Ik hoop dat je een tussenweg kan vinden tussen je helemaal laten manipuleren door je moeder en haar compleet doodzwijgen, want dat laatste is toch ook niet fijn en zeker niet op de lange duur.

Volgens mij zijn bulgaarse splitsquats altijd doodgaan, dus dat doe je wel goed

Succes met de nieuwe gains vanaf maandag
Dankjewel Neet! Voor wie is dat niet fijn?
Zo is dat, lekker vetmesten weer deze donkere periode!

Cutten onder deze weersomstandigheden is natuurlijk sowieso köt. Ook zal wat extra food je gemoedstoestand misschien wat positiever beïnvloeden.
De autist in mij kan eigenlijk alleen 's zomers sla met tonijn en al die andere sissyfoods verdragen. Zodra de temperatuur onder de 20 graden zakt moet er gewoon meer gevreten worden.
Hahaha.. ik wil juist niet vetmesten

Daarom is het noodzakelijk om weer aan een schema te beginnen.. zodat ik een beetje structuur heb en spiermassa aanzet ipv vetmassa... want ik zie de laatste dagen mijn abs als sneeuw voor de zon verdwijnen. Als dat dan toch gebeurd dan heb ik liever dat de gains naar de goede plaatsen gaan
Ik merk vooral aan mijzelf dat ik in de eerste weken na een succesvolle cut ik alles goed vol kan houden.. vervolgens eet ik een boterham extra.. gaat nog steeds goed.. vervolgens gun ik mezelf ook nog weer carbs bij het avoneten... in het weekend kan ik best weer chips eten... en langzamerhand voeg ik zoveel extra's toe, dat ik denk, ooo dan eet ik mijn boterhammen niet, maar haal ik lekker een italiaanse bol, met kaas, ipv een boterham met kipfilet.
Ennnn het einde is weer zoek

Maar, daarom van belang om tijdig in te grijpen.

Ik ben daarnaast ook nog eens zo veranderlijk als de wind
Best een goeie training in een uurtje tijd hoor!
Ik verzet niet echt meer LB oefeningen in zo'n tijdsspanne, zeker niet als je geconcentreerd wil trainen en niet alles snel snel afwerken

.
More food = WIN!
Go girl, laat die booty maar groter worden

.
Thanks

Ik kan altijd wel zwaar trainen en veel oefeningen doen in een kortere tijd. Maar vaak doe ik dan ook maar 3 setjes per oefening. Ik vind het altijd wel lekker om in hoog tempo te gaan, maar ik heb daar de laatste weken niet echt de kracht voor ofzo.
Precies dit!
Lekker focussen op die kont
@HillR er zijn belangrijkere zaken in het leven!
echt he!
Yeahhhh super trots op je en super dat Pun je steun en toeverlaat is.

Thanks Ron! We gaan door met vallen en opstaan he
More food vanaf maandag? Vanaf dan wordt alles beter!
Het feit dat je de email van je mama snel(ler) naast je hebt weten neerleggen, geeft aan dat je al enorme mentale progressie hebt gemaakt. Nog veel succes en sterkte gewenst
@HillR !
Thanks Lien! Het is niet echt meer eten denk ik, zelfs minder dan ik in de afgelopen dagen naar binnen bunker
Het is fijn dat er mentale progressie is, maar desalniettemin knaagt het nog wel aan me. Ben maar weer opnieuw begonnen met het boek, want ik merk dat nog niet alles blijft hangen. Het feit dat ik "moet" accepteren dat dit de situatie is en dat ik zelf verantwoordelijk ben voor hoe ik daar mee om ga begrijp ik inmiddels, maar ik begrijp nog niet goed hoe ik mijn gevoel daarmee ook omdraai.
Gisteravond in bed weer een hele hoge hartslag, maar dan echt alsof ik een kwartier fullout ben gegaan op de stairmaster ofzo.. heel irritant, terwijl ik voor mijn gevoel niet gestressed was of veel aan het denken was.
Probeer 's avonds weer te slapen zonder melatonine, maar gisteren na een uur draaien wel genomen, daarna nam de hartslag vrij snel af en sliep ik binnen notime.
Lief dat je hebt gecollecteerd, heb ik ook een aantal jaar gedaan en mensen kunnen inderdaad echt aso zijn. Goed van je dat je de mail van je “ma” wat sneller dan normaal naast je neer hebt kunnen leggen. Heel veel plezier vanaf maandag met de gains! Weg met de sla en tonijn. Oh en je shape ziet we nog steeds top uit.
Thanks babe!

Hoe was je vakantie? Heb je genoten
Jullie hebben een goede invloed op mij
@HillR en
@pat82 . Er stond gisteren een collectante bij de supermarkt (voor Stichting Het Gehandicapte Kind) en zomaar geld gedoneerd, kon met pin betalen.

Goed bezig Bert! Ik heb toen ik nog in Friesland woonde ook een aantal jaren gecollecteerd voor gehandicapten (inzameling voor gehandicaptensport), verdrietig wel om te zien dat mensen daar weinig om caren. Heel veel mensen die daar niet iets voor wilde geven. Ik was ook, samen met een vriendin, de enige collectant bij ons in de regio. Niemand die het de moeite vond om daar voor te lopen..