AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
True.

Complimenten? Zo zie ik het niet echt. Het moet wel gezegd worden vanuit een ander standpunt dan je eigen vind ik.
Je ziet dat HillR kritisch over haarzelf blijft terwijl dit topic 131 pagina's heeft vol met complimenten.

Ik heb dat zelf ook heel erg. Je bent een paar weken goed bezig, je neemt een keer een cheatmeal en je hebt gelijk het idee dat je alles verziekt hebt.

Natuurlijk is dat iets wat tussen je oren zit, maar zie diegene maar eens te overtuigen. No way :roflol:

Je ziet dat HillR kritisch over haarzelf blijft terwijl dit topic 131 pagina's heeft vol met complimenten.

Ik heb dat zelf ook heel erg. Je bent een paar weken goed bezig, je neemt een keer een cheatmeal en je hebt gelijk het idee dat je alles verziekt hebt.

Natuurlijk is dat iets wat tussen je oren zit, maar zie diegene maar eens te overtuigen. No way :roflol:

Klopt ook weer :)

Maar als je mekaars lichaam niet een beetje in perspectief brengt, gaat de ander misschien helemaal over het rooie. So to speak. Dus ja, net zo zeer als fatty's eens een spiegel moeten
voorgehouden worden, is dat bij ons ook. En hopelijk denkt die persoon dan, ja, eigenlijk, ik zie er wel damn nice uit.

Klopt ook weer :)

Maar als je mekaars lichaam niet een beetje in perspectief brengt, gaat de ander misschien helemaal over het rooie. So to speak. Dus ja, net zo zeer als fatty's eens een spiegel moeten
voorgehouden worden, is dat bij ons ook. En hopelijk denkt die persoon dan, ja, eigenlijk, ik zie er wel damn nice uit.

Klopt helemaal, vaak helpt het om naar festivals of feesten te gaan.. Of eender welke plek "normale" mensen komen. Dat dere perspectief :heart:

tenor.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.624
Enig idee hoe dat komt (zonder daar verder over uit te wijden?)

Wel lekker weekend gehad zo te zien! Sleept @Punjab je niet naar de gym tijdens dit soort periodes? Shape is nog steeds on point, je bent goed bezig!

Yes ik weet waar het door komt. Voordat mensen denken dat ik toch kamp met een eetstoornis of iets :roflol: Dat is niet het geval.

Pun is er gelukkig voor mij op alle mogelijke manieren. Mij naar de gym slepen is niet altijd een oplossing, helaas.

Voordeel is dat ik momenteel maar weinig honger heb, wel veel probeer te wandelen.. waardoor ik qua weektotaal kcal wel redelijk goed zit denk ik.

Zie niet wat het issue is met het eten als je zo'n lichaam hebt hoor :scratch:

Geen issues hoor! Ben nog aardig tevreden met mijn fysiek. Maar vanochtend zag het er natuurlijk heel anders uit na zo'n weekend :roflol:

Andere mensen hebben altijd een hele andere kijk op iemands lichaam dan diegene zelf. Daar gaan complimentjes niet zoveel aan veranderen weet ik uit eigen ervaring ;-)

Dat is waar, je ziet zelf altijd verbeterpunten. Daarnaast helpt het ook niet dat er soms momenten zijn geweest waar je er beter bij hebt gestaan (bijv. lager vetpercentage). Tuurlijk is dit dan ook nog okay, maar dat andere was beter... dus hier kun je dan al niet meer tevreden mee zijn.

True.

Complimenten? Zo zie ik het niet echt. Het moet wel gezegd worden vanuit een ander standpunt dan je eigen vind ik.

Ook waar. Gelukkig ben ik tegenwoordig wel tevreden en was dit jaar mijn beste fysiek ooit.

Al dat vocht wat je dan vasthoudt is dan ook geen pretje en daardoor geeft de spiegel ook gelijk een heel ander beeld. :roflol:
Gelukkig maak ik me op dit moment niet zo heel erg druk om mijn fysiek.. Ik realiseer me steeds vaker dat ik er prima uitzie.

Laatst bewerkt:
Pfffieuww, godzijdank, de lange stilte kwam dus niet doordat ik het E-woord hier heb laten vallen. Ik begon er al een slecht gevoel over te krijgen afgelopen weekend.:(

• #2.626
Pfffieuww, godzijdank, de lange stilte kwam dus niet doordat ik het E-woord hier heb laten vallen. Ik begon er al een slecht gevoel over te krijgen afgelopen weekend.:(

Hoewel jij dankbaar bent voor het feit dat jij niet de reden bent van mijn afwezigheid, had ik dat liever wel gehad. Maar ik begrijp het hoor.

No hard feelings.

Mooi kut Hill, succes ermee..

Y.....

Het komt er kort gezegd op neer dat ik niet zo'n goede band met mijn moeder blijk te hebben als dat ik dacht. Hoewel ik mij mijn hele leven naar haar maatstaven heb proberen te schikken is het nu op. Ik kan het niet meer. Sinds ik mijn eigen keuzes maak en het leven probeer te leiden zoals ik dat wil is onze band ontzettend achteruit gegaan en gaat ons contact heen en weer tussen ontzettend "positieve" momenten waarbij ik ijdele hoop heb dat ze dan eindelijk begrijpt dat ik volwassen ben en mijn eigen keuzes kan en mag maken, tot dat mijn moeder die farce niet meer vol kan houden en 180 graden draait en mij weer tot op het bot kwetst.

Hoewel ik dacht dat ik wel in de gaten had hoe het spelletje werkt en ik mij niet meer zou laten meeslepen in haar ellende en kwetserij, blijkt keer op keer dat ik niet bestand ben tegen deze touwtrekkerij en zij keer op keer wint ten koste van mijn gevoel.

Ik realiseer mij pas nu hoe onze band echt geweest is en herinner mij situaties waarvan ik nu denk: what the actual f**k, waardoor ik emotioneel op het moment behoorlijk aan de grond zit.

Maargoed, dit was al niet meer "kort gezegd" :roflol:
Neem het me niet kwalijk als ik hierop reageer en je er absoluut geen bal mee kan, aan de andere kant misschien ook weer wel.
Wat ik tussen de regels door lees is dat je hoe dan ook nog steeds je moeder wilt pleasen.
Je neemt wel afstand maar niet voldoende. Je bent, voor zover ik kan concluderen omdat ik je nooit in reallife heb ontmoet, een slimme volwassen vrouw die weet wat ze wil. En ik lees/bemerk dat je toch op een of andere manier goedkeuring zoekt bij je moeder.

Het enige advies wat hier past is, volg je eigen weg. En ik weet heus wel dat dit niet zo eenvoudig is.
Geef het tijd en tijd geeft je de oplossing. Je steun staat naast je. Succes en ook sterkte. :heart:

ik heb mijn biologische vader slechts 1 uur gekend ,rond mijn 21e jaar hebben we elkaar 1 keer ontmoet ,ik zoek nog altijd goedkeuring van hem :o

@HillR ik vind je echt een eindbaas! Niet goed in je vel zitten, gaan trainen, dan 3 keer op je muil gaan. En dan nog gewoon doorgaan! Topper!

Super goed dat je het inzicht hebt gekregen wbt je moeder. Hoe makkelijk er door een ander geoordeeld kan worden of wat je wel of niet zou moeten doen, dat is in de praktijk helaas niet zo makkelijk.

Geniet lekker van de momentjes samen met Punjab. De rest komt snel genoeg vanzelf.

en damn je bent nog steeds een lekkerding ( no homo)

• #2.632
Mooi kut Hill, succes ermee..

Thanks, komt wel goed :D

Neem het me niet kwalijk als ik hierop reageer en je er absoluut geen bal mee kan, aan de andere kant misschien ook weer wel.
Wat ik tussen de regels door lees is dat je hoe dan ook nog steeds je moeder wilt pleasen.
Je neemt wel afstand maar niet voldoende. Je bent, voor zover ik kan concluderen omdat ik je nooit in reallife heb ontmoet, een slimme volwassen vrouw die weet wat ze wil. En ik lees/bemerk dat je toch op een of andere manier goedkeuring zoekt bij je moeder.

Het enige advies wat hier past is, volg je eigen weg. En ik weet heus wel dat dit niet zo eenvoudig is.
Geef het tijd en tijd geeft je de oplossing. Je steun staat naast je. Succes en ook sterkte. :heart:

Thanks Ron :) aardig van je.

Hoewel dit voor Pun ook absoluut niet leuk is, en hij echt de wind van voren krijgt vanuit mijn familie als in: hij is de root of all evil :rolleyes:, steunt hij mij door en door en is hij er continu voor mij. Dat voelt zo goed en zo sterk en beschermend. Daar zijn geen woorden voor.

kreeg je er zelf bijna zelf een eetstoornis van :roflol:

:roflol:

ik heb mijn biologische vader slechts 1 uur gekend ,rond mijn 21e jaar hebben we elkaar 1 keer ontmoet ,ik zoek nog altijd goedkeuring van hem :o

Pfff, dat lijkt me ook zwaar zeg :sad: Het is zo verdrietig dat sommige "ouders" niet begrijpen hoeveel invloed ze hebben op hun kind, door dingen wel of juist niet te doen. Is er wel iemand anders in je leven geweest als "vader"?

@HillR ik vind je echt een eindbaas! Niet goed in je vel zitten, gaan trainen, dan 3 keer op je muil gaan. En dan nog gewoon doorgaan! Topper!

Super goed dat je het inzicht hebt gekregen wbt je moeder. Hoe makkelijk er door een ander geoordeeld kan worden of wat je wel of niet zou moeten doen, dat is in de praktijk helaas niet zo makkelijk.

Geniet lekker van de momentjes samen met Punjab. De rest komt snel genoeg vanzelf.

en damn je bent nog steeds een lekkerding ( no homo)

:heart:

Dankje babe.

CARDIO MAANDAG
25 minuten crosstrainer, niveau 12
10 minuten stairmaster, niveau 10

Vanavond benen en booty :peachy:

Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar allemaal
Ik heb soortgelijke dingen ook met mijn moeder meegemaakt.
Toch wel een generatieconflict, andere inzichten, interesses, huisje boompje beestje denken.
Tel daar ook nog dementie bij op, dan groei je steeds verder uit elkaar
en is er geen sprake meer van begrip en liefde het wordt zo oppervlakkig en de rit uitzitten
we konden nergens meer over praten, geen diepgaande gesprekken met je moeder
het werd allemaal heel basic en gevoelloos, het contact was weg en je ziet je moeder
wegglippen uit je leven, ze wordt een vreemde

Uiteindelijk is ze gevallen en haar heup gebroken, en dat werd haar fataal.....92 jaar :(

Ik heb niet alles mee gelezen, maar sterkte met je moeder hill! Helaas heb je familie niet voor het uitzoeken en is het soms makkelijker om maar gewoon te accepteren dat er anders over bepaalde dingen wordt gedacht (in mijn geval dan). Dat is wat ik probeer te doen iig en ik hoop dan tenminste van haar fouten te leren als het om mijn eigen dochter gaat:)

Ik vind oprecht een van de moeilijkste dingen in mijn leven het onderhouden van contact met mijn ouders. Iets dat eigenlijk zo vanzelfsprekend zou moeten zijn en een basis zou moeten geven voor je hele mentale welzijn, maar dat dat het gewoon niet is. Dat is wel erg lastig en pijnlijk soms.
Sterkte Hill, zo te lezen ben je niet alleen hierin!

Zat er laatst al aan te denken om hierover een topic te starten, maar vond dat misschien te veel Viva-forum achtig? Lees nu toch dat veel mensen hier mee te maken hebben dus misschien wel goed om te doen..

......
Je hebt helemaal gelijk. Er vallen de laatste weken veel dingen op zijn plek. Je kijkt anders tegen dingen aan en realiseert je hoe het werkelijk in elkaar zit. Het is jammer genoeg niet zo dat het daardoor minder pijn doet. Het ging me makkelijker af toen ik het wegstopte en gewoon doorging zoals ik altijd deed.

Hoe meer ik mijn eigen weg probeer te kiezen hoe harder ik gekwetst word. Hoe meer ik mijn leven leid (lijd ;) ) zoals mijn moeder dat wil, hoe meer ik beloond wordt met (weliswaar niet gemeende) liefde. Ik kies gewoon graag de makkelijke en .. voor dat moment .. pijnloze weg.

Het gaat allemaal gewoon heel ver en op het moment wordt alles uit de kast getrokken om mij weer op mijn plek te krijgen. Daarnaast gaat dat gepaard met ontzettend veel schaamte en schuldgevoel. Wat heb ik gedaan dat mijn moeder zo doet? Zit ik er inderdaad helemaal naast? Ben ik inderdaad zoals zij zegt compleet gebrainwashed en gestoord? Ben ik de egoïst in het verhaal? Is het allemaal mijn schuld? Als ik nou gewoon had gedaan wat zij wilde, dan was dit toch allemaal niet gebeurd?

Dat soort dingen hebben op emotioneel vlak zo'n invloed, zoveel twijfel en zoveel angst. Het beetje zelfvertrouwen dat ik had opgebouwd is hiermee echt wel finaal tegen de grond geslagen.

Maar, ik ben alweer goed op weg hoor. Komt allemaal wel goed.
.....

Doe je eigen ding en verwacht geen goedkeuring, goedkeuring komt wellicht na jaren of misschien wel helemaal nooit.
Je leeft je eigen leven zoals jij dat wilt. (lijkt wel een tekst uit een liedje) Er is geen goed of slecht er is enkel jouw manier.
Geniet van het mooie in het leven en laat links liggen wat je somber, verdrietig of boos maakt. :heart:

Die grote naast je vangt je echt wel op.

• #2.638
Heel herkenbaar allemaal
Ik heb soortgelijke dingen ook met mijn moeder meegemaakt.
Toch wel een generatieconflict, andere inzichten, interesses, huisje boompje beestje denken.
Tel daar ook nog dementie bij op, dan groei je steeds verder uit elkaar
en is er geen sprake meer van begrip en liefde het wordt zo oppervlakkig en de rit uitzitten
we konden nergens meer over praten, geen diepgaande gesprekken met je moeder
het werd allemaal heel basic en gevoelloos, het contact was weg en je ziet je moeder
wegglippen uit je leven, ze wordt een vreemde

Uiteindelijk is ze gevallen en haar heup gebroken, en dat werd haar fataal.....92 jaar :(

Verschrikkelijk hè.. ieder kind snakt daar toch naar. Verdrietig.

Ik heb niet alles mee gelezen, maar sterkte met je moeder hill! Helaas heb je familie niet voor het uitzoeken en is het soms makkelijker om maar gewoon te accepteren dat er anders over bepaalde dingen wordt gedacht (in mijn geval dan). Dat is wat ik probeer te doen iig en ik hoop dan tenminste van haar fouten te leren als het om mijn eigen dochter gaat:)

Thanks, helemaal waar. Goed dat jij er zo mee om bent gegaan!

Ik vind oprecht een van de moeilijkste dingen in mijn leven het onderhouden van contact met mijn ouders. Iets dat eigenlijk zo vanzelfsprekend zou moeten zijn en een basis zou moeten geven voor je hele mentale welzijn, maar dat dat het gewoon niet is. Dat is wel erg lastig en pijnlijk soms.
Sterkte Hill, zo te lezen ben je niet alleen hierin!

Zat er laatst al aan te denken om hierover een topic te starten, maar vond dat misschien te veel Viva-forum achtig? Lees nu toch dat veel mensen hier mee te maken hebben dus misschien wel goed om te doen..

Bizar he, dat dat zo moeilijk moet verlopen. Daar waar heel veel mensen denken dat het inderdaad vanzelfsprekend gaat hoeft dat niet altijd zo te zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niet een slechte jeugd gehad, want mijn moeder heeft mij toen altijd het gevoel gegeven dat ik er toe doe en dat ze van me hield. Het is nu juist zo pijnlijk en moeilijk om te realiseren en accepteren dat dat gewoon een leugen was. Dat er alleen van je werd gehouden omdat je deed wat je moest doen en was hoe je moest zijn, zodat zij gelukkig kon zijn. Ik ben er inmiddels wel achter dat ze niet gelukkig kan zijn wat ik ook doe.

De gedachte dat je niet "zo'n moeder" hebt die je graag zou willen en ook niet zult krijgen, wat je ook doet, tears me apart.

Ik heb vandaag weer een zware dag, vraag me sinds het wakker worden af of ik er niet naast zit, of ik mijn moeder hiermee niet onterecht heel veel pijn doe. Daarnaast vraag ik me af hoe we in hemelsnaam verder moeten. Ik ben nog niet toe aan het nooit weer hebben van contact, maar hoe krijg ik in het in hemelsnaam op een punt waar ik er mee om kan gaan en wat werkbaar is.

Vandaag is zo'n dag dat de twijfel toeslaat, omdat er al een aantal dagen geen contact is en daardoor zwakt de pijn en verdriet van wat ze me "aandoet" weer af, en vraag ik me af of ik inderdaad niet overtrokken heb gereageerd.

Pffff.

Hoop dat er snel een eind komt aan mijn eindeloze gejank, dit is namelijk zo niet wie ik wil zijn.

Ik typ dit overigens niet omdat ik antwoorden wil of wil dat jij me ze geeft of iemand anders van het forum.. its just sharing the shit that is going through my brain.

Doe je eigen ding en verwacht geen goedkeuring, goedkeuring komt wellicht na jaren of misschien wel helemaal nooit.
Je leeft je eigen leven zoals jij dat wilt. (lijkt wel een tekst uit een liedje) Er is geen goed of slecht er is enkel jouw manier.
Geniet van het mooie in het leven en laat links liggen wat je somber, verdrietig of boos maakt. :heart:

Die grote naast je vangt je echt wel op.

Je woorden kloppen Ron, ik weet hoe het is, hoe het werkt en wat je bedoelt. Gevoel kun je, ik in ieder geval, niet uitzetten en je komt niet zomaar op het punt waar je niet meer cared en het er allemaal niet toe doet.

Mijn verstand weet maar al te goed hoe en wat, maar mijn gevoel weet helemaal niets en is vooral heel erg in de war.

Laten we maar weer even naar de orde van de dag gaan hè mensen.. :roflol:

TRAINING DINSDAG

Hipthrust

1x10x45
3x8x65

Plateloaded legpress
1x10x160
1x8x200
1x8x240

Bulgarian splitsquat (los)
3x8x25

Calf machine
3x12x73

Goblet squat
3x10x20

Walking lunges
1x20

Waardeloze training, was ontzettend moe, heartrate over 9000, super misselijk en het wilde gewoon niet lekker gaan.

Maar het zit er op, vandaag rust. Morgen misschien weer upperbody en cardio, afhankelijk van wat de baas wil.

Fijne dag allemaal!

Oef! Bulgarian split squats na die legpresses:eek!:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven