Fitness Seller

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
....Gisteren onverwacht een hele zware dag gehad, iig emotioneel gezien. Mijn moeder stond zomaar opeens onaangekondigd voor de deur. Dus mijn hoofd staat er weer even niet zo naar. :rolleyes:....
Gewoon heel erg duidelijk zijn. Zonder vooraf overleg ben je niet welkom.
Kan je heel netjes en clean uitleggen en al die emotie die er dan bij komt leg je apart.
 
Ik ben daar ook heel duidelijk in: Heb je geen afspraak kom je niet binnen, ik heb tenslotte controle over mijn tijd en niet iemand anders.
Zeggen ze: "ik was toevallig in de buurt, en kom ff op de koffie" Dan zeg ik: "heb je pech want ik heb wat anders te doen" Hebben hun gewoon pech, is de 1e keer misschien moeilijk voor hun, maar het zal je niet nog een keer meer gebeuren

Ik loop ook nooit bij iemand zomaar binnen, ik heb respect voor ieder zijn tijd!!

Jij hebt controle over jouw tijd en dus ook jouw privacy/leven, scheelt je ook een hoop stress :)
 
Snap ik hoor Neet. En hoewel je het goed bedoelt en ik er niet op hoef in te gaan triggered het natuurlijk wel iets. Voor mensen die niet emotioneel misbruikt zijn door hun ouders of één van hen is het natuurlijk moeilijk voor te stellen dat geen contact fijner is dan wel contact.
Ik ga niet meer in open wonden schoppen, en dat was ook zeker niet de bedoeling. Ik zal het bij commentaar op de trainingen houden (mochten die hier weer verschijnen :p )
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik ben daar ook heel duidelijk in: Heb je geen afspraak kom je niet binnen, ik heb tenslotte controle over mijn tijd en niet iemand anders.
Zeggen ze: "ik was toevallig in de buurt, en kom ff op de koffie" Dan zeg ik: "heb je pech want ik heb wat anders te doen" Hebben hun gewoon pech, is de 1e keer misschien moeilijk voor hun, maar het zal je niet nog een keer meer gebeuren

Ik loop ook nooit bij iemand zomaar binnen, ik heb respect voor ieder zijn tijd!!

Jij hebt controle over jouw tijd en dus ook jouw privacy/leven, scheelt je ook een hoop stress :)
dat dus !
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
No worries HillR . Haven't you heard yet? Tuesday is the new Monday! :p
Geef jezelf gewoon nog een extra dagje respijt. Op die ene dag (of eventueel zelfs wat langer) komt het echt niet aan.
Jij voelt immers zelf wel het beste aan wanneer je opnieuw klaar bent om te beginnen (met training, voeding, etcetera). Jíj bepaalt!
Succes! :)
 
Als ik je ken en je staat ineens voor de deur dan kan je altijd binnenkomen. Vroeger bij de buren ook zonder te kloppen liep ik naar binnen. Pakte nog net geen broodje:p.

Maar de situatie van Hill is wel anders. Dan zou ik de deur gewoon dichtgooien.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gewoon heel erg duidelijk zijn. Zonder vooraf overleg ben je niet welkom.
Kan je heel netjes en clean uitleggen en al die emotie die er dan bij komt leg je apart.

Is heel duidelijk gezegd, maar het is een complexe situatie met veel emotie. HillR heeft het heel goed gedaan en gezegd dat ze niet welkom is, maar goed respect moet van twee kanten komen en dat lijkt inmiddels een utopie. Triest wel, want je kunt als partner zo weinig aan de situatie veranderen.
 
Ik beschouw de deurbel net als de telefoon. Als ik geen zin heb in contact, doe ik niet open. Maar ik kan mij voorstellen dat het erg vreemd is als je dan voor het raam op je reet blijft zitten en dat het dan niet kan :roflol:
Heb zelfs dagen dat ik te lui ben iemand nog dezelfde dag terug te appen.
 
Ik beschouw de deurbel net als de telefoon. Als ik geen zin heb in contact, doe ik niet open. Maar ik kan mij voorstellen dat het erg vreemd is als je dan voor het raam op je reet blijft zitten en dat het dan niet kan :roflol:
Heb zelfs dagen dat ik te lui ben iemand nog dezelfde dag terug te appen.

Je lijkt mij wel, kluizenaar by choice whenever we like :engel:
 
Ik beschouw de deurbel net als de telefoon. Als ik geen zin heb in contact, doe ik niet open. Maar ik kan mij voorstellen dat het erg vreemd is als je dan voor het raam op je reet blijft zitten en dat het dan niet kan :roflol:
Heb zelfs dagen dat ik te lui ben iemand nog dezelfde dag terug te appen.
ahhhh whatsapp en de sociale drama die erbij hoort
 
Gisteren onverwacht een hele zware dag gehad, iig emotioneel gezien. Mijn moeder stond zomaar opeens onaangekondigd voor de deur. Dus mijn hoofd staat er weer even niet zo naar. :rolleyes:

"soort van"bekend probleem... Toen mijn vader een nieuwe vrouw had wilde ik niet dat ze met haar ouders zouden langs komen. Zijn niet mijn opa en oma en hoefde er dus ook niks mee (ze op een verjaardag tegen komen maakt me niet uit trouwens maar ze hoeven niet bij me thuis langs te komen). Daar hadden mijn vader en zijn vrouw kennelijk schijt aan en ze stonden op een avond in eens doodleuk met z'n 4en voor de deur... Ik ben zo mega kwaad geworden, minder respect kan je niet hebben voor iemand zijn/haar keuze en dat vind ik hier ook gelden. Jij hebt een keuze gemaakt, een hele moeilijke zelfs waar ik erg veel respect voor heb, die keuze hebben ze te respecteren. Doen/doet ze dat niet zegt dat iets over haar en niet over jouw.

Keep up the goog work en nogmaals sterkte met de hele situatie
 
Is heel duidelijk gezegd, maar het is een complexe situatie met veel emotie. HillR heeft het heel goed gedaan en gezegd dat ze niet welkom is, maar goed respect moet van twee kanten komen en dat lijkt inmiddels een utopie. Triest wel, want je kunt als partner zo weinig aan de situatie veranderen.
Yep jij bent enkel toeschouwer aan de zijlijn. Je kan en mag niets doen.
Je moet er enkel zijn voor Hillr en dat doe je, dus prima.
 
"soort van"bekend probleem... Toen mijn vader een nieuwe vrouw had wilde ik niet dat ze met haar ouders zouden langs komen. Zijn niet mijn opa en oma en hoefde er dus ook niks mee (ze op een verjaardag tegen komen maakt me niet uit trouwens maar ze hoeven niet bij me thuis langs te komen). Daar hadden mijn vader en zijn vrouw kennelijk schijt aan en ze stonden op een avond in eens doodleuk met z'n 4en voor de deur... Ik ben zo mega kwaad geworden, minder respect kan je niet hebben voor iemand zijn/haar keuze en dat vind ik hier ook gelden. Jij hebt een keuze gemaakt, een hele moeilijke zelfs waar ik erg veel respect voor heb, die keuze hebben ze te respecteren. Doen/doet ze dat niet zegt dat iets over haar en niet over jouw.

Keep up the goog work en nogmaals sterkte met de hele situatie

Maar er is verder niets voorgevallen? Jij hebt gewoon geen behoefte aan hun bezoek?
 
Maar er is verder niets voorgevallen? Jij hebt gewoon geen behoefte aan hun bezoek?

Dat niet maar had/heb de behoefte gewoon niet. Vandaar dat ik "soort van" voor had gezet. Ging me meer om het feit dan mensen kennelijk je mening en gevoel niet respecteren.
 
Gewoon heel erg duidelijk zijn. Zonder vooraf overleg ben je niet welkom.
Kan je heel netjes en clean uitleggen en al die emotie die er dan bij komt leg je apart.

Ja... het was misschien "zwak" om de deur open te doen. Op dat punt ben ik nog niet echt sterk genoeg denk ik. Meer ook omdat ik niet wil dat ze het gevoel (mijn vader en andere familieleden) hebben dat ik niet care. Ik vond het in ieder geval al erg sterk dat ik ze in de deuropening te woord heb gestaan. Ik heb ze niet binnen gevraagd. Ik heb haar alleen aangehoord.

Ik ben daar ook heel duidelijk in: Heb je geen afspraak kom je niet binnen, ik heb tenslotte controle over mijn tijd en niet iemand anders.
Zeggen ze: "ik was toevallig in de buurt, en kom ff op de koffie" Dan zeg ik: "heb je pech want ik heb wat anders te doen" Hebben hun gewoon pech, is de 1e keer misschien moeilijk voor hun, maar het zal je niet nog een keer meer gebeuren

Ik loop ook nooit bij iemand zomaar binnen, ik heb respect voor ieder zijn tijd!!

Jij hebt controle over jouw tijd en dus ook jouw privacy/leven, scheelt je ook een hoop stress :)

Lijkt me heerlijk om zo in het leven te staan!

Ik ga niet meer in open wonden schoppen, en dat was ook zeker niet de bedoeling. Ik zal het bij commentaar op de trainingen houden (mochten die hier weer verschijnen :p )

Dat weet ik Neet, en je input wordt wel gewaardeerd hoor. Ik bedoel het ook zeker niet vijandig. Je mag zeggen wat je wilt en vindt, daar is hier altijd ruimte voor. Betekent echter niet dat ik het er mee eens ben :fluit:


:thumb:

No worries HillR . Haven't you heard yet? Tuesday is the new Monday! :p
Geef jezelf gewoon nog een extra dagje respijt. Op die ene dag (of eventueel zelfs wat langer) komt het echt niet aan.
Jij voelt immers zelf wel het beste aan wanneer je opnieuw klaar bent om te beginnen (met training, voeding, etcetera). Jíj bepaalt!
Succes! :)

Klopt helemaal! Vanavond lekker lowerbody. Wel zin in, alleen is de hoofdpijn weer terug :barf:, gelukkig morgen weer naar de fysio.

Als ik je ken en je staat ineens voor de deur dan kan je altijd binnenkomen. Vroeger bij de buren ook zonder te kloppen liep ik naar binnen. Pakte nog net geen broodje:p.

Maar de situatie van Hill is wel anders. Dan zou ik de deur gewoon dichtgooien.

Ik neem aan dat dat alleen geldt voor mensen die je graag ziet komen? ;) Mensen die je waardeert en die langskomen zijn natuurlijk welkom. Mensen die respect hebben voor je ook.

Het is heerlijk als je zo onbezorgd bij iedereen welkom bent.

Is heel duidelijk gezegd, maar het is een complexe situatie met veel emotie. HillR heeft het heel goed gedaan en gezegd dat ze niet welkom is, maar goed respect moet van twee kanten komen en dat lijkt inmiddels een utopie. Triest wel, want je kunt als partner zo weinig aan de situatie veranderen.

:treuren: :heart:

Ik beschouw de deurbel net als de telefoon. Als ik geen zin heb in contact, doe ik niet open. Maar ik kan mij voorstellen dat het erg vreemd is als je dan voor het raam op je reet blijft zitten en dat het dan niet kan :roflol:
Heb zelfs dagen dat ik te lui ben iemand nog dezelfde dag terug te appen.

Dat hebben wij tot op zekere hoogte ook wel, er komt al nooit iemand bij ons langs :roflol: Ik voel me altijd nog wel redelijk verplicht de deur te openen en instant te reageren op appjes/belletjes enzovoort.


Je lijkt mij wel, kluizenaar by choice whenever we like :engel:

:cheer: :heart:

Ik moet zeggen, na een X aantal jaar staan er nog maar weinig mensen voor de deur. :D

hahaha. scheelt toch ook weer.

ahhhh whatsapp en de sociale drama die erbij hoort

:emo: echt he.

"soort van"bekend probleem... Toen mijn vader een nieuwe vrouw had wilde ik niet dat ze met haar ouders zouden langs komen. Zijn niet mijn opa en oma en hoefde er dus ook niks mee (ze op een verjaardag tegen komen maakt me niet uit trouwens maar ze hoeven niet bij me thuis langs te komen). Daar hadden mijn vader en zijn vrouw kennelijk schijt aan en ze stonden op een avond in eens doodleuk met z'n 4en voor de deur... Ik ben zo mega kwaad geworden, minder respect kan je niet hebben voor iemand zijn/haar keuze en dat vind ik hier ook gelden. Jij hebt een keuze gemaakt, een hele moeilijke zelfs waar ik erg veel respect voor heb, die keuze hebben ze te respecteren. Doen/doet ze dat niet zegt dat iets over haar en niet over jouw.

Keep up the goog work en nogmaals sterkte met de hele situatie

Het is inderdaad ook gewoon respectloos. Jij bent een op zichzelf staand persoon en het feit dat je de zoon of dochter van bent betekent niet dat ze hun wil, verwachtingen, mening e.d. aan je op mogen dringen. Zeker niet als jij een duidelijke grens hebt aangegeven. Ik vind het zo bizar dat ouders vinden dat ze het recht hebben gewoonweg omdat je hun kind bent.

Yep jij bent enkel toeschouwer aan de zijlijn. Je kan en mag niets doen.
Je moet er enkel zijn voor Hillr en dat doe je, dus prima.

Ik had me geen betere steun durven wensen. Destijds hebben we afgesproken dat wanneer ze opeens voor de deur zouden staan Pun open zou doen om aan te geven dat ze niet welkom waren. Ook nu gaf hij aan dat ik niet open hoef te doen en dat hij ook wel open kan doen, maar dat het helemaal aan mij is. Ik wilde sterk genoeg zijn om haar zelf te woord te staan. Mijn kracht te laten zien ipv Freek de moeilijke situatie "op te laten knappen.

Dat niet maar had/heb de behoefte gewoon niet. Vandaar dat ik "soort van" voor had gezet. Ging me meer om het feit dan mensen kennelijk je mening en gevoel niet respecteren.

Er hoeft ook helemaal niets voorgevallen te zijn. Jij hebt het recht om die onbekende mensen - die voor jou geen moer betekenen - niet te willen leren kennen. Omdat je vader toevallig een nieuw iemand heeft leren kennen, betekent dat niet dat die mensen ook deel uit moeten gaan maken van jouw leven. Ik vind het heel knap dat je daar voor hebt gekozen. Het is heel verdrietig dat je vader dat dan niet respecteert.
 
Laatst bewerkt:
Als ik tijd met mn dochter door wil brengen maken we daarvoor een afspraak, en ik wordt een halve dag in de watten gelegd, eten en drinken geen gebrek en lopen door de stad en het park, gewoon tijd nemen om weer ff bij te kletsen...Qualty Time tussen vader en dochter :heart:
 
Als ik tijd met mn dochter door wil brengen maken we daarvoor een afspraak, en ik wordt een halve dag in de watten gelegd, eten en drinken geen gebrek en lopen door de stad en het park, gewoon tijd nemen om weer ff bij te kletsen...Qualty Time tussen vader en dochter :heart:

Bosco55555 ik zie vaak posts van jou die niet passen in een bepaalde context. En ik weet dat jij het goed bedoelt (Tenminste daar ga ik dan maar vanuit), maar het is nu net of je hier komt posten om te laten zien aan iemand, hoe goed jij het hebt. Notabene aan een dame die erachter komt in wat voor situatie ze jarenlang heeft gezeten met haar familie.

Ik denk dat je intuïtie kompas een beetje stuk is kerel.
 
Bosco55555 ik zie vaak posts van jou die niet passen in een bepaalde context. En ik weet dat jij het goed bedoelt (Tenminste daar ga ik dan maar vanuit), maar het is nu net of je hier komt posten om te laten zien aan iemand, hoe goed jij het hebt. Notabene aan een dame die erachter komt in wat voor situatie ze jarenlang heeft gezeten met haar familie.

Ik denk dat je intuïtie kompas een beetje stuk is kerel.

Preach haha, wat een foute timing voor zo'n post.

HillR, 't valt me op dat je naar bepaalde delen van de situatie kijkt en aangeeft dat je ergens niet sterk genoeg voor bent of jezelf ergens zwak in vindt. Denk niet dat dat de insteek moet zijn, jij kunt hier niks aan doen he. Dat is niet zwak van jouw kant uit, dat is de ander d'r gebrek. Hoop dat je een beetje rust in je hoofd vindt!
 
Tja is idd een hele andere situatie, ik geef aan dat het idd anders kan, en zo'n geweldig leven heb ik ook niet hoor, maar goed daar heeft HillR ook niks aan.
De moeder van mijn ex was ook zo'n heks, heeft nooit van haar gehouden, enigst kind en altijd ruzie
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven