AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Uit frustratie heb ik vanochtend bij aankomst op kantoor om 6.30 uur gelijk mijn ontbijt, tussendoortje en lunch opgegeten. I regret that already, wordt een lange dag tot 16.00uur :roflol:

En je dacht niet van tevoren dat je er spijt van zou krijgen? :haha:
Oh my word, menn. Nu moet je gewoon bijna 10 uur zonder eten. HOE DAN? :haar:
 
Zou dat het zijn? :haha:

Nog niet alles, ik heb nog een "tussendoortje" van vanmiddag, sla met komkommer en tonijn. Dus dat eet ik dan rond 13.00u en dan nog een pepsi max cherry rond 15.00u, en om 16.00u monster.. zo kom ik de dag wel door.
Tja, ik heb het weleens eerder gezegd. Mij valt het op dat ik rond volle maan slecht slaap..zal wel een weerwolf zijn:roflol:

Monster & pepsi cherry will save your day!:woot:
 
:roflol:
Vanochtend om die reden niet gewandeld. Even een dagje wat rustiger aan, vanavond een beetje upperbody, wat billenwerk en cardio denk ik. Heb een klein beetje last van mijn glutezenuw dus die wil ik niet teveel triggeren. Verder heb ik last van mijn pols (gisteren niet, maar ik denk laat ik Pun even masseren en nu doet ie weer pijn :roflol), van mijn rechterschouder (alsof er een zenuw bekneld raakt bij inspanning, had ik tijdens cardio dinsdag ook erg last van). Sinds een week ofzo slaap ik ook echt mega slecht. De slaap zelf is prima, maar ik kan maar niet in slaap komen. Gisteren ook weer ongeveer tot 11 uur wakker gelegen, toen toch maar melatonine genomen en vervolgens in slaap gevallen. Ik moet me er niet druk om maken, het komt vanzelf wel weer okay, maar ik begrijp er niets van. Ik pieker niet ofzo.. ben ook gewoon moe als ik op bed lig, maar daadwerkelijk in slaap vallen lukt niet.. :rolleyes:

Uit frustratie heb ik vanochtend bij aankomst op kantoor om 6.30 uur gelijk mijn ontbijt, tussendoortje en lunch opgegeten. I regret that already, wordt een lange dag tot 16.00uur :roflol:
Ik leef met je mee, déjà vu van de prep. Ik was dan altijd wel blij dat ik gewoon op m'n werk zat en niet thuis en het moest doen met wat ik bij me had. Dan heb je niet de verleiding van de kast/koelkast. Sterkte!! :thumbs:
 
Tja, ik heb het weleens eerder gezegd. Mij valt het op dat ik rond volle maan slecht slaap..zal wel een weerwolf zijn:roflol:

Monster & pepsi cherry will save your day!:woot:

Jij als weerwolf zie ik zo voor me :roflol:

Dolfje_Weerwolfje.jpg-167x245.jpg
 
ik ben toch al een dikke zeug ,die paar kcal teveel zal ook niet veel meer uitmaken :roflol:

(ik verheug me er al op sinds ik ben opgestaan ,lol wat erg)

:Roflol:

Ik zeg gewoon: DOEN. Het is al 10.30 uur, je kunt best al aardappelkroketjes eten. :burns:

En je dacht niet van tevoren dat je er spijt van zou krijgen? :haha:
Oh my word, menn. Nu moet je gewoon bijna 10 uur zonder eten. HOE DAN? :haar:

Jawell :roflol: maar ik dacht: DAT ZIEN WE DAN WEL WEER :dunno:

De eerste 3 uren zijn alweer voorbij, en ik heb gelukkig slimpie :cheer:

Ik heb op sommige dagen dat het eten maar beter op kan zijn, dan hoef ik er ook niet meer over na te denken en kan ik gewoon werken zonder steeds op de klok te kijken of ik alweer mag eten :roflol:

Heb zulke dagen niet heel vaak, maar heb in de afgelopen dagen niet stil gestaan bij mijn lage kcal en de vele cardio, training kwam wat stom uit waardoor ik dus ipv training cardio heb gedaan, en daardoor naast mijn reguliere cardio zo ongeveer 1400kcal heb verbrand in 3 dagen, dus dan zit je met een tekort van "1 dag eten". En dat voel ik nu wel.

Hoewel ik wel wat extra heb gegeten heb ik dat tekort niet aangevuld, want ik sta er goed bij en ik wil niet opeens meer vocht vasthouden door mijn voeding te veranderen ivm festival zaterdag

giphy.gif


Tja, ik heb het weleens eerder gezegd. Mij valt het op dat ik rond volle maan slecht slaap..zal wel een weerwolf zijn:roflol:

Monster & pepsi cherry will save your day!:woot:

Ja.. zou kunnen. Maar het is al meer dan een week zo :roflol: ik heb er nooit moeite mee, ook niet met volle manen enzo. Mja, zaterdag festival, hopelijk is één en ander daarna gereset :P

Ik leef met je mee, déjà vu van de prep. Ik was dan altijd wel blij dat ik gewoon op m'n werk zat en niet thuis en het moest doen met wat ik bij me had. Dan heb je niet de verleiding van de kast/koelkast. Sterkte!! :thumbs:

Helemaal eens! Ik heb er dan ook geen moeite mee en heb ook niet zulk iets dat ik nu extra dingen ga kopen, ik red het dan prima. Thuis had ik er nog vanalles bijgegeten..

Soms heb je van die onstilbare trek.. :dunno:
 
bohhh, zullen we daar bestellen?

giphy.gif
 
  • Like
Waarderingen: BB_
drool: dat is lang geleden.. Zoute Rijen.. Of trekdrop... Of borsthoning :roflol:
Nostalgie !!!! met 50 cent naar de snoep winkel voor een zakkie gemixte haribo gif XD
 
Jezus hahaha hoeveel kg krijgen we daarvoor? Moet minimaal 5kg zijn dan, 5kg suiker voor de after festival moods.
 
beetje vroeg voor cola en popcorn , koffie en een craker dan maar :P
 
Jezus hahaha hoeveel kg krijgen we daarvoor? Moet minimaal 5kg zijn dan, 5kg suiker voor de after festival moods.

De actuele levertijd is op dit moment 2 a 3 werkdagen.

:(

zat nog maar op 4,5kg ook, ik haal wel gewoon in de winkel :cheer: Of we kunnen snoep scheppen bij winkel in Malden?
 
Nee Nee Nee.. Haal maar in je pauze :kiss: :heart: graag ook borsthoning, ik geloof in je!
 
Het gaat nog steeds over snoep en suiker Haha.. knap hoe je dat trekt!
 
Dus even in een korte samenvatting: je gaat zo - terwijl je nog ettelijke uren zonder eten voor de boeg hebt - naar een supermarkt om snoep te kopen voor het weekend? En dat gaat goed zonder dat je 'per ongeluk' alvast een hele zak voor het weekend hebt opgegeten? :o

Talking about discipline :scratch:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven