- Waardering
- 10.932
Het is nooit verstandig om door de pijn heen te trainen. De vraag is of jij het verschil tussen serieuze pijn en aanstelleritis goed aan kunt voelen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nooit verstandig om door de pijn heen te trainen. De vraag is of jij het verschil tussen serieuze pijn en aanstelleritis goed aan kunt voelen.

Shape is nog supernice hoor @HillR !
Bewonderenswaardig hoe je deze zo goed vasthoudt!
Die Bulgarians, inderdaad een oefening om keihard te vervloeken.
Maar achteraf altijd een beetje trots dat je ze gewoon doorstaan hebt, toch?
En ze voelen ook gewoon enorm nuttig.
Geniet van het etentje vanavond, waar ga je heen?

Voor welk goed doel?

Ja je kon het kleingeld er zo tussengooien.

Ohh Thuggy...

Volgens mij is dit een codewoord.
LolOhh Thuggy...
Zo een uitspraak verwacht ik niet van jou...
...
Oh wait, toch wel.![]()
.
Maandelijks een goed doel steunen is toch ook goed? Of bedoel je jou donatie in pat?Aha, oké. Wat is er mis met collectes? Ik vind het wel nobel. Mijn zus collecteert vrijwillig voor de Dierenbescherming en mijn moeder voor de Hartstichting. Daar kan ik alleen maar een voorbeeld aan nemen; zelf doneer ik slechts zonder er moeite voor te doen.
Dan zou ik geen vakantie meer overhouden... En werk.@Bert als je nou eerder naar mij had geluisterd en social media had gehad zou je al meteen weten waar het over gaat![]()
Shape is nog supernice hoor @HillR !
Bewonderenswaardig hoe je deze zo goed vasthoudt!
Die Bulgarians, inderdaad een oefening om keihard te vervloeken.
Maar achteraf altijd een beetje trots dat je ze gewoon doorstaan hebt, toch?
En ze voelen ook gewoon enorm nuttig.
Geniet van het etentje vanavond, waar ga je heen?
Door de week denk ik wel goed om mijn kcalinname, maar in de weekenden...... ohhhboy.
Ik zit dus een beetje in dubio. We trainen op het moment ook niet consistent, waardoor ik het ook weer lastiger vind. Allemaal smoesjes, dat weet ik wel, maar soms is het niet anders
Heerlijk begin van mijn dag weer... stukje Hill & Pun soap![]()
Was lekker 
Hoe ging het collecteren?
Bordje was wel grappig maar best wel triest.![]()

Ohh Thuggy...
Zo een uitspraak verwacht ik niet van jou...
...
Oh wait, toch wel.![]()

Deze week vindt de collecte van de Dierenbescherming plaats. Ging het daarover?

Aha, oké. Wat is er mis met collectes? Ik vind het wel nobel. Mijn zus collecteert vrijwillig voor de Dierenbescherming en mijn moeder voor de Hartstichting. Daar kan ik alleen maar een voorbeeld aan nemen; zelf doneer ik slechts zonder er moeite voor te doen.

die zijn het fucking ergst, respectloze paupers.
Die geef ik ook aan de mensen die zeggen geen geld in huis te hebben.Maandelijks een goed doel steunen is toch ook goed? Of bedoel je jou donatie in pat?
Ik steun één goed doel en vind ik meer dan genoeg.
een pijn dat ik gehad heb
Nu ook weer sinds zondag hoofdpijn omdat alles zo vast zit. 
Ik doelde op het feit dat tegenwoordig een groot deel van de collectanten betaalde studenten zijn en er steeds minder vrijwilligers zijn. Ik ben trouwens zo'n pauper, zoals jij het noemt, die niet open doet want zelden thuis is (ben doordeweeks sowieso al bijna nooit thuis) en heb daardoor ook nog bijna nooit een collectant meegemaakt aan de deur. Cash geld heb ik trouwens ook bijna nooit meer in huis; volgens mij kun je bij steeds meer goede doelen ook gewoon met iDeal of een tikkie betalen, dat is meer van deze tijd. Overigens ben ik ook niet zo van het geld geven aan collectanten. Ik doneer maandelijks aan een stuk of 4 goede doelen en vind het daarmee wel prima.Het is maar goed dat je zus vrijwillig collecteert... je zou er toch niet aan moeten denken dat ze dat onder dwang doet.
Je merkt idd dat er niet veel mensen meer bereid zijn om te collecteren, iedereen heeft het te druk. Daarnaast ben je ook heel vaak niet welkom bij mensen... dus het is ook nog eens helemaal niet leuk om te doen. Mensen die bijvoorbeeld zien dat je aankomt met de collectebus en dan gewoon net doen of je er niet staatdie zijn het fucking ergst, respectloze paupers.
Maarrrr, tegenwoordig hebben we ook briefjes, voor mensen die niet open doen / niet thuis zijn, met zo'n scancode waarmee je online kunt betalen. De paupers die de deur niet open doen krijgen er een stuk of 10Die geef ik ook aan de mensen die zeggen geen geld in huis te hebben.
Ben benieuwd of dat nog wat extra oplevert. Ik denk eerlijk gezegd van niet. Het is makkelijker om weg te gooien dan daadwerkelijk nog even een donatie te doen.
Vanavond ga ik nog een rondje, als het niet heel hard regent, en dan is het wel weer mooi geweest voor dit jaar.
Verder gaat alles eigenlijk goed. Ik heb het boek "The art of not giving a f**k" gelezen en ik moet zeggen - hoe sceptisch ik ook was.. want wat kun je nou van een boek leren of wat kun je daar door veranderen - dat het mij heel wat inzichten heeft opgeleverd en wat ik nog veel gekker vind is dat het mijn mindset ook wel een beetje heeft veranderd..... Ik raad het iedereen aan om te lezen. Het is helemaal geen zwaar boek en ik denk dat iedereen zich er op zekere hoogte wel in kan relaten.

Ik doelde op het feit dat tegenwoordig een groot deel van de collectanten betaalde studenten zijn en er steeds minder vrijwilligers zijn. Ik ben trouwens zo'n pauper, zoals jij het noemt, die niet open doet want zelden thuis is (ben doordeweeks sowieso al bijna nooit thuis) en heb daardoor ook nog bijna nooit een collectant meegemaakt aan de deur. Cash geld heb ik trouwens ook bijna nooit meer in huis; volgens mij kun je bij steeds meer goede doelen ook gewoon met iDeal of een tikkie betalen, dat is meer van deze tijd. Overigens ben ik ook niet zo van het geld geven aan collectanten. Ik doneer maandelijks aan een stuk of 4 goede doelen en vind het daarmee wel prima.
Desalniettemin super dat je het doet!
Ben benieuwd naar dat boek, ik ga het denk ik ook lezen. Het is wel goed van toepassing op mij denk ik.
was alleen een leuke woordspeling waar ik even op in ging.
Paar uur later toch weer mijn moeder die contact zoekt, ditmaal een email stuurt, die als ik hem aan jullie zou laten lezen echt aardig en goedbedoeld overkomt. Maar er zitten zoveel steken onder water in, waarmee ze precies weet dat ze mij op die punten kan raken. Maar, ik heb geprobeerd geen f**k te geven. Daar waar er eerst verdriet en onzekerheid tevoorschijn kwam, duurde dit niet zo heel lang. Ik heb het goed kunnen bespreken met Pun
en ik had alweer veel sneller alles op een rijtje. 3 hoeraatjes voor mij jongens!