Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Je bent niet veeleisend, je bent een klant die betaald voor een dienst en je wil graag waar voor je geld. Keuze aan haar om dat te bieden, anders kun je het prima ergens anders vandaan halen. Gewoon zakelijk bekijken, ook al gaat het over jou als persoon en dingen die jou raken. Jij hebt iets nodig, zij moet dat bieden, jij betaalt daarvoor :kiss:

Goed punt :heart: dankje lieffie

Heb je verder geen neef nicht oom tante die hetzelfde erover denkt als jou?

Nope, mijn moeder is enig kind. Mijn vader heeft een broer (ongetrouwd) en daar hebben we nooit echt contact mee gehad. Mijn familie bestaat echt alleen uit mijn ouders, een oudere zus, jongere zus en mijn oma.

Mijn zusje denkt er wel hetzelfde over, maar mijn zusje is een beetje het zwarte schaap van de familie (niet voor mij, maar voor de rest).

@HillR , ze snapt je dat is duidelijk.
Helaas is psychologie een zeer complexe materie.
Weinig problemen zullen exact hetzelfde zijn.
En elke patiënt heeft een andere reactie op 1 of andere behandeling.
Niet iedereen kan elk handvat gebruiken of er mee omgaan.
De een heeft er graag eentje met prikkeldraad rond om zichzelf beter te beschermen terwijl een ander zich net wat knusser of comfortabeler wil voelen in bepaalde situaties en er dus een handvat met een zachte grip moet aangeboden worden.
Volgens mij vraagt ze daarom zoveel naar je gevoelens.
Want uiteindelijk hoe beter ze deze snapt hoe beter ze weet hoe jij reageert en ineen steekt.
En welke richting je wilt gaan is duidelijk.
Nu is het een kwestie van de geschikte klim route te selecteren en daarvoor zal je verschillende handvaten voor nodig hebben.

Vraag ook eens aan je psych of ze denkt dat jullie vooruit aan het gaan zijn of niet.

Ik ben niet zo een keyboard warrior maar hoop dat het enigszins leesbaar is wat ik probeer over te brengen.

• #2.763
@HillR , ze snapt je dat is duidelijk.
Helaas is psychologie een zeer complexe materie.
Weinig problemen zullen exact hetzelfde zijn.
En elke patiënt heeft een andere reactie op 1 of andere behandeling.
Niet iedereen kan elk handvat gebruiken of er mee omgaan.
De een heeft er graag eentje met prikkeldraad rond om zichzelf beter te beschermen terwijl een ander zich net wat knusser of comfortabeler wil voelen in bepaalde situaties en er dus een handvat met een zachte grip moet aangeboden worden.
Volgens mij vraagt ze daarom zoveel naar je gevoelens.
Want uiteindelijk hoe beter ze deze snapt hoe beter ze weet hoe jij reageert en ineen steekt.
En welke richting je wilt gaan is duidelijk.
Nu is het een kwestie van de geschikte klim route te selecteren en daarvoor zal je verschillende handvaten voor nodig hebben.

Vraag ook eens aan je psych of ze denkt dat jullie vooruit aan het gaan zijn of niet.

Ik ben niet zo een keyboard warrior maar hoop dat het enigszins leesbaar is wat ik probeer over te brengen.

Je post is duidelijk, dankjewel. Ik begrijp het ook allemaal, het is alleen zo ontzettend frustrerend wanneer je hoofd en emoties niet op één lijn zitten. Rationeel bezien weet ik hoe het in elkaar steekt, wat er moet gebeuren, wat ik wil. Emotioneel gezien zijn daar gewoon nog veel hindernissen.

Ik wil gewoon dat het voorbij is, maar ik realiseer mij ook dat dat niet realistisch is. Ik ben in staat om weer contact te leggen met mijn moeder, gewoon zodat het achter de rug is, zij denkt dan dat we weer contact hebben en ik negeer haar gewoon en reageer/spreek alleen wanneer ik dat wil. Maar, ik weet ook dat ik daarvoor nog helemaal niet sterk genoeg ben en ik vertik het om mezelf nog langer te pijnigen door mij nog langer zo te laten behandelen. Maar wat een gezeik hahaha :roflol:

Dankjewel hoor.

• #2.764
TRAINING DINSDAG

Ik had woensdag lekker mijn vrije dag, dus niet gelogd. Ben dan nooit echt online. Lekker productief dagje gehad, waardoor mijn hoofd altijd lekker leegraakt. Keuken en badkamer van top tot teen schoongemaakt, ramen van binnen gewassen, kledingkamer opgeruimd en gereorganized, alle zomerkleding opgeruimd en de winterkleding weer te voorschijn gehaald, de zolder opgeruimd en allerlei shit op marktplaats gedumpt.

Wat heb ik toch een hekel aan marktplaats btw :roflol: kansloze kutmensen. Heb een super mooie gouden ring met saffier en diamanten die mij te groot is en daarom op marktplaats staat, ring is nooit gedragen en 4 jaar geleden gekocht. Niemand die dat kreng wil kopen omdat ik geen aankoopbewijs heb :treuren: Vuile paupers denken allemaal dat ik hem gejat heb :sad:

Ohja, de training :windup:

Sideraises SS Frontraises
4x12x3 / 4x12x3

Om te huilen, sideraises met 3 kilo :roflol: En ik zal je vertellen dat het me goed zeer doet.. Van de fysio moet ik nu die ene oefening doen, arm naast lichaam en dan naar de zijkant bewegen..
:barf:
dat vind ik zo'n hoereoefening.

Seated DB press
3x8x5

Cable row
4x15x18

Plateloaded pulldown
3x12x60

DB curls
4x8x8
Enige oefening die ik met "fatsoenlijk" gewicht kon doen.. cry biceps cry!!!

Rek en strek
10 min

Cardio 17 minuten
Stairmaster, niveau 10

Vanavond benen, ben benieuwd, heb nog steeds spierpijn van zondag :roflol:

En shapeupdate

Je post is duidelijk, dankjewel. Ik begrijp het ook allemaal, het is alleen zo ontzettend frustrerend wanneer je hoofd en emoties niet op één lijn zitten. Rationeel bezien weet ik hoe het in elkaar steekt, wat er moet gebeuren, wat ik wil. Emotioneel gezien zijn daar gewoon nog veel hindernissen.

Ik wil gewoon dat het voorbij is, maar ik realiseer mij ook dat dat niet realistisch is. Ik ben in staat om weer contact te leggen met mijn moeder, gewoon zodat het achter de rug is, zij denkt dan dat we weer contact hebben en ik negeer haar gewoon en reageer/spreek alleen wanneer ik dat wil. Maar, ik weet ook dat ik daarvoor nog helemaal niet sterk genoeg ben en ik vertik het om mezelf nog langer te pijnigen door mij nog langer zo te laten behandelen. Maar wat een gezeik hahaha :roflol:

Dankjewel hoor.
Dat soort handvaten...
Opkomen voor jezelf?
Nu wat het ook allemaal zijn mag.
Het komt allemaal goed.
Hoelang ben je al in behandeling als ik vragen mag?
Maar er is niets irritanter dan de oplossing weten maar er net nog niet aankunnen...

• #2.766
Dat soort handvaten...
Opkomen voor jezelf?
Nu wat het ook allemaal zijn mag.
Het komt allemaal goed.
Hoelang ben je al in behandeling als ik vragen mag?
Maar er is niets irritanter dan de oplossing weten maar er net nog niet aankunnen...

Bij deze psych ben ik pas een maand.

Het is ingewikkeld :roflol:

Ik ben zo lekker lang van stof. Je mag dit stuk hieronder overslaan als je wilt, want volgens mij vroeg je hier helemaal niet om :roflol: maar again, het opschrijven helpt mijzelf ontzettend als geheugensteun. Gisteravond was ik namelijk onderweg naar de fysiotherapeut en toen realiseerde ik mij dat ik het gedrag van mijn moeder weer aan het bagatelliseren was, dat het "nu ze weet dat ik in staat ben het contact op te zeggen ze wel zal veranderen".... :rolleyes:

Ik ben er achter gekomen dat mijn moeder (een soort van?) narcist is. De volwassene in mij weet dat zeker, de dochter in mij vindt het een verschrikkelijke gedachte. Wat ik wel zeker weet is dat mijn moeder mij al sinds kind af aan manipuleert en (dit vind ik heel erg om te zeggen) emotioneel mishandeld heeft. Door de thuissituatie heb ik al van jongs af aan geleerd te doen wat er van mij verwacht wordt, te voldoen aan een bepaald beeld om te voorkomen dat mijn moeder in woede of verdriet uitbarst. Mijn hele leven heeft bestaan uit het tevreden houden van mijn moeder. Je leert jezelf dat aan. Sinds ik volwassen ben probeer ik steeds meer mijn eigen keuzes te maken en dit roept heel erg veel weerstand op bij mijn moeder.

Ik ben nog altijd niet bestand tegen haar woedeuitbarstingen, haar emotionele manipulatie (hoe kun je mij dit aan doen, waarom hou je geen rekening met mij). Het gaat zo ver en het zit in zoveel kleine dingetjes dat het onmogelijk is om uit te leggen hoeveel invloed dat op je heeft. Als kind wil je niets liever dan goedkeuring en liefde krijgen van je ouders (kinderen die dat automatisch krijgen zullen waarschijnlijk niet goed snappen hoe dat dan werkt) maar als je het nooit hebt gekregen, of in ieder geval valse liefde krijgt waar voorwaarden aanhangen is die drang zo onbeschrijfelijk groot.

Wat ik moet leren? Dat ik niet zoveel waarde meer hecht aan mijn moeders mening. Dat ik durf te kiezen wat IK wil, dat ik durf te zeggen wat ik vind, zonder dat ik bij al die dingen rekening houd met "wat dit voor reactie zal oproepen bij mijn moeder".

Dat is het hele probleem. Ik moet leren accepteren dat ik van mijn moeder geen liefde zal krijgen, geen goedkeuring en dat ik voor haar niet goed genoeg zal zijn als mijzelf. Ik heb het al zo lang geprobeerd en ik moet leren accepteren dat zij niet al veranderen, dat ik moet veranderen hoe ik daar mee omga.

Ik heb 3 jaar terug al eens gesprekken gehad, en toen dacht ik dat ik wel wist hoe het zat en hoe ik er mee om moest gaan. Mijn moeder heeft alleen zoveel trucjes, die heeft de manipulatie zo goed onder de knie, dat ik zonder het in de gaten te hebben weer helemaal in haar put ben getrokken.. ergens is het wel bewonderenswaardig dat iemand zo verschrikkelijk manipulatief kan zijn en vind ik het echt super zwak van mezelf dat ondanks dat ik wist hoe en wat ik er weer in getrapt ben.

3 maanden geleden ben ik heel duidelijk geweest tegen mijn moeder. Ben echt super goed voor mijzelf opgekomen, precies gezegd hoe ik het vind, wat ik er van dacht en dat als zij zo doorgaat we wat mij betreft geen contact meer hoeven te hebben. Vond ik echt ontzettend knap van mijzelf. Na enkele dagen liet mijn moeder mij weten dat ze er over nagedacht had, hoe verschrikkelijk ze zich gedragen had en dat ze niet begrijpt dat ze zo was. Dat ze uit het verhaal opmaakt dat ze mij emotioneel mishandelt heeft en dat ze zich een monster voelt. Dat ze heel goed begrijpt wat ik heb doorgemaakt enzovoort.

Ik dacht dat ze het licht had gezien.. dat ze nu eindelijk in zag hoe het voor mij was. God wat was ik blij en tegelijkertijd ook een klein beetje huiverig.. hoe kon ze het nu opeens wel zien nu ik had "gedreigd" met het contact verbreken. Maar, dat gevoel was ondergeschikt aan de "liefde" die ik nu opeens kreeg. Ze overlaadde me met complimentjes, zei dat ze van me houdt, dat ze er zo naast had gezeten, dat ze zo trots op me was. Ik voelde me de hemel te rijk, zag mijn moeder dan eindelijk in hoe goed ik mijn best doe op alles?

Het was een leugen, ze hield dit sprookje slechts anderhalve maand vol, toen kwamen er alweer scheurtjes en waren er steeds weer kleine momentjes waarin je het gevoel gegeven werd dat je niet goed genoeg was. De bom barstte na 2 maanden toen ik aangaf zonder Pun naar de verjaardag van mijn oma te komen. Dat hij geen respect had, dat ik compleet gestoord was dat ik met hem samen ben, dat mijn moeder bang is hoe het met mij afloopt, hoe ik zo heb kunnen worden.

Die klap is zo pijnlijk geweest, ik wilde zo zo zo ontzettend graag geloven dat mijn moeder van mij houdt, dat ik goed genoeg ben. En ze is zo verdomd goed in dat spelletje, ze weet precies wat mijn zwakke punten zijn en ondanks dat ik wist hoe ze te werk gaat, ben ik er met open ogen ingetrapt.

Daarom is de enige manier om mijzelf te beschermen op het moment geen contact. Want ik weet zeker dat ik weer die zwakkeling zal zijn die de neppe liefde van mijn moeder aangrijpt. :barf:

Laatst bewerkt:
Je bent al ontzettend goed op weg, het proces gaat voor je gevoel wellicht langzaam en zelf merk je wellicht weinig progressie, maar vanaf de zijlijn is het heel goed zichtbaar. Gun jezelf de ruimte en de tijd :kiss:

Vuile paupers denken allemaal dat ik hem gejat heb :sad:
Nee, ze denken dat je eoa blikken kreng uit China voor goud laat doorgaan :p
Om te huilen, sideraises met 3 kilo :roflol: En ik zal je vertellen dat het me goed zeer doet.. Van de fysio moet ik nu die ene oefening doen, arm naast lichaam en dan naar de zijkant bewegen..
Dan zal het ook wel goed voor je zijn. Volhouden hoor :aai:

Sterkte lieverd. Jouw situatie is heel herkenbaar...
In het begin voelt het allemaal heel raar en leeg om geen contact te hebben, maar het went. En ik kan zelfs zeggen dat ik nu gelukkiger ben dan voorheen.
Hoe dan ook hoop ik voor je dat de situatie niet uitzichtloos is, en alles gewoon goed komt :heart:

Wat heb ik toch een hekel aan marktplaats btw :roflol: kansloze kutmensen. Heb een super mooie gouden ring met saffier en diamanten die mij te groot is en daarom op marktplaats staat, ring is nooit gedragen en 4 jaar geleden gekocht. Niemand die dat kreng wil kopen omdat ik geen aankoopbewijs heb :treuren: Vuile paupers denken allemaal dat ik hem gejat heb :sad:
Breek me de bek niet open! Wat een idioten:roflol:

Om te huilen, sideraises met 3 kilo :roflol:
Ach..schrale troost. Ik doe ze altijd met 3kg ;)

Waardeloos zeg, dat je zo gas moet terugnemen qua gewicht!

Van de fysio moet ik nu die ene oefening doen, arm naast lichaam en dan naar de zijkant bewegen..
Die ene? External shoulder rotation of..?

Shape is nog altijd tiptop in orde hoor, je mag supertrots zijn! :yes:

Verder wens ik je veel sterkte met je struggles. Ik bewonder je openheid en ik denk dat er voor velen hier wel iets herkenbaars in zit.
Wat ik wel 'geleerd' heb is dat ouders ook maar mensen zijn met ook weer hun eigen struggles. Je maakt zelf de keuze om of uiteindelijk een gladde rug te kweken en hiermee te leren leven of niet en te breken. Mensen veranderen vaak niet of heel moeilijk en het perfecte gezinnetje bestaat echt alleen maar op TV. Het oudhollandsche spreekwoord 'ieder huisje heeft zn kruisje' klopt feilloos.
Probeer vooral te leven zoals jij dat wilt en zo te lezen heb je aan Pun een sterke schouder om je hier doorheen te slepen. :thumb:

Dit snap ik dan ook wel weer. Tenzij je een goudsmid bent is het kopen van zoiets voor de leek een flink risico.

• #2.772
Je bent al ontzettend goed op weg, het proces gaat voor je gevoel wellicht langzaam en zelf merk je wellicht weinig progressie, maar vanaf de zijlijn is het heel goed zichtbaar. Gun jezelf de ruimte en de tijd :kiss:

:heart: je bent lief :kiss:

Nee, ze denken dat je eoa blikken kreng uit China voor goud laat doorgaan :p

Dan zal het ook wel goed voor je zijn. Volhouden hoor :aai:

Hahaha echt he... nee het keurmerk en alles staat er in.

Sterkte lieverd. Jouw situatie is heel herkenbaar...
In het begin voelt het allemaal heel raar en leeg om geen contact te hebben, maar het went. En ik kan zelfs zeggen dat ik nu gelukkiger ben dan voorheen.
Hoe dan ook hoop ik voor je dat de situatie niet uitzichtloos is, en alles gewoon goed komt :heart:

Thanks LM, verdrietig dat het herkenbaar is voor je. :sad: Wel heel fijn dat je nu gelukkiger bent dan voorheen.

Het heeft ook allemaal tijd nodig.. maar god, je voelt je zo'n kreng.. dat je de wereld zo om jezelf laat draaien, ben ik namelijk helemaal niet gewend en het voelt echt heel vervelend.. ik word er vooralsnog niet een "beter" persoon van.. Het was makkelijker om zelf altijd op de laatste plaats te komen dan het getwijfel van nu.

:kiss:

Breek me de bek niet open! Wat een idioten:roflol:

Ach..schrale troost. Ik doe ze altijd met 3kg ;)

Waardeloos zeg, dat je zo gas moet terugnemen qua gewicht!

Die ene? External shoulder rotation of..?

hahaha, erg he @ marktplaats. Maarja, maar even doorzetten. Ik heb alle rotzooi er voor gratish opstaan, anders moet ik er zelf voor betalen om het naar de stort te brengen... zit ik natuurlijk niet op te wachten.

Klopt idd @ external dinges... stomme oefening.

Shape is nog altijd tiptop in orde hoor, je mag supertrots zijn! :yes:

Verder wens ik je veel sterkte met je struggles. Ik bewonder je openheid en ik denk dat er voor velen hier wel iets herkenbaars in zit.
Wat ik wel 'geleerd' heb is dat ouders ook maar mensen zijn met ook weer hun eigen struggles. Je maakt zelf de keuze om of uiteindelijk een gladde rug te kweken en hiermee te leren leven of niet en te breken. Mensen veranderen vaak niet of heel moeilijk en het perfecte gezinnetje bestaat echt alleen maar op TV. Het oudhollandsche spreekwoord 'ieder huisje heeft zn kruisje' klopt feilloos.
Probeer vooral te leven zoals jij dat wilt en zo te lezen heb je aan Pun een sterke schouder om je hier doorheen te slepen. :thumb:

Dit snap ik dan ook wel weer. Tenzij je een goudsmid bent is het kopen van zoiets voor de leek een flink risico.

Dankjewel JJ!

True ook @ goud kopen, had nooit verwacht dat mensen zo moeilijk doen :roflol: Heb nog nooit goud gekocht of verkocht en het is echt een mooie ring :roflol: nooit stil gestaan bij dat ze denken dat ik 'm gejat heb hahaha.

Bij deze psych ben ik pas een maand.

Het is ingewikkeld :roflol:

Ik ben zo lekker lang van stof. Je mag dit stuk hieronder overslaan als je wilt, want volgens mij vroeg je hier helemaal niet om :roflol: maar again, het opschrijven helpt mijzelf ontzettend als geheugensteun. Gisteravond was ik namelijk onderweg naar de fysiotherapeut en toen realiseerde ik mij dat ik het gedrag van mijn moeder weer aan het bagatelliseren was, dat het "nu ze weet dat ik in staat ben het contact op te zeggen ze wel zal veranderen".... :rolleyes:

Ik ben er achter gekomen dat mijn moeder (een soort van?) narcist is. De volwassene in mij weet dat zeker, de dochter in mij vindt het een verschrikkelijke gedachte. Wat ik wel zeker weet is dat mijn moeder mij al sinds kind af aan manipuleert en (dit vind ik heel erg om te zeggen) emotioneel mishandeld heeft. Door de thuissituatie heb ik al van jongs af aan geleerd te doen wat er van mij verwacht wordt, te voldoen aan een bepaald beeld om te voorkomen dat mijn moeder in woede of verdriet uitbarst. Mijn hele leven heeft bestaan uit het tevreden houden van mijn moeder. Je leert jezelf dat aan. Sinds ik volwassen ben probeer ik steeds meer mijn eigen keuzes te maken en dit roept heel erg veel weerstand op bij mijn moeder.

Ik ben nog altijd niet bestand tegen haar woedeuitbarstingen, haar emotionele manipulatie (hoe kun je mij dit aan doen, waarom hou je geen rekening met mij). Het gaat zo ver en het zit in zoveel kleine dingetjes dat het onmogelijk is om uit te leggen hoeveel invloed dat op je heeft. Als kind wil je niets liever dan goedkeuring en liefde krijgen van je ouders (kinderen die dat automatisch krijgen zullen waarschijnlijk niet goed snappen hoe dat dan werkt) maar als je het nooit hebt gekregen, of in ieder geval valse liefde krijgt waar voorwaarden aanhangen is die drang zo onbeschrijfelijk groot.

Wat ik moet leren? Dat ik niet zoveel waarde meer hecht aan mijn moeders mening. Dat ik durf te kiezen wat IK wil, dat ik durf te zeggen wat ik vind, zonder dat ik bij al die dingen rekening houd met "wat dit voor reactie zal oproepen bij mijn moeder".

Dat is het hele probleem. Ik moet leren accepteren dat ik van mijn moeder geen liefde zal krijgen, geen goedkeuring en dat ik voor haar niet goed genoeg zal zijn als mijzelf. Ik heb het al zo lang geprobeerd en ik moet leren accepteren dat zij niet al veranderen, dat ik moet veranderen hoe ik daar mee omga.

Ik heb 3 jaar terug al eens gesprekken gehad, en toen dacht ik dat ik wel wist hoe het zat en hoe ik er mee om moest gaan. Mijn moeder heeft alleen zoveel trucjes, die heeft de manipulatie zo goed onder de knie, dat ik zonder het in de gaten te hebben weer helemaal in haar put ben getrokken.. ergens is het wel bewonderenswaardig dat iemand zo verschrikkelijk manipulatief kan zijn en vind ik het echt super zwak van mezelf dat ondanks dat ik wist hoe en wat ik er weer in getrapt ben.

3 maanden geleden ben ik heel duidelijk geweest tegen mijn moeder. Ben echt super goed voor mijzelf opgekomen, precies gezegd hoe ik het vind, wat ik er van dacht en dat als zij zo doorgaat we wat mij betreft geen contact meer hoeven te hebben. Vond ik echt ontzettend knap van mijzelf. Na enkele dagen liet mijn moeder mij weten dat ze er over nagedacht had, hoe verschrikkelijk ze zich gedragen had en dat ze niet begrijpt dat ze zo was. Dat ze uit het verhaal opmaakt dat ze mij emotioneel mishandelt heeft en dat ze zich een monster voelt. Dat ze heel goed begrijpt wat ik heb doorgemaakt enzovoort.

Ik dacht dat ze het licht had gezien.. dat ze nu eindelijk in zag hoe het voor mij was. God wat was ik blij en tegelijkertijd ook een klein beetje huiverig.. hoe kon ze het nu opeens wel zien nu ik had "gedreigd" met het contact verbreken. Maar, dat gevoel was ondergeschikt aan de "liefde" die ik nu opeens kreeg. Ze overlaadde me met complimentjes, zei dat ze van me houdt, dat ze er zo naast had gezeten, dat ze zo trots op me was. Ik voelde me de hemel te rijk, zag mijn moeder dan eindelijk in hoe goed ik mijn best doe op alles?

Het was een leugen, ze hield dit sprookje slechts anderhalve maand vol, toen kwamen er alweer scheurtjes en waren er steeds weer kleine momentjes waarin je het gevoel gegeven werd dat je niet goed genoeg was. De bom barstte na 2 maanden toen ik aangaf zonder Pun naar de verjaardag van mijn oma te komen. Dat hij geen respect had, dat ik compleet gestoord was dat ik met hem samen ben, dat mijn moeder bang is hoe het met mij afloopt, hoe ik zo heb kunnen worden.

Die klap is zo pijnlijk geweest, ik wilde zo zo zo ontzettend graag geloven dat mijn moeder van mij houdt, dat ik goed genoeg ben. En ze is zo verdomd goed in dat spelletje, ze weet precies wat mijn zwakke punten zijn en ondanks dat ik wist hoe ze te werk gaat, ben ik er met open ogen ingetrapt.

Daarom is de enige manier om mijzelf te beschermen op het moment geen contact. Want ik weet zeker dat ik weer die zwakkeling zal zijn die de neppe liefde van mijn moeder aangrijpt. :barf:

Ik had er niet om gevraagd inderdaad.
Maar heb het wel gelezen.
Wat een situatie...

Wat ik hier lees is wat assertiviteit enerzijds.
Maar het gaat om dat dan correct toe te passen t.o.v. je moeder.
En dat is een pak complexer aangezien je door de thuissituatie gevormde persoonlijkheid met je need-to-please behoefte.
Maar maak je niet ongerust, het is heel zeker dat dit allemaal te overwinnen is.
Het zal veel oefenen vergen.
Grenzen trekken, uitspreken van gevoelens.
En vergeet niet als je iemand eens nee zegt of je bent er niet mee akkoord dan is er niets, maar dan ook helemaal niets mis mee als die persoon je even laat blijken van nu heb ik je niet graag.
Als ze echt om je geven zit je gewoon in een meningsverschil en zal het wel bijgelegd worden.

Het is wel altijd wat zoeken en er zijn veel grijze zones( het leven is echt niet zo zwart-wit)
Maar als jij het aanvoelde als een duidelijk moment waarin je niet ok behandeld bent of gemanipuleerd blijkt te zijn. Ja dan kan dat niet en hoef je daar zeker niet akkoord mee te zijn in alle stilte.

Anderzijds zou het wel eens kunnen dat je nog enkele situaties dient te verwerken mocht dat zo zijn zal je daar ook wel nog het nodige werk ronde verrichten.

1 maand is vrij kort, maar de situatie is al duidelijk geschetst, dus zal je gauw wel richting versterken en helen van jezelf opgaan.

Hoop dat dit niet te persoonlijk is, of ik ergens me teveel inlaat in de situatie ( voelt beetje zo aan tbh)
Anders mag je altijd zeggen dan edit ik het wel wat.

Ook wat @Punjab schrijft heel belangrijk.
Wat ruimte en tijd.
Cut yourself some slack, it's gonna be alright!

• #2.774
Mooi geschreven @IRONic Pumper en geen probleem hoor.

Het is inderdaad complex. Via internet is natuurlijk ook niet uit te leggen hoe je hele jeugd is geweest en wat dat met je heeft gedaan. We hebben het natuurlijk over pak 'm beet 25 jaar waarin je vanalles hebt meegemaakt en gevormd bent tot de persoon die je nu bent. Als je pas vanaf je 27/28e kennis vergaart waardoor je anders tegen dingen aan gaat kijken en je realiseert dat bepaalde dingen niet okay zijn is dat natuurlijk een enorme strijd met je verstand, ook al wist je wel eerder dat er misschien iets niet okay was, het was toch veel makkelijker om dat weg te stoppen.

Ik ben altijd een vluchter geweest, nooit een vechter. Dat is ook de reden dat ik nu in deze situatie zit, omdat ik probeer te vechten, omdat ik geen kant meer op kan vluchten.

Het klinkt allemaal zo overdramatisch altijd :roflol: en ik verwacht niet dat mensen het begrijpen, daarvoor zou je echt in mijn schoenen moeten staan.

Anyways, maar terug naar de orde van de dag.

TRAINING DONDERDAG

Benen :treuren: ik heb nog spierpijn van zondag, dus ik had er super veel zin in....

Hip thrust
4x10x60
1x10x80

Legextensions
1x15x25
1x10x32
1x8x39
1x8x45
1x8x52

Bulgarian splitsquats
3x8x25

Such a mistake :treuren: veel te veel spierpijn, weinig balans, wat een tyfusoefening.

Seated calfdinges
1x15x66
1x12x73

Geen zin meer, stom apparaat.

Abductor machine (staand)
3x12x39

Toen was ik er wel klaar mee.. :roflol: achteraf wel een voldaan gevoel, maar het viel me echt ontzettend zwaar :dunno:

Vanavond lekker uit eten :eyebrow:

• #2.776
:roflol: Next time you ain't coming off that easy :fluit:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven