- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Waren inderdaad bijna niet te doen
Ik vond dat ik me niet zo aan moest stellen, heb ze wel met meer kg gedaan, dus vond mezelf echt een mietje toen het zowat zwart voor mijn ogen werd
Toch maar iets langer rust tussen setjes genomen. Zal ook beetje ademhaling geweest zijn, we hebben een dude in de gym die tussen zijn setjes heen en weer gaat lopen (voor de spiegel). ik word daar echt super zenuwachtig van. Die loopt dan ook echt in een straal van 25 meter tussen de apparaten enzo door..
Moet mezelf altijd ontzettend inhouden om niet tegen hem te gaan schreeuwen: BLIJF NOU GEWOON EENS STILSTAAN FUCKING DEBIEL!Maar je bent geweest, en gezien de omstandigheden verdien een dikke vette schouderklop en een knuffel.
lief

TRAINING DONDERDAG
Was een zware dag, had gym liever geskipped, maar verdomme schouders er onder en niet zeuren.
Plateloaded pulldown
1x15x50
1x10x70
1x8x80
1x8x90 pfffffffffffff, met moeite
DB Row
3x8x12
1x8x14
DB Flyes
3x10x5
Facepulls
4x10x18
Mehh, voelde niet lekker
Rope pushdown SS One arm cable curl
3x10x18 / 3x8x9
Cable crunches
3x10x32
Rope curls SS one armed pushdown
3x8x18 / 3x8x9
CARDIO
20 minuten stairmaster, niveau 11, +- 250kcal
Schouders geprobeerd, maar die zijn fucked
Had ik al gezegd dat ik vorige week voor eerst naar fysio ben geweest?
Applaus voor mijzelf. Kennelijk zit er heel veel spanning in mijn rug / traps en ook mijn achterkant schouders. Bohhhhhhhhhhh, die fysio is een goeie, door middel van drukpunt massage heeft ze het wat los gemaakt, voelde gelijk een stuk beter. Maar hell, wat doet dat schouder zeer. Na de behandeling ook wel enkele dagen behoorlijke uitstraling gehad naar mijn arm. Grappig ook wel dat de oorzaak blijkbaar heel ergens anders zit dan waar ik de pijn voelde. Vanmiddag weer een behandeling. Voeding gaat goed, ik zorg dat ik genoeg eet (eiwitrijke dingen), zodat ik niet in emo vreetbuien beland.
Voeding ziet er ongeveer zo uit:
2 boterhammen kipfilet
1x sla met tonijn (half blikje) | Bedoeling was om dit twee keer te eten, maar ik krijg het niet weg.
1 eiwitreep (barebell hnngg)
waar nodig rijstwafels +- 4 á 5 stuks (30 kcal per stuk)
waar nodig plakjes kipfilet
Avondeten ben ik flexibeler in op het moment. Gisteren bijvoorbeeld ook gebakken aardappeltjes gehad ipv carbloos
En eergisteren "Gehaktballetjes pizzaiola" van knorr 
Op deze manier goed vol te houden, ondanks dat ik een emotioneel wrak ben, door wat meer te eten geen trek in vreterij (althans geen onstilbare, wel een aantal keer overwogen)en daardoor goed in mijn vel omdat ik me niet ook nog schuldig hoef te voelen over voeding.
Gains

Vind het sporten op zich niet vervelend, maar het voelt alsof ik met 50kg extra aan mijn benen beweeg.. alles voelt zwaar, totaal energieloos.. Maar ik weet ook wel dat ik me alleen maar slechter ga voelen als ik niet beweeg.. dusja, dan maar de mindere van twee kwaden