AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd met pun! Hopelijk kunnen jullie toch lekker samen ervan genieten.

Ik ben vooral benieuwd wat je @Punjab hebt gegeven voor zijn verjaardag.
Felicitaties deed ik in zijn topic :p.
Geniet samen van de dag, de zon schijnt dus ga lekker genieten in de frisse lucht!

Happy Pun day!:banana:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.725
Dankjulliewel allemaal!! :cheer:

Ik ben vooral benieuwd wat je @Punjab hebt gegeven voor zijn verjaardag.
Felicitaties deed ik in zijn topic :p.
Geniet samen van de dag, de zon schijnt dus ga lekker genieten in de frisse lucht!

In eerste instantie was mijn cadeau een avondje hotel met jacuzzi, maar aangezien ik dat wilde overleggen vond ik dat het een cadeautje voor ons samen was, dus dat hebben we 2 weken geleden gedaan... Ik heb daar toen ook gelijk zijn cadeautje gegeven:

1568396480107.465979.png

Deze zijn nogal rare, dus nog best moeite moeten doen om ze te krijgen in zijn maat, maar is gelukkig gelukt :D

Toen vond ik het lullig dat ik zijn cadeautje al had gegeven en hij op zijn verjaardag niets zou krijgen... en toen werd er ineens nog een restock gedaan door Nike van deze: ik kon het natuurlijk niet laten om ze nog op de valreep te kopen, zodat ik Pun alsnog kon verrassen met een cadeautje :D

1568956182442.466379.png

TRAINING ZONDAG
Het wordt echt wel tijd dat ik de shit weer een beetje oppak. Daarom zondag maar naar de gym geweest voor benen. Viel mij eigenlijk best mee, was na de tijd ook niet zo gaar als normaal. Heb de gewichten wel wat lager gehouden.

RDL
4x10x30

Glute pullthrough
4x10x41

Bulgarian splitsquat (los)
4x8x15

Calf raises in smith (1 set = 10 reps tenen naar voren, 8 reps tenen naar buiten wijzend)
3 setjes x 50kg

Walking lunges + 20kg
4x10

Stairmaster
5 minuten, niveau 10

Rekken
bovenrug +- 10 minuten en foamrollen

Blijft echt ernstig hoe vast mijn bovenrug zit, heb nog steeds elke dag hoofdpijn, heel vervelend.

Het was vrij druk in de gym, legextensions was continu bezet, dus niet heel veel quadwerk gedaan. Voel mijn hams wel erg goed vandaag.

Vanavond upperbody + cardio.

Voeding ook weer oppakken, ga rond de 1500 kcal zitten. Probeer dan hier en daar wat extra cardio te doen, hopelijk speel ik daarmee de 1 á 2 kg vet die ik de afgelopen weken waarschijnlijk heb aangezet weer een beetje kwijt, maar ik wil daar niet al te veel op focussen.

Goed bezig geweest :thumb:
Probeer dan hier en daar wat extra cardio te doen, hopelijk speel ik daarmee de 1 á 2 kg vet die ik de afgelopen weken waarschijnlijk heb aangezet weer een beetje kwijt, maar ik wil daar niet al te veel op focussen.
Daarom..... het is ook weer bijna winter :)

Mehh die bovenrug blijft een dingetje..
Wat is op een doorsnee dag jouw onderhoud eigenlijk?

Tof van je dat je het training weer oppakt. Wel kut van je bovenrug en de hoofdpijn, misschien dat een fysio er wat mee kan ofsow?

• #2.729
Goed bezig geweest :thumb:

Daarom..... het is ook weer bijna winter :)

Dat is ook zo, al is het niet te bedoeling dat ik weer tonnetje rond word met als smoesje dat het winter is :P Ik hoef ook geen abs te zien, althans, niet allemaal.. op het moment zijn alleen de bovenste twee nog present :roflol:

Mehh die bovenrug blijft een dingetje..
Wat is op een doorsnee dag jouw onderhoud eigenlijk?

Ik heb echt geen flauw idee :roflol:

TBH hou ik me met dat soort dingen helemaal niet bezig.. ik ben echt the worst bodybuildert ever. Ik heb mijn periodes waarin ik niet echt track, waardoor ik veel gevallen te veel eet, en dan heb ik periodes dat ik af wil vallen en dan ga ik afhankelijk van of ik het red tussen de 1000 en 1300 kcal per dag eten, gaat het niet snel genoeg doe ik er nog cardio bij. Maar achteraf vergeet ik vaak weer hoeveel kcal ik nu werkelijk at, hoeveel cardio ik deed, en hoeveel ik daarmee ben afgevallen :roflol: Ik hou vaak vooral de spiegel in de gaten en doe de dingen veelal op gevoel. In echte cuts dan laat ik Pun bepalen hoeveel kcal ik mag eten en hoeveel cardio ik moet doen en daar hou ik mij dan (semi) braaf aan.

Ik neem me elke keer weer voor om mijn onderhoud te gaan bepalen, maar ik moet er niet aan denken om weken lang super strikt te zijn met eten en gewicht / cm's om te kijken op welk aantal kcal ik op gewicht blijf. Dat lijkt me zo saai.

Uiteindelijk weet ik toch wel uit te vogelen hoe weinig ik moet eten om af te vallen..

• #2.730
Tof van je dat je het training weer oppakt. Wel kut van je bovenrug en de hoofdpijn, misschien dat een fysio er wat mee kan ofsow?

Sta inderdaad onder behandeling van de fysio, maar die levert mij vooralsnog alleen maar meer pijn op. Wel goed dat je het zegt, ik moet weer een afspraak maken :roflol:

Is ook een methode toch! Blijkbaar werkt het ;)

• #2.733
Mehhh, ik dacht zelf wel 2200 ofzo :roflol:

Vandaar de fatgains :roflol:

Blijft echt ernstig hoe vast mijn bovenrug zit, heb nog steeds elke dag hoofdpijn, heel vervelend.
Ik hoop zo dat je niet net als ik een halve eeuw met deze klacht rond blijft lopen!

Je hebt je vent goed verwend zie ik al:cheer:

• Like
Waarderingen: Vonk
Sta inderdaad onder behandeling van de fysio, maar die levert mij vooralsnog alleen maar meer pijn op. Wel goed dat je het zegt, ik moet weer een afspraak maken :roflol:
ik heb ook alweer een doorlopende afspraak bij de fysio, 3 jaar alweer

Schoenen zijn altijd een goed cadeau :heart:.
Goed dat je de moed hebt gevonden om het trainen weer op te pakken!
Ik vermoed dat ons onderhoud ongeveer hetzelfde is, en aangezien ik nu lekker afval op 1450kcal zal dat bij jou op 1500 ook wel het geval zijn :).
Laat het een beetje zijn beloop gaan, te weinig eten is op dit moment niet ideaal denk ik gezien alle emoties die rondom je hangen...

Mooi cadeau inderdaad. Altijd leuk om op de dag zelf nog een verrassing te krijgen. :)
Blij te lezen dat je gezonde voeding en training terug een beetje aan het oppakken bent.
Sneu van je aanhoudende rug issues though... Hopelijk kan fysio je toch wat helpen om de pijn te verlichten.
Hierbij dus nog eens een kind reminder om die afspraak vast te leggen. :)

• #2.739

Echt he :roflol:

Ik hoop zo dat je niet net als ik een halve eeuw met deze klacht rond blijft lopen!

Je hebt je vent goed verwend zie ik al:cheer:

Hoop met je mee! Zal de fysio zeggen dat ze even goed haar best moet doen en ik zal het in de tussentijd proberen niet te veel te belasten..
Maar heb nu ook 2 weken rust gehad, en UB al wel wat langer... heeft dus blijkbaar tot op heden geen effect.

ik heb ook alweer een doorlopende afspraak bij de fysio, 3 jaar alweer

Toemaar!

Schoenen zijn altijd een goed cadeau :heart:.
Goed dat je de moed hebt gevonden om het trainen weer op te pakken!
Ik vermoed dat ons onderhoud ongeveer hetzelfde is, en aangezien ik nu lekker afval op 1450kcal zal dat bij jou op 1500 ook wel het geval zijn :).
Laat het een beetje zijn beloop gaan, te weinig eten is op dit moment niet ideaal denk ik gezien alle emoties die rondom je hangen...

Jaa, ging lekker ook... het is voor mij ook altijd een beetje moeilijk als ik sport om te onderhouden en niet echt een doel heb. Sure, ik zou kunnen focussen op gewicht, of aanzetten van spiermassa.. maar daar vind ik helemaal niks aan :roflol: Kan niet wachten om weer te gaan cutten volgend jaar.. maarja, zou nu ook wel kunnen gaan cutten, maar ook niet echt veel zin in..

dus..............

Mooi cadeau inderdaad. Altijd leuk om op de dag zelf nog een verrassing te krijgen. :)
Blij te lezen dat je gezonde voeding en training terug een beetje aan het oppakken bent.
Sneu van je aanhoudende rug issues though... Hopelijk kan fysio je toch wat helpen om de pijn te verlichten.
Hierbij dus nog eens een kind reminder om die afspraak vast te leggen. :)

Komt wel goed :D

Fysio afspraak had ik al gemaakt, woensdag kan ik alweer terecht :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven