Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben terug van vakantie en zie hier nog steeds een dikke shape! Lekker bezig :D
Heb momenteel zelf even geen inspiratie voor avondeten, dus daar krijg je van mij geen hulp bij...

Hill, ik vind je echt een lekker wijf en ik kom graag ik je log, maar... al dit gepraat over snoep en eten trek ik echt niet :roflol:

Mooie shape nog chick:heart:

Tot slot shapeupdateje van vanochtend, muchos respectos voor al die chicks die alles op foto's aan kunnen spannen en ook nog een fatsoenlijk hoofd kunnen behouden. Het is bij mij nog steeds of harde lijnen in benen, of harde abs, of beetje abs en beetje benen. Dat alles inclusief een rotkop :roflol:

Je ziet in de edit modus dat het plaatje eigenlijk een link is naar MEDIA=instagram B1Nktt2o9go /MEDIA
ik moet een nieuwe tab openen, daar https://www.instagram.com/p/ met de string erachter, en dan pas zie ik je plaatje. Geen idee waarom het niet rechtstreeks werkt. Meestal heb ik niet de zin om al die moeite te doen.....
Maar.... goeie benen, Hill, en mooi ingehouden buik :p Kidding, nee hoor kan je trots op zijn.

Shape is nog altijd on point! Je gaat echt hard om het vast te houden, kan ik alleen maar respect voor hebben!
Hoe was het festival en de (vreet)dagen erna? :D

Shape is nog altijd on point! Je gaat echt hard om het vast te houden, kan ik alleen maar respect voor hebben!
Hillie is wellicht nog aan het bekomen van voorbije weekend. Het is hier immers verdacht stil... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.569
Ben terug van vakantie en zie hier nog steeds een dikke shape! Lekker bezig :D
Heb momenteel zelf even geen inspiratie voor avondeten, dus daar krijg je van mij geen hulp bij...

Welkom terug! :cheer:

Inmiddels ben ik wel dik, heb zondag en gisteren niet echt gecared en getracked na een geweldige zaterdag @ rotterdam rave :heart: En nu care ik wel weer en ben ik aan het emotie-eten. Ik doe gewoon net alsof ik net als jij aan het bulken ben op 3000 kcal.
giphy.gif

Maar vandaag heb ik al wel getracked :treuren:

4 witte bollen, 2 met kaas (wel 1 plakje door de helft, ipv op elk broodje een heel plak.. /progress) 1 met eiersalade en 1 met kipfilet
100gr m&m salted caramel, de rest van het zakje heb ik weggepleurd, anders had ik er nog 100gr gegeten.
1 barebell white almond, helemaal niet zo lekker als de cream and cookies
1 roomboter gevulde koek.

Schade om 12.00 uur vandaag: 1.700 kcal. Dus, nu maar even wachten tot het avondeten met verder eten

giphy-downsized-large.gif

Hill, ik vind je echt een lekker wijf en ik kom graag ik je log, maar... al dit gepraat over snoep en eten trek ik echt niet :roflol:

hihi awwwwww.

I'm so sowwy, hoe was Decibel? :cheer: En heb je lekker gesnoept? Zowel op het fest als the day after? :eyebrow:

Hoe ziet iedereen een foto in dat grijze vlak???

Je ziet in de edit modus dat het plaatje eigenlijk een link is naar MEDIA=instagram B1Nktt2o9go /MEDIA
ik moet een nieuwe tab openen, daar https://www.instagram.com/p/ met de string erachter, en dan pas zie ik je plaatje. Geen idee waarom het niet rechtstreeks werkt. Meestal heb ik niet de zin om al die moeite te doen.....
Maar.... goeie benen, Hill, en mooi ingehouden buik :p Kidding, nee hoor kan je trots op zijn.

Thanks Neet, ik denk dat het aan jou ligt.. Bij mij is gewoon de foto te zien?

Ben er ook wel blij mee! Vandaag even niet.

giphy.gif

Ik doe mijn best! Morgen maar weer op het fietsje naar het werk om 500kcal te verbranden :roflol:

Verder even een rustige week, mijn hele lijf doet zeer. Heb mijn enkel verstuikt ofzo, doet echt gruwelijk zeer. En ook is er iets mis met de muis van mijn hand. Doet erg veel pijn bij aanraking en druk.

Blijkbaar is mijn lijf niet echt gemaakt voor andere dingen dan chillen op de bank forever and beyond.. dus dan doe ik dat maar even. :D

Misschien nog wel leuk om te weten is dat ik momenteel qua gewicht (zaterdagochtend) nog steeds rond de 54kg schommel. Was ergens wel verbaasd, ik weeg me zelden en had gedacht dat ik wel 57 / 58kg zou wegen :roflol:

Hillie is wellicht nog aan het bekomen van voorbije weekend. Het is hier immers verdacht stil... :D

Klopt. Het heeft er ingehakt. ;)

Feestje was geweldig, wat een locatie, wat een muziek, wat een sfeer!

De dag begon natuurlijk met kledingkeuzestress, donderdag hadden we daar al een kleine discussie over in het wat heeft je dag verpest topic. Hoewel ik in eerste instantie had besloten het niet aan te trekken, daarna toch f**k it gedacht en die outfit wel aangetrokken, maar dan met een kleine aanvulling: een wat langer vest zodat mijn booty wat meer bedekt was, speciaal voor de @Big Chungus 's onder ons. :windup:

Kom ik op dat festival, loopt er een chick in PRECIES DEZELFDE OUTFIT, maar dan zonder panty er onder en zonder vest! DE h**r! :windup: Nee, stond haar leuk en ze had een goede kont. Was toch ook een beetje te koud geweest, dus was erg blij met mijn eigen oufitje.

Super veel complimentjes gehad, doet je ego altijd goed natuurlijk. Grappig wel dat er steeds vaker chicks naar mij toekomen om te vertellen dat ze ook sporten (okay) en iemand die nog tips vroeg voor een platte buik. Liet nog even zien wat voor eiwitshakes ze allemaal had besteld en of dat haar ging helpen. Heb haar lekker in de waan gelaten. Ik kom niet op een technofeestje om mensen uit te leggen hoe dit allemaal werkt hoor :roflol:

Er werd echt heel vet gedraaid en heb dan ook zo'n 25.000 stappen gezet. Dat is voor mijn kleine pootjes wel behoorlijk. Om een uurtje of 9 waren we er wel weer klaar mee, dus lekker terug naar het hotel voor ons eigen afterparty :eyebrow:

het hotel was echt bizar slecht.. en dat is een understatement. Op de verdieping boven ons hadden ze een afterparty ofzo, om 2 uur 's nachts waren ze nog steeds met bedden / stoelen aan het schuiven, hels kabaal. Tot overmaat van ramp gingen ze daarna nog seks hebben dus hoorde je steeds het bed tegen de muur bonken :roflol:

Niet heel tof als je wilt slapen.. Gelukkig toch nog iets van 4 uurtjes kunnen pakken. Vannacht was jammer genoeg ook weer een korte nacht, hooguit 6 uurtjes geslapen.. :sad: en dat sucks. Dus nu zit ik met wallen, een dip, een dikke pens en megalui op mijn werk.

Maar, on the other hand al wel heel veel werk verzet, dus de tijd gaat wel snel.

Fijne dag allemaal!

Het is allemaal maar een momentopname nu, tegen eind van de week voel je je weer de fit Hilly die je bent!
Je hebt wel heel wat verbruikt ook hé, dus dat beetje eten van de laatste dagen blijft heus niet plakken :).
Wel naar van die pijntjes, ze blijven maar komen hé? :(
Verstuikte enkel én pijn aan de muis van je hand. Dan is gewoon alles f*cked om te doen in de gym :eek:.
Hopelijk geen last van tijdens het fietsen morgen...

Hotels met "papieren" muren zijn echt hatelijk.
Ik doe standaard oordopjes mee als ik uit huis moet slapen... Slaaptekort heeft ook geen gunstig effect op je mood natuurlijk :rolleyes:.

Ja ik ga echt NOOIT meer low budget voor een hotel na een festival, stomme pauper die ik ben.. Ja want van echt slapen komt het toch nooit, toch? Nou dat hebben we geweten :roflol:

Welkom terug! :cheer:

Inmiddels ben ik wel dik, heb zondag en gisteren niet echt gecared en getracked na een geweldige zaterdag @ rotterdam rave :heart: En nu care ik wel weer en ben ik aan het emotie-eten. Ik doe gewoon net alsof ik net als jij aan het bulken ben op 3000 kcal.

4 witte bollen, 2 met kaas (wel 1 plakje door de helft, ipv op elk broodje een heel plak.. /progress) 1 met eiersalade en 1 met kipfilet
100gr m&m salted caramel, de rest van het zakje heb ik weggepleurd, anders had ik er nog 100gr gegeten.

Schade om 12.00 uur vandaag: 1.700 kcal. Dus, nu maar even wachten tot het avondeten met verder eten
Oeps! #snackcidentje Wel netjes dat je alles bijhoudt. Stukje zelfkastijding ook wel natuurlijk!
Wel waardeloos want de ochtend na een festival zie je er wel altijd top uit..totdat de honger inkickt:o

Er werd echt heel vet gedraaid en heb dan ook zo'n 25.000 stappen gezet. Dat is voor mijn kleine pootjes wel behoorlijk. Om een uurtje of 9 waren we er wel weer klaar mee, dus lekker terug naar het hotel voor ons eigen afterparty :eyebrow:

het hotel was echt bizar slecht.. en dat is een understatement. Op de verdieping boven ons hadden ze een afterparty ofzo, om 2 uur 's nachts waren ze nog steeds met bedden / stoelen aan het schuiven, hels kabaal. Tot overmaat van ramp gingen ze daarna nog seks hebben dus hoorde je steeds het bed tegen de muur bonken :roflol:

Niet heel tof als je wilt slapen.. Gelukkig toch nog iets van 4 uurtjes kunnen pakken. Vannacht was jammer genoeg ook weer een korte nacht, hooguit 6 uurtjes geslapen.. :sad: en dat sucks. Dus nu zit ik met wallen, een dip, een dikke pens en megalui op mijn werk.

Maar, on the other hand al wel heel veel werk verzet, dus de tijd gaat wel snel.

Fijne dag allemaal!
Veeg me op! Wat een kutzooi! Ik heb ook een bloedhekel aan goedkope kuthotels!

• Like
Waarderingen: Bubs
En nu care ik wel weer en ben ik aan het emotie-eten. Ik doe gewoon net alsof ik net als jij aan het bulken ben op 3000 kcal.

Klinkt bijna als een 'eating-disorder'.

Hnggg lekker eten van vandaag, behalve de gevulde koek, dat moet ik niet hebben :bang:
Zoals je zelf al zegt verband je super veel op een festivaldag met al die stappen, dansen, weinig eten, etc
Dus je weekgemiddelde zal ook echt wel meevallen

@Punjab had in het dbb festival meet topic gepost plafonddienst te hebben, dat was wel een hele letterlijke dus :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.578
Het ligt NOOIT aan mij :( aan mijn browser instellingen misschien ... :)

wat een stress allemaal, gelukkig was die feesje prima :thumbs:

Ohhhh, is dat het ;)

De stress viel allemaal wel mee hoor, ik mag hier gewoon graag een beetje de dramaqueen uithangen.

Het is allemaal maar een momentopname nu, tegen eind van de week voel je je weer de fit Hilly die je bent!
Je hebt wel heel wat verbruikt ook hé, dus dat beetje eten van de laatste dagen blijft heus niet plakken :).
Wel naar van die pijntjes, ze blijven maar komen hé? :(
Verstuikte enkel én pijn aan de muis van je hand. Dan is gewoon alles f*cked om te doen in de gym :eek:.
Hopelijk geen last van tijdens het fietsen morgen...

Hotels met "papieren" muren zijn echt hatelijk.
Ik doe standaard oordopjes mee als ik uit huis moet slapen... Slaaptekort heeft ook geen gunstig effect op je mood natuurlijk :rolleyes:.

Jaa, geen drama hoor.. Voor ik het weet ben ik weer on track. Vind het ook niet echt erg en mijn fysiek is ook nog niet dramatisch, op wat vocht na, maar dat is natuurlijk logisch.

Het fietsen viel me goed mee, het was heerlijk fris en stil vanochtend in het bos, vond het stiekem wel een klein beetje eng in het donker :roflol: pas aan het einde begon mijn knie een beetje te zeuren, dus overall was het een fijne tocht!

Super lekker geslapen ook, lag denk ik om 19.30 uur al in dromenland en tot de wekker 4.15 uur ( + 10 minuten snoozen, ik was er nog niet klaar voor :roflol: )

Ja ik ga echt NOOIT meer low budget voor een hotel na een festival, stomme pauper die ik ben.. Ja want van echt slapen komt het toch nooit, toch? Nou dat hebben we geweten :roflol:

:roflol: echt he... luxepaardjes :roflol:

Oeps! #snackcidentje Wel netjes dat je alles bijhoudt. Stukje zelfkastijding ook wel natuurlijk!
Wel waardeloos want de ochtend na een festival zie je er wel altijd top uit..totdat de honger inkickt:o

Veeg me op! Wat een kutzooi! Ik heb ook een bloedhekel aan goedkope kuthotels!

:haha: Ik heb de afgelopen dagen niet getracked en gewoon alles gegeten waar ik trek in had (met mate dan, zonder me vol te vreten) omdat ik mezelf dat gunde, is echt al een hele tijd geleden dat ik zonder tracken/schema heb gegeten voor langer dan 1 dag. En met dagen waarop je vrijwel geen kcal binnenkrijgt en de hele dag aan het verbranden bent moet dat wel kunnen :D

Nu inderdaad wel weer back to tracking, anders blijf ik er in :haha: Niet getracked is niet gegeten :windup:

We hadden in het pauperhotel echt een pauperspiegeltje, dus ik kon mijn postfestivalshape conform traditie niet vastleggen :treuren:

Wij proberen hotels altijd een beetje in de buurt te zoeken, want om nog tientallen euro's aan taxi's uit te geven is ook zonde.. en in Rotterdam / Amsterdam is het sws al moeilijker om een fatsoenlijke prijs te krijgen voor een hotel. Hier waren we ook nog 85€ voor kwijt. En we zijn er effectief vaak maar 6 uurtjes ofzo :roflol: Gelukkig waren we voor uber heen en terug maar 25 euro kwijt :cheer:

Hnggg lekker eten van vandaag, behalve de gevulde koek, dat moet ik niet hebben :bang:
Zoals je zelf al zegt verband je super veel op een festivaldag met al die stappen, dansen, weinig eten, etc
Dus je weekgemiddelde zal ook echt wel meevallen

@Punjab had in het dbb festival meet topic gepost plafonddienst te hebben, dat was wel een hele letterlijke dus :roflol:

:cheer:

Gevulde koek had ik al in geen jaren gehad, en ik stond bij de bakker voor broodjes en toen zag ik ze liggen, verpakt per 1, dus ja.. wat doe je dan>?! :roflol:

Geen idee wat je op een gemiddelde festivaldag verbrand, maar als ik me bedenk dat ik ongeveer 8 uren nonstop aan het bewegen ben (in ieder geval op m'n feet sta) kunnen 3 daagjes niet tracken heus niet alles verpesten. Het energieniveau moet ook wel weer aangevuld worden.

Nu weer back on track, vandaag een dagje met 1100kcal, en vanaf morgen dan weer gewoon 1250kcal. Dan is een eventueel overschot ook wel weer gecompenseerd.

Die plafonddienst was inderdaad letterlijk... :grumble: Ben een aantal keer in staat geweest om over de gang te rennen en te schreeuwen dat ze moeten ophouden, of naar de balie te gaan en te klagen :roflol: Ik haat het zo als mensen mijn slaap verpesten. Maar opeens was het 6 uur en bleek ik toch nog 4 uurtjes te hebben geslapen.. :haha:

Klinkt bijna als een 'eating-disorder'.

Misschien moet jij even ophouden overal de eatingdisorderpolitie uit te hangen. :barf:

Jij bent 1 van de leden die maar weinig (lees: helemaal geen) positiviteit met zich meebrengt, nog even en je veroorzaakt eatingdisorders met je onzin. Doe dat even lekker ergens anders.

Wat er zo slecht is aan snoozen
“Ten eerste krijg je slechts een fragment van extra slaap, en die is vanslechte kwaliteit. ... Je wordt bijsnoozen dus telkens gewekt uit je diepe slaap, waardoor je de hele dag slaperig en daardoor minder productief bent.

Misschien moet jij even ophouden overal de eatingdisorderpolitie uit te hangen. :barf:

Jij bent 1 van de leden die maar weinig (lees: helemaal geen) positiviteit met zich meebrengt, nog even en je veroorzaakt eatingdisorders met je onzin. Doe dat even lekker ergens anders.
Blijkbaar ben ik de enige die zich kritisch durft uit te laten over deze levensstijl, zoals ik eerder bij @pat82 heb gedaan. Ik vind dit oprecht niet gezond. Maar als je niet tegen een kritisch geluid kunt dan stop ik er hier wel mee. Dit topic is jouw feestje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven