AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat uitstekend ik heb dezelfde maat, dus het wordt dan exact zoals op de foto, afhankelijk van hoe je ze neerzet :)

Ik blij :D.
Gelijk naar de vrouw gestuurd om op te halen haha. Als je toch dezelfde maat hebt... Jij hebt er zoveel, ik wil er wel een paar voor je bewaren :p

Gelijk naar de vrouw gestuurd om op te halen haha. Als je toch dezelfde maat hebt... Jij hebt er zoveel, ik wil er wel een paar voor je bewaren :p

:roflol: gaat je vrouw die laten afleveren dan? Past doorgaans net een hatchback, maar 2/3 dozen zijn behoorlijk aan het gewicht :D

Ik wil er best wat in bruikleen geven, tegen een tarief :D

Mooie vrouw voor een kast, en iedereen heeft het over de kast :roflol:
Prachtige shape Hill!

Wat is je doel eigenlijk voor de komende tijd? cutten lijkt me niet meer echt nodig of,...?

:roflol: gaat je vrouw die laten afleveren dan? Past doorgaans net een hatchback, maar 2/3 dozen zijn behoorlijk aan het gewicht :D

Ik verwacht dat ze mijn schoonvader meeneemt :). Zal ook wel niet vandaag worden ben ik bang...

Tsja ik kon het proberen. Ik wed dat als er een paar weg zijn je het niet eens merkt :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.669
Wat een schoenen!!!:haar:

en wat een shape!!:titty:

Thanks, denk ik :haha:

Goede shape zeg! En die bulgarian split squats... t*ring daar ga je stuk aan.

Merci! Die split squats ben ik niet fan van inderdaad... maar ze werken wel!

Goeie shape Hill (ondanks alle geklaag....).
Overdrijf je die bulgarians niet? Je hele BW + die 37 komt op een been tenslotte. Beetje minder lijkt me ook nog steeds zwaar.

Thank Neet! Tegenwoordig klaag ik meer over de algemene dingen in het leven en niet meer over mijn shape :haha:

Ik weet niet zo goed of ik overdrijf met de bulgarian split squats.. vind dat heel moeilijk. Ik vind persoonlijk dat ik ze zwaarder zou moeten kunnen, maar als jij het weer zo stelt, dan is het misschien wel wat teveel van het goede.

Ik weet ook niet met hoeveel gewicht anderen het doen.. dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee :roflol:

Als iemand daar nog wat nuttigs over kan zeggen, graag ;)

Mag ik vragen wat voor een kast dat is? En welke maat erin past :rolleyes:

1

Cool. Ik heb een andere kast van Ikea (maar die is ook al oud) daar passen mijn schoenen net niet mooi in. Ik bedoel dan wel horizontaal zoals op de foto...

Gaat uitstekend ik heb dezelfde maat, dus het wordt dan exact zoals op de foto, afhankelijk van hoe je ze neerzet :)

Als ik had geweten wat die kast teweeg zou brengen had ik die in een andere kamer laten zetten :haha:

Mooie vrouw voor een kast, en iedereen heeft het over de kast :roflol:
Prachtige shape Hill!

Wat is je doel eigenlijk voor de komende tijd? cutten lijkt me niet meer echt nodig of,...?

:roflol: Such a sad moment :sad: Haha :haha:

Ik heb momenteel even geen doelen.. ik ben krampachtig bezig om mijn shape te behouden en niet weer dik te worden, dat zou al een prestatie op zich zijn :eyes:
Eerlijk gezegd zou ik nog wel weer wat droger willen staan... maar ik denk niet dat dat op dit moment realistisch is.

Dus voor nu maar behouden, wachten tot het weer lente wordt en dan een cut inzetten? :laugh:

Ja, bedankt he! :haha:

Goed naar je lichaam luisteren @HillR, hoe frustrerend het ook is dat bepaalde oefeningen niet lukken omwille van pijntjes.
Je shape is allezins nog on point!

Merci mensen :D

TRAINING ZONDAG

BB Hipthrust

1x15x40
1x10x60
2x8x80

EDIT (oefening vergeten): Bulgarian split squat
1x10x27
1x8x37 :sad:
1x8x27

Mijn knieen trekken 37 op het moment niet, zucht.

RDL
4x8x45

Legpress (machine)
4x10x ?

Omdat ik dat ding niet zo vaak doe vergeet ik altijd op hoeveel gewicht ik 't doe, geeindigd met setje met 93kg geloof ik

Calfdingen op de legpress machine
4x12x73

Walking lunges + 25kg
1x9
2x10

Weinig oefeningen :roflol: Was wel echt goed kapot, viel me zwaar, en wilde eigenlijk maar 2 setjes lunges doen, maar om Pun trots te maken m'n laatste setje ook maar gedaan. Op advies van de fysio mijn bovenrug na de training maar even gestretched.

Mijn bovenlichaam is best een wrak atm, schouder links is echt mega overbelast, hoewel 't wel redelijk ging, kon ik vanochtend niet eens mijn tas vast houden, nu ook continu uitstraling naar mijn arm. Super vervelend. Daarnaast ook heel veel spanning op mijn traps. Vrijdag nog fysiotherapie gehad, dus misschien dat mijn schouder daarom nu zo fucked aan voelt. De drukpunten die ze daar doet zijn echt verschrikkelijk. :P

Vanavond wel naar de gym, maar ik ga denk ik cardio doen. Upperbody voorlopig maar even skippen.

Tot slot de stand van zaken:

CB44353C-AAE5-42CC-BB26-B373A648905E.jpeg

Bloemetjesgordijn :heart:

Great shape, as always ;)

• #2.672
TRAINING MAANDAG

CARDIO

40 minuten stairmaster niveau 11

Mijn arm is zo goed als dood (links). Kon daarom niet op de crosstrainer, want kan hem vrijwel niet bewegen. :rolleyes: Morgen weer naar de fysio, dus dan zal ik die trut even zeggen dat sinds ik onder haar behandeling sta ze alles alleen maar erger maakt! :fire:

Rest van de week lekker rust!

TRAINING MAANDAG

CARDIO

Mijn arm is zo goed als dood (links). Kon daarom niet op de crosstrainer, want kan hem vrijwel niet bewegen. :rolleyes: Morgen weer naar de fysio, dus dan zal ik die trut even zeggen dat sinds ik onder haar behandeling sta ze alles alleen maar erger maakt! :fire:

Ah mooi k*t zeg... :( Ga je eindelijk naar de fysio, krijg je meer klachten.. motiveert ook niet echt om te gaan he.

De kast mogen de mannen houden, doe mij dat lijf maar hehe.

Sterkte iig!

TRAINING MAANDAG

CARDIO

Ik zou het iets anders zeggen liefie, iets constructiever :roflol:

TRAINING MAANDAG

CARDIO

Herkenbaar. Sinds ik een nieuwe fysio heb zijn de klachten erger dan ooit. Ben alleen wel bang dat 'die trut' gaat zeggen dat dat erbij hoort..

Herkenbaar. Sinds ik een nieuwe fysio heb zijn de klachten erger dan ooit. Ben alleen wel bang dat 'die trut' gaat zeggen dat dat erbij hoort..
Can confirm. Soms lijkt het alsof het eerst iets slechter gaat om dan nadien pas weer serieuze vooruitgang te kunnen boeken met nieuwe fysio's of nieuwe behandelingen... dat is natuurlijk ook een manier om dan als fysio te kunnen zeggen: "zie je wel, het gaat nu toch al wat beter" ;)

@HillR succes morgen. Go tell her! :)

• #2.677
Ah mooi k*t zeg... :( Ga je eindelijk naar de fysio, krijg je meer klachten.. motiveert ook niet echt om te gaan he.

De kast mogen de mannen houden, doe mij dat lijf maar hehe.

Sterkte iig!

Thanks! Komt goed, zal een slijmbeursontsteking in schouder zijn denk ik... heb dat jaren terug ook eens gehad en is wel hetzelfde qua pijn nu.

Ik zou het iets anders zeggen liefie, iets constructiever :roflol:

:roflol:

No worries hoor, ik ben niet zo sociaal retarded gelukkig.
Grote kans dat het eerst wat erger moet worden voordat het over gaat..

Denk ik ook. En ik loop nu al 2 maanden met een pijnlijke schouder, heb liever dat het dan 2 weken heel erg is en dan overgaat, dan dat ik nog maanden rondloop.

Daarnaast is ze wel echt goed. Merk echt wel verbetering als ze de boel in mijn bovenrug heeft losgemaakt.

Can confirm. Soms lijkt het alsof het eerst iets slechter gaat om dan nadien pas weer serieuze vooruitgang te kunnen boeken met nieuwe fysio's of nieuwe behandelingen... dat is natuurlijk ook een manier om dan als fysio te kunnen zeggen: "zie je wel, het gaat nu toch al wat beter" ;)

@HillR succes morgen. Go tell her! :)

Exactemundo!

Knap dat je je shape zo goed hebt onderhouden:D

Mooie shape nog hill:heart:

Balen zeg van die schouder! Ik heb een enorme hekel aan de fysio - maar soms zit er niks anders op.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven