- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al ben ik momenteel niet zo goed bezig hahah
Balen zeg van die schouder! Ik heb een enorme hekel aan de fysio - maar soms zit er niks anders op.
Grrr stomme schouder. Je ziet er nog steeds top uit. Hopelijk helpt de fysiotherapie snel en krijg je alles op een rijtje in je koppie.
Hoe is het @HillR ? En wil je schouder al een beetje meewerken?
Het is hier wel stil idd
Ik hoop dat het goed uitpakt met die schouder zeg!! kan idd behoorlijk pijnlijk zijn zo'n slijmbeurs...bah!!![]()

Mijn benen en billen maar weer eens goed aanpakken, had deze week nog wel even benen willen doen zodat ik daar neit helemaal gehandicapped weg kom, maar ach... dan maar de rest van het weekend creperen van de spierpijn.. 
Precies dit!First things first, de rest komt vanzelf wel weer goed.
Als je er mentaal klaar voor bent om je weer volop te geven qua trainen en voeding, dan komt krijg je met jou dedication in no time je zomershape terug.
Nu inderdaad even focussen om de andere dingen!
Das wel herkenbaar je bent niet de enigste, die spieren zijn zo hard als beton en burn like hell, wellicht een bezoekje aan de fysio, of Pun moet ff zijn best doen...niet leuk in de lappenmandhet is gewoon mijn hele bovenrug een beetje die vast zit van de spanning.. mijn traps en nek zijn één grote bult ellende.

Alles perfect in orde hebben is toch ook maar saai toch?Thanks!al ben ik momenteel niet zo goed bezig hahah
Thanks natty!
Erg irritant, maar soms moet je he!
Thanks! Het heeft allemaal wat tijd nodig
No worries!
Schouder is op zich okay, het is gewoon mijn hele bovenrug een beetje die vast zit van de spanning.. mijn traps en nek zijn één grote bult ellende.
Niet gelogd want heb niet gegymmed, eet momenteel ongeveer het driedubbele en voel me fysiek een nijlpaard door het vele vocht maar ik care even niet op het moment. Ga vanzelf weer naar de gym en dan pak ik ook voeding wel op.
Het lukt me momenteel gewoon niet om en fysiek en mentaal alles "perfect" in orde te hebben. Dan maar even wat loslaten en me focussen op wat het belangrijkste is toch
Zaterdag als het een beetje meezit gymmen bij Platinum gymMijn benen en billen maar weer eens goed aanpakken, had deze week nog wel even benen willen doen zodat ik daar neit helemaal gehandicapped weg kom, maar ach... dan maar de rest van het weekend creperen van de spierpijn..
![]()

Nee hoor niet doen, dan haat je jezelf morgen weerHetzelfde geldt voor voeding: eet waar je op dit moment zin in hebt.

Jij misschien. Maar op dergelijke mindere momenten in het leven zou ik me vooral focussen op mezelf en terug mentaal evenwicht proberen vinden. En als ik dan enkele dagen een beetje minder gezond zou eten, tja, dan zij het zo.
Das wel herkenbaar je bent niet de enigste, die spieren zijn zo hard als beton en burn like hell, wellicht een bezoekje aan de fysio, of Pun moet ff zijn best doen...niet leuk in de lappenmand![]()
Alles perfect in orde hebben is toch ook maar saai toch?
Met jouw fysiek heb je dat idd binnen no time weer terug. En anders, ach als je maar goed in je vel zit, dan komt rest idd wel weer.
)
zodat ik er niet meer in kan, krijg ik een reactie op instagram en reageer ik niet, verwijdert ze me van facebook, paar dagen later blokkeert ze me op alle social media. Nu benadert ze me niet meer, maar stuurt mijn vader ineens berichtjes over wat een rotsituatie dit is en dat hij hoopt dat het snel weer normaal gaat tussen mij en mijn moeder. Helpt dat niet, belt mijn oma opeens om te vragen wanneer ik weer contact met mijn moeder opneem.
Ik ben nog steeds blij en ik denk dat ik - mede doordat ik een paar jaar geleden al de keus heb gemaakt om te verhuizen, verder weg te gaan - al hele grote stappen heb gemaakt om mijn eigen keuzes te maken en me niet meer (zo) te laten beïnvloeden. Nu moet het alleen nog gaan corresponderen met mijn emoties. Want in mijn achterhoofd wil ik nog heel graag dat mijn moeder trots op mij is. Dat gaat gewoon nooit lukken als ik mijn eigen leven wil leiden. Dat moet ik leren accepteren. Zoals hierboven al werd aangehaald, inderdaad nu enkel focussen op jezelf en op je eigen mindset. Dat is je eerste en enige prioriteit nu. Dus gewoon doen waar je nu zin in hebt en niet iets gaan doen dat je mogelijks nog meer stress zou gaan bezorgen.
Hetzelfde geldt voor voeding: eet waar je op dit moment zin in hebt. Dat mag ook wel eens. I'm sure @Punjab won't mind.
En de goesting om te sporten komt ook wel vanzelf terug.
Ik hoop oprecht dat je je snel terug beter voelt @HillR !
goed punt he, daarom probeer ik er wel een beetje aan te denken. Maar ik eet nu bijv. 4 boterhammen met kaas of kipfilet en een eiwitreep en gewoon avondeten wat voorhanden is. Ik vreet niet alles op wat los en vast zit en ik snaai er niet vanalles bij. Het is gewoon heel anders qua voeding dan wanneer ik een schema volg. Jij misschien. Maar op dergelijke mindere momenten in het leven zou ik me vooral focussen op mezelf en terug mentaal evenwicht proberen vinden. En als ik dan enkele dagen een beetje minder gezond zou eten, tja, dan zij het zo.
Maar elk zijn mening natuurlijk.

Ik ben trots op jeHahagoed punt he, daarom probeer ik er wel een beetje aan te denken. Maar ik eet nu bijv. 4 boterhammen met kaas of kipfilet en een eiwitreep en gewoon avondeten wat voorhanden is. Ik vreet niet alles op wat los en vast zit en ik snaai er niet vanalles bij.
Maar verder gaat het goedIk ben nog steeds blij en ik denk dat ik - mede doordat ik een paar jaar geleden al de keus heb gemaakt om te verhuizen, verder weg te gaan - al hele grote stappen heb gemaakt om mijn eigen keuzes te maken en me niet meer (zo) te laten beïnvloeden. Nu moet het alleen nog gaan corresponderen met mijn emoties. Want in mijn achterhoofd wil ik nog heel graag dat mijn moeder trots op mij is. Dat gaat gewoon nooit lukken als ik mijn eigen leven wil leiden. Dat moet ik leren accepteren.
Het is moeilijk om zo'n situatie als buitenstaander te begrijpen als je niet een soort gelijk iets hebt meegemaakt, als je wel liefhebbende ouders hebt, of als je uberhaupt niet weet dat je in zo'n situatie zit. Ik zou zo graag zoveel voorbeelden aanhalen van alles wat mijn moeder heeft gedaan in mijn jeugd (waar ik dan nu op terugkijk en denk, wtf :O terwijl dat toen voor mij gewoon normaal was) om iedereen te overtuigen dat ik er niet naast zit.. maar ik moet af van het feit dat ik anderen wil overtuigen. De mening van anderen zou er niet toe moeten doen, het gaat om mijn mening, mijn acceptatie.
Dus so far een update on the struggles. Er mankeert mij verder niets en het gaat allemaal goed.

Even die enorme spoiler open klikken..Hey die Hill, hoe gaat het hier momenteel? Ik lees iets over een schouder die zit te kutten en dat het ff wat minder gaat... Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je.