Fitness Seller

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aangezien imnewhere de moeite niet wil nemen om zijn post toe te lichten is het alleen maar gissen wat hij nou bedoelt. Wellicht doelt hij op een Binge eating disorder, wat het inderdaad zou kunnen zijn als ik dit al maanden iedere week zo zou doen. Maar dat is niet het geval.

Schouders ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was ..... :)
 
Schouders ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was ..... :)
juist!! schud die rommel van je af en weer verder, life go's on!! ;)
(je draagt wat rommel mee in een mensenleven)
 
Je zou van iedereen die met BB of topsport bezig is kunnen zeggen dat men een ongezonde relatie heeft met voeding en sport en dat is wat buitenstaander gauw doen. Uiteindelijk gaat het er toch om dat jij je er goed bij voelt.

M.i. is er pas sprake van een eetstoornis als je jezelf hier niet meer goed bij voelt en niet lekker in je vel zit. Dan is het aan te raden hulp te zoeken. Die hulp zal erop gericht zijn een ritme en/of houvast te vinden waar je je weer goed bij voelt en lekker in je vel zit en dat is juist exact wat HillR nu heeft gevonden toch?

Voor de een werkt alles loslaten, voor de ander juist de controle blijven houden. De een doet het liever zelf, de ander volgt het schema van zijn/haar coach, wat Vonk in dit geval is voor HillR . Supermooi toch. :)
 
.....En iemand met een ziekte c.q. stoornis bestempelen zonder verder ook maar iets te zeggen is wel respectvol :roflol:.....
ik wil me graag inschrijven voor dezelfde eetstoornis club. Ten eerste omdat het me reuze gezellig lijkt, en ten tweede omdat ik waarschijnlijk op dezelfde manier eet als Hill.
Zondag na het festival echt vies smerig dirty gegeten, daarna weer gewoon strak 1200-1300 kcal. Whatever floats your boat, toch?
Stoornis is toch iets waar je je aan stoort?
Volgens mij leggen jullie uit dat dit meer dan welkom en acceptabel is. Van Dale, stoornis: hinder, beletsel.
Nou jullie hebben geen hinder en al helemaal geen beletsel. :roflol: :roflol:
 
je bent er nog? ik denk je bent allang genegeerd :o HillR geeft je wel een kans ;)

:) Ik negeer niet zo snel, anders dan het soms misschien doet vermoeden kan ik best wel wat hebben. In mijn leven al heel wat te verduren gehad en het doet me verder niets. Ik ben alleen van mening dat je zulke dingen niet zomaar kunt gaan zeggen zonder daar bij na te denken en zonder verder wat nuttigs toe te voegen.

Deze meneer heeft al jaren wat af te geven op mij en mijn fysiek maar laat verder nooit wat horen. Dat is prima als hij zich daar beter bij voelt, maar kom niet met dat soort dingen aan zonder uberhaupt op de hoogte te zijn van de situatie.

Ben jij niet die ouwe jankerd die niet eens een paar gram kon aankomen op "5000kcal". HillR behaald meer resultaten dan jij. Ookal is ze volgens jou "ongezond" bezig.

Lekker bezig ook op een bb forum waar iedereen bezig is met eten. En een obsessie heeft met eten en trainen zeggen dat ze een probleem hebben.

Topsporters ook problemen ? Omdat zij zoveel trainen trainen en zich afkeren van sociale bezigheden omdat ze een doel hebben?

Donder toch op joe.

:haha:

ik wil me graag inschrijven voor dezelfde eetstoornis club. Ten eerste omdat het me reuze gezellig lijkt, en ten tweede omdat ik waarschijnlijk op dezelfde manier eet als Hill.
Zondag na het festival echt vies smerig dirty gegeten, daarna weer gewoon strak 1200-1300 kcal. Whatever floats your boat, toch?

Jij bent hartstikke welkom in mijn clubje! Deze week wel echt een moeilijke week gehad qua voeding :roflol: Nog nooit eerder zoveel trek gehad na een festival, terwijl ik voor het festival toch ook redelijk had gegeten. Heb afgelopen dagen continu honger gehad, maar gewoon echt ook "buikpijn" van de honger, dus heb de afgelopen dagen 1.500kcal gegeten ipv de voorgenomen 1250. Wel ook elke dag 20/30 minuutjes gewandeld.

we hebben allemaal een stoornis ,de een wat meer dan de ander ,maar ik zou niet anders willen

Jij mag ook bij de club, ter compensatie van de lengte :laugh:

Schouders ophalen en doorgaan met waar je mee bezig was ..... :)

:dunno:

Doe ik Neet! Het deert me verder ook niet to be honest, maarja. We zitten op een forum en daar hoort een discussietje bij toch, jammer dat ik blijkbaar de discussie in mijn eentje voerde :roflol:

juist!! schud die rommel van je af en weer verder, life go's on!! ;)
(je draagt wat rommel mee in een mensenleven)

Precies! Er zijn toch ook wel leukere dingen te bedenken in het leven!?

Je zou van iedereen die met BB of topsport bezig is kunnen zeggen dat men een ongezonde relatie heeft met voeding en sport en dat is wat buitenstaander gauw doen. Uiteindelijk gaat het er toch om dat jij je er goed bij voelt.

M.i. is er pas sprake van een eetstoornis als je jezelf hier niet meer goed bij voelt en niet lekker in je vel zit. Dan is het aan te raden hulp te zoeken. Die hulp zal erop gericht zijn een ritme en/of houvast te vinden waar je je weer goed bij voelt en lekker in je vel zit en dat is juist exact wat HillR nu heeft gevonden toch?

Voor de een werkt alles loslaten, voor de ander juist de controle blijven houden. De een doet het liever zelf, de ander volgt het schema van zijn/haar coach, wat Vonk in dit geval is voor HillR . Supermooi toch. :)

Ik zou het niet direct een ongezonde relatie noemen, maar een andere relatie. Daar waar de één op wekelijkse basis zoetigheid en calorierijke voeding tot zich neemt doe ik dat eens in de zoveel tijd, maar dan in een grotere hoeveelheid dan de mensen die dat op wekelijkse basis doen.

Het is een ingewikkelde discussie ook wel. Hetgeen wat je zegt mbt een eetstoornis heb je helemaal goed. En dat is waarom ik het zo lullig vond, ik zit hartstikke goed in mijn vel, beter dan ooit, voor het eerst in mijn leven is dit een jaar waarin ik kan zeggen dat ik echt tevreden ben met mij zelf op alle gebieden (niet alleen qua voeding/fysiek) en heb ik eindelijk mijn weg gevonden.. en dan komt er zo'n nietsnut je zeggen dat je ziek bent :roflol:

Iedereen heeft idd een andere manier wat voor hen werkt. Ik volg wanneer ik dat wil hetgeen wat Vonk :heart: mij aanraadt. Vooral tijdens mijn cut vertrouw ik hier volledig op (en kijk eens hoe ver dat mij heeft gebracht :fluit:) Op dit moment volg ik geen schema maar doe ik meer IIFYM en gebruik daarin wel de producten waarvan Pun mij dat tijdens mijn cuts aanraadt, maar verder is er op dit moment geen sprake meer van een strikt schema vwb voeding of training zelf.

Misschien is het goed om nog maar eens aan te kaarten dat ik Pun hier grotendeels aan het pesten ben tijdens mijn cuts over voeding e.d. Ik zeg altijd wel dat ik dingen niet mag van Pun (dat is niet het geval) ik wil het zelf niet, maar op één of andere manier helpt het mij om net te doen alsof het van Pun niet mag. Ik heb een beetje debiele humor. of....misschien heb ik toch een stoornis. :gek:

Stoornis is toch iets waar je je aan stoort?
Volgens mij leggen jullie uit dat dit meer dan welkom en acceptabel is. Van Dale, stoornis: hinder, beletsel.
Nou jullie hebben geen hinder en al helemaal geen beletsel. :roflol: :roflol:

:laugh:

Ik ook! Gewoon omdat ik ergens bij wil horen :twitch:

WELKOM!!! Welke stoornis wil jij?

UPDATE

Weinig te melden deze week, nog geen gym van binnen gezien, ben echt megalui deze week. Volgende week maar weer hoor.

Vanavond lekker uit eten met de liefste :heart: en zondag moet ik verjaardag vieren in Friesland :janken: Helemaal geen zin in, maar het is de verjaardag van mijn oma die 89 is geworden en ik weet hoe gelukkig zij er van wordt als ik langskom, dus ik offer me maar op.. there better be cake.

Hoewel ik afgelopen zondag/maandag/dinsdag dacht dat ik blij was dat het festivalseizoen voor ons voorbij is vind ik het inmiddels alweer jammer en had ik dit weekend liever nog een feestje gepakt.. :grumble: Mja, dat kan niet als je in de ochtend op de koffie verwacht wordt en je eerst 2 uren moet rijden.. :bang:

Aan al het moois komt een einde I guess..

Behalve aan mijn fysiek natuurlijk (hoop ik heel heel heel erg xD)

33399D87-16DB-4509-99E8-45D0ADB3E9EE.jpeg
0C3EC517-5A35-463B-9127-BAD66E03CE47.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat iemand met 1 opmerking veel zendtijd krijgt hier... anyways je shape staat er weer mooi bij vandaag :)
Geniet nog maar even van je oma, mijn ouders zijn nu 86 en 87, altijd wel gezond geweest, maar het holt wel achteruit, dus ik moet nog maar zien dat die de 89 halen :(
 
Tja...mijn moeder was gevallen in huis, heup gebroken en dat werd haar fataal 92 :(
 
Ik vind wel dat iemand met 1 opmerking veel zendtijd krijgt hier... anyways je shape staat er weer mooi bij vandaag :)
Geniet nog maar even van je oma, mijn ouders zijn nu 86 en 87, altijd wel gezond geweest, maar het holt wel achteruit, dus ik moet nog maar zien dat die de 89 halen :(

Is weer eens wat anders dan anders toch? Houd er een beetje leven in en het is toch interessant om over dat soort dingen te discussiëren? Als het altijd allemaal alleen maar over wat ik heb getraind en wat ik heb gegeten gaat is de lol er gauw af, vind ik zelf :D

Dankjewel, ik geniet zeker van de tijd die ik nog heb met mijn oma! Ook zij gaat merkbaar achteruit en ze heeft toch al heel wat medische tegenslagen gehad, but still going strong, hopelijk nog voor lange tijd. Ik vind het absoluut geen moeite om er naar toe te gaan voor haar!

Het is erg verdrietig dat er op een gegeven moment een einde aan moet komen :sad: Sommige mensen wil je gewoon niet moeten missen. Ik hoop dat je ouders nog lang bij je mogen blijven.
 
Leuk jurkje! Ik heb iets gelijkaardigs haha :D.
Als je gewoon verder gaat zoals je al de hele zomer doet, dan zal die fysiek je nog heeeel lang bij blijven hoor!

Mag ik ook bij de eetstoornis club trouwens? Ik heb thuis iemand zitten die vindt dat ik daar prima in pas :rolleyes:.
En er zijn alleen maar gezellig mensen in zo te zien :p.
 
Ik wens je een fijn feestje toe met je oma. Ze zal jouw komst zeker en vast appreciëren. En zolang als mogelijk nog genieten van de tijd die jullie samen nog rest. Immers, niemand heeft het eeuwige leven. Maar fijne herinneringen gaan lang mee. :o
 
Ook wel eens lekker toch, even geen training en gewoon genieten van het mooie weer!
dat zal je mooie shape echt niet meteen verpesten hoor.
 
Leuk jurkje! Ik heb iets gelijkaardigs haha :D.
Als je gewoon verder gaat zoals je al de hele zomer doet, dan zal die fysiek je nog heeeel lang bij blijven hoor!

Mag ik ook bij de eetstoornis club trouwens? Ik heb thuis iemand zitten die vindt dat ik daar prima in pas :rolleyes:.
En er zijn alleen maar gezellig mensen in zo te zien :p.
als je gaat over eten mag je in mijn club kbennietdikikbeweereenpowerliftertezijnclub :P
 
denk dat wat jij hebt gedaan, 1500 de week na een festival, een stuk beter is dan 1300 oid. Ik deed deze week het laatste en voelde me op vrijdag nog steeds een gebakken visje. Merk toch dat je het echt niet moet onderschatten wat herstel aan energie kost. Niet zo gek dus dat je meer trek had!
 
Update

Hiii people.

Zaterdag dan maar weer eens een gym van binnen bekeken. I'm not in a good place atm en je vergeet dan al gauw wat sporten voor je mentale gesteldheid kan doen. Fullbody gedaan zodat ik deze week gewoon weer kan oppakken. Rustig begonnen maar desondanks ernstig spierpijn :roflol:

RDL SS Bodyweight squats
4x8x60 / 4x10

Bulgarian splitsquat (los)
4x10x15

Dit was een dingetje zeg, mijn balans was echt superruk :roflol: 3x gevallen omdat ik dus mijn evenwicht niet kon houden.

Legextensions
1x8x18
1x8x25
1x8x32
1x8x39

Glute pullthrough
4x8x54

Facepulls
2x8x25
2x8x32

Rope pushdown
3x8x18

Sideraises SS DB Flyes
3x8x5 / 3x8x3

DB curl
3x8x8

Lat pulldown
3x8x25

FOOOOOOOOOD
Vrijdag lekker uit eten geweest, als hoofdgerecht een mixed grill. :eating:
Zaterdag lekker wezen lunchen, broodje hamburger drool:
Zondag 6km wezen wandelen en als traktatie een frietje gegeten :eyebrow:
Zondagavond lekker gebbq'd.

Dusssssssssssss

:piggy:

Een foto als afsluiter, dat was zaterdagochtend, voordat het echte vreetfestijn begon.

 
I'm not in a good place atm en je vergeet dan al gauw wat sporten voor je mentale gesteldheid kan doen.
Enig idee hoe dat komt (zonder daar verder over uit te wijden?)

Wel lekker weekend gehad zo te zien! Sleept Vonk je niet naar de gym tijdens dit soort periodes? Shape is nog steeds on point, je bent goed bezig!
 
Zie niet wat het issue is met het eten als je zo'n lichaam hebt hoor :scratch:
 
Zie niet wat het issue is met het eten als je zo'n lichaam hebt hoor :scratch:
Andere mensen hebben altijd een hele andere kijk op iemands lichaam dan diegene zelf. Daar gaan complimentjes niet zoveel aan veranderen weet ik uit eigen ervaring ;-)
 
Andere mensen hebben altijd een hele andere kijk op iemands lichaam dan diegene zelf. Daar gaan complimentjes niet zoveel aan veranderen weet ik uit eigen ervaring ;-)

True.

Complimenten? Zo zie ik het niet echt. Het moet wel gezegd worden vanuit een ander standpunt dan je eigen vind ik.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven