wat van zegt :piggy:
Zo herkenbaar dit! Alleen word ik boos wanneer de vrouw wat zegt van mijn gedrag..

en daarom ben ik nog dik ;)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #2.510
Zo herkenbaar dit! Alleen word ik boos wanneer de vrouw wat zegt van mijn gedrag..

en daarom ben ik nog dik ;)

Ik vind het ook niet altijd even leuk, maar ik ben hem er dankbaar voor. Hij is mijn ruggengraat :roflol: Al vind ik persoonlijk dat ik de laatste maanden wel ontzettend progressie heb gemaakt op dit gebied en deze situatie vrijwel niet meer voorkomt.

Idem, maar dan omgekeerd...
Die van mijn zegt steeds maar dat ik meer moet eten :scratch:.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk.. :roflol: Dat is even een paar weken leuk, maar pffff.

Ben bang wat er op de beelden verschijnt, als @Punjab camera's ophangt en @HillR vanalles in haar mond stopt, wat niet in het schema staat! :roflol:

Geen idee wat je bedoelt :roflol: Zo spannend zal het niet zijn, je zult voornamelijk katten zien die haarballen aan het uitkotsen zijn ofzo.

UPDATE

Gisteren natuurlijk gefietst. Maar 1 janny tegen gekomen op de electrische fiets, en ik heb geen wedstrijdje gehouden, die haalde me namelijk pas in de laatste 2km in en ik was doodop, fietste nog maar 18km per uur, terwijl ik normaal wel de 25 aantik..

Vanochtend om die reden niet gewandeld. Even een dagje wat rustiger aan, vanavond een beetje upperbody, wat billenwerk en cardio denk ik. Heb een klein beetje last van mijn glutezenuw dus die wil ik niet teveel triggeren. Verder heb ik last van mijn pols (gisteren niet, maar ik denk laat ik Pun even masseren en nu doet ie weer pijn :roflol), van mijn rechterschouder (alsof er een zenuw bekneld raakt bij inspanning, had ik tijdens cardio dinsdag ook erg last van). Sinds een week ofzo slaap ik ook echt mega slecht. De slaap zelf is prima, maar ik kan maar niet in slaap komen. Gisteren ook weer ongeveer tot 11 uur wakker gelegen, toen toch maar melatonine genomen en vervolgens in slaap gevallen. Ik moet me er niet druk om maken, het komt vanzelf wel weer okay, maar ik begrijp er niets van. Ik pieker niet ofzo.. ben ook gewoon moe als ik op bed lig, maar daadwerkelijk in slaap vallen lukt niet.. :rolleyes:

Uit frustratie heb ik vanochtend bij aankomst op kantoor om 6.30 uur gelijk mijn ontbijt, tussendoortje en lunch opgegeten. I regret that already, wordt een lange dag tot 16.00uur :roflol:

Ohhh gaat het hier ook al over eten! haha....
Succes met de rit uitzitten tot 16:00. Blikje Monster tussendoor?

:roflol: alles in 1x opgegeten :sad:

Vanochtend om die reden niet gewandeld. Even een dagje wat rustiger aan, vanavond een beetje upperbody, wat billenwerk en cardio denk ik. Heb een klein beetje last van mijn glutezenuw dus die wil ik niet teveel triggeren. Verder heb ik last van mijn pols (gisteren niet, maar ik denk laat ik Pun even masseren en nu doet ie weer pijn :roflol), van mijn rechterschouder (alsof er een zenuw bekneld raakt bij inspanning, had ik tijdens cardio dinsdag ook erg last van). Sinds een week ofzo slaap ik ook echt mega slecht. De slaap zelf is prima, maar ik kan maar niet in slaap komen. Gisteren ook weer ongeveer tot 11 uur wakker gelegen, toen toch maar melatonine genomen en vervolgens in slaap gevallen. Ik moet me er niet druk om maken, het komt vanzelf wel weer okay, maar ik begrijp er niets van. Ik pieker niet ofzo.. ben ook gewoon moe als ik op bed lig, maar daadwerkelijk in slaap vallen lukt niet.. :rolleyes:

Uit frustratie heb ik vanochtend bij aankomst op kantoor om 6.30 uur gelijk mijn ontbijt, tussendoortje en lunch opgegeten. I regret that already, wordt een lange dag tot 16.00uur :roflol:
Het is morgen volle maan...:rolleyes: Verder goed dat je even aan jezelf denkt..

Wow, al je eten al op!?:eek!:

• #2.516
Ohhh gaat het hier ook al over eten! haha....
Succes met de rit uitzitten tot 16:00. Blikje Monster tussendoor?

Komt wel goed :P

:grinny:

Omdat het kon.. ik had lekker een bakje koffie, kopje thee, twee boterhammen met kipfilet, een eiwitreep.

Maar liefst 435 kcal :windup:

Het is morgen volle maan...:rolleyes: Verder goed dat je even aan jezelf denkt..

Wow, al je eten al op!?:eek!:

Zou dat het zijn? :haha:

Nog niet alles, ik heb nog een "tussendoortje" van vanmiddag, sla met komkommer en tonijn. Dus dat eet ik dan rond 13.00u en dan nog een pepsi max cherry rond 15.00u, en om 16.00u monster.. zo kom ik de dag wel door.

Het klinkt misschien hard maar: er zitten hier op DBB meer mensen met een verstoorde relatie met voeding dan je denkt...

95% van bodybuilders, zeker vrouwen, hebben een verstoorde relatie met voeding. True. Zolang dat niet ten koste gaat van je psychische en lichamelijke gezondheid zie ik het probleem echter niet wanneer je eens een dag meer honger hebt dan de andere en daardoor je voeding niet verdeeld over de dag opeet maar ineens.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven