XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Oef! Bulgarian split squats na die legpresses:eek!:

Waren inderdaad bijna niet te doen :roflol: Ik vond dat ik me niet zo aan moest stellen, heb ze wel met meer kg gedaan, dus vond mezelf echt een mietje toen het zowat zwart voor mijn ogen werd :nut: Toch maar iets langer rust tussen setjes genomen.

Zal ook beetje ademhaling geweest zijn, we hebben een dude in de gym die tussen zijn setjes heen en weer gaat lopen (voor de spiegel). ik word daar echt super zenuwachtig van. Die loopt dan ook echt in een straal van 25 meter tussen de apparaten enzo door.. :gek: Moet mezelf altijd ontzettend inhouden om niet tegen hem te gaan schreeuwen: BLIJF NOU GEWOON EENS STILSTAAN FUCKING DEBIEL!

Maar je bent geweest, en gezien de omstandigheden verdien een dikke vette schouderklop en een knuffel.

lief :kiss:

TRAINING DONDERDAG
Was een zware dag, had gym liever geskipped, maar verdomme schouders er onder en niet zeuren.

Plateloaded pulldown
1x15x50
1x10x70
1x8x80
1x8x90 pfffffffffffff, met moeite

DB Row
3x8x12
1x8x14

DB Flyes
3x10x5

Facepulls
4x10x18

Mehh, voelde niet lekker

Rope pushdown SS One arm cable curl
3x10x18 / 3x8x9

Cable crunches
3x10x32

Rope curls SS one armed pushdown
3x8x18 / 3x8x9

CARDIO
20 minuten stairmaster, niveau 11, +- 250kcal

Schouders geprobeerd, maar die zijn fucked :sad: Had ik al gezegd dat ik vorige week voor eerst naar fysio ben geweest? :clap: Applaus voor mijzelf. Kennelijk zit er heel veel spanning in mijn rug / traps en ook mijn achterkant schouders. Bohhhhhhhhhhh, die fysio is een goeie, door middel van drukpunt massage heeft ze het wat los gemaakt, voelde gelijk een stuk beter. Maar hell, wat doet dat schouder zeer. Na de behandeling ook wel enkele dagen behoorlijke uitstraling gehad naar mijn arm. Grappig ook wel dat de oorzaak blijkbaar heel ergens anders zit dan waar ik de pijn voelde. Vanmiddag weer een behandeling.

Voeding gaat goed, ik zorg dat ik genoeg eet (eiwitrijke dingen), zodat ik niet in emo vreetbuien beland.

Voeding ziet er ongeveer zo uit:

2 boterhammen kipfilet
1x sla met tonijn (half blikje) | Bedoeling was om dit twee keer te eten, maar ik krijg het niet weg.
1 eiwitreep (barebell hnngg)
waar nodig rijstwafels +- 4 á 5 stuks (30 kcal per stuk)
waar nodig plakjes kipfilet

Avondeten ben ik flexibeler in op het moment. Gisteren bijvoorbeeld ook gebakken aardappeltjes gehad ipv carbloosdrool: En eergisteren "Gehaktballetjes pizzaiola" van knorr :eating:

Op deze manier goed vol te houden, ondanks dat ik een emotioneel wrak ben, door wat meer te eten geen trek in vreterij (althans geen onstilbare, wel een aantal keer overwogen)en daardoor goed in mijn vel omdat ik me niet ook nog schuldig hoef te voelen over voeding.

Gains :fuckyeah:

Haha yeah, heeft even geduurd, maar toch maar naar je fysio gegaan. Volgens mij ben je ook niet eigenwijs of zo hihi.

Wat is de verwachting van de fysio? Mag je gewoon lekker trainen als je zin hebt?

Maar nette training, zeker ondanks je niet goed in je vel zit!

• #2.643
Haha yeah, heeft even geduurd, maar toch maar naar je fysio gegaan. Volgens mij ben je ook niet eigenwijs of zo hihi.

Wat is de verwachting van de fysio? Mag je gewoon lekker trainen als je zin hebt?

Maar nette training, zeker ondanks je niet goed in je vel zit!

Errr, de verwachting van de fysio, daar heb ik niet echt naar geluisterd, weet ook echt niet of ze daar iets over heeft gezegd :roflol: Ook niet echt naar gevraagd, ik wil gewoon dat ze de boel losmaakt. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op restricties of wat ik wel moet doen / extra moet doen. Het zal voornamelijk komen door een verkeerde houding door / vanwege spanning. Daar werk ik al op een andere manier aan, zij moet gewoon de lichamelijke klachten verhelpen die daar uit voort komen, en verder moet ze niet bemoeie :haha::haha:

Thanks! :D Vind het sporten op zich niet vervelend, maar het voelt alsof ik met 50kg extra aan mijn benen beweeg.. alles voelt zwaar, totaal energieloos.. Maar ik weet ook wel dat ik me alleen maar slechter ga voelen als ik niet beweeg.. dusja, dan maar de mindere van twee kwaden

Hahahaha het is alsof ik mezelf hoor :roflol:
Gelukkig geeft m'n fysio weinig beperkingen, dus zo nu en dan wil ik nog wel eens luisteren hahaha.

Spanning.. i know. Slopend voor je lijf. Kun je overal van die fijne klachten krijgen. Even weer lekker je koppie op orde krijgen, dan zal de rest ook meer los komen idd.

Haha als die 50 kg dan nog wat zouden opleveren.. :roflol:
Maar gelijk heb je. Doe vooral wat goed voelt en waar jij rust uit haalt! ;)

Tussen setjes legtrain wil ik ook nog weleens lopen ivm de pomp en daar bijbehorende stijfheid, niks geks aan toch?
Je gaat toch niet steeds voor mensen langs lopen ijsberen, doe dat achter in de zaal ofzo! :)
een beetje rekening houden met elkaar, je haalt iemand toch niet uit zn concentratie, iets van respect ofzo?? :)

niet persoonlijk hoor snap je wel toch? :)

Je gaat toch niet steeds voor mensen langs lopen ijsberen, doe dat achter in de zaal ofzo! :)
een beetje rekening houden met elkaar, je haalt iemand toch niet uit zn concentratie, iets van respect ofzo?? :)

Dacht dat het om het lopen op zich ging, maar bij nadere bestudering van @HillR 's post snap ik dat die gast voor haar langs liep te ijsberen.

Dan snap ik de frustratie wel :chainsaw:

Ik was vast niet in de buurt :roflol: Heb wel iemand zien ijsberen, maar niet in de buurt van @HillR

Dat was zo'n mooie MTII gebruinde bodydildoert, bedoelde je hem @HillR ? Met zijn fluffy vriendinnetje?

• #2.649
Hahahaha het is alsof ik mezelf hoor :roflol:
Gelukkig geeft m'n fysio weinig beperkingen, dus zo nu en dan wil ik nog wel eens luisteren hahaha.

Spanning.. i know. Slopend voor je lijf. Kun je overal van die fijne klachten krijgen. Even weer lekker je koppie op orde krijgen, dan zal de rest ook meer los komen idd.

Haha als die 50 kg dan nog wat zouden opleveren.. :roflol:
Maar gelijk heb je. Doe vooral wat goed voelt en waar jij rust uit haalt! ;)

Haha, herkenbaar dus! Ik ben alweer aardig op de goede weg, al moet ik wel leren dat ik niet zo moet bagatelliseren hoe ik me voel. Ik vind mezelf al gauw een aansteller, maar ik heb gehoord dat emoties soms best mogen en dat je daar beter aan toe kunt geven dan alles op te kroppen. En ik moet eerlijk zeggen dat dat horen ook al een opluchting is.

Haha, massive progressie zou ik wel maken denk ik als ik opeens 50kg mee moet zeulen :P

Tussen setjes legtrain wil ik ook nog weleens lopen ivm de pomp en daar bijbehorende stijfheid, niks geks aan toch?

Dat is ook geen probleem hoor, Midden in onze gym is een platform om te deadliften (2 stuks) en een groot gedeelte spiegel waar niets voor staat. Dat is volgens mij bedoeld om je houding te checken tijdens de lifts e.d. Daar stond een bankje vrij die ik heb gepakt om te split squatten. Verder is daar niets. Deze dude die doet altijd supersetjes met allerlei soorten gewichten voor zijn upperbody, en als hij dan zo'n setje klaar heeft gaat hij rondlopen, voor de spiegel, om de biceppomp te checken enzo, dichterbij, verderweg, de andere kant, en daarbij maakt hij dan gebruikt van de 10 meter lange wand met spiegels.

Ik heb nogal moeite met al die selfworshipping :roflol: Het is super irritant als je dood gaat op een oefening en er steeds iemand in en uit je gezichtsveld komt. Als dat dan met een doel is om een gewicht te pakken is dat anders dan iemand die op zichzelf geilt :roflol:

En het is niet de eerste keer dat hij het doet.. ik zie hem dat allllllllltijd doen, dus ik heb een soort van haat ontwikkeld denk ik :roflol:

haha, precies!

Dacht dat het om het lopen op zich ging, maar bij nadere bestudering van @HillR 's post snap ik dat die gast voor haar langs liep te ijsberen.

Dan snap ik de frustratie wel :chainsaw:

Lopen opzich mag iedereen doen, er is zelfs een idiot bij ons in de gym die tussen zijn setjes door hardlopend een rondje door de gym maakt, prima. :P

Ik was vast niet in de buurt :roflol: Heb wel iemand zien ijsberen, maar niet in de buurt van @HillR

Dat was zo'n mooie MTII gebruinde bodydildoert, bedoelde je hem @HillR ? Met zijn fluffy vriendinnetje?

Nee, het is die ecto pakistaan... die in het weekend eens een keer super lang de smith bezet hield (toen zei ik immers ook die loopt hier ergens rond :roflol: dat jij aangaf dat ik zijn spullen gewoon weg moest zetten en gewoon mijn ding moest doen :P )

Lopen opzich mag iedereen doen, er is zelfs een idiot bij ons in de gym die tussen zijn setjes door hardlopend een rondje door de gym maakt, prima. :P

Ach ja, je maakt ze in alle soorten en maten mee ; bij ons veel luchtboksers en dansers... :dunno::gek:

Lopen op zich is niet zo'n issue, maar mensen die constant ijsberen zijn inderdaad irritant. :P
Zeker als mensen er ook nog bij gaan lopen bellen en bezig zijn op de machine / rack waar jij op aan het wachten bent.

Schouders geprobeerd, maar die zijn fucked :sad: Had ik al gezegd dat ik vorige week voor eerst naar fysio ben geweest? :clap: Applaus voor mijzelf. Kennelijk zit er heel veel spanning in mijn rug / traps en ook mijn achterkant schouders. Bohhhhhhhhhhh, die fysio is een goeie, door middel van drukpunt massage heeft ze het wat los gemaakt, voelde gelijk een stuk beter. Maar hell, wat doet dat schouder zeer. Na de behandeling ook wel enkele dagen behoorlijke uitstraling gehad naar mijn arm. Grappig ook wel dat de oorzaak blijkbaar heel ergens anders zit dan waar ik de pijn voelde. Vanmiddag weer een behandeling.

Voeding gaat goed, ik zorg dat ik genoeg eet (eiwitrijke dingen), zodat ik niet in emo vreetbuien beland.
Good vibes hier Hill!

Hopelijk brengt het je enkel positiviteit!:woot:

• #2.654
Merci mensen :D

TRAINING ZONDAG

BB Hipthrust

1x15x40
1x10x60
2x8x80

EDIT (oefening vergeten): Bulgarian split squat
1x10x27
1x8x37 :sad:
1x8x27

Mijn knieen trekken 37 op het moment niet, zucht.

RDL
4x8x45

Legpress (machine)
4x10x ?

Omdat ik dat ding niet zo vaak doe vergeet ik altijd op hoeveel gewicht ik 't doe, geeindigd met setje met 93kg geloof ik

Calfdingen op de legpress machine
4x12x73

Walking lunges + 25kg
1x9
2x10

Weinig oefeningen :roflol: Was wel echt goed kapot, viel me zwaar, en wilde eigenlijk maar 2 setjes lunges doen, maar om Pun trots te maken m'n laatste setje ook maar gedaan. Op advies van de fysio mijn bovenrug na de training maar even gestretched.

Mijn bovenlichaam is best een wrak atm, schouder links is echt mega overbelast, hoewel 't wel redelijk ging, kon ik vanochtend niet eens mijn tas vast houden, nu ook continu uitstraling naar mijn arm. Super vervelend. Daarnaast ook heel veel spanning op mijn traps. Vrijdag nog fysiotherapie gehad, dus misschien dat mijn schouder daarom nu zo fucked aan voelt. De drukpunten die ze daar doet zijn echt verschrikkelijk. :P

Vanavond wel naar de gym, maar ik ga denk ik cardio doen. Upperbody voorlopig maar even skippen.

Tot slot de stand van zaken:

CB44353C-AAE5-42CC-BB26-B373A648905E.jpeg

Laatst bewerkt:
Wat een schoenen!!!:haar:

en wat een shape!!:titty:

Goede shape zeg! En die bulgarian split squats... t*ring daar ga je stuk aan.

Goeie shape Hill (ondanks alle geklaag....).
Overdrijf je die bulgarians niet? Je hele BW + die 37 komt op een been tenslotte. Beetje minder lijkt me ook nog steeds zwaar.

Merci mensen :D

TRAINING ZONDAG

BB Hipthrust

1x15x40
1x10x60
2x8x80

EDIT (oefening vergeten): Bulgarian split squat
1x10x27
1x8x37 :sad:
1x8x27

Mijn knieen trekken 37 op het moment niet, zucht.

RDL
4x8x45

Legpress (machine)
4x10x ?

Omdat ik dat ding niet zo vaak doe vergeet ik altijd op hoeveel gewicht ik 't doe, geeindigd met setje met 93kg geloof ik

Calfdingen op de legpress machine
4x12x73

Walking lunges + 25kg
1x9
2x10

Weinig oefeningen :roflol: Was wel echt goed kapot, viel me zwaar, en wilde eigenlijk maar 2 setjes lunges doen, maar om Pun trots te maken m'n laatste setje ook maar gedaan. Op advies van de fysio mijn bovenrug na de training maar even gestretched.

Mijn bovenlichaam is best een wrak atm, schouder links is echt mega overbelast, hoewel 't wel redelijk ging, kon ik vanochtend niet eens mijn tas vast houden, nu ook continu uitstraling naar mijn arm. Super vervelend. Daarnaast ook heel veel spanning op mijn traps. Vrijdag nog fysiotherapie gehad, dus misschien dat mijn schouder daarom nu zo fucked aan voelt. De drukpunten die ze daar doet zijn echt verschrikkelijk. :P

Vanavond wel naar de gym, maar ik ga denk ik cardio doen. Upperbody voorlopig maar even skippen.

Tot slot de stand van zaken:

CB44353C-AAE5-42CC-BB26-B373A648905E.jpeg

Mag ik vragen wat voor een kast dat is? En welke maat erin past :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven