Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben vooral benieuwd wat je @Punjab hebt gegeven voor zijn verjaardag.
Felicitaties deed ik in zijn topic.
Geniet samen van de dag, de zon schijnt dus ga lekker genieten in de frisse lucht!

Daarom..... het is ook weer bijna winterProbeer dan hier en daar wat extra cardio te doen, hopelijk speel ik daarmee de 1 á 2 kg vet die ik de afgelopen weken waarschijnlijk heb aangezet weer een beetje kwijt, maar ik wil daar niet al te veel op focussen.

Goed bezig geweest
Daarom..... het is ook weer bijna winter![]()
Ik hoef ook geen abs te zien, althans, niet allemaal.. op het moment zijn alleen de bovenste twee nog present 
Mehh die bovenrug blijft een dingetje..
Wat is op een doorsnee dag jouw onderhoud eigenlijk?

Ik hou vaak vooral de spiegel in de gaten en doe de dingen veelal op gevoel. In echte cuts dan laat ik Pun bepalen hoeveel kcal ik mag eten en hoeveel cardio ik moet doen en daar hou ik mij dan (semi) braaf aan.Tof van je dat je het training weer oppakt. Wel kut van je bovenrug en de hoofdpijn, misschien dat een fysio er wat mee kan ofsow?

Ik hoop zo dat je niet net als ik een halve eeuw met deze klacht rond blijft lopen!Blijft echt ernstig hoe vast mijn bovenrug zit, heb nog steeds elke dag hoofdpijn, heel vervelend.

ik heb ook alweer een doorlopende afspraak bij de fysio, 3 jaar alweerSta inderdaad onder behandeling van de fysio, maar die levert mij vooralsnog alleen maar meer pijn op. Wel goed dat je het zegt, ik moet weer een afspraak maken![]()
.
.

Ik hoop zo dat je niet net als ik een halve eeuw met deze klacht rond blijft lopen!
Je hebt je vent goed verwend zie ik al![]()
ik heb ook alweer een doorlopende afspraak bij de fysio, 3 jaar alweer
Schoenen zijn altijd een goed cadeau.
Goed dat je de moed hebt gevonden om het trainen weer op te pakken!
Ik vermoed dat ons onderhoud ongeveer hetzelfde is, en aangezien ik nu lekker afval op 1450kcal zal dat bij jou op 1500 ook wel het geval zijn.
Laat het een beetje zijn beloop gaan, te weinig eten is op dit moment niet ideaal denk ik gezien alle emoties die rondom je hangen...
Kan niet wachten om weer te gaan cutten volgend jaar.. maarja, zou nu ook wel kunnen gaan cutten, maar ook niet echt veel zin in.. Mooi cadeau inderdaad. Altijd leuk om op de dag zelf nog een verrassing te krijgen.
Blij te lezen dat je gezonde voeding en training terug een beetje aan het oppakken bent.
Sneu van je aanhoudende rug issues though... Hopelijk kan fysio je toch wat helpen om de pijn te verlichten.
Hierbij dus nog eens een kind reminder om die afspraak vast te leggen.![]()

Nou, ben benieuwd! Ik mag vrijdag weerFysio afspraak had ik al gemaakt, woensdag kan ik alweer terecht![]()