Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shape is nog supernice hoor @HillR !
Bewonderenswaardig hoe je deze zo goed vasthoudt!

Die Bulgarians, inderdaad een oefening om keihard te vervloeken.
Maar achteraf altijd een beetje trots dat je ze gewoon doorstaan hebt, toch?
En ze voelen ook gewoon enorm nuttig.

Geniet van het etentje vanavond, waar ga je heen?

Heerlijk begin van mijn dag weer... stukje Hill & Pun soap :D

Eetsmakelijk :D

Hoe ging het collecteren? :trollface:

Bordje was wel grappig maar best wel triest. :(

Deze week vindt de collecte van de Dierenbescherming plaats. Ging het daarover?

Ohh Thuggy... :o
Zo een uitspraak verwacht ik niet van jou...
...
Oh wait, toch wel. :p
Lol :p.
20190930_205839.jpg

‐----------
Ging over deze foto. @Bert yup

Aha, oké. Wat is er mis met collectes? Ik vind het wel nobel. Mijn zus collecteert vrijwillig voor de Dierenbescherming en mijn moeder voor de Hartstichting. Daar kan ik alleen maar een voorbeeld aan nemen; zelf doneer ik slechts zonder er moeite voor te doen.

Aha, oké. Wat is er mis met collectes? Ik vind het wel nobel. Mijn zus collecteert vrijwillig voor de Dierenbescherming en mijn moeder voor de Hartstichting. Daar kan ik alleen maar een voorbeeld aan nemen; zelf doneer ik slechts zonder er moeite voor te doen.
Maandelijks een goed doel steunen is toch ook goed? Of bedoel je jou donatie in pat?
Ik steun één goed doel en vind ik meer dan genoeg.

@Bert als je nou eerder naar mij had geluisterd en social media had gehad zou je al meteen weten waar het over gaat :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.797
Shape is nog supernice hoor @HillR !
Bewonderenswaardig hoe je deze zo goed vasthoudt!

Die Bulgarians, inderdaad een oefening om keihard te vervloeken.
Maar achteraf altijd een beetje trots dat je ze gewoon doorstaan hebt, toch?
En ze voelen ook gewoon enorm nuttig.

Geniet van het etentje vanavond, waar ga je heen?

Thanks Bubsje! Moet zeggen dat het wel een beetje bergafwaarts gaat met m'n fysiek :roflol: Door de week denk ik wel goed om mijn kcalinname, maar in de weekenden...... ohhhboy.

Ik moet weer even een doel zetten voor mijzelf, dan kan ik me daar mee bezig houden. Zonder doel care ik niet zo, doe ik mijn trainingen e.d. maar daarmee is het dan wel gezegd.

Maar, then again, op het moment heb ik weinig zin om een doel na te streven :roflol: Ik zit dus een beetje in dubio. We trainen op het moment ook niet consistent, waardoor ik het ook weer lastiger vind. Allemaal smoesjes, dat weet ik wel, maar soms is het niet anders :D

Heerlijk begin van mijn dag weer... stukje Hill & Pun soap :D

Hehe, fijn dat we jou daar mee kunnen verblijden :D

Woaaa Lien toch!

Thanks!! :D Was lekker :eyebrow:

Hoe ging het collecteren? :trollface:

Bordje was wel grappig maar best wel triest. :(

Haha, ging wel goed hoor! Dierenbescherming is vaak wel een doel waar mensen wat aan willen geven. Als ze uberhaupt mans genoeg zijn om de deur open te doen.

Voor welk goed doel?
Nieuwe t**ten? :trollface:

Vooralsnog voldoen mijn t**ten prima:titty:

Ik loop ieder jaar collecte voor de dierenbescherming, en het is deze week weer zo ver.

Ja je kon het kleingeld er zo tussengooien. :)

:eyebrow:

Ohh Thuggy... :o
Zo een uitspraak verwacht ik niet van jou...
...
Oh wait, toch wel. :p

:roflol:

Volgens mij is dit een codewoord.

enlighten us.

Deze week vindt de collecte van de Dierenbescherming plaats. Ging het daarover?

ja

Lol :p.
20190930_205839.jpg

‐----------
Ging over deze foto. @Bert yup

Ik heb gewoon aangebeld. Oh, sorry, ja ik had het bordje gezien, maar aangezien hij vastgeschroefd zit, dacht ik misschien is het van de vorige bewoner.. heeft u misschien iets over voor de dierenbescherming? :trollface:

Het is maar goed dat je zus vrijwillig collecteert... je zou er toch niet aan moeten denken dat ze dat onder dwang doet. :windup:
Je merkt idd dat er niet veel mensen meer bereid zijn om te collecteren, iedereen heeft het te druk. Daarnaast ben je ook heel vaak niet welkom bij mensen... dus het is ook nog eens helemaal niet leuk om te doen. Mensen die bijvoorbeeld zien dat je aankomt met de collectebus en dan gewoon net doen of je er niet staat :roflol: die zijn het fucking ergst, respectloze paupers.

Maarrrr, tegenwoordig hebben we ook briefjes, voor mensen die niet open doen / niet thuis zijn, met zo'n scancode waarmee je online kunt betalen. De paupers die de deur niet open doen krijgen er een stuk of 10 :flipoff: Die geef ik ook aan de mensen die zeggen geen geld in huis te hebben.

Ben benieuwd of dat nog wat extra oplevert. Ik denk eerlijk gezegd van niet. Het is makkelijker om weg te gooien dan daadwerkelijk nog even een donatie te doen.

Vanavond ga ik nog een rondje, als het niet heel hard regent, en dan is het wel weer mooi geweest voor dit jaar.

Maandelijks een goed doel steunen is toch ook goed? Of bedoel je jou donatie in pat?
Ik steun één goed doel en vind ik meer dan genoeg.

Ik steun de dierenbescherming ook al jaren met een bedrag per maand. Pun doneert maandelijks aan de kankerbestrijding. Maar ik geef ook altijd nog aan collectes die aan de deur komen, die paar euro's op jaarbasis merk je toch niet.

TRAINING

Zondag heb ik lekker zwaar upperbody getraind, voelde goed.. ook al is mijn hele bovenrug nog steeds helemaal vercrackt. Heb ook braaf mijn schouderrotation dingen gedaan, met 1kg :roflol: een pijn dat ik gehad heb :treuren: Nu ook weer sinds zondag hoofdpijn omdat alles zo vast zit.

Er zit in mijn rechtertrap een raar bolletje van +- een cm. Zal een spierknoopje zijn, maar hij is zo netjes rond. Dus zal de fysio volgende week maar eens vragen wat dat voor ding is.

Verder gaat alles eigenlijk goed. Ik heb het boek "The art of not giving a f**k" gelezen en ik moet zeggen - hoe sceptisch ik ook was.. want wat kun je nou van een boek leren of wat kun je daar door veranderen - dat het mij heel wat inzichten heeft opgeleverd en wat ik nog veel gekker vind is dat het mijn mindset ook wel een beetje heeft veranderd..... Ik raad het iedereen aan om te lezen. Het is helemaal geen zwaar boek en ik denk dat iedereen zich er op zekere hoogte wel in kan relaten.

Dus, ik probeer nu geen f**k meer te geven om dingen die er niet toe doen, om dingen waar ik geen invloed heb. En mijn fucks alleen nog te besteden aan dingen die er toe doen.

Vanavond benen trainen, eens kijken of ik nog wat fucks over heb voor een goede booty :eyebrow:

Het is maar goed dat je zus vrijwillig collecteert... je zou er toch niet aan moeten denken dat ze dat onder dwang doet. :windup:
Je merkt idd dat er niet veel mensen meer bereid zijn om te collecteren, iedereen heeft het te druk. Daarnaast ben je ook heel vaak niet welkom bij mensen... dus het is ook nog eens helemaal niet leuk om te doen. Mensen die bijvoorbeeld zien dat je aankomt met de collectebus en dan gewoon net doen of je er niet staat :roflol: die zijn het fucking ergst, respectloze paupers.

Maarrrr, tegenwoordig hebben we ook briefjes, voor mensen die niet open doen / niet thuis zijn, met zo'n scancode waarmee je online kunt betalen. De paupers die de deur niet open doen krijgen er een stuk of 10 :flipoff: Die geef ik ook aan de mensen die zeggen geen geld in huis te hebben.

Ben benieuwd of dat nog wat extra oplevert. Ik denk eerlijk gezegd van niet. Het is makkelijker om weg te gooien dan daadwerkelijk nog even een donatie te doen.

Vanavond ga ik nog een rondje, als het niet heel hard regent, en dan is het wel weer mooi geweest voor dit jaar.

Verder gaat alles eigenlijk goed. Ik heb het boek "The art of not giving a f**k" gelezen en ik moet zeggen - hoe sceptisch ik ook was.. want wat kun je nou van een boek leren of wat kun je daar door veranderen - dat het mij heel wat inzichten heeft opgeleverd en wat ik nog veel gekker vind is dat het mijn mindset ook wel een beetje heeft veranderd..... Ik raad het iedereen aan om te lezen. Het is helemaal geen zwaar boek en ik denk dat iedereen zich er op zekere hoogte wel in kan relaten.
Ik doelde op het feit dat tegenwoordig een groot deel van de collectanten betaalde studenten zijn en er steeds minder vrijwilligers zijn. Ik ben trouwens zo'n pauper, zoals jij het noemt, die niet open doet want zelden thuis is (ben doordeweeks sowieso al bijna nooit thuis) en heb daardoor ook nog bijna nooit een collectant meegemaakt aan de deur. Cash geld heb ik trouwens ook bijna nooit meer in huis; volgens mij kun je bij steeds meer goede doelen ook gewoon met iDeal of een tikkie betalen, dat is meer van deze tijd. Overigens ben ik ook niet zo van het geld geven aan collectanten. Ik doneer maandelijks aan een stuk of 4 goede doelen en vind het daarmee wel prima.

Desalniettemin super dat je het doet! :D

Ben benieuwd naar dat boek, ik ga het denk ik ook lezen. Het is wel goed van toepassing op mij denk ik.

Thanks voor de boekentip @HillR ! Deze ga ik eens checken. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.800
Ik doelde op het feit dat tegenwoordig een groot deel van de collectanten betaalde studenten zijn en er steeds minder vrijwilligers zijn. Ik ben trouwens zo'n pauper, zoals jij het noemt, die niet open doet want zelden thuis is (ben doordeweeks sowieso al bijna nooit thuis) en heb daardoor ook nog bijna nooit een collectant meegemaakt aan de deur. Cash geld heb ik trouwens ook bijna nooit meer in huis; volgens mij kun je bij steeds meer goede doelen ook gewoon met iDeal of een tikkie betalen, dat is meer van deze tijd. Overigens ben ik ook niet zo van het geld geven aan collectanten. Ik doneer maandelijks aan een stuk of 4 goede doelen en vind het daarmee wel prima.

Desalniettemin super dat je het doet! :D

Ben benieuwd naar dat boek, ik ga het denk ik ook lezen. Het is wel goed van toepassing op mij denk ik.

Dat begreep ik hoor :roflol: was alleen een leuke woordspeling waar ik even op in ging.

Ik doelde overigens op paupers die op de bank voor de tv zitten en de bel horen, gaan kijken wie er is, zien dat het een collectant is en daarop besluiten de deur niet voor je open te doen.

Mensen die niet thuis zijn of omdat ze zitten te schijten en om die reden niet open doen zijn niet gelijk aan paupers natuurlijk, dat is wel heel kort door de bocht.

Bij mij kon je inderdaad ook met een QR code betalen. Super easy. Mensen zijn ook niet verplicht te doneren natuurlijk. Maar een beetje fatsoen voor de medemens is wel op zijn plaats.

Het boek is echt wel een aanrader, ik denk dat je een paar keer moet lezen voordat het blijft hangen, voordat alles in de goede context begrepen kan worden, maar het onderschrijft wel heel veel hedendaagse "problemen".

TRAINING DINSDAG
Gaf ik gisteren nog aan dat het zo goed met mij ging he :roflol: Paar uur later toch weer mijn moeder die contact zoekt, ditmaal een email stuurt, die als ik hem aan jullie zou laten lezen echt aardig en goedbedoeld overkomt. Maar er zitten zoveel steken onder water in, waarmee ze precies weet dat ze mij op die punten kan raken. Maar, ik heb geprobeerd geen f**k te geven. Daar waar er eerst verdriet en onzekerheid tevoorschijn kwam, duurde dit niet zo heel lang. Ik heb het goed kunnen bespreken met Pun :heart: en ik had alweer veel sneller alles op een rijtje. 3 hoeraatjes voor mij jongens!

Dus, terug naar de dingen waar ik wel een f**k om geef. DIKKE KONTEN!

RDL (opwarmen omdat de bench bezet was)
1x12x40

Hip thrust
1x12x40
1x8x60
1x8x70
2x8x80

Ja, hipthrusten in de bench is het nieuwe curlen in het squatrack :cheer:

Plateloaded legpress
1x15x120
1x10x160
1x8x200
3x6x240

Mwaaaa, beetje teleurstellend he, niet eens meer 8 fatsoenlijke reps op de 240 kunnen doen.

Bulgarian Splitsquat + 20kg
4x8

Doodgaan hoor.. Dit keer er om gedacht dat ik het niet te snel afraffel.. Heb de neiging de reps sneller uit te voeren naarmate de setjes vorderen, dat hoort natuurlijk niet.

Was wel behoorlijk misselijk hierna.. brr.

Wat ik nog veel kanslozer vond is dat er na deze oefeningen alweer een uur voorbij was en het al tijd was om naar huis te gaan. Pun was al klaar. Ik begrijp niet dat ik maar zo weinig heb gedaan in zo'n korte tijd.. Maar ik was er ook wel klaar mee :roflol:

Pun zal weer een schemaatje voor mij opmaken qua voeding en training en dan start ik aanstaande maandag weer om gains te maken. Dus een klein beetje boven onderhoud. Geen tonijn en sla meer, want dat komt me echt mijn neus uit. Ik eet nog liever niet dan dat :roflol:

Dus, vanaf maandag is het weer klaar met de smoesjes. Ja, vanaf maandag. Ik ben inderdaad zo'n autist die niet op een woensdag met een nieuw schema kan starten. Maandag is het begin van een nieuwe week, dus ook het begin van nieuwe gains.

Ciaoooooooooo :kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven